Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před rokem se otevřelo prodloužené áčko do Motola, vady ale zůstaly

Je to přesně rok, co primátorka otevřela nový úsek metra A­ z Dejvické do stanice Nemocnice Motol. Zájem cestujících předčil všechna očekávání a ­dal zapomenout na skeptické předpovědi o prázdných soupravách vozících do Motola vzduch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R70o27m69a61n 58P48o90l23á19č20e86k 5626419415

Chápu že Letiště umi řvát vic než ostatní, ale co treba Kobylisy? Tam eskalátory taky nejsou. Schody zakryté taky nejsou, takže zvlášť v zimě velmi příjemné a nikdo to mi neřeší...

+1/0
7.4.2016 9:06

J36a47n 84F30u36l41í21n 3673946329281

Myslíte, že do Kobylis mají cestující s sebou víc zavazadel než na letiště? Takže to není o řvaní, ale o logice věci. Ale jak vidíte je to stejně prd platný. ;-(

0/0
9.4.2016 0:22

R46a97d54i43m 13V63o32d86ň30a85n64s41k42ý 5791294346779

Kdyby v Motole navazovala linka 180 a všechny 3 ostatní stanice měly důstojný výstup i na opačnou stranu (ostatně i Motol ignoruje zahrádkářskou kolonii) jezdilo by mnohem více lidí. I tak ale ve srovnání se zbytkem koncových úseků linek tato část vychází slušně.

0/0
6.4.2016 21:48

M17i80c56h55a38l 39Ř27e49z44n31í92č56e19k 1131318477430

tak to je bomba. Pro některé bylo zbytečné přivést metro k nemocnici a vy by jste stavěl výstup ke každé zahrádkářské kolonii.

+1/0
7.4.2016 8:15

R21a49d46i78m 16V56o63d74ň21a55n70s16k52ý 5501164166429

Nebo možná bych jim dal aspoň malý chodníček, aby do stanice, kterou mají za plotem, nemuseli půl kilometru obcházet.

+1/0
7.4.2016 8:30

M59a24r74t71i18n 68R37u92z67i41c39k40a 1212818426937

stacil by pas pro zavazadla u eskalatoru se budou houfovat lide...

0/0
6.4.2016 18:27

M97i67c79h87a98l 11Ř34e92z79n27í83č55e43k 1911808857490

stačilo by, aby Praha 6 a 7 neblokovali výstavbu železnice. Nyní by tam byl eskalátor od podchodu pod tratí

0/0
7.4.2016 8:17

R76a53d17i71m 71V13o80d18ň84a47n24s34k44ý 5981724376229

NeblokovalI? Od Veleslavína dál trať mohla dávno stát, tam jr potřeba primárně.

0/0
7.4.2016 8:33

M53i82c36h28a43l 57Ř89e81z90n89í83č80e59k 1751608527900

nemohla, protože se v novém stavu zahlubuje. A je to hlavně Praha 6, která již cca 20 let tuto stavbu blokuje.

0/0
7.4.2016 10:55

M44a37r35t31i36n 63R97u78z23i62c19k68a 1452288206287

Ja jsem nepochopil, proc je napr. Borislavka bezsloupova stanice a naopak Veleslavin, prestupni stanice na vlak a bus na letiste, ma sloupy a jeste tesne u nastupiste...

A vsimli jste si osvetleni nad nastupistem nad kolejemi, ktere je opatreno dulezitymi nazvy stanic? Na Veleslavine je to primackune ke stene, zatimco v prostredni lodi jsou obycejna svetla, proc to neprohodili?

0/0
6.4.2016 18:26

R30a47d96i59m 31V42o95d27ň88a79n23s95k37ý 5351704636809

Protože Veleslavín je mnohem mělčí stanice a budovat ji jako jednolodní by bylo silně problematické.

+1/0
6.4.2016 21:45

P52a64t44r11i89k 27E28g37e48r 2298940799231

Nechápu přetrasování linky 179.

0/0
6.4.2016 16:48

P54a71t72r62i38k 38E62g92e68r 2118410179421

My z letiště si stěžujeme na zrušení linky 179 v trase Nové Butovice (B) - Nemocnice Motol (A) - Divoká Šárka - Sídliště Na Dědině - Terminál 3 - Letiště / Terminál 1. Linka 191 je zbytečně dlouhá!

0/0
6.4.2016 15:51

O55n50d12ř51e86j 90N55o86v91á62k 9747264409299

No, ještě by někdo mohl popřemýšlet na spojením busem ze zastávky Motol do Butovic a Stodůlek ... zatímco ráno není problém a busy jezdí kažodu chvíli, po nějaké 19. hodině je to klidně na půlhodinové čekání na zastávce ....

+1/0
6.4.2016 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.