Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Představenstvo odvolalo Ďuriše i z křesla šéfa pražského dopravního podniku

Na základě doporučení dozorčí rady Dopravního podniku odvolal představenstvo firmy generálního ředitele Jaroslava Ďuriše. Od jeho nástupce žádá lepší hospodaření. Ďuriše dříve kritizovala i primátorka Adriana Krnáčová. Odbory kvůli konci ředitele vyhlásily stávkovou pohotovost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K90a56r11e92l 58D10r76d22a 6934662577

Dopraváci vždy pobaví. Zastaví veřejnou dopravu a vypečou Pražany, čímž prý nejlépe vyjádří své úsilí, aby doprava v Praze lépe fungovala. To mi zní jako logika přímo od Ďuriše. ;-D Tak snad, kdo pojede autem, pojede o to svižněji, když nebudou překážet všude tramvaje, autobusy a vyhrazené pruhy. ;-D

Dopravácké stávky jsem zažil a byly nechutné. Je to jako teroristický útok. Cílem je, aby cestující o výpadku nevěděli předem a stali se rukojmími, co stojí marně na zastávkách. Jinak by ta stávka neměla patřičný nátlakový efekt. Takže pak stávkují "kaštani" za odboráře a škodu mají hlavně oni. Tak především to utajení je třeba, aby se Pražané na svoji MHD v den stávky nevykašlali. Rv;-)

0/−2
20.5.2016 6:21

E28v58ž39e70n 66P19o17l80á84k 3688378761493

Když nebudou všude překážet tramvaje a všichni přelezou do aut, jistě budou těmi auty jezdit moc svižně. Pokolikáté že už tento nesmysl spamujete do diskuze?

0/0
20.5.2016 23:18

K61a54r59e22l 85D94r17d36a 6494462217

Tento "nesmysl" zrušil tramvaje v Londýně. Tak se mi líbí. Britové MHD asi nerozumí, na rozdíl od Čechů. Mohl by fungovat i v Praze. Zvlášť, když tramvaje u nás dobře fungují jen na vyhrazených tramvajových tratích s otevřeným kolejovým svrškem, které bezohledně zabírají cca 1/3 prostoru ulice, kterého je pak nedostatek pro ostatní dopravu, a to včetně chodníků pro chodce.

Ostatně, kdoví jak dlouho budete stávkovat? Třeba by se zrušení tramvajových tratí v Praze zvládlo za tu chvilku, než se odboráři vrátí ze stávky. To by bylo překvápko. Rv;-D

0/0
22.5.2016 7:54

E51v46ž68e41n 92P10o19l54á40k 3288718341423

Já jaksi nejsem tramvaják a stávkovat nebudu. Až zaplatíte Praze metro se stanicí na každém patníku, které bude o to pomalejší a které zde je geologicky nemyslitelné, pak si rušte. Beztak bude jezdit poloprázdné,protože tramvaj kapacitně Praze zcela odpovídá. Ale klidně se té vaší sovětské koncepce držte dál, v Uzbekistánu taky nedavno zrušili tramvaje, zato všude jinde po světě je masivně staví. To ovšem budete muaet začít přemýšlet na základě přepravní poptávky a ne vašich emocí.

0/0
22.5.2016 8:26

K43a67r49e67l 88D35r28d23a 6174492477

Není třeba to hrotit. Jen Vám dokazuji, že až takový nesmysl to není. A ta Vaše "přepravní poptávka" dělá z Prahy největší Kocourkov na světě.

Praha s malou hustotou obyvatel s mohutnou MHD, kterou zaplatí Pražané jen s odřenýma ušima a na úkor zanedbání všeho ostatního. Maličký Červený vrch a Petřiny, kam vedeme tramvaje i metro. Pankrác, kde by se k Céčku měly tramvaje vrátit. Cestující v Praze, co raději vybíravě volí paralelní tramvaj či autobus, protože metro není moc příjemné. Přelidněný Žižkov bez šance na metro, kde mají narvané tramvaje tak jednou týdně totální výpadek...

0/0
23.5.2016 10:28

E97v87ž89e27n 85P39o18l80á47k 3868338961773

Aha, takže poptávka je podle vás malá a přitom na Žižkově si stěžujete na narvané tramvaje, což byste řešil vyhnáním lidí do automobilů? Ono na Pankráci jaksi ani to metro nestíhá a brzy tam přibude konečná dalšího metra. A zrovna na ten "maličký Červený vrch" jezdí dosti plné jak tramvaje, tak i metro.

0/0
23.5.2016 10:53

P23e80t74r 23Č95e58r76m37á21k 9268535459360

Poptávka po MHD ze strany lidí skutečně je daleko menší než dříve, procento lidí kteří ji uživají již dlouhá léta klesá, a jelikož Praha nijak dramaticky do počtu obyvatel neroste, tak to skutečně značí jediné - přesun lidí do aut. Samozřejmě že v nějaké konkrétní lokalitě se to může jevit jinak, ale je to tak.

0/0
26.5.2016 23:14

P27e11t30r 33Č13e12r98m70á53k 9128825329250

Nic proti němu, ale hospodařit s více jak 11 mld. sekerou opravdu není žádný dobrý hospodářský výsledek.

0/0
19.5.2016 23:25

J32o47s33e46f 19K45o89m35á86r23e22k 5314642394229

A to jsem si říkal, že je tam konečně normální člověk bez vazeb na všechny ty gaunery. To byla evidentně ta chyba...

+1/0
19.5.2016 22:35

P35a80v43e53l 89S68l38a86m57a 9449842341357

Očekávám změnu uniforem pro zaměstnance a vedlejšák po 11 . hodinové směně za volantem s roznáškou dopisů.Intriky jako politika, politika jako intriky aneb kdo maže ten jede. Uvidíme jak to bude jezdit u DPP po téhle ŠARÁDĚ.8-o

+1/−1
19.5.2016 14:57

B34o21h96u52s97l73a20v 53K89r12á80l63í19k 2491130889976

Po jedenácté hodinové směně?

0/0
19.5.2016 17:09

P67a73v88e72l 88S19l57a92m63a 9859442881887

A čemu na tom nerozumíš rozumbrado ?8-o

0/0
21.5.2016 15:18

P19a65v24e89l 70S23l57a53m85a 9319322101797

A čemu na tom sdělení nerozumíš , rozumbrado 8-o?

0/0
21.5.2016 15:19
Foto

I44v50o 64P49r88o89t70i94v61í45n24s62k14ý 8882224399310

Bodejť by nebyla Krn.da spokojena s odvoláním Ďuriše, když to byl právě on, kdo zastavil penězovod z DPP do různých soukromých kapes a samozřejmě i pro zkorumpované politiky v radě města...

Ani bych se nedivil, kdyby zaměstnanci vstoupili do stávky...

+14/−1
19.5.2016 12:18

J64i38ř27í 70K97r94e58j42č74í50k 2237868674496

A jedinej relevantní důvod co zatim prosákl na veřejnost je, že se znelíbil Krnáčový.

Politika je holt svinstvo...

+15/−1
19.5.2016 12:01

B88o39h23u51s97l46a55v 98K28r66á32l73í50k 2601840809116

Já bych Krnáčovou nepřeceňoval. Ta možná ani neví, proč to po ní Babiš chtěl.

+2/0
19.5.2016 17:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.