Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové podmínky v pražském metru i v tramvajích. Přeprava kol bude snazší

Cestovat metrem nebo tramvají v Praze s kolem bude od pátku snazší. Dopravní podnik rozšířil možnost jejich přepravy. Vozy metra a tramvajové zastávky, kde mohou lidé do MHD vstoupit s kolem, budou označeny nálepkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76i67ř72í 11V51e19s19e21l17ý 3940542430150

Do BUSu lze už s kolem také, ale jen se skládacím.

0/0
22.5.2016 7:52

K66a75t34e61ř22i92n42a 29V46a80š38á22k44o25v80á 5841782959635

Uz ted se mohlo do vsech zadnich dveri, pokud vim...no, a s tramvaji, jednou segra jela na hlavak, a odvazela mi kolo, mela k tomu dite a psa...prestup v metru by fakt asi nedala, tak to dala devitkou rovnou az na hlavak...nebyl problem, nastesti nebylo narvano

0/0
14.5.2016 17:33

R40o35b11e55r83t 62H56o24m62o95l39k55a 2400972712551

Jako cyklista občas metro využiju. Ale vždycky jen na zadní plošině zadního vozu (=jediné skutečné plošině). Co jsem nikdy nepochopil je to, proč DPP raději nepovolí přepravu řekněme 10 kol na této plošině (reálná kapacita této plošiny je 20 kol, vyzkoušeno). Bylo by to pohodlnější jak pro cyklisty, tak pro ostatní cestující. Zároveň nechápu, proč se tolik lidí automaticky tlačí na tuhle plošinu i když nemají kriplkáru/kočárek/kolo/objemné zavazadlo. A pak se ještě pohoršují nad tím, že to kolo je špinavé...

0/−1
23.3.2016 20:05
Foto

R22o18b95e83r78t 56P79l94o39c60h 4666362371333

Chtěl jsem dát plus. Přehmátl jsem se.

0/0
18.5.2016 19:04

M42a20r40t24i18n 14N20o90v70o15t96n39ý 8469894897504

Takže nás budou pumpičkáři obtěžovat ještě víc. Miluju když v dopravní špičce se do narvaného metra natlačí spocený smradlavý maník se zabláceným kolem :-(

+2/−6
23.3.2016 17:58

M40a49t87ú12š 72E88l94i27a16š 3600396704945

"Nově budou moci cyklisté nastupovat do všech vagonů metra, a to vždy na první a poslední plošinu vozu."

Nie je mi celkom jasné, kde v ľubovoľnom vozni metra mám hľadať tú prvú a poslednú plošinu vozu. Veď okrem prvých a posledných dverí súpravy sú tam všade sedačky. To teraz budú cyklisti blokovať dvere, alebo to majú dať do toho úzkeho priestoru kolmo na servisné dvere vozňa?

0/−4
23.3.2016 13:48

L27u36k28a89s 30N85o97v41y 4324934605646

Pak alespoň nebudou blokovat průchody uvnitř vozu. X

Já spíš nechápu proč by měli cyklisté jezdit MHD, když mají kola??? 8-o

+3/−3
23.3.2016 14:23

J50a13n 97D53l42o66u88h54ý 8976210773330

víte, kolik je kilometrů z jedné strany Prahy na druhou?

0/−1
23.3.2016 14:48

L64u43k46a91s 33N62o77v42y 4254724445856

Odhadem 20-25, a?

0/0
23.3.2016 14:56

R17o18b59e91r58t 27H46o87m33o60l69k90a 2500842492701

Plošinou se v řeči DPP rozumí prostor mezi dveřmi. To, že tam na to vlastně prostor není už je věc jiná.

0/0
23.3.2016 20:01

K72a83t48e12ř63i55n83a 93H73a77s54a60l45o90v16á 5266902457817

Nyní mohou cyklisté s kolem jen na vybrané tramvajové trasy a na zadníplošinuposledního vozu metra

Zdroj: praha.idnes.cz

To s tim metrem neni pravda. Uz ted se mohlo do kazdeho vagonu metra, do poslednich dveri. Takze jedina novinka budou ty predni dvere vagonu...

+6/0
23.3.2016 12:45

M74i40r36o61s32l54a72v 94G52r94o17s83s91m91a69n41n 8332429324

Robert Oppelt, Metro.cz :-)

0/0
23.3.2016 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.