Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové podchody i výtahy. Praha upraví jedenáct stanic metra

Magistrát hodlá přestavět nebo alespoň uklidit bezútěšné stanice metra a jejich okolí. Rozsáhlejší zásah proběhne například na Karlově náměstí nebo Dejvické. Na seznam se dostala také jedna z nových stanic - Bořislavka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14a63r12t34i64n 30Š74n63o52b93r 8210622146429

Co třeba Chodov? Jedna z nejvyužívanějších stanic jižního metra C. Chodov má hodně potenciálu - centrum Chodov a nové mrakodrapy Eye Tower. ;-)

0/0
5.5.2016 17:31

Š57i61m50o73n78-75E40r73i10c35h 96J29e37l56í12n26e58k 5670402733783

Já k tomu mám jediné - kde je Palmovka?

0/0
5.5.2016 17:03
Foto

R42o71b40e38r44t 19P58l73o78c15h 4976102701773

Nezapomněli náhodou třeba i na Kačerov? Okolí stanice je tam naprosto příšerný. Taky by to chtělo bezbariérově propojit metro s vlakem.

0/0
5.5.2016 16:27

I38v45a26n 98P81r97o40c63h76á37z44k92a 3281604365455

Nevím, proč se dříve skoro všude instalovaly pojízdné schody jen ve směru nahoru na ulici, ale dolů už nikoliv. Špatně pohyblivý člověk mívá větší problém schody sejít, než vyjít. Zrovna stanice Karlovo náměstí je toho příkladem.

0/0
5.5.2016 16:12

M53a32t39ú63š 24E88l19i44a43š 3650816104305

Takže Vltavská je úplne OK :)

+3/0
5.5.2016 12:29
Foto

M29a97r29t66i77n 73P79i42š67t57o74r47a 8778948136939

Trochu zašlá, ale přehledná.

0/0
5.5.2016 13:00
Foto

R51o90b97e46r43t 61P75l70o16c62h 4496352811653

Vltavská je taky moc pěkná... Ty stánky tam u zástavky tramvaje, ve směru do Holešovic k tržnici, to je naprostá nádhera :)

+1/0
5.5.2016 16:30

R26a26d40i43m 56V38o25d36ň49a85n55s13k84ý 5731634266469

Vltavská je možná nejhorší ze "starých" stanic. Architektonické provedení vyhovuje snad jen bezdomovcům, název podle ulice, která zanikla kvůli výstavbě metra, poloha jediného výlezu pokud možno co nejdál od obydlené zóny, na nádraží hned nad stanicí je to pěšky snad kilometr...

+1/0
6.5.2016 21:57

R92a15d50i90m 74V83o62d85ň67a31n58s59k24ý 5341544596119

Je to málo. Na I. P. Pavlova chybí podchod magistrály, Vltavská je absencí severního vestibulu odříznuta od čtvrti i nádraží, na Bořislavce a Petřinách se stojí fronty na výtah, na Kobylisích vede veškerá MHD k východnímu vestibulu, který je přetížený, Motol má věčně zamčeno u horního vstupu, na Chodově se kvůli výtahu cestující ani nevejdou na schody, a takhle by šlo pokračovat..

+6/0
5.5.2016 10:58

R41o58m17a43n 48P74o78l25á50č21e89k 5406759115

Příměsta a pár městských jezdí k západu;-), ale tam s tím moc reálně hýbat nejde...

Tramvaj neposunete a zastávky busu taky není moc kam dát.

+1/0
5.5.2016 11:14

O16n89d26ř55e29j 40N74o50v41á76k 9567874169669

No a ty fronty na výtah stojí lidi, kteří by evidentně mohli chodit pěšky .... vlastní denní zkušenost z Bořislavky ...

+4/0
5.5.2016 11:16

J75a34n 61V11o52j83t42í14š19e12k 6532401705746

Takhle to prostě vypadá, když se schody a vestibul daj na špatnou stranu nástupiště. Nemluvě o tom, že je ta stanice celá v blbym místě a blbě udělaná.

+2/0
5.5.2016 12:03

I33v71a72n 55P91r30o51c69h97á77z34k29a 3361894265395

Na I.P.Pavlova je jak podchod, tak i přechod magistrály (Legerova).

+2/0
5.5.2016 16:14

R86a60d67i22m 49V26o59d87ň87a91n68s11k79ý 5231124876699

Myslel jsem samozřejmě tu část magistrály směrem ven z centra, která podchod nemá.

0/0
6.5.2016 11:30

P98a27t69r14i11k 94E85g24e15r 2368820769331

Výborně! Chci se zeptat zda by šlo vést tramvajové tratě podobně jako v Brně? Tak by se přitom mohla trať propojit Barrandov - Butovice - Motol - Vypich - Petřiny.

0/0
5.5.2016 10:45

R56o51m87a78n 25P92o72l58á35č17e22k 5836669105

Tak když budete mít přebytečných desítky mld. na stavbu, na uplacení všech sdružení co budou proti a pak ročně hodíte několik desítek milionů na zaplacení provozu;-D

+3/0
5.5.2016 11:02

M60a50t88ú84š 75E45l58i37a71š 3560356844645

Brno nemá metro, takže tam sú úplne iné podmienky. Dlhé linky križujúce mesto každých 5 minút... To Praha určite nepotrebuje, na to slúži práve podzemná dráha.

+1/0
5.5.2016 12:28
Foto

M80a97r43t89i75n 21P64i44š26t23o10r96a 8198258206729

Ovšem hůře přístupná. Stanice jsou daleko a hluboko - neopravitelná konstrukční vada.

0/0
5.5.2016 13:04

O20n56d29ř44e94j 34N72o25v50á17k 9407734289799

Opravdu budou předělávat Bořislavku?!

+4/0
5.5.2016 9:59

P40a53t40r37i91k 60E91g26e45r 2728120649441

Ano píše se to v návrhu, ale sáhnout by se mělo i po Veleslavíně. Ty eskalátory tady fakt chybí!

+1/−1
5.5.2016 10:42

R37o87m86a66n 30P48o64l61á10č16e49k 5696559345

Mě chybí na spoustě dalších stanic a taky tam nejsou...

Radlická, Strašnická... Následně i Kobylisy a to nikoho nepálí...

+4/0
5.5.2016 10:58

M27a48t68ú79š 89E25l46i81a56š 3660806324595

najhoršie je tam prepojenie metra a vlaku, ktoré neexistuje. áno, počíta sa tam s tou "rýchlodráhou", ale o koľko rokov?

+1/0
5.5.2016 12:29
Foto

M79a92r21t56i41n 39P89i45š37t63o49r20a 8358638286409

Asi jen stříšky.

0/0
5.5.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.