Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku bude rozkopaná Jižní spojka i Pražský okruh, objížďky jsou ucpané

Řidiči přijíždějící do Prahy během ranní špičky se musí obrnit notnou dávkou trpělivosti. Opravy dvou mostů na Jižní spojce a rekonstrukce východní části Pražského okruhu budou dalšího půl roku paralyzovat dopravu. V kolonách zůstávají i šoféři, kteří se snaží místa objet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e45t41r 12J77e14ž97e41k 6718790319299

Poněkud mne překvapuje, že se současně neřeší napojení obchvatu Běchovic a Újezdu na Lesy včetně křižovatky jižně od exitu 62. To se bude čerstvě rekonstruovaná vozovka opět řezat a napojovat na sjezdy oné křižovatky? Tohle idiotské plánování nás přivede do hrobu. Peníze jsou, jen ne na potřebné projekty.

0/0
17.5.2016 23:37

D14o21m79i22n28i21k 18Ž65ď54á48n77s74k34ý 7930488557643

6.0. Rozvoj městské části Praha - Běchovice – DOPRAVA

6.1. Ve spolupráci s Odborem dopravy Magistrátu hl. m. Prahy usilovat o rychlé realizování dohodnutých opatření ke zvýšení bezpečnosti provozu na ulici Českobrodská.

6.2. Výstavba železniční zastávky Běchovice – střed v rámci výstavby koridoru ČD Úvaly – Běchovice.

6.3. Aktivně podporovat vznik nové křižovatky "Vinice" v rámci stavby 510 Běchovice - Satalice, s cílem odklonit nákladní dopravu z ulice Mladých Běchovic.

6.4. Zjistit jednoznačnou ochranu obyvatel Běchovic před negativními dopady zvýšené intenzity dopravy v přímém okolí zástavby MČ.

6.5. Ve spolupráci s okolními městskými částmi a MHMP dobudovat síť cyklostezek v k.ú. Běchovice.

6.6. Podporovat realizaci přeložky 1/12. Je v zájmu MČ její rychlá realizace.

6.7. V návaznosti na realizaci přeložky 1/12 připravit opatření výrazně omezující průjezd nákladní dopravy centrem MČ.

0/0
12.4.2016 15:04

Z76d16e17n90ě71k 85D35u94f43e85k 2124144918

Mělo by se dělat na takto vytížených úsecích mnohem intenzivněji a delší pracovní dobu. Bohužel, jak je často vidět, tak ve 3 hodiny tam není ani noha, technika odstavená a je tam trapná cedule, musíme to opravit a nebo probíhá technologická přestávka.

+1/0
8.4.2016 8:51

V35l23a70s90t45i53m87i92l 68H12a72l34b76i11c57h 8743725826118

Udělejte MHD za kačku,jak bývávalo a uvidíte jak bude Praha od aut vymetená.

0/−2
8.4.2016 8:37

H81o72a93n65g 60A13n39h 71B34i85n28h 8415760582589

Vždy mě pobaví některé srandovní bláboly.....

+3/0
8.4.2016 8:47

L67u37k96á56š 11O75m12á77č26k50a 5451734201626

Koukám zrovna na dopravní zpravodajství, magistrála i u Barrandova totálně zacpané, nu, každý si vybíráme kde chceme bydlet :)

0/0
8.4.2016 8:29

J53a97n 64K60u12b92í84č54e91k 3404681568551

v praze, tam je blaze...

0/0
8.4.2016 6:37
Foto

L74u81k56á10š 72N12o59v86o42t71n85ý 6746827638338

Za to ale mame tunel, ktery stal tolik ze by se za to postavil zbytek obchvatu kolem Prahy :)

0/−3
8.4.2016 6:36

F84i52l95i94p 77S79i85r29o46t83e80k 9882799812231

On zbytek obchvatu neni kvuli penezum??

