Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pryžový nástavec pomůže vozíčkářům překonat mezeru cestou do metra

Dopravní podnik nechal ve stanici metra Anděl instalovat pryžový nástavec, který má pomoci vozíčkářům při nástupu do soupravy. Vydrží tam měsíc v rámci zkušebního provozu. Pokud se osvědčí, mohl by být do dvou let instalován ve všech stanicích metra A a B.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a97n 52Z71i25e40g61l34e53r 1881846911678

Je to krok správný směrem a nemyslím si, že je to zbytečné. Vozíčkářům to ulehčí nastupování a vystupování v metru a oni sami si to pochvalují. To je pro mě nejdůležitější, protože právě jim je toto nové zlepšení určeno.

0/0
15.4.2016 17:38

J33o41z25e61f 85S45t82e56b48i91l15a 3915897605437

Ubírá se to správným směrem, ale...

Do bezbariérového provozu to chce ještě hodně "pryže" ;-)

(a o celé MHD, bus, tram ani nemluvě)

+1/0
14.4.2016 22:09

K44a27r34e16l 96L52a69n71g75r 2662347160318

A proč se nenechaly upravit soupravy v době generálky... To asi nikoho nenapadlo... Holt stanice byly projektovány na naše metro a ne na vozy ze sajuzu s jinou výškou.

0/−2
14.4.2016 17:16

R75a82d97i69m 25Z12e29h56e64r 3764270933291

Prej pryž! Vždyť je to obyčejná guma! Co vás na té fakultě učí...

0/0
14.4.2016 13:50

J25a20n 15J47a79n34e79č27e89k 9350633780946

Mind the Gap!

+3/0
14.4.2016 12:30

K25a62r69e49l 93D61r39d61a 6794642927

To mi přijde jako hloupost, či jen jako hodně polovičaté řešení.

Řeší to šprajcnutí kolečka v mezeře mezi vlakem a nástupištěm, fajn.

Ale problém je, že DPP neumí ovlivnit a garantovat výškový rozdíl nástupiště a podlahy vozu. Takže nepřekonatelný schod zůstává. A pak je za dveřmi další vyvýšený práh. Takže vozík překoná hranu vagónu a hned se pere o další 2-3 cm nahoru navíc. A takový náklon električák často nedá. (Aby se nepřevrátil nazad, má mít bezpečnostní kolečka, co mu v přehnaném záklonu zabrání. A nikdo z výrobců s Velku pardubickou na linkách A a B příliš nepočítá.)

Řekl bych, znovu a lépe. Chtělo by to vyvýšit nástupiště - pryžovým nástavcem. ;-)

+5/−3
14.4.2016 12:28

P44e75t87r 40B86y79s50t17r22o76ň 6372587656385

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne. ;-)

0/0
15.4.2016 18:39

P86e98t35r 13B85y56s44t90r30o86ň 6652867246815

Každý elektrický vozík jistící kolečka má a výrobce s tím počítá. Ten výškový rozdíl taky není zase tak veliký problém. Nejhorší je ona mezera, kam vozík při špatném pokusu zapadne.;-);-)

0/0
15.4.2016 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.