Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Představenstvo odvolalo Ďuriše i z křesla šéfa pražského dopravního podniku

Na základě doporučení dozorčí rady Dopravního podniku odvolal představenstvo firmy generálního ředitele Jaroslava Ďuriše. Od jeho nástupce žádá lepší hospodaření. Ďuriše dříve kritizovala i primátorka Adriana Krnáčová. Odbory kvůli konci ředitele vyhlásily stávkovou pohotovost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K31a23r58e23l 85D72r73d10a 6204852767

Dopraváci vždy pobaví. Zastaví veřejnou dopravu a vypečou Pražany, čímž prý nejlépe vyjádří své úsilí, aby doprava v Praze lépe fungovala. To mi zní jako logika přímo od Ďuriše. ;-D Tak snad, kdo pojede autem, pojede o to svižněji, když nebudou překážet všude tramvaje, autobusy a vyhrazené pruhy. ;-D

Dopravácké stávky jsem zažil a byly nechutné. Je to jako teroristický útok. Cílem je, aby cestující o výpadku nevěděli předem a stali se rukojmími, co stojí marně na zastávkách. Jinak by ta stávka neměla patřičný nátlakový efekt. Takže pak stávkují "kaštani" za odboráře a škodu mají hlavně oni. Tak především to utajení je třeba, aby se Pražané na svoji MHD v den stávky nevykašlali. Rv;-)

0/−2
20.5.2016 6:21

E44v95ž10e70n 90P90o36l96á65k 3458448621193

Když nebudou všude překážet tramvaje a všichni přelezou do aut, jistě budou těmi auty jezdit moc svižně. Pokolikáté že už tento nesmysl spamujete do diskuze?

0/0
20.5.2016 23:18

K20a92r69e47l 88D73r22d11a 6574212537

Tento "nesmysl" zrušil tramvaje v Londýně. Tak se mi líbí. Britové MHD asi nerozumí, na rozdíl od Čechů. Mohl by fungovat i v Praze. Zvlášť, když tramvaje u nás dobře fungují jen na vyhrazených tramvajových tratích s otevřeným kolejovým svrškem, které bezohledně zabírají cca 1/3 prostoru ulice, kterého je pak nedostatek pro ostatní dopravu, a to včetně chodníků pro chodce.

Ostatně, kdoví jak dlouho budete stávkovat? Třeba by se zrušení tramvajových tratí v Praze zvládlo za tu chvilku, než se odboráři vrátí ze stávky. To by bylo překvápko. Rv;-D

0/0
22.5.2016 7:54

E22v18ž95e97n 72P26o10l43á11k 3528218161473

Já jaksi nejsem tramvaják a stávkovat nebudu. Až zaplatíte Praze metro se stanicí na každém patníku, které bude o to pomalejší a které zde je geologicky nemyslitelné, pak si rušte. Beztak bude jezdit poloprázdné,protože tramvaj kapacitně Praze zcela odpovídá. Ale klidně se té vaší sovětské koncepce držte dál, v Uzbekistánu taky nedavno zrušili tramvaje, zato všude jinde po světě je masivně staví. To ovšem budete muaet začít přemýšlet na základě přepravní poptávky a ne vašich emocí.

0/0
22.5.2016 8:26

K54a87r34e86l 43D45r66d86a 6594482137

Není třeba to hrotit. Jen Vám dokazuji, že až takový nesmysl to není. A ta Vaše "přepravní poptávka" dělá z Prahy největší Kocourkov na světě.

Praha s malou hustotou obyvatel s mohutnou MHD, kterou zaplatí Pražané jen s odřenýma ušima a na úkor zanedbání všeho ostatního. Maličký Červený vrch a Petřiny, kam vedeme tramvaje i metro. Pankrác, kde by se k Céčku měly tramvaje vrátit. Cestující v Praze, co raději vybíravě volí paralelní tramvaj či autobus, protože metro není moc příjemné. Přelidněný Žižkov bez šance na metro, kde mají narvané tramvaje tak jednou týdně totální výpadek...

0/0
23.5.2016 10:28

E92v12ž36e21n 46P73o74l85á83k 3568578811943

Aha, takže poptávka je podle vás malá a přitom na Žižkově si stěžujete na narvané tramvaje, což byste řešil vyhnáním lidí do automobilů? Ono na Pankráci jaksi ani to metro nestíhá a brzy tam přibude konečná dalšího metra. A zrovna na ten "maličký Červený vrch" jezdí dosti plné jak tramvaje, tak i metro.

0/0
23.5.2016 10:53

P38e34t48r 44Č11e61r66m97á86k 9328925119480

Poptávka po MHD ze strany lidí skutečně je daleko menší než dříve, procento lidí kteří ji uživají již dlouhá léta klesá, a jelikož Praha nijak dramaticky do počtu obyvatel neroste, tak to skutečně značí jediné - přesun lidí do aut. Samozřejmě že v nějaké konkrétní lokalitě se to může jevit jinak, ale je to tak.

0/0
26.5.2016 23:14

P34e67t22r 54Č66e61r68m92á15k 9698895889950

Nic proti němu, ale hospodařit s více jak 11 mld. sekerou opravdu není žádný dobrý hospodářský výsledek.

0/0
19.5.2016 23:25

J37o77s34e31f 89K95o15m39á58r19e95k 5314842974819

A to jsem si říkal, že je tam konečně normální člověk bez vazeb na všechny ty gaunery. To byla evidentně ta chyba...

+1/0
19.5.2016 22:35

P14a15v78e43l 20S97l48a17m73a 9389892941237

Očekávám změnu uniforem pro zaměstnance a vedlejšák po 11 . hodinové směně za volantem s roznáškou dopisů.Intriky jako politika, politika jako intriky aneb kdo maže ten jede. Uvidíme jak to bude jezdit u DPP po téhle ŠARÁDĚ.8-o

+1/−1
19.5.2016 14:57

B11o32h63u58s55l14a33v 88K73r64á42l95í94k 2181750579256

Po jedenácté hodinové směně?

0/0
19.5.2016 17:09

P33a80v63e86l 88S98l90a55m78a 9979872701597

A čemu na tom nerozumíš rozumbrado ?8-o

0/0
21.5.2016 15:18

P92a10v10e91l 38S35l55a46m75a 9809732921397

A čemu na tom sdělení nerozumíš , rozumbrado 8-o?

0/0
21.5.2016 15:19
Foto

I50v46o 47P24r88o72t58i57v15í18n41s35k22ý 8332714129760

Bodejť by nebyla Krn.da spokojena s odvoláním Ďuriše, když to byl právě on, kdo zastavil penězovod z DPP do různých soukromých kapes a samozřejmě i pro zkorumpované politiky v radě města...

Ani bych se nedivil, kdyby zaměstnanci vstoupili do stávky...

+14/−1
19.5.2016 12:18

J15i45ř27í 23K71r41e94j13č79í50k 2117778564986

A jedinej relevantní důvod co zatim prosákl na veřejnost je, že se znelíbil Krnáčový.

Politika je holt svinstvo...

+15/−1
19.5.2016 12:01

B88o92h59u58s53l18a63v 19K25r21á12l87í90k 2681650259126

Já bych Krnáčovou nepřeceňoval. Ta možná ani neví, proč to po ní Babiš chtěl.

+2/0
19.5.2016 17:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.