Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejtěžší je se k požáru dostat, říká ředitel pražských hasičů Hlinovský

V Praze je pro hasiče spousta překážek, jako třeba zatravněné tramvajové pásy a špatně zaparkovaná auta. O úspěchu zásahu přitom často rozhodují vteřiny, tvrdí ředitel pražských hasičů Roman Hlinovský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13o69s64e34f 40C75h68o88d74o77u23n40s86k32ý 4811586889690

Kdyby tam ty tramvajové koleje nebyly, tak by taky lidi požadovali ty pásy zabetonovat? Např. Počernická ulice v Malešicích. Tam je to tak desítky let a neslyšel jsem jediný hlas proti. Přitom se tam měla stavět trať (myslím, že dle nějakého územního plánu tam už dokonce několik let měla stát), tam by se asi také zatravňovalo. Také by se experti ozvali, že zatravňování stojí životy?

Tohle je všechno jen histerie vyvolaná exšéfem záchranky Schwarzem, když se poprvé ozval bylo to na otevřený kolejový svršek u Bulovky. Přitom tam ten beton byl tak šíleně rozbitý, že jsem tam v životě záchranku jet neviděl a ty obrubníky byly tak vysoké, že se tam s tím autem nikdo nevyškrábal, to by to dřív převrhli.

Takových míst je, kde něco brání v průjezdu IZS. Travnatý pás (ne tramvajový), úzké ulice, špatně zaparkovaná auta, ... Ale stejně se furt bojuje proti těm tramvajím, které jsou jen v pár ulicích. Už jsem dokonce slyšel vážně míněné ohlasy, že když jede IZS, měla by tramvaj okamžitě ukončit odbavování cestujících a odjet ze zastávky. Často se tak děje např. na Andělu. To bude, počítám, další stupeň histerie proti tramvajím. Někdo si totiž všimne, že stojící tramvaj v zastávce nemá kam uhnout = zrušte zastávky.

+1/−2
22.4.2016 11:42

J67i18n34d45ř23i13c56h 40Š76k16o95p28e82k 4675621200465

problémy se špatným parkováním by vyřešila krátká novela v duchu, že pokud řidič zaparkuje v rozporu s předpisy a parkováním znemožňuje přístup jednotkám IZS k případu, nemá nárok na plnění z jakéhokoli pojištění v případě poškození jeho vozu.

+3/0
22.4.2016 6:41

T12o39m76á10š 22Z48e83m44a55n 3585438504305

Travnaté pásy a zužování silnic. Kde dříve stačilo, aby auta zajela ke kraji a uprostřed vznikl 3. pruh, už to dnes nelze - ostrůvky a různá dusítka aby se "klidnila doprava".

Porozuji skoro denně na příjezdu k Thomayerce.

+1/0
22.4.2016 1:05

P67a11v39e48l 61M38a28t10o23u34š56e33k 1782493163163

Jinak ten dopravní inženýr, který vymýšlí v Praze travnaté tramvajové pásy, by si někdy měl zkusit projet vozidlem IZS ucpanou prahou, hlavně v místech, kde tak debilně navrhnul ty zatravněné pásy, aby viděl, jakou hovadinu vymyslel...ono je krásné od stolu něco vymýšlet, co vypadá krásně a u lidí to získá ohlas, protože přece jim tady budují trochu zeleně, v té betonové džungli, ale občas by to chtělo vylézt z kanceláře a podívat se, co tímhle rozhodnutím způsobují...vše pro IZS, VÍC zatravněných pásů, VÍC!!! ;-O

+3/−1
21.4.2016 23:54

J24o12s93e83f 92C15h58o75d30o83u72n77s85k78ý 4611356729750

Navrhujete tedy, zabetonovat veškeré travnaté plochy v Praze?

0/−1
22.4.2016 11:46

T76o56m66á54š 48Z61e96m21a55n 3155968594165

Jediné pražské plochy trávníku jsou ty v tramvajových kolejištích?

+1/0
22.4.2016 15:00

O42l68d42ř61i73c50h 45Š71t90ě79p55á75n82e51k 7482486866614

Jestli si hasiči v Praze stěžují na finance, tak zítra bych chtěl číst článek z nějakého okresního města.8-o

0/0
21.4.2016 20:54

P80a56v31e81l 60M66a61t14o81u38š86e18k 1972683873243

stačí si přečíst článek pozorně a potom něco psát - není dostatek financí na kvalitnější vybavení, což je ovšem problém celurepublikově a nejenom u HZS, ale u celého IZS...

+2/0
21.4.2016 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.