Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pod zem, či na povrch? Kudy vlakem z Prahy do Kladna

Železnice z centra do Kladna a s odbočkou na letiště skončí v tunelu. Rada Prahy 6 schválila ve středu variantu, že tolik diskutovaná trasa Buštěhradské dráhy z Dejvic do Veleslavína bude vedena pod povrchem. O zahloubení kolejí ale ještě není rozhodnuto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T48o58m40á73š 56U83l11r64y52c68h 1846333489240

Vypadá to, že betonáři opět zvítězili. Místo "položení kolejí" (zjednodušeno) se bude hloubit a betonovat tunel.

0/0
13.4.2016 16:31

A60n28d92r74e96j 32O64l16e92k54s15a 3395391867721

No tak sláva, zastupiči Prahy 6 - rozhodli! Teď ještě kdo se bude jejich vůlí řídit. SŽDC určitě ne.

+1/0
11.4.2016 20:57

P88e27t80r 81K11l59a29u53d28a 5178150624320

A stále nic není rozhodnuto, jako ostatně už minimálně posledních 20 let. A přitom Praha je pravděpodobně poslední hlavní město v Evropě (nepočítám-li ministáty), které nemá kolejové spojení města s letištěm. I ve Varšavě, Budapešti nebo Bukurešti se dostanete na letiště příměstskými vlaky, v Sofii tam byla loni prodloužena linka metra.

+2/0
9.4.2016 17:17

R55a50d26e63k 12J72a89n84a54t98a 9215226784422

V Budapešti se na letiště vlakem nedostanete. Vlak zastavuje u Terminálu 1, odkud ovšem už nic nelétá. Používá se Termínál 2, který je odtamtud 6 km daleko a jezdí tan jen autobus.

+2/0
9.4.2016 18:17

P65a85t67r27i53k 24E90g63e50r 2148500479631

Už i mezinárodní letiště Leoše Janáčka v Ostravě nás předběhlo. Přitom na úseku Nádraží Veleslavín - Letiště by šlo vést tramvajovou linku 19. Linky jezdící až od kulaťáku v Dejvicích bych zkrátil do smyčky Sídliště Červený Vrch.

0/0
12.4.2016 11:21

M40i73k74u66l91á69š 41K60a51l37i51n36a 1652963865

Hlavně že Vám nevadí, že ty soupravy metra, jezdí DO a Z Motola prázdné :)

+1/−2
8.4.2016 22:41

M43i28c68h69a32l 27Ř63e67z59n89í61č47e40k 1911988227220

a jak jste na to přišel, že jezdí prázdné?

+2/0
10.4.2016 15:10

M64i19l59o21s79l41a29v 51J46e81ž23e57k 3264893864271

A řekl někdo těm darmošlapům na radnici , že ekonomicky nejmíń náročný byl projekt prodloužené trasy A z Dejvic na letiště a , že odklon z Veleslavína na Motol je naprostý ekonomický nesmysl , který byl prolobovaný taxikáři a jím podobnými šíbry. A nyní se zase léta a léta budou zaobírat dalšími blbostmi typu zakopat vlak pod zem a vést ho stejným směrem přibližně jak metro.

+1/−7
8.4.2016 13:54

P14e29t32r 45P80e24t46r 6763152258763

Váš nápad je maximálně tak ekonomicky nejmíň výhodný, protože absolutně neřeší lidi z Kladna, kteří dnes dojedou do Prahy autem a hledají místo na zaparkování a tenhle problém se dá vyřešit opět jenom stavbou podzemních garáží za miliony a miliardy.

+3/0
8.4.2016 15:13

R39a32d11e68k 52J25a38n71a56t46a 9745636854482

Přesně tak. Metro na letiště neřeší dojíždění z Kladna do Prahy (přitom Kladno je největší středočeské město, spojení VHD má ovšem nejhorší). Kromě toho by byla jízdní doba metra do centra příliš dlouhá a soupravy pražského metra nejsou pro cestující se zavazadly přiliš vhodné.

+4/0
8.4.2016 20:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.