Diskuze

Nejtěžší je se k požáru dostat, říká ředitel pražských hasičů Hlinovský

V Praze je pro hasiče spousta překážek, jako třeba zatravněné tramvajové pásy a špatně zaparkovaná auta. O úspěchu zásahu přitom často rozhodují vteřiny, tvrdí ředitel pražských hasičů Roman Hlinovský.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyby tam ty tramvajové koleje nebyly, tak by taky lidi požadovali ty pásy zabetonovat? Např. Počernická ulice v Malešicích. Tam je to tak desítky let a neslyšel jsem jediný hlas proti. Přitom se tam měla stavět trať (myslím, že dle nějakého územního plánu tam už dokonce několik let měla stát), tam by se asi také zatravňovalo. Také by se experti ozvali, že zatravňování stojí životy?

Tohle je všechno jen histerie vyvolaná exšéfem záchranky Schwarzem, když se poprvé ozval bylo to na otevřený kolejový svršek u Bulovky. Přitom tam ten beton byl tak šíleně rozbitý, že jsem tam v životě záchranku jet neviděl a ty obrubníky byly tak vysoké, že se tam s tím autem nikdo nevyškrábal, to by to dřív převrhli.

Takových míst je, kde něco brání v průjezdu IZS. Travnatý pás (ne tramvajový), úzké ulice, špatně zaparkovaná auta, ... Ale stejně se furt bojuje proti těm tramvajím, které jsou jen v pár ulicích. Už jsem dokonce slyšel vážně míněné ohlasy, že když jede IZS, měla by tramvaj okamžitě ukončit odbavování cestujících a odjet ze zastávky. Často se tak děje např. na Andělu. To bude, počítám, další stupeň histerie proti tramvajím. Někdo si totiž všimne, že stojící tramvaj v zastávce nemá kam uhnout = zrušte zastávky.

1 2
možnosti

problémy se špatným parkováním by vyřešila krátká novela v duchu, že pokud řidič zaparkuje v rozporu s předpisy a parkováním znemožňuje přístup jednotkám IZS k případu, nemá nárok na plnění z jakéhokoli pojištění v případě poškození jeho vozu.

3 0
možnosti

Travnaté pásy a zužování silnic. Kde dříve stačilo, aby auta zajela ke kraji a uprostřed vznikl 3. pruh, už to dnes nelze - ostrůvky a různá dusítka aby se "klidnila doprava".

Porozuji skoro denně na příjezdu k Thomayerce.

1 0
možnosti

Jinak ten dopravní inženýr, který vymýšlí v Praze travnaté tramvajové pásy, by si někdy měl zkusit projet vozidlem IZS ucpanou prahou, hlavně v místech, kde tak debilně navrhnul ty zatravněné pásy, aby viděl, jakou hovadinu vymyslel...ono je krásné od stolu něco vymýšlet, co vypadá krásně a u lidí to získá ohlas, protože přece jim tady budují trochu zeleně, v té betonové džungli, ale občas by to chtělo vylézt z kanceláře a podívat se, co tímhle rozhodnutím způsobují...vše pro IZS, VÍC zatravněných pásů, VÍC!!! ;-O

3 1
možnosti

Navrhujete tedy, zabetonovat veškeré travnaté plochy v Praze?

0 1
možnosti

Jestli si hasiči v Praze stěžují na finance, tak zítra bych chtěl číst článek z nějakého okresního města.8-o

0 0
možnosti

stačí si přečíst článek pozorně a potom něco psát - není dostatek financí na kvalitnější vybavení, což je ovšem problém celurepublikově a nejenom u HZS, ale u celého IZS...

2 0
možnosti