Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nekonečný příběh opravy Šlechtovky: začne nejpozději na jaře 2017

Opravy Šlechtovy restaurace začnou nejpozději na jaře příštího roku a potrvají po dobu dvou let. Do čtrnácti dnů Praha zveřejní podmínky tendru a v září oznámí vítěze. Praha 7 zde plánuje pořádat svatby a obnovena bude i restaurace. Cena rekonstrukce se vyšplhá na 169 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R30a18d67e44k 27N26o82v86a94k 9834843949860

teda zbourat a postavit ji znovu by imho bylo levnější

0/0
5.5.2016 8:51

V64á71c39l73a94v 53Č72e73r14m61á57k 4123360137854

Jenže to blokují památkáři a proto je to v takovém stavu, v jakém to teď je. Prostě stavba se památkově chrání až se dochrání úplně a spadne (nebo čistou náhodou vyhoří) a pak se v místě konečně dá dělat cosi ekonomicky smyluplného.

0/0
5.5.2016 11:22

K40a66r79e47l 35T15r32o91n85n28e62r 2676824550414

Tak to jsem teda zvědavej ....

Přihlásili jsme se na výzvu někdy tak v roce 1993 a nestačili jsme valit oči.

Podmínky byly takové, že by se žádné stavební činnosti snad ani nedaly provádět. Příjezd hlavní cestou od konečné tramvaje bylo zakázáno použít a za přístupovou cestu byla stanovena úzká parková cestička z ulice Nad Královskou oboru, po které by směly jezdit jen multikáry, tenkrát nic jiného nebylo. Mostek přes železniční trať by totiž nic jiného neunesl. Zákaz jakéhokoliv záboru v okolí objektu kam bychom složili aspoň nějaký stavební materiál. Zákaz skládat cokoliv v ulici Nad Královskou oborou, podle radnice Prahy 7 bychom směli přijet s velkým nákladním autem, mixem apod. a zastavit na dobu nezbytně nutnou k přeložení na nějakou tu multikáru, cca 30 minut, přičemž za každé takové zastavení bylo třeba zaplatit extra povolenku, myslím že 200 Kč. A to pouze v době mezi 8 až 10 hodinou, jinak ani ťuk. Nikdo nám nebyl schopný říct, kudy (a jestli vůbec) vedou sítě a v jakém jsou stavu. Zdroj vody nejistý, vjezd s cisternou byl zakázán. Připojení na el. síť rovněž zcela nejisté, kabel z rozvodny u konečné tramvaje by se musel zakopat, aby nehyzdil parkovou úpravu.

A všude natažené ruce nějakých ouřadů, kteří o všech těch povoleních měli rozhodovat.

Tak jsme se na to s parťákem Vráťou vybodli a raději šli do proslavené letenské hospody "U Sojků", co ji potom zbourali a předělali na pobočku ČSOB.

+2/0
4.5.2016 20:35

A68u13g90u53s32t 45F97o37r60m69á48n69e67k 6595649170236

Proč to opravovat ? Tuhle ruinu bych zboural a postavil to znova - buď stejnou stavbu, anebo chobotnici. Ta by se mezi stromy snad ztratila.

+1/−1
4.5.2016 19:17

P40e51t29r 24B46a58č89a63v72č85í21k 3203378691279

Bývalo tam pěkně, zejména venku. Dnes, když to uvedou do nějakého fungujícího stavu, to beztak nebude pro kapsu běžného Čecha - kdysi to bylo i pro lidi.

+1/0
4.5.2016 19:27

P42e44t57r65a 57H14e66l87i12k15a20r97o64v46a 9718364777144

Tak Ladronka taky bývala prakticky ruina, zrekonstruovali to a chodí tam normální lidi, není to pro horních deset tisíc.

+2/−1
4.5.2016 19:30

M32a25r62t40i94n 20P23e37c80i46n34a 4861103

Proč ne? Jen kousek od Šlechtovky je Vozovna, restaurace udělaná z torza bývalé křižíkovy vozovny. A ceny tam jsou i pro "kapsu běžného Čecha".

0/0
5.5.2016 8:29

V89á52c16l35a20v 93Č17e13r55m51á48k 4243140477934

Ono těch "bohatých" je jenom omezené množství a nelze na nich založit podnikání všude. Toho bych se nebál, sice tam asi nebude pívo za dvacku, ale normální člověk by tam určitě občas zajít mohl.

0/0
5.5.2016 11:25

J52a90n 45Š18e16b87e22s16t85a 6467340440385

Správně. Je potřeba ušetřit především na sociálním zařízení ;-D

0/0
4.5.2016 18:35

P75e66t42r10a 12H24e66l91i39k36a77r28o73v58a 9798754487364

Tak snad se dočká, už je opravdu nejvyšší čas.

+1/0
4.5.2016 18:17

J57o25s69e45f 44V37o28l98f86í82k 4658695109753

Ale ty namalované plachty jsou přece taky krásné.

+3/0
4.5.2016 18:35







Najdete na iDNES.cz