- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je vidět jak naši silničáři nekvalitně pracují. Štěrboholská spojka funguje ani ne 10 let a už potřebuje výměnu asfaltu a to některé její části pořádně ještě nedobudovali....
Super, takže pokud se člověk chce vyhnout stání v kolonách na D1 a pak u Brna, a vzít to vrchem po D11. Tak už si to státní natrénuje v Praze ...
. by mě zajímalo, jak se projeví pokládání tichého asfaltu v té Spořilovské - že by pak zmizely kamery a omezení 50 kmh? Protože když položili ten samý "tichý asfalt" na magistrále u Pankráce (kde ze stejného důvodu předtím bylo také 50 kmh) - tak o "pár let později" se v roce 2015 omezení 50 kmh "potichu vytratilo" a dnes se tam smí 70 kmh..
"Nevytratilo" se až letos, tzn. 2016?
Z obrázku plyne, že v Korunovační bude vybudován tunel ústící na Vinohradech. Už v prosinci 2016 - oproti Blance tedy výrazně rychlejší stavba.
Co je to za úchylnou tradici vždy na léto rozkopat Prahu?
Protože tudy prý jezdí o 30% méně aut. Ale jaksi se zapomíná na to, že skrz Prahu vedou všechny hlavní tranzity, po kterých se valí dovolenkáři. To bude bor*el!!!
Takovou práci jste si dali s infografikou a jednu Korunovační jste zkopírovali do Svatovítské
Spis mi prijde, ze tam zadna Korunovacni byt nema. Jednou to ma byt ta Svatovitska a druha ma byt Korunni :)