Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Randál a časté poruchy. Stav autobusů ve středních Čechách je žalostný

Města ve středních Čechách chtějí nakupovat nové autobusy. Stav těch stávajících je totiž špatný, lidé se někdy bojí, zda vůbec dojedou do cíle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71a20t64r62i19k 78E25g86e60r 2328220239531

No linka 165 je katastrofa! Denně je pár spojů zrušeno! ROPID jsem již kontaktoval a ten přislíbil nápravu. Navrhoval jsem trasu linky rozdělit na 166 Jižní Město - Sídliště Libuš (- Poliklinika Modřany), 155 (264) Sídliště Zbraslav - Poliklinika Modřany (- Sídliště Libuš).

+4/0
26.6.2016 4:29

P78a56t42r34i49k 25E38g95e54r 2928410429851

Včera jsem viděl 165 pod dopravcem Stenbus když mířila z terminálu Háje na Sídliště Zbraslav.

0/0
27.6.2016 8:04

O32n34d15r26e89j 34L65i10p56t98a98k 7711730710659

podobna situace je i na lince 240. horsi je kdyz pak nasmlouvany dopravce neposkytne domluvenou sluzbu pro dopravce nasmlouvaneho ROPIDem. :-/

0/0
27.6.2016 16:14

P87a95t65r73i39k 81E95g62e46r 2908290269411

Ano souhlasím linka 240 je také pod dopravcem Arriva (dříve Veolia). S tím Stenbus jsem se nespletl dnes taky na 165. ROPID je spokojen nejvíce s dopravcem Martin Uher. Třeba se to změní linka 293 byla přetrasována a předána About Me i když jeden ranní spoj je pod ČSAD Polkost. Linka 165, 240 šlo by to nějak změnit s navedením na trasu 223.

0/0
27.6.2016 17:31

O53n47d69r48e33j 23L34i32p55t28a46k 7891880480619

ono se to za tech par let co sedim za volantem zmenilo, kdyz jsem v roce 2012 zacinal, byli lidi, nebyla technika, ted je to presne obracene, technika by i byla, ba dokonce i klimatizovana a s USB porty, zas neni kdo by ji ridil. ;-D

0/0
27.6.2016 16:12
Foto

M66a17r68t49i68n 39P95i82š28t69o76r96a 8358688416869

V Praze je opačný problém. Samé nové autobusy o třídu luxusnější než by mi stačilo. Samo o sobě by to nevadilo, kdyby za tím nebyly stovky promrhanych milionů.

+1/−1
25.6.2016 22:26

J17a38n 12V63e64s79e82l39ý 7306336948491

To co stačí vám nemusí stačit někomu jinému. Mě do MHD která nebude kompletně klimatizovaná nikdo nedostane, stejně jako mě nědostane nikdo do MHD která bude v zimě výtopnou pto houmlesáky.

+7/0
25.6.2016 22:36
Foto

B72r51o49n16i36s77l25a56v 12G80a64b73r45y78š 2302789931

A jezdíte třeba metrem? To je taky součást MHD.

0/0
27.6.2016 9:03

O26n50d13r85e50j 48L64i30p17t73a59k 7781650850149

tak to Vas potesim, vcera i v sobotu jsem jezdil autobusem SOR t.o. NB12 kompletne klimatizovanym na lince 333. pobavilo mne, ze i v dobe kdyz bylo extremne dusno (pred lijakem ktery se dostavil po treti odpoledni) a ve vozidle prijemnych 21stupnu nekteri cestujici meli porad tendence otevirat okna. Co jsem se bavil pak na terminalu Kacerov s kolegama, tak je v planu nakup novych vozu pro DP rovnez s klimatizaci. myslim ze ta doba se blizi, az bude toto standardem.;-)

+1/0
27.6.2016 16:08

P58a23v52e97l 45J80e57ř61á26b90e79k 7791592854177

Ti lidi jsou ale nevděční.

Před třemi sty lety by byli šťastní za potah se slámou na korbě, dneska chtějí aby je autobus dovezl do cíle, nesmrděl a nerachtal.

+7/0
25.6.2016 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.