Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Červená, závory, běžíme! Na přejezdu na Veleslavíně chodci riskují život

Cinkající signalizace, spuštěné závory, houkající vlak. Ani to nezastaví spěchající chodce na železničním přejezdu u Nádraží Veleslavín. Těm se nechce čekat, až budou moci bezpečně přejít, a tak přes přejezd přecházejí závory nezávory, vlak nevlak. Deník Metro se na místo vypravil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33i76n34d21ř22i13c58h 44Š69k36o22p97e32k 4375731700285

tak Praha je ale divný město, podívejte se, co tam žije za zvláštní lidi. Nějakou neznámou nemoc mají přes ksichty ;-D

0/0
26.4.2016 6:50

V29i66k19t58o98r 49Š72e36d13i51v28ý 8466771510246

Chodci chodí zcela běžně na červenou, na řízených křižovatkách je takových dost a dost. Na železničním přejezdu aspoň nehrozí, že by se v případě kolize zranil někdo jiný.

0/0
20.4.2016 13:41

T73o85m 34P81á95l43e18k 1781626329738

Co řešíte, tam se zatím nikdy nikomu nic nestalo. To, že jsou šraňky stupidně sežízené a jsou dole zbytečně dlouho není problém chodců ale těch co to natavují. Osobně bych tam klidně taky kdykoli přecházel, protože je tam krásně vidět na obě strany a je to jednokolejka. Nikoho neohrožuji, maximálně sebe. Takže no problemo, ne?

+4/−2
18.4.2016 8:36

V94o37j50t58ě58c44h 44K12o38z42á16k 3419341364615

Zamezení identifikace chodců level malování je luxus! ..R^

+4/0
18.4.2016 0:27

J83i18ř61í 39H96o91l83e96č33e45k 8130909747833

Jen je nechte, když se nebojí !

+2/0
17.4.2016 22:13

I20v86a55n 35S35o54u45k84u53p 3916827128748

Nesouhlasím tu s pánem co píše o tom,že jsou šraňky dole 10 min....Každý den,rano a odpoledne okolo procházím na zdejší tramvajovou zastávku a často při čekání na tramvaj mám štěstí,kdy projíždí vlak....Jsou dole max 5 min a to maximálně..už jsem několikrát viděl nejen lidi,to vidím pokaždé,že to někdo podejde...Ale už jsem několikrát viděl auta projet než spadly dolů...Když už jsme u toho,ten nový terminál je navržený zase nějakým chytrákem....proč neudělali vjezd na terminál přímo z Evropské,dlouho před těmi semafory?Takhle ted musí autobusy zastavit na červené a potom odbočit na terminál...A Když jsou ještě ty závory dole tak autobusy čekají těch 5 minut společne s dalšimi auty....protože je to tam dost frekventovaný,šranky spadnou a hned máte v rade 20 aut...bud měli udělat podjezd pod tím přejezdem a nebo to měli svést do tunelu a rovnou to prodlouzit az do kladna s odbockou na letiste,tzv,rychlodrahou.......

+1/−2
17.4.2016 21:28

K23a80r67e54l 10T55r44o59n10n27e32r 2346804200394

Kdo to tam zná - závory jdou dolů a pak se dlouho, dlouho nic neděje. Jednokolejka, po které jednou za čas projede osobáček, jak správně píše pan Novotný, závratnou rychlostí 30 km/hod. A pak se zase dlouho, dlouho nic neděje.

Šance přejít bez úhony tento přejezd je veliká, proto to místní také dělají. Nechce se jim čekat 10 či kolik minut.

Ti starší pamatují "vechtra", který ručně spouštěl a zvedal závory na nezbytně nutnou dobu.

S přihlédnutím na vytíženost této tratě - nafouknutý problém, zbytečný článek.

+6/−9
17.4.2016 20:17

B26r23u55n52o 69J27u27r54á59š15e97k 6814250981633

Traťová rychlost je tam 40 km/h a závory bývají dole 3-5 minut, kratší to bývá při jízdě vlaku směrem do Dejvic, za předpokladu, že se na stanici nezdrží příliš dlouho.

+5/0
17.4.2016 22:52

T68o56m 94P26á69l25e65k 1891126459398

Proč 3-5 minut? Když vlak projede přejezd během max 10 sekund? Nestačila by minuta? 8-o

0/0
18.4.2016 8:34

M34a20r69t33i10n 53N43o15v67o40t46n39ý 4422567950367

Hned za/před přejezdem je zastávka, vlaky tam jezdí určitě pomaleji.

0/0
19.4.2016 10:20

L17u48k12á72š 28L59i45p58n74i39c64k49ý 1235601328538

Az vam vlak sebere nohy taky si reknete vzdyt byly zbytecne???

0/−3
18.4.2016 6:51

M17a39r91t16i84n36a 14K53o47l20o40m33a31z27n62i68k73o88v58a 2507982717216

To je fakt. Ja tam sice vzdycky jak trubka celou dobu cekam, ale vzdy si rikam, cim je ten prejezd tak mimoradny, ze jsou tam sranky dole tak dlouho. Cele je to nafouknuty problem. Pokud uz je videt vlak, nikdy nikdo neprebiha. A ze vlak a chodce deli sekundy? Ano, ale pan zapomnel pripsat, ze to je situace PO odjezdu vlaku.

+1/0
18.4.2016 21:02

P74a74t20r57i70k 88E92g90e17r 2178910329121

Nádraží Veleslavín to potřebuje změnu! Z Evropské ulice udělat rovnou vjezd do terminálu, od metra vybudovat podchod, koridor oplotit.

+3/0
17.4.2016 11:32

J64i89ř50í 79K43o57c35u18r29e21k 6365574765948

Což nijak nevyřeší to, že lidi chodí středem železničního přejezdu.

0/−1
17.4.2016 20:03

M75i33r12o81s53l44a28v 27G40r73o78s43s64m53a28n33n 8262389944

Trať měla být dávno zmodernizovaná, přejezd mimoúrovňový. Jenže Praha 6...

+2/0
18.4.2016 8:01

M59a14r83t48i77n 16N51o46v13o54t63n83ý 4982927920277

No zapomněl jste dodat, že vlaky tam jezdí závratnou rychlostí asi 30 km za hodinu.;-D

0/−6
17.4.2016 11:24

K67r15y35š48t86o83f 46H58l75a11v10á92č 9802889958932

ano, a ty bys přejetí vlakem právě díky jeho nízké rychlosti rozchodil obratem,že? ;-D

+6/−1
17.4.2016 11:40

M96a61r27t90i90n 84N33o74v12o96t25n71ý 4762897780497

Většina lidí má reakční dobu dostatečně dlouhou na to, aby přešla ty dva metry kolejí bezpečně. Silnici, kde auta jezdí trojnásobnou rychlostí přecházíme denně, ale z vlaku je tady nějaká chiméra.

+1/−1
19.4.2016 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.