Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nebezpečné „esíčko“ u Olbramovic nahradí obchvat za půl miliardy

V nechvalně proslulém „esíčku“ na silnici I/3 u středočeských Olbramovic dochází často k vážným dopravním nehodám. Pomoct by měl obchvat. Objízdnou trasu na cestě z Prahy do Tábora sice brzdí posudek vlivu na životní prostředí (EIA), stavět by se ale mohlo už koncem roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V55l11a20d22i42m78í20r 28H32o64l47ý 8414461576177

Co raději začít stavět D3?

+3/−1
13.5.2016 1:21

R23a65d95i58m 86V85o67d18ň27a67n44s21k78ý 5931314846679

Beztak i tady povede dálnice. Jestli už by nebylo levnější silnici jen narovnat.

+1/0
12.5.2016 15:33

M90a11r61t70i79n 83Č39e78r80n11ý 7521874881

Problem neni v silnici, ale v ridicich. To co vidim kazdy den na silnicich je v mnoha ohledech na dozivotni sebrani ridicaku. Divim se ze mrtvych neni daleko vice.

+4/0
12.5.2016 9:59

J77a37k94u97b 62F23e13i92f38a51r 7219899406279

Esíčko je nesmyslné, avšak ne nebezpečné. Nebezpeční jsou řidiči, kteří tam přes jasné značení jedou jako idioti.

+12/0
12.5.2016 9:58

D20a93v51i36d 31V12o76d61ň61a27n38s42k64ý 4520699971177

Souhlas, nebezpečnější mi přijde úsek mezi zmíněným esíčkem a Olbramovicemi, kde je několik dolíků s mizernou viditelností za horizont. A právě v těchto místech řada řidičů s oblibou předjíždí

+8/0
12.5.2016 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.