Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Červená, závory, běžíme! Na přejezdu na Veleslavíně chodci riskují život

Cinkající signalizace, spuštěné závory, houkající vlak. Ani to nezastaví spěchající chodce na železničním přejezdu u Nádraží Veleslavín. Těm se nechce čekat, až budou moci bezpečně přejít, a tak přes přejezd přecházejí závory nezávory, vlak nevlak. Deník Metro se na místo vypravil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80i34n57d45ř65i53c54h 52Š39k42o81p21e29k 4385231690505

tak Praha je ale divný město, podívejte se, co tam žije za zvláštní lidi. Nějakou neznámou nemoc mají přes ksichty ;-D

0/0
26.4.2016 6:50

V95i68k55t27o56r 25Š27e30d94i25v31ý 8596201580806

Chodci chodí zcela běžně na červenou, na řízených křižovatkách je takových dost a dost. Na železničním přejezdu aspoň nehrozí, že by se v případě kolize zranil někdo jiný.

0/0
20.4.2016 13:41

T11o83m 68P65á50l12e75k 1411626829858

Co řešíte, tam se zatím nikdy nikomu nic nestalo. To, že jsou šraňky stupidně sežízené a jsou dole zbytečně dlouho není problém chodců ale těch co to natavují. Osobně bych tam klidně taky kdykoli přecházel, protože je tam krásně vidět na obě strany a je to jednokolejka. Nikoho neohrožuji, maximálně sebe. Takže no problemo, ne?

+4/−2
18.4.2016 8:36

V72o43j41t86ě79c87h 78K44o26z49á79k 3349181394245

Zamezení identifikace chodců level malování je luxus! ..R^

+4/0
18.4.2016 0:27

J70i37ř32í 91H29o83l11e95č27e53k 8530139987933

Jen je nechte, když se nebojí !

+2/0
17.4.2016 22:13

I23v64a72n 38S54o86u62k38u51p 3706407248638

Nesouhlasím tu s pánem co píše o tom,že jsou šraňky dole 10 min....Každý den,rano a odpoledne okolo procházím na zdejší tramvajovou zastávku a často při čekání na tramvaj mám štěstí,kdy projíždí vlak....Jsou dole max 5 min a to maximálně..už jsem několikrát viděl nejen lidi,to vidím pokaždé,že to někdo podejde...Ale už jsem několikrát viděl auta projet než spadly dolů...Když už jsme u toho,ten nový terminál je navržený zase nějakým chytrákem....proč neudělali vjezd na terminál přímo z Evropské,dlouho před těmi semafory?Takhle ted musí autobusy zastavit na červené a potom odbočit na terminál...A Když jsou ještě ty závory dole tak autobusy čekají těch 5 minut společne s dalšimi auty....protože je to tam dost frekventovaný,šranky spadnou a hned máte v rade 20 aut...bud měli udělat podjezd pod tím přejezdem a nebo to měli svést do tunelu a rovnou to prodlouzit az do kladna s odbockou na letiste,tzv,rychlodrahou.......

+1/−2
17.4.2016 21:28

K74a30r59e60l 35T36r40o47n18n69e63r 2126704460234

Kdo to tam zná - závory jdou dolů a pak se dlouho, dlouho nic neděje. Jednokolejka, po které jednou za čas projede osobáček, jak správně píše pan Novotný, závratnou rychlostí 30 km/hod. A pak se zase dlouho, dlouho nic neděje.

Šance přejít bez úhony tento přejezd je veliká, proto to místní také dělají. Nechce se jim čekat 10 či kolik minut.

Ti starší pamatují "vechtra", který ručně spouštěl a zvedal závory na nezbytně nutnou dobu.

S přihlédnutím na vytíženost této tratě - nafouknutý problém, zbytečný článek.

+6/−9
17.4.2016 20:17

B42r35u84n79o 49J33u35r25á61š79e84k 6374170981793

Traťová rychlost je tam 40 km/h a závory bývají dole 3-5 minut, kratší to bývá při jízdě vlaku směrem do Dejvic, za předpokladu, že se na stanici nezdrží příliš dlouho.

+5/0
17.4.2016 22:52

T30o87m 68P47á31l95e93k 1921776719638

Proč 3-5 minut? Když vlak projede přejezd během max 10 sekund? Nestačila by minuta? 8-o

0/0
18.4.2016 8:34

M54a15r93t19i35n 82N49o49v94o26t85n60ý 4732397480147

Hned za/před přejezdem je zastávka, vlaky tam jezdí určitě pomaleji.

0/0
19.4.2016 10:20

L67u14k63á44š 37L94i17p81n90i95c22k37ý 1735401168768

Az vam vlak sebere nohy taky si reknete vzdyt byly zbytecne???

0/−3
18.4.2016 6:51

M54a43r91t59i33n31a 55K83o79l53o86m60a27z82n54i36k48o20v64a 2437732147476

To je fakt. Ja tam sice vzdycky jak trubka celou dobu cekam, ale vzdy si rikam, cim je ten prejezd tak mimoradny, ze jsou tam sranky dole tak dlouho. Cele je to nafouknuty problem. Pokud uz je videt vlak, nikdy nikdo neprebiha. A ze vlak a chodce deli sekundy? Ano, ale pan zapomnel pripsat, ze to je situace PO odjezdu vlaku.

+1/0
18.4.2016 21:02

P47a26t42r35i52k 29E78g43e55r 2728530769181

Nádraží Veleslavín to potřebuje změnu! Z Evropské ulice udělat rovnou vjezd do terminálu, od metra vybudovat podchod, koridor oplotit.

+3/0
17.4.2016 11:32

J60i51ř63í 45K58o78c64u82r17e55k 6645184505848

Což nijak nevyřeší to, že lidi chodí středem železničního přejezdu.

0/−1
17.4.2016 20:03

M87i62r75o71s12l49a95v 53G43r90o95s12s64m10a20n41n 8872729154

Trať měla být dávno zmodernizovaná, přejezd mimoúrovňový. Jenže Praha 6...

+2/0
18.4.2016 8:01

M46a75r96t56i28n 83N93o49v63o40t69n77ý 4262127430907

No zapomněl jste dodat, že vlaky tam jezdí závratnou rychlostí asi 30 km za hodinu.;-D

0/−6
17.4.2016 11:24

K79r79y10š51t36o21f 16H18l71a49v56á24č 9632719758662

ano, a ty bys přejetí vlakem právě díky jeho nízké rychlosti rozchodil obratem,že? ;-D

+6/−1
17.4.2016 11:40

M90a12r13t19i89n 15N56o86v17o98t42n23ý 4722237780987

Většina lidí má reakční dobu dostatečně dlouhou na to, aby přešla ty dva metry kolejí bezpečně. Silnici, kde auta jezdí trojnásobnou rychlostí přecházíme denně, ale z vlaku je tady nějaká chiméra.

+1/−1
19.4.2016 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.