Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové podchody i výtahy. Praha upraví jedenáct stanic metra

Magistrát hodlá přestavět nebo alespoň uklidit bezútěšné stanice metra a jejich okolí. Rozsáhlejší zásah proběhne například na Karlově náměstí nebo Dejvické. Na seznam se dostala také jedna z nových stanic - Bořislavka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a67r31t94i88n 44Š15n17o84b72r 8700432256619

Co třeba Chodov? Jedna z nejvyužívanějších stanic jižního metra C. Chodov má hodně potenciálu - centrum Chodov a nové mrakodrapy Eye Tower. ;-)

0/0
5.5.2016 17:31

Š74i42m56o71n88-26E12r35i74c23h 81J87e10l29í28n80e71k 5520422443863

Já k tomu mám jediné - kde je Palmovka?

0/0
5.5.2016 17:03
Foto

R76o86b69e63r42t 79P69l10o16c11h 4456392431733

Nezapomněli náhodou třeba i na Kačerov? Okolí stanice je tam naprosto příšerný. Taky by to chtělo bezbariérově propojit metro s vlakem.

0/0
5.5.2016 16:27

I29v18a22n 36P86r54o77c92h17á23z10k43a 3851874145105

Nevím, proč se dříve skoro všude instalovaly pojízdné schody jen ve směru nahoru na ulici, ale dolů už nikoliv. Špatně pohyblivý člověk mívá větší problém schody sejít, než vyjít. Zrovna stanice Karlovo náměstí je toho příkladem.

0/0
5.5.2016 16:12

M28a11t80ú73š 97E54l85i18a56š 3460416344675

Takže Vltavská je úplne OK :)

+3/0
5.5.2016 12:29
Foto

M22a45r58t66i54n 98P71i59š25t54o88r19a 8828788566629

Trochu zašlá, ale přehledná.

0/0
5.5.2016 13:00
Foto

R97o92b81e94r15t 82P44l57o68c75h 4736312141793

Vltavská je taky moc pěkná... Ty stánky tam u zástavky tramvaje, ve směru do Holešovic k tržnici, to je naprostá nádhera :)

+1/0
5.5.2016 16:30

R49a22d52i34m 94V76o50d76ň41a87n41s50k12ý 5551904646249

Vltavská je možná nejhorší ze "starých" stanic. Architektonické provedení vyhovuje snad jen bezdomovcům, název podle ulice, která zanikla kvůli výstavbě metra, poloha jediného výlezu pokud možno co nejdál od obydlené zóny, na nádraží hned nad stanicí je to pěšky snad kilometr...

+1/0
6.5.2016 21:57

R75a38d54i58m 52V59o38d61ň38a11n10s96k77ý 5351504556459

Je to málo. Na I. P. Pavlova chybí podchod magistrály, Vltavská je absencí severního vestibulu odříznuta od čtvrti i nádraží, na Bořislavce a Petřinách se stojí fronty na výtah, na Kobylisích vede veškerá MHD k východnímu vestibulu, který je přetížený, Motol má věčně zamčeno u horního vstupu, na Chodově se kvůli výtahu cestující ani nevejdou na schody, a takhle by šlo pokračovat..

+6/0
5.5.2016 10:58

R15o75m66a58n 83P78o22l30á61č92e63k 5646809875

Příměsta a pár městských jezdí k západu;-), ale tam s tím moc reálně hýbat nejde...

Tramvaj neposunete a zastávky busu taky není moc kam dát.

+1/0
5.5.2016 11:14

O66n14d61ř97e92j 58N31o95v62á23k 9717654759509

No a ty fronty na výtah stojí lidi, kteří by evidentně mohli chodit pěšky .... vlastní denní zkušenost z Bořislavky ...

+4/0
5.5.2016 11:16

J79a62n 62V90o93j65t50í25š97e64k 6912581425376

Takhle to prostě vypadá, když se schody a vestibul daj na špatnou stranu nástupiště. Nemluvě o tom, že je ta stanice celá v blbym místě a blbě udělaná.

+2/0
5.5.2016 12:03

I90v65a74n 96P57r22o43c91h26á36z57k95a 3231184225525

Na I.P.Pavlova je jak podchod, tak i přechod magistrály (Legerova).

+2/0
5.5.2016 16:14

R85a27d13i70m 49V97o40d72ň69a24n47s50k16ý 5951164436259

Myslel jsem samozřejmě tu část magistrály směrem ven z centra, která podchod nemá.

0/0
6.5.2016 11:30

P92a15t96r48i74k 18E63g16e87r 2458350439971

Výborně! Chci se zeptat zda by šlo vést tramvajové tratě podobně jako v Brně? Tak by se přitom mohla trať propojit Barrandov - Butovice - Motol - Vypich - Petřiny.

0/0
5.5.2016 10:45

R52o41m12a54n 78P73o55l70á86č92e34k 5126369435

Tak když budete mít přebytečných desítky mld. na stavbu, na uplacení všech sdružení co budou proti a pak ročně hodíte několik desítek milionů na zaplacení provozu;-D

+3/0
5.5.2016 11:02

M73a91t84ú30š 30E23l79i29a13š 3250136204195

Brno nemá metro, takže tam sú úplne iné podmienky. Dlhé linky križujúce mesto každých 5 minút... To Praha určite nepotrebuje, na to slúži práve podzemná dráha.

+1/0
5.5.2016 12:28
Foto

M49a64r61t61i15n 38P71i71š15t48o60r26a 8418868546169

Ovšem hůře přístupná. Stanice jsou daleko a hluboko - neopravitelná konstrukční vada.

0/0
5.5.2016 13:04

O22n71d46ř48e73j 88N23o12v25á14k 9297274329389

Opravdu budou předělávat Bořislavku?!

+4/0
5.5.2016 9:59

P85a51t68r64i16k 16E35g40e29r 2728630719681

Ano píše se to v návrhu, ale sáhnout by se mělo i po Veleslavíně. Ty eskalátory tady fakt chybí!

+1/−1
5.5.2016 10:42

R53o33m13a88n 36P35o23l89á53č66e70k 5446599505

Mě chybí na spoustě dalších stanic a taky tam nejsou...

Radlická, Strašnická... Následně i Kobylisy a to nikoho nepálí...

+4/0
5.5.2016 10:58

M58a46t10ú19š 54E48l75i61a19š 3570756804475

najhoršie je tam prepojenie metra a vlaku, ktoré neexistuje. áno, počíta sa tam s tou "rýchlodráhou", ale o koľko rokov?

+1/0
5.5.2016 12:29
Foto

M79a80r52t73i84n 11P30i69š77t21o25r92a 8908188476419

Asi jen stříšky.

0/0
5.5.2016 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.