Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Na Libeňský most najely naložené náklaďáky, testovaly jeho odolnost

Na Libeňský most v noci vyrazily naložené náklaďáky. Testovaly kvalitu konstrukce i to, zda most snese zátěž denního provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38o45s30e65f 92V12l61t77a12v20s66k98y 3845125611703

A kde je staticky vypocet pro soucasny most. Snad v tom neni slendrian !

0/0
16.3.2016 15:06

J35i28ř66í 33K67o36c33u68r21e49k 6155344725468

železo stárne, beton stárne... takže původní výpočty už vůbec nemusejí platit.

+2/0
16.3.2016 16:25

P20a18v78e37l 28N82o18v68á70k 2185887602572

A to jako 2 tahači s návěsy na to stačí? Nějak málo ne? V reálu pojedou 2 TRAM za sebou na každou stranu, k tomu osobní auta a zatížení bude větší a nemluvě o kmitech a "kroucení" celé konstrukce, než když tam popojíždí pomalu 1, 2 tahače :-( Mi to přijde, že je potřeba, aby výsledky dopadly dobře...

+1/0
16.3.2016 13:39

J97i21ř69í 85K77o63c76u69r94e79k 6975484695198

v Článku je uvedeno 2x 40 tun plus 4x 25 tun. Celkem 180 tun. Tj. asi jako tři po strop natřískané KT8

0/0
16.3.2016 16:29

J95a96k80u62b 56Š53a39f73a56n90d15a 7745437861261

Na měření to asi stačí. Oni nezkoušeli, co ten most unese než spadne.

0/0
16.3.2016 17:27

T58o94n24d77a 75H74e70j10l79í28k 1558193689507

Doufám, že se podaří prosadit nový most.

+4/−3
16.3.2016 12:41

M22a98r38t79i23n 98P71l73o36c36e13k 4132686467236

Proč budou výsledky měření až za dva měsíce? Rozumí tomu někdo?

+1/0
16.3.2016 11:59

R94o71m87a43n 81S78t30o13n33e90k 1439303369801

že by velke množstvi udaju ktere musi zpracovat?

+1/0
16.3.2016 12:15

K82a38r96e29l 14W15a78t16z45k63o 9736267857316

Ano, těch údajů je obrovské množství, ale nějaký počítačový program, který jistě mají, by s tím neměl mít problém. :-)

0/0
16.3.2016 12:38

R86o51m71a71n 11S62t65o32n82e30k 1359673439771

Pochybuji že statyka funguje takhle jednoduše

+1/0
16.3.2016 12:44

K35a55r31e65l 50W47a55t53z74k15o 9496427177266

Proč jednoduše? program na to určený umí z naměřených údajů vypočítat vše co je potřebné k provozu na mostě. Dřív se počítalo vše ,,ručně" tak to trvalo i několik měsíců, dnes by to takový problém už být neměl. :-)

0/0
16.3.2016 13:14

J65i51ř78í 18K61o44c81u45r49e70k 6585344275268

Nějaký ... určitě mají? Ovšem vytvořit v něm digitální model tvaru konstrukce něco času zabere. Poté se teprve dají zadávat naměřené údaje.

Předpokládám ovšem, že parta pěti sociologů s trojůhelníkem a pásmem by dokázala na centimetr přesně zaměřit ten most za odpoledne a ještě si zajít na kafe.

+1/0
16.3.2016 16:24

K15a23r97e77l 46W45a37t20z17k52o 9606447827416

No dyk. ;-D

0/0
16.3.2016 16:33

T96o96n65d61a 30H58e16j27l77í55k 1598803439527

Tomu se říká fyzika. Není to na první pohled, data se musí řádně zpracovat a spočítat. Vyloučit chybná data atd. Av neposlední řadě se to musí popsat srozumitelně pro každého humanistického joudu, co třeba na radnici o tom bude rozhodovat, aniž by věděl, co je to byť jen kmitání.

+5/0
16.3.2016 12:40

J20i80r93i 90J22a37v37u68r90e50k 7636692792386

Tak předpokládám, že za dva měsíce bude ofiko zpráva s výsledky a analýzou. Syrové výsledky jsou samozřejmě známé okamžitě, ale samy o sobě nikomu moc neřeknou.

0/0
16.3.2016 12:40

J41o71s65e11f 98C97h13o52d73o92u72n96s67k98ý 4951296319860

Protože za dva měsíce se otevře Karlín a mohou tedy riskovat uzavření Libeňáku. Kdyby ho zavřeli nyní, byl by to kapku problém :D

0/0
16.3.2016 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.