+2/0
8.4.2016 8:48

P82e56t54r 44J79e39ž52e63k 6518960129889

Ano, ale kvůli těm nesprávně zadržovaným a chybně investovaným. Kdyby nebyly nájezdy podvodníků na veřejné rozpočty včetně korupce, peněz by bylo nejen na dokončení okruhu, ale i obchvatu Bě chovic a Újezdu nad Lesy. Stačí sebrat politikům platy neodpovídající jejich produktivitě, nahradit je těmi, co pracují za mnohem méně a kvalitněji a bude peněz dost.

0/0
17.5.2016 23:41

M52a81r23t81i65n 66P59a42j17t91l 3881781335173

Až tohle skončí, je plánováno rozšiřování D11 na tři pruhy 0-8km. Takže si tak nějak zvykněte, že ty zácpy v téhle lokalitě budou.

Taktéž mám problém z tím, že se stále jezdí 2+2 a zdá se, že v rekonstrukci zahrnuto rozšíření na 3+3 není v plánu. Pokud ano, opravte mě. Díky

0/0
8.4.2016 0:33

L55u31k32á77š 36O11m40á24č46k89a 5771504851926

Není.

0/0
8.4.2016 8:30

D96o29m24i31n49i84k 56Ž72ď22á89n11s66k11ý 7870138797653

NA to je potřeba EIA!!

0/0
12.4.2016 15:04

D39o43m95i74n18i35k 43Ž81ď14á67n52s10k82ý 7190418767683

NA to je potřeba EIA

0/0
12.4.2016 15:05

P61e36t81r 55J14e90ž91e61k 6688960619239

Pochopitelně tím se politici netrápí, že permanentně podceňují systémové aspekty výstavby dálniční a silniční infrastruktury.

0/0
17.5.2016 23:42

P17a26v63e64l 12P11ř57e47č55e36k 4843716776186

Ktereho vol* napadlo naplanovat opravu u Cerneho Mostu kdyz neni hotova Michelska?

0/0
8.4.2016 0:16

D62a51n31a 56K82o72c57i40á22n43o63v25á 2603258859908

Michelská není hotová?

0/0
8.4.2016 0:17

P66a62v26e11l 68P10ř59e76č10e91k 4333546466356

"Jižní spojka je totiž v obou směrech zúžena do dvou jízdních pruhů v místech, kde probíhá oprava mostu přes Michelskou ulici a na něj navazujícího mostu přes železniční trať."

0/0
8.4.2016 0:22

D22o69m40i75n37i86k 50Ž50ď66á20n97s47k42ý 7420548557343

To už snad jedno, dokud nebude SOKP511!

0/0
12.4.2016 15:06

T85o30m92á84š 84J87o97r49d25a94n 3152133307

Problém je, že Praha má absolutní nedostatek kapacitních silnic. Okruhy měly být dávno hotové a nejrůznější radiály také... Vůbec se s ekologama nebavit. Stavba ve veřejném zájmu a prostě staví se a hotovo. Tady se to řeší 20 let a nic se neudělalo... Nechci tu zavádět komunismus, ale jeďte se podívat třeba do Moskvy nebo do velkých čínských měst, tam se staví dálnice tak, aby sloužili hlavně lidem... A to nemluvím o tom, že jsou schopný postavit dálnici za pár týdnů a takovéto opravy jsou hotové za pár dnů...

+9/−2
8.4.2016 0:09

P73a59v10e89l 81J87e93ř74á32b11e33k 7841172694357

Nejsou to ekologové, ale vlastníci nemovitostí v jednotlivých městských částech, kudy má kruh vést.

No je otázkou, co co má sloužit jedněm, má být druhým k nepohodě.

+3/−3
8.4.2016 0:25

M13a29r38t27i22n 13N52e31b29e44s17k76ý 7206130707832

Teda řeknu vám, mít za polem silnici, to musí být ale strašné neštěstí....

0/0
8.4.2016 17:02

J27i82r44k58a 10Z25a83c73e77k 3800295739926

A co tak pracovat non-stop.

Nejde to...myslel jsem si to.

V teto zemi nemozne.

