Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování pražské tramvajové revoluce: Ropidu unikly dva další návrhy

Společnosti Ropid unikly na internetové stránky dva návrhy změn týkající se pražské MHD, které chce představit na páteční konferenci. V úvahu přitom připadá takzvaný návrh základních úprav, vídeňský model podle informací iDNES.cz nejspíš v praxi využíván nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97i79r60o92s11l85a20v 76P80r25a35z56m43a 7399976692954

Tak to uz chybi jenom predelat metro.

+1/0
8.4.2016 15:39

M43i26r88o61s34l16a45v 58H51a35š13p83l 9931339875259

Některé změny MHD jsou fakt jen pro změny, ale třeba ta modrá varianta se mi líbí. Rozhodila nesmyslný souběh 10 + 16 z Řep až na Vinohrady nebo 20 + 12 od nás z Barrandova na Malostranskou. Ostatní tolik nepoužívám, takže nemohu posoudit.

+1/0
8.4.2016 8:18

J77i10ř55í 36J14o68z54a 3238693350291

Vidensky navrh mi silne pripomina tramvajovou sit v Brne... v Brne drive jezdilo 26 linek, nyni je v provozu 12 linek...

0/0
7.4.2016 21:10
Foto

B14r44o55n37i31s11l61a62v 89G59a47b46r54y54š 2562519431

Nebyl jsem tam před rokem 1995. Můžete říci, jestli je současný stav lepší nebo horší?

Za mě vizuálně aspoň při pohledu na schéma a jízdní řády je lepší. Méně linek, větší přehlednost, nízké intervaly linek. To podle mě je přitažlivější, než kdyby se tvořily všemožné kombinace. Přednost tak mají nejvytíženější směry.

Jaký je Váš názor?

0/0
8.4.2016 12:29

J83i73n95d30r12a 68V27o61š97t24a 1694384579442

v Brně je nesporně lepší. Ale tenhle pražský je něco jiného. Redukuje 21 linek na 18 (pětka má dvě větve), což není žádná revoluce, jako byla v Brně. Hodně linek má dvě konečné. Buď si s tím autoři nedali práci, aby to vypadalo skutečně odpudivě a prošel jim kýžený návrh, nebo to ukazuje, že to v současné Praze fungovat nemůže.

0/0
8.4.2016 12:32
Foto

B47r63o79n26i53s17l79a74v 61G92a70b34r35y27š 2612199811

Mně současný stav počtu tramvajových linek v Praze přijde ideální, nejlepší by bylo 18 - 20 linek. Jistě že se to nedá srovnávat s brněnským provozem. Praha má více tangent.

0/0
8.4.2016 13:08

R59a21d12e79k 85D60o32l83e42ž86a19l 2699123470920

No on ten "návrh příležitostí" sice přečíslovává hodně linek, ale obvykle je vrací do normálního stavu před nablblým trasováním, provedeným 2012. Mě se líbí nejvíc.

+1/0
7.4.2016 20:59

O61l12d13ř97i90c73h 39Ř96e36z14n97í44k 7375402434918

ještě by to chtělo přejmenovat a přeložit lodní dopravu, Vltavu přejmenovat na Žlutou řeku, splavnit Botič a Rokytku - vytvořit zde spojovací kanál s přístavištěm pro kosmické lodě, zatímco na Dalejském potoku postavit doky pro ruské atomové ponorky a na Jelence přehradu se zdymadly a kanál až do Ruzyně pro gondoly ;-D ;-D ;-D

+10/0
7.4.2016 20:02

T43o46m14á86š 78M45á41č66e77k 2284935691749

Tyto návrhy jsou naprosto nedostatečné. Navrhuji překopat Metro a pak teprve dělat změny tramvajových tratí. Trasu A přesměrovat do Vysočan a trasu B přesměrovat na Letiště. Pak to bude teprve ten pravý mazec.;-D

+14/0
7.4.2016 18:50

O92l65d90ř89i33c41h 73Ř25e58z20n89í84k 7815142534808

a nejlépe přejmenovat stanice metra např. Tchajkonautů, Pekingská nebo Mao Ce-tungova by byla in ;-D ;-D ;-D

+7/0
7.4.2016 20:05

M62a87r55t11i52n 27R36u65z42i15c81k66a 1702418226547

No ja bych o vikendu zavrel nektere stanice metra, takova Kolbenova, je nejatraktivnejsi...

+1/0
8.4.2016 18:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.