Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryžový nástavec pomůže vozíčkářům překonat mezeru cestou do metra

Dopravní podnik nechal ve stanici metra Anděl instalovat pryžový nástavec, který má pomoci vozíčkářům při nástupu do soupravy. Vydrží tam měsíc v rámci zkušebního provozu. Pokud se osvědčí, mohl by být do dvou let instalován ve všech stanicích metra A a B.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86a90n 62Z25i79e62g54l76e92r 1141366121748

Je to krok správný směrem a nemyslím si, že je to zbytečné. Vozíčkářům to ulehčí nastupování a vystupování v metru a oni sami si to pochvalují. To je pro mě nejdůležitější, protože právě jim je toto nové zlepšení určeno.

0/0
15.4.2016 17:38

J44o68z70e16f 29S55t22e83b66i60l63a 3305637335127

Ubírá se to správným směrem, ale...

Do bezbariérového provozu to chce ještě hodně "pryže" ;-)

(a o celé MHD, bus, tram ani nemluvě)

+1/0
14.4.2016 22:09

K53a34r94e69l 50L79a23n61g79r 2622367210228

A proč se nenechaly upravit soupravy v době generálky... To asi nikoho nenapadlo... Holt stanice byly projektovány na naše metro a ne na vozy ze sajuzu s jinou výškou.

0/−2
14.4.2016 17:16

R30a54d87i97m 57Z26e82h76e89r 3504160553951

Prej pryž! Vždyť je to obyčejná guma! Co vás na té fakultě učí...

0/0
14.4.2016 13:50

J25a29n 39J98a93n26e39č52e33k 9680193660616

Mind the Gap!

+3/0
14.4.2016 12:30

K94a30r16e89l 53D92r43d10a 6634222727

To mi přijde jako hloupost, či jen jako hodně polovičaté řešení.

Řeší to šprajcnutí kolečka v mezeře mezi vlakem a nástupištěm, fajn.

Ale problém je, že DPP neumí ovlivnit a garantovat výškový rozdíl nástupiště a podlahy vozu. Takže nepřekonatelný schod zůstává. A pak je za dveřmi další vyvýšený práh. Takže vozík překoná hranu vagónu a hned se pere o další 2-3 cm nahoru navíc. A takový náklon električák často nedá. (Aby se nepřevrátil nazad, má mít bezpečnostní kolečka, co mu v přehnaném záklonu zabrání. A nikdo z výrobců s Velku pardubickou na linkách A a B příliš nepočítá.)

Řekl bych, znovu a lépe. Chtělo by to vyvýšit nástupiště - pryžovým nástavcem. ;-)

+5/−3
14.4.2016 12:28

P64e72t47r 49B34y62s83t87r23o53ň 6632927316805

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne. ;-)

0/0
15.4.2016 18:39

P67e19t81r 68B95y85s77t41r95o31ň 6612697106955

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne.;-);-)

0/0
15.4.2016 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.