Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před rokem se otevřelo prodloužené áčko do Motola, vady ale zůstaly

Je to přesně rok, co primátorka otevřela nový úsek metra A­ z Dejvické do stanice Nemocnice Motol. Zájem cestujících předčil všechna očekávání a ­dal zapomenout na skeptické předpovědi o prázdných soupravách vozících do Motola vzduch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R22o16m74a16n 69P47o47l22á60č96e45k 5216929785

Chápu že Letiště umi řvát vic než ostatní, ale co treba Kobylisy? Tam eskalátory taky nejsou. Schody zakryté taky nejsou, takže zvlášť v zimě velmi příjemné a nikdo to mi neřeší...

+1/0
7.4.2016 9:06

J91a91n 22F81u85l31í55n 3693656929161

Myslíte, že do Kobylis mají cestující s sebou víc zavazadel než na letiště? Takže to není o řvaní, ale o logice věci. Ale jak vidíte je to stejně prd platný. ;-(

0/0
9.4.2016 0:22

R46a43d59i11m 93V48o74d40ň76a96n10s21k42ý 5631564376779

Kdyby v Motole navazovala linka 180 a všechny 3 ostatní stanice měly důstojný výstup i na opačnou stranu (ostatně i Motol ignoruje zahrádkářskou kolonii) jezdilo by mnohem více lidí. I tak ale ve srovnání se zbytkem koncových úseků linek tato část vychází slušně.

0/0
6.4.2016 21:48

M58i70c57h43a11l 13Ř59e46z94n54í52č48e83k 1511508817980

tak to je bomba. Pro některé bylo zbytečné přivést metro k nemocnici a vy by jste stavěl výstup ke každé zahrádkářské kolonii.

+1/0
7.4.2016 8:15

R33a14d87i20m 65V57o69d79ň26a81n90s79k78ý 5271384936779

Nebo možná bych jim dal aspoň malý chodníček, aby do stanice, kterou mají za plotem, nemuseli půl kilometru obcházet.

+1/0
7.4.2016 8:30

M21a93r45t71i44n 39R10u63z97i93c32k91a 1912548596397

stacil by pas pro zavazadla u eskalatoru se budou houfovat lide...

0/0
6.4.2016 18:27

M42i40c51h48a67l 91Ř22e86z63n83í31č67e65k 1251368237530

stačilo by, aby Praha 6 a 7 neblokovali výstavbu železnice. Nyní by tam byl eskalátor od podchodu pod tratí

0/0
7.4.2016 8:17

R16a40d55i45m 36V88o73d87ň55a67n63s47k87ý 5331364406509

NeblokovalI? Od Veleslavína dál trať mohla dávno stát, tam jr potřeba primárně.

0/0
7.4.2016 8:33

M45i86c85h55a19l 28Ř81e57z18n59í18č41e97k 1821668187480

nemohla, protože se v novém stavu zahlubuje. A je to hlavně Praha 6, která již cca 20 let tuto stavbu blokuje.

0/0
7.4.2016 10:55

M85a24r14t92i15n 50R77u60z21i34c57k49a 1752608936367

Ja jsem nepochopil, proc je napr. Borislavka bezsloupova stanice a naopak Veleslavin, prestupni stanice na vlak a bus na letiste, ma sloupy a jeste tesne u nastupiste...

A vsimli jste si osvetleni nad nastupistem nad kolejemi, ktere je opatreno dulezitymi nazvy stanic? Na Veleslavine je to primackune ke stene, zatimco v prostredni lodi jsou obycejna svetla, proc to neprohodili?

0/0
6.4.2016 18:26

R25a78d48i37m 97V95o21d72ň86a28n38s65k55ý 5571844956389

Protože Veleslavín je mnohem mělčí stanice a budovat ji jako jednolodní by bylo silně problematické.

+1/0
6.4.2016 21:45

P49a47t21r36i56k 39E45g18e93r 2978930339181

Nechápu přetrasování linky 179.

0/0
6.4.2016 16:48

P42a98t23r15i82k 13E27g80e49r 2898130419151

My z letiště si stěžujeme na zrušení linky 179 v trase Nové Butovice (B) - Nemocnice Motol (A) - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - Terminál 3 - Letiště / Terminál 1. Linka 191 je zbytečně dlouhá!

0/0
6.4.2016 15:51

O86n22d21ř14e62j 49N60o20v35á23k 9827104679499

No, ještě by někdo mohl popřemýšlet na spojením busem ze zastávky Motol do Butovic a Stodůlek ... zatímco ráno není problém a busy jezdí kažodu chvíli, po nějaké 19. hodině je to klidně na půlhodinové čekání na zastávce ....

+1/0
6.4.2016 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.