Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování pražské tramvajové revoluce: Ropidu unikly dva další návrhy

Společnosti Ropid unikly na internetové stránky dva návrhy změn týkající se pražské MHD, které chce představit na páteční konferenci. V úvahu přitom připadá takzvaný návrh základních úprav, vídeňský model podle informací iDNES.cz nejspíš v praxi využíván nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58i68r41o96s30l87a16v 94P85r34a89z63m43a 7739586142424

Tak to uz chybi jenom predelat metro.

+1/0
8.4.2016 15:39

M31i45r67o35s80l42a42v 88H83a27š39p86l 9771309145879

Některé změny MHD jsou fakt jen pro změny, ale třeba ta modrá varianta se mi líbí. Rozhodila nesmyslný souběh 10 + 16 z Řep až na Vinohrady nebo 20 + 12 od nás z Barrandova na Malostranskou. Ostatní tolik nepoužívám, takže nemohu posoudit.

+1/0
8.4.2016 8:18

J22i76ř51í 11J72o47z19a 3828823390351

Vidensky navrh mi silne pripomina tramvajovou sit v Brne... v Brne drive jezdilo 26 linek, nyni je v provozu 12 linek...

0/0
7.4.2016 21:10
Foto

B53r24o43n27i67s20l90a23v 30G89a42b59r64y87š 2972329761

Nebyl jsem tam před rokem 1995. Můžete říci, jestli je současný stav lepší nebo horší?

Za mě vizuálně aspoň při pohledu na schéma a jízdní řády je lepší. Méně linek, větší přehlednost, nízké intervaly linek. To podle mě je přitažlivější, než kdyby se tvořily všemožné kombinace. Přednost tak mají nejvytíženější směry.

Jaký je Váš názor?

0/0
8.4.2016 12:29

J56i47n21d42r39a 85V45o37š89t97a 1834354849522

v Brně je nesporně lepší. Ale tenhle pražský je něco jiného. Redukuje 21 linek na 18 (pětka má dvě větve), což není žádná revoluce, jako byla v Brně. Hodně linek má dvě konečné. Buď si s tím autoři nedali práci, aby to vypadalo skutečně odpudivě a prošel jim kýžený návrh, nebo to ukazuje, že to v současné Praze fungovat nemůže.

0/0
8.4.2016 12:32
Foto

B51r17o87n73i50s10l70a75v 86G16a82b96r78y27š 2862229731

Mně současný stav počtu tramvajových linek v Praze přijde ideální, nejlepší by bylo 18 - 20 linek. Jistě že se to nedá srovnávat s brněnským provozem. Praha má více tangent.

0/0
8.4.2016 13:08

R24a41d36e45k 27D91o24l38e96ž89a76l 2229893390930

No on ten "návrh příležitostí" sice přečíslovává hodně linek, ale obvykle je vrací do normálního stavu před nablblým trasováním, provedeným 2012. Mě se líbí nejvíc.

+1/0
7.4.2016 20:59

O14l89d17ř57i98c33h 81Ř76e84z70n34í36k 7555872664198

ještě by to chtělo přejmenovat a přeložit lodní dopravu, Vltavu přejmenovat na Žlutou řeku, splavnit Botič a Rokytku - vytvořit zde spojovací kanál s přístavištěm pro kosmické lodě, zatímco na Dalejském potoku postavit doky pro ruské atomové ponorky a na Jelence přehradu se zdymadly a kanál až do Ruzyně pro gondoly ;-D ;-D ;-D

+10/0
7.4.2016 20:02

T13o84m35á68š 92M58á17č34e24k 2734455531199

Tyto návrhy jsou naprosto nedostatečné. Navrhuji překopat Metro a pak teprve dělat změny tramvajových tratí. Trasu A přesměrovat do Vysočan a trasu B přesměrovat na Letiště. Pak to bude teprve ten pravý mazec.;-D

+14/0
7.4.2016 18:50

O93l63d95ř75i87c92h 88Ř19e38z23n50í42k 7645512734918

a nejlépe přejmenovat stanice metra např. Tchajkonautů, Pekingská nebo Mao Ce-tungova by byla in ;-D ;-D ;-D

+7/0
7.4.2016 20:05

M65a67r49t39i79n 72R36u64z70i11c55k81a 1822428346867

No ja bych o vikendu zavrel nektere stanice metra, takova Kolbenova, je nejatraktivnejsi...

+1/0
8.4.2016 18:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.