Zvlastni,ze to jinde umi.

Asi problem urednika a spatne napsaneho vyberoveho rizeni...podobne jako u D1 a dalsich staveb.

Tak vydržať.

+4/0
7.4.2016 23:55
Foto

L52a84d87i82s30l19a40v 41A31n68t56o30š 7388803558734

Zapinam Waze, i kdyz jedu na zachod a v kolonach nestojim. :-P

+1/0
7.4.2016 23:44

J44a64k49u41b 82B78r37i76n59e28r 6927882932391

jedete na záchod?

+2/0
8.4.2016 1:51

T52o94m24á86š 38D70v44o38ř98á66k 7955576227741

Má doma malej septik, no...:-)

+2/0
8.4.2016 6:39

S46e82i24d71l 94P31e94t75r 1811371725514

Ti ˇřidiči" se nepromenují po Pze jen tak z plezíru ale zpravidla proto, že musí ...

Jinými slovy zdejší "Magorát" snižuje produktivitu lidí zde se nějakým způsobem snažících se uživit jež potažmo platí nějaké ty daně , z nichž tito příživníci žijí ... :-)

Že jim jaksi nedochází, že si tímto zhovadilým chováním řežou sami pod sebou sebou větev ?;-D

0/0
7.4.2016 23:39

L10u13k95á55š 27O93m76á30č74k20a 5861854811636

Většina nemusí.

0/0
8.4.2016 8:32

J51i16ř65í 81F44e35n65c62l 9406756131310

S kolonami v Praze na věčné časy a nikdy jinak!!

+2/0
7.4.2016 23:37

K93a71r43e75l 23S86l23a86v70í41k 4413534495125

K tomu bych přidal D1. Ať je to komplet.

D1 nikdy neprojedeme bez dopravních omezení. To by bylo ze sféry sci-fi.

+2/0
8.4.2016 0:39

M79a91r10t35i95n 38S88e40d78o88n19a 2985916476849

Nemate pravdu, na podzim a v zime uzavirky nejsou.

0/0
8.4.2016 6:27

L47u72k29á51š 95O98m14á85č97k95a 5981714941926

Ještě, že se mi tenhle blázinec netýká. Každý žijeme tam kde mu to vyhovuje. :)

0/0
7.4.2016 23:08

D20u73š22a42n 41S54o73c61h14a 9796741413631

Jak pisou, kolem Cernaku jsou v obou smerech 2 pruhy, tak jako by se "neopravovalo". Jedine co by to chtelo, aby kazdy nejel jako PRASE a zpomalil!! Plynulost dopravy tady v CR nikomu nic nerika, protoze kazdy jede jak frajer na doraz...pak vseci dup na brzdy a tim se to hezky kumuluje...

+1/−6
7.4.2016 22:57

D91u54š66a23n 93S74o11c32h67a 9226111533121

Plus, kdyz je veden pruh v odstavnem, tak pred tim kazdy zmatkuje a cpe se do leveho pruhu, protoze by asi nabourali, kdyby vjeli na tlustou caru.

Jeste, ze tam jezdim, jen nekdy o vikendu.

+2/0
7.4.2016 22:58

M74a15r12t39i95n 65N93e47b68e24s95k66ý 7596910207852

Taky mám takový dojem, že pro někoho je odstavný pruh minovým polem.

Když je nehoda v levém, bylo by naprosto logické, aby se oba pruhy v místě zúžení prostě přesunuly o 1 vpravo. Není třeba brzdit, čumět na cizí neštěstí, jen jet dál.

Co myslíte, pochopí to někdo?

Ale kdepak,auta se štosují ( při české neschopnosti pochopit zip obzvlášť) místo aby každý pohnul volantem doprava a pak zas hezky zpátky....

0/0
8.4.2016 17:01

P68e48t76r 63J45e22ž40e41k 6828140959929

Taky máte pocit, že je příliš mnoho řidičských oprávnění ke škodě nás všech?

0/0
17.5.2016 23:44

L69i52b61o20r 87V39e78n68g59l73á83ř 4184475252334

tak jezdete metrem prazaci

+2/−8
7.4.2016 22:45

V40á69c55l43a82v 90Z46e98l73i34n88k66a 2622730693562

Pochopte, že pro mnoho lidí je MHD prostě "socka" a i když v práci zametají ve skladu, tak jezdí autem, aby si alespoň pozvedli ego. Postavte se někdy k některé z výpadovek, když se po ránu sateliťáci valí z těch svých polních šmoulolandů do práce. To je pohled. Občas nevím, zda se mám smát nebo brečet, když přecházím a vidím to.

+4/−6
7.4.2016 22:53

T90o68m10a77s 26N61o85v77o30t22n51y 1351934646675

Tak MHD ve špičce je socka. To bez debaty

+4/−3
7.4.2016 23:06

V26l29a87d10i71s36l69a23v 12N32o53h87e85j98l 7718267938881

ono i vecer, clovek nevi jestli ta sedacka je potrisnena moci ci trusem bezdomovcu, to same tyce na drzeni.

+2/0
7.4.2016 23:20

V27á91c48l47a47v 17Z77e83l76i22n69k48a 2212140183662

Nějak s tím nemám problém a to jezdím už od studentských let. Autem mi stačí tak jednou dvakrát do měsíce abych z toho šedivěl.

+3/0
7.4.2016 23:20

P71e46t74r 73J97e30ž30e55k 6968550729739

Ale jděte, vy raději roli zátky v osobáku tam, kde mnohdy stačí vlak? Proč se po I-12 valí celá bývalá Praha-východ do centra, to mi hlava nebere. Ještě že část z nich to zapíchne na nádraží v Klánovicích a dál sviští v pohodě vlakem.

0/0
17.5.2016 23:47

J10a78n 58K95a56r46e75l 71N29o78v81a80k 5316874588566

jako s prominutim, ale nejste dopr**** v te Praze na hlavu? vzdyt to tam bylo rozkopane vloni!! wtf?

+2/−1
7.4.2016 22:45

M53a62r20t48i78n 28P36a34j51t30l 3901961705923

Teď se opravuje druhý směr

0/0
8.4.2016 0:27

M49i91l44a14n 83V97o63t72a91v74a 5374466471922

hlavně je potřeba na té Štěrboholské radiále opravit ten povrch, který se zničil po uzavírce minulý rok, když to přesně stejným způsobem svedli na druhou stranu a tu enormní zátěž už ta silnice nedala. Takže další rok můžeme čekat stejný ping pong

+4/−1
7.4.2016 22:44

J64a93r52o20s70l72a11v 43D44u33n94d80a 1513332546360

To je tedy voser. Hezky načasovaný na prázdniny...

+1/0
7.4.2016 22:29

L54u78k10á35š 38O88m45á26č14k59a 5921794701456

Jak jinak.

0/0
8.4.2016 8:34

P20e42t80r 43J69e56ž76e79k 6368960909159

Kdo vás nutí jezdit tam, kde je nejhorší průjezd? Víte, kdo není líný a vstane za svítání a vyrazí, má tam, kde o dvě hodiny později vzniknou zácpy, volnou cestu. Vyzkoušeno na vlastním preparátě. Jenže to by se muselo chodit dříve chrápat a nečumět na bednu nebo nezasmrádnout v hospodě, že?

0/0
17.5.2016 23:51

J57a20r19o12s56l40a28v 64D29u58n45d21a 1633742576350

Co máš za problém?

0/0
18.5.2016 0:29
Foto

P16a20v79e31l 72P97o23k62o98r18n63ý 2966584730522

A ke staveništi D1 a D5 se přidají další staveniště. A až se to postaví, tak se to třeba zvlní jako u Ostravy a nikdo za nic nebude moci, a tak budou plynout dějiny, bude trvalá zaměstnanost opravami dálnic a silnic až ke konci světa, či spíše do krachu systému.

0/0
7.4.2016 22:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.