Diskuze
Do Libuše pojede sto tramvají denně. Na novém úseku zastaví čtyřikrát
Děkujeme za pochopení.
V53l90a24d58i66m97í86r 39H76o43l60ý
Hlavně, aby se už někdy začalo stavět metro D. Samozřejmě, až na nám. Míru. Konečná první etapy na Pankráci je nic neřešící zhovadilost.
R97o36m90a67n 92B11a72r75t79o98š31e81k
Jste asi první, kdo si uvědomuje, co konečná D na Pankráci může způsobit..už jsem se kvůli tomu hádal s kdekým, kdo si myslí, že na C kvůli tomu nepřibude ani jeden cestující
O27l86d40ř48i72c67h 72J29a18n57e47č58e36k
100 tramvají denně? To je průměrný interval skoro 12 minut to není ani celá jedna linka...?? A proti tomu 15 přes noc je nějaké přehnané. Tedy pokud mluvíme o denní lince a noční lince a nikoliv o noci jakožto řekněme 22:00 - 6:00.
J34o40s53e64f 37C21h16o40d17o12u80n91s43k84ý
Rozumím, že z něčeho můžete mít pocit, ale nikdy asi nepochopím, že si nedáte tu práci (tedy, že by to byla nějaká hrozná práce se říct nedá) a nepodíváte se na jízdní řád linky 52 a zjistíte, že to číslo 15 spojů odpovídá této lince už dnes.
Ano, jestli je v Praze špičkový interval 8 minut, mimo 10 / 15 a 20 večer, tak se v průměru za celý den dostanete na 12 minut v průměru (což upřímně nechápu, co tohle číslo komu řekne, protože nic neznamená). Dnes linka 17 má na Levského 226 spojů ovšem jezdí v polovičním intervalu a 226/2=113, kupodivu jsme se dostali k tomu číslu o kterém mluví v tom článku. Co tam máte dál? Budete vyšoklý z toho že 1+1 je 2?
J33o18s72e90f 23C31h19o96d71o35u59n24s71k14ý
Pro lidi, co argumentují, že Modřanská trať vede jakousi oklikou bych rád řekl, že většina cestujících z této oblasti jede na Palackého náměstí. Jízdní doba z obratiště Levského je 22 minut. 4 zastávky navíc bude tak 5 minut. Tedy cestující z Libuše se dostanou na metro v centru za 27 minut.
Linkou 215 + =C= na I.P.Pavlova např. trvá bez přestupu a bez kolon v Krči 21 minut s delším intervalem než mají tramvaje (a to výrazně, 215 má interval ve špičce 8 a mimo 15 minut. Tramvaje 2 minuty a 10 mimo). Takže cestujícím, co z Libuše potřebují na metro =B= se výrazně zkrátí a zpohodlní cesta. Např. pro ty, co cestují k Andělu, jde o desítky minut.
O24l51d50ř88i41c40h 68J70a28n21e52č86e25k
V zásadě souhlas, záleží na tom, jestli potřebujete na Béčko nebo na Céčko. Pro Béčkaře to bude vítané zlepšení, pro Céčkaře se nic nezmění, to až s výstavbou Déčka. Pro koho to není velký rozdíl, získá pohodlnější alternativu.
Jinak ale nemůžete uvažovat špičkový interval tramvají 2 minuty - ten platí od Levského dál, na nové trati to bude 8 minut, čili stejně jako autobus.
Po výstavbě Déčka se předpokládám spousta modřanských přesune z tramvají přes Braník do metra, takže lepší spojení od něj bude určitě potřeba.
J50o20s83e59f 55K38o81m48á21r45e65k
"Buduje se tam obří rezidenční projekt..." - a kolik asi přispějí developeři na dopravní obslužnost? Prd jako vždy?
P33a37t27r37i68k 28"15L22u49x11p26e64" 61E90g59e12r
Bude-li tramvaj linky 6 jezdit v trase Nádraží Vršovice - Otakarova - I.P. Pavlova (C) - Karlovo náměstí (B) - Václavské náměstí (A/B) [Můstek] - Masarykovo nádraží (B) [Náměstí Republiky] - Florenc (B/C) - Invalidovna (B) - Palmovka (B) nahradí tak z části metro linky D na úseku Nádraží Vršovice - Otakarova - Náměstí Bratří Synků - Jezerka - Pankrác (C) - Na Strži - Nádraží Krč - Nemocnice Krč - Zálesí - Novodvorská - Nové dvory - Janovská - Sídliště Libuš by měl jezdit autobus například linky 182.
R67o85m86a75n 13P84o88l65á13č16e84k
1) Úvrat? Máme 50 vozů KTN a žádné další obousměrné. Jak tedy pokryjeme tuto trat?
2) Stejná věc se plánuje i na Pankráci, opět s úvratí... Takže už plánovači mají linku o ničem Pankrác - Albertov - Libuš?
Druhá věc je, že metro D se slibuje už roky... Minimálně roku 87 a vlastně se ani nekoplo a první etapa se jenom zkracuje. Dokud tam nebude metro, tak stejně lid včetně radnice bude řvát za autobus na Kačerov...
J65o14s23e40f 12C10h15o39d47o23u34n54s32k67ý
Jo, ta etapovitost mě taky dostala...tohle asi architekt netuší, jako vždy je ten, kdo to nakreslil odtržený od reality :-) Pokud se doopravdy začne tahle TT kopat, musí tam udělat provizorní smyčku jako je na Barrandově, jiné řešení nevidim.
J31a58n 50V80a51l11o36u59c45h
"Déčko" v nedohlednu, už ze současné konečné je to na metro 22 minut (plus dlouhá cesta na Palackého náměstí z tramvaje na nástupiště metra), z nové konečné dalších 5 minut navíc... To je terno. A 100 tramvají denně - to je špičkový interval 7,5min., v sedle 15, tedy taky nic moc.
R80o32m67a68n 81P63o88l30á57č14e13k
Taky si myslím, že Kačerov zůstane atraktivnější jako přestup na metro...
L39i24b19o26r 44M93o76h35o65u41t
Celá trať od Přístaviště do Modřan je plánovačský zmetek.Odtažená od obyt.zón,daleko ke stanicím a přestupům,místo průtahu Braníkem a Modřany dlouhý objezd,Libuš tramvaj asi potřebuje,ale myslím že to pět nedopadne dobře a nebude vytížená.
P15a11v24e32l 44M19a73t66o21u53š54e46k
Tramvaj, která má mít slušné jízdní doby, nemůže kličkovat ulicemi jako na Malé Straně. Autobusy jezdí v sídlištích jako jsou Modřeny nebo Libuš taky jen po nejhlavnějších ulicích, úplně srovnatelně s tramvají.
R94a60d60e52k 48J78a13h23n
Když jsem šel do první třídy, mělo být metro na Libuši do dvou let. Pro upřesnění, když jsem do té první třídy chodil, tak na stěně jako prezident visel Gustáv Husák. A už zase plánují metro do dvou- tří let. K smíchu
R22a82d93o13s84l11a17v 24K91l73a17u70d37a
Metro na Libuš bylo v projektu Metroprojektu z roku 1987 a bylo součástí etapy, která měla proběhnout mezi roky 1995 až 2010. Jestli někdo tvrdil za Husáka o metru za dva roky, tak jen JPP.
Po napadení v autoservisu v Řepích zemřel muž, druhého policisté zadrželi
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty
Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...
Správu Pražského hradu povede ekonom Vyhnánek, bývalý náměstek primátora
Správa pražského hradu v pátek oznámila jméno nového ředitele. Stane se jím dosavadní ředitel...
Nechte auto doma. Slavia bojuje proti bezohledným řidičům u Edenu
Trpělivost došla. Městská policie na Praze 10 společně s fotbalovým klubem SK Slavia Praha...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kapitán Smoleňák: A máte příběh pro Netflix! Džegrův gól nás povzbudil
Hráči na kladenské střídačce euforicky vyskočili, stadion vibroval a kotel nadšeně zpíval: My chcem...
Prodej pozemku pro bydlení, 5056 m2,…
Senomaty, okres Rakovník
7 078 400 Kč