Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová trať z Divoké Šárky se mění, přibudou místa pro parkování

Praha změnila projekt tramvajové trati z Divoké Šárky. Vyslyšela totiž stížnosti obyvatel, kteří se obávali nárůstu hluku a úbytku parkovacích míst. Nový návrh si více všímá zachování zeleně i míst pro parkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69o35s52e40f 18Š67v40e62c 6685776844573

nechcete tramvaj - budete ji mít

chcete zachovat počet parkovacích míst - budete mít zóny placeného stání.

Rv "Radnice Prahy 6 i magistrát si od přivedení tramvají slibují, že přispějí k výraznému omezení automobilové dopravy" --- Dědina bude díky tramvajím obležená auty jak Petřinské metro

Rv „Tramvajová trať také vždy vede k tomu, že daná lokalita ožije. Vznikají kolem ní malé obchody, služby i místa pro setkávání obyvatel,“ říká náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD)." --- No možná v centru města. Tady se možná zvýší tržby Vietnamcům u zastávky busu Sídl. na Dědině

0/0
13.7.2016 22:01

K86a71r14e65l 28D16r21d13a 6924522517

Dost arogantní text. Vždyť jsou tam jen názory stavitele - Prahy a DPP.

Posunutí plotu ve Vlastině je o vykácení stávající zeleně na pozemcích armády. "Zachování aleje" bylo o nesmyslném řešení, kdy se stávající alej vedle chodníku nově ocitne mezi kolejemi a stromy budou seřezány pro průjezd tramvají a vedení trolejí a stejně budou dělat neplechu při každé bouřce. To je jeden nesmysl a argumentační faul vedle druhého, jen aby tady prodloužení tramvaje prošlo. Rv

Zůstává ohrožení dětí před základní školou, nemožnost parkování při navážení žáků a větší hluk. Pohádky o tichých tramvajích jsou asi nějakým pokračováním kouzelníka Zababy z pera DPP. ;-D

A důvod prodloužení? Když se posouvala a projektovala stanice metra Bořislavka kvůli nákupnímu centru Bořislavka, je vcelku jasné, že připojení Dědiny tramvají požaduje stavitel nákupního centra Bořislavka. Přitom na konečné Dědinská vznikne další nákupní centrum, které nechce opakovat chybu Šestky - nákupního centra bez MHD. Prodloužení tedy umožní pendlovat místním z jednoho obchoďáku do druhého. Proto plky jak to tady dík tramvajím ožije. Má snad někdo dnes pocit, že Evropská dík tramvajím nějak žije? Ani omylem. A naopak, dvě obchodní centra stáhnou zákazníky stávající malé obchody budou ještě víc krachovat.

Stejná situace jako na Opatově. Tramvaj tady požaduje stavitel obchodního centra Tesco u D1. Metro mu nikdo na pozemek nepřeloží, tak tady roky plaší s tramvají, co by vedla možná až do Průhonického parku. A jde o stažení zákazníků z Opatova a Hájů do nového Tesca, protože přímo Centru Chodov nemá smysl konkurovat. Proto tramvaj nebude sloužit jako dopravní propojení Prahy 11 - Chodova, Opatova, Hájů. Přitom, kdo v dnešní době stojí o obchodní centrum někde za D1 na tramvaji?

+1/0
27.6.2016 6:30

K54a40r30e64l 90D12r47d51a 6804162547

A když úbytek parkovacích míst, co by bylo třeba řešit, dík prodeji parkoviště nad Šárkou pro potřeby McDonald's se roky volné parkoviště stalo tvrdě placené. Provozu fast foodu nestačí a vůbec není vhodné pro návštěvy Divoké Šárky. Co aby tady vzniklo další parkoviště pro návštěvníky parku a koupaliště? Moc bych za to nedal, že ty pozemky kolem smyčky Divoká Šárka patří DPP a do projektu prodloužení trati na Dědinu by se za nějaké ty peníze EU také vešlo. R^

0/0
27.6.2016 6:41

K70a48r72e91l 11D24r94d94a 6784552457

Možná krátce, je to pojato jako stavba ve veřejném zájmu za veřejné prostředky Prahy a EU. Ale fakticky jde o požadavek soukromých developerů, kteří si pomáhají k zisku pomocí veřejných prostředků a přihlouplého DPP, který jde takové "zlodějně veřejných peněz" účelově na ruku. Rv;-)

+1/0
27.6.2016 10:52

P38a71t18r43i45k 35E81g87e68r 2848260839961

Bude-li se tramvajová trať prodlužovat Spořilova na Chodovec a dále přes LizeLitochlebskéáměstí na Opatov, Háje a Jižní Město jsem pro vedení tratě přes sídliště a dále přes pole, takto to bude jednodušší. V oblasti Spořilov - Chodovec je složité napojení a řešení dopravy.

0/0
26.6.2016 4:16

M98a87r12t48i60n 31Š35t14r51o42s 4119657920358

Prodloužení tramvaje je nutnost už je proto, že současný úsek Dejvická-Divoká Šárka je velmi málo využívaný po otevření metra. To prodloužení by určitě přineslo spousty nových cestujících do stávajícího úseku.

+8/0
25.6.2016 16:10
Foto

M14a95r17t97i73n 95P19i12š57t56o57r65a 8218698916479

To je obdobná taktika, jako dotovat zanikající doly.

0/0
26.6.2016 23:32

R68o53m63a74n 92B23a21r56t43o56š29e40k 3856380175

Co to má společného s doly?

0/0
26.6.2016 23:57

R76i52c98h76a90r60d 86H52l87a87d95í40k 2555903939209

U Nemocnice Motol, mohlo,zakomponovane ve strani,vzniknout nekolika patrove P+R

0/0
25.6.2016 11:40

R64o22m14a72n 57B11a28r41t90o84š60e63k 3266750775

Ale kde, taky ve stráni? Nehledě na to, že zdejší komunikace není právě kapacitní. To je ale hlavní problém nového metra, že u něj prakticky není kde parkovat..

0/0
25.6.2016 11:48

M26a28r49t79i23n 21R92u10z85i80c10k74a 1852968816657

No hlavne, ze stanice musela byt u nemocnice, pritom na Vypichu je prestupni uzel a muselo se tam vystavet obchodni centrum, misto centra mohlo by aut. nadr. a P+R parkovaci dum...

0/0
26.6.2016 8:58

R64o48m46a64n 28B80a64r58t75o33š66e85k 3166980335

Podle mě stanice mohla obsáhnout Vypich i nemocnici, kdyby byla více ve stráni pod zemí a výlezy na obě strany..

+2/0
26.6.2016 9:41

M36i22l20a79n 21M16a20j80e97r71č21í28k 1910560354416

V mém příspěvku v tomto vlákně (kritizovaném jinými za délku/nepřehlednost) uvádím své přesvědčení, že oblast Vