Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Randál a časté poruchy. Stav autobusů ve středních Čechách je žalostný

Města ve středních Čechách chtějí nakupovat nové autobusy. Stav těch stávajících je totiž špatný, lidé se někdy bojí, zda vůbec dojedou do cíle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12a82t73r93i91k 80E28g39e84r 2888820219771

No linka 165 je katastrofa! Denně je pár spojů zrušeno! ROPID jsem již kontaktoval a ten přislíbil nápravu. Navrhoval jsem trasu linky rozdělit na 166 Jižní Město - Sídliště Libuš (- Poliklinika Modřany), 155 (264) Sídliště Zbraslav - Poliklinika Modřany (- Sídliště Libuš).

+4/0
26.6.2016 4:29

P30a33t90r56i19k 35E72g71e89r 2228600529211

Včera jsem viděl 165 pod dopravcem Stenbus když mířila z terminálu Háje na Sídliště Zbraslav.

0/0
27.6.2016 8:04

O57n27d71r68e63j 97L97i60p17t35a26k 7731370980709

podobna situace je i na lince 240. horsi je kdyz pak nasmlouvany dopravce neposkytne domluvenou sluzbu pro dopravce nasmlouvaneho ROPIDem. :-/

0/0
27.6.2016 16:14

P53a30t41r74i86k 91E96g54e28r 2688940199421

Ano souhlasím linka 240 je také pod dopravcem Arriva (dříve Veolia). S tím Stenbus jsem se nespletl dnes taky na 165. ROPID je spokojen nejvíce s dopravcem Martin Uher. Třeba se to změní linka 293 byla přetrasována a předána About Me i když jeden ranní spoj je pod ČSAD Polkost. Linka 165, 240 šlo by to nějak změnit s navedením na trasu 223.

0/0
27.6.2016 17:31

O73n22d69r23e50j 80L33i11p66t26a34k 7841230270229

ono se to za tech par let co sedim za volantem zmenilo, kdyz jsem v roce 2012 zacinal, byli lidi, nebyla technika, ted je to presne obracene, technika by i byla, ba dokonce i klimatizovana a s USB porty, zas neni kdo by ji ridil. ;-D

0/0
27.6.2016 16:12
Foto

M97a73r81t80i35n 12P27i68š79t85o65r28a 8608718536989

V Praze je opačný problém. Samé nové autobusy o třídu luxusnější než by mi stačilo. Samo o sobě by to nevadilo, kdyby za tím nebyly stovky promrhanych milionů.

+1/−1
25.6.2016 22:26

J68a87n 64V85e94s64e13l33ý 7566756698861

To co stačí vám nemusí stačit někomu jinému. Mě do MHD která nebude kompletně klimatizovaná nikdo nedostane, stejně jako mě nědostane nikdo do MHD která bude v zimě výtopnou pto houmlesáky.

+7/0
25.6.2016 22:36
Foto

B14r17o89n72i74s83l56a53v 86G23a82b39r55y53š 2892379831

A jezdíte třeba metrem? To je taky součást MHD.

0/0
27.6.2016 9:03

O61n71d38r22e26j 64L95i58p40t27a42k 7701570340599

tak to Vas potesim, vcera i v sobotu jsem jezdil autobusem SOR t.o. NB12 kompletne klimatizovanym na lince 333. pobavilo mne, ze i v dobe kdyz bylo extremne dusno (pred lijakem ktery se dostavil po treti odpoledni) a ve vozidle prijemnych 21stupnu nekteri cestujici meli porad tendence otevirat okna. Co jsem se bavil pak na terminalu Kacerov s kolegama, tak je v planu nakup novych vozu pro DP rovnez s klimatizaci. myslim ze ta doba se blizi, az bude toto standardem.;-)

+1/0
27.6.2016 16:08

P42a40v63e71l 94J92e53ř75á25b98e21k 7551142344397

Ti lidi jsou ale nevděční.

Před třemi sty lety by byli šťastní za potah se slámou na korbě, dneska chtějí aby je autobus dovezl do cíle, nesmrděl a nerachtal.

+7/0
25.6.2016 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.