Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejtěžší je se k požáru dostat, říká ředitel pražských hasičů Hlinovský

V Praze je pro hasiče spousta překážek, jako třeba zatravněné tramvajové pásy a špatně zaparkovaná auta. O úspěchu zásahu přitom často rozhodují vteřiny, tvrdí ředitel pražských hasičů Roman Hlinovský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82o65s34e15f 80C44h70o92d47o20u40n14s80k19ý 4371786139180

Kdyby tam ty tramvajové koleje nebyly, tak by taky lidi požadovali ty pásy zabetonovat? Např. Počernická ulice v Malešicích. Tam je to tak desítky let a neslyšel jsem jediný hlas proti. Přitom se tam měla stavět trať (myslím, že dle nějakého územního plánu tam už dokonce několik let měla stát), tam by se asi také zatravňovalo. Také by se experti ozvali, že zatravňování stojí životy?

Tohle je všechno jen histerie vyvolaná exšéfem záchranky Schwarzem, když se poprvé ozval bylo to na otevřený kolejový svršek u Bulovky. Přitom tam ten beton byl tak šíleně rozbitý, že jsem tam v životě záchranku jet neviděl a ty obrubníky byly tak vysoké, že se tam s tím autem nikdo nevyškrábal, to by to dřív převrhli.

Takových míst je, kde něco brání v průjezdu IZS. Travnatý pás (ne tramvajový), úzké ulice, špatně zaparkovaná auta, ... Ale stejně se furt bojuje proti těm tramvajím, které jsou jen v pár ulicích. Už jsem dokonce slyšel vážně míněné ohlasy, že když jede IZS, měla by tramvaj okamžitě ukončit odbavování cestujících a odjet ze zastávky. Často se tak děje např. na Andělu. To bude, počítám, další stupeň histerie proti tramvajím. Někdo si totiž všimne, že stojící tramvaj v zastávce nemá kam uhnout = zrušte zastávky.

+1/−2
22.4.2016 11:42

J90i44n96d64ř81i41c96h 97Š77k94o55p55e16k 4685621760935

problémy se špatným parkováním by vyřešila krátká novela v duchu, že pokud řidič zaparkuje v rozporu s předpisy a parkováním znemožňuje přístup jednotkám IZS k případu, nemá nárok na plnění z jakéhokoli pojištění v případě poškození jeho vozu.

+3/0
22.4.2016 6:41

T74o30m65á37š 77Z80e80m46a96n 3375438964475

Travnaté pásy a zužování silnic. Kde dříve stačilo, aby auta zajela ke kraji a uprostřed vznikl 3. pruh, už to dnes nelze - ostrůvky a různá dusítka aby se "klidnila doprava".

Porozuji skoro denně na příjezdu k Thomayerce.

+1/0
22.4.2016 1:05

P32a19v59e29l 37M97a28t82o92u17š82e66k 1752463903133

Jinak ten dopravní inženýr, který vymýšlí v Praze travnaté tramvajové pásy, by si někdy měl zkusit projet vozidlem IZS ucpanou prahou, hlavně v místech, kde tak debilně navrhnul ty zatravněné pásy, aby viděl, jakou hovadinu vymyslel...ono je krásné od stolu něco vymýšlet, co vypadá krásně a u lidí to získá ohlas, protože přece jim tady budují trochu zeleně, v té betonové džungli, ale občas by to chtělo vylézt z kanceláře a podívat se, co tímhle rozhodnutím způsobují...vše pro IZS, VÍC zatravněných pásů, VÍC!!! ;-O

+3/−1
21.4.2016 23:54

J70o50s14e24f 62C57h47o80d23o62u26n27s83k13ý 4631106399510

Navrhujete tedy, zabetonovat veškeré travnaté plochy v Praze?

0/−1
22.4.2016 11:46

T33o46m55á48š 35Z78e75m90a37n 3575538204155

Jediné pražské plochy trávníku jsou ty v tramvajových kolejištích?

+1/0
22.4.2016 15:00

O43l55d93ř65i91c92h 32Š88t73ě70p78á16n73e81k 7102986886534

Jestli si hasiči v Praze stěžují na finance, tak zítra bych chtěl číst článek z nějakého okresního města.8-o

0/0
21.4.2016 20:54

P81a36v33e22l 54M57a32t25o35u48š70e29k 1882373123573

stačí si přečíst článek pozorně a potom něco psát - není dostatek financí na kvalitnější vybavení, což je ovšem problém celurepublikově a nejenom u HZS, ale u celého IZS...

+2/0
21.4.2016 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.