- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sídkiště Barrandov, které má cca 40 000 obyvatel by měly jezdit pouze 2 tramvaje? To si asi dělají pr-el, ne?
Mne to prijde v pohode. Nektere linky se dokonce vraci k tomu, co bylo pred revolucema. A opet bude zit legendarni 11tka!
Ještě by se mohly zavést linky se zápornými čísly, aby byla nějaká ta legrace.
Koncepci ROPIDu je zadnou koncepci nemit. Jejich dvouleta totalne zmena vseho tomu presne odpovida.
Milí spolucestující v MHD. On to Ropid s námi myslí v podstatě dobře. Hezky se všechno naučte znova. Třeba dojedete i tam kam chcete. Ropid musí přeci taky vykazovat nějakou činnost, tak si s námi hraje na schovku a "kdo tu tramvaj najde..."A radní Dolínek jim parádně sekunduje. Navrhuji, aby změnu udělali k 1. září, kdy se vrací lidí z dovolených, chat a chalup a děti jdou do školy. To bude mazec!!
Pokud Dolínek zveřejnil nehotovou věc, bez kontextu, analýzy výhodnosti apod., proč to probůh dělal?
Náhodou jsem pro zásadní změny. Ono to udržuje cestující ve střehu, kam vlastně dojedou ... . Ještě, že nemohou měnit trasy metra
Najměte si borce co dělal úpravu Ostravskému dopravnímu podniku, to bude potom jízda. To co je v návrhu pro Prahu je selanka proti situaci která už frčí v Ově.
Po velke BUS revoluci teď ROPID chystá velkou tramvajovou? Ať jde do háje. Ještě, že nemůže rušit a měnit v rámci PID i příměstské vlaky...
To může vymyslet jen někdo, kdo MHD nikdy nejezdí. My, kteří ji používáme, tak většinou máme v hlavě, kam která linka jede, a nemusíme na každé stanici číst všechny jízdní řády. Několik změn si lze zapamatovat, ale změnit skoro všechny linky, to může vymyslet jen někdo, kdo si vozí zadek autem nebo je v Praze čerstvou náplavou.
Na druhou stranu v Brně jsou lidé tak zvyklí na nádraží v centru, že už se kvůli jeho nevyhovující kapacitě 100 let chystá nové.
http://www.reflex.cz/clanek/stary-reflex-tema-reflexu/14720/nadrazi-rx-diskuse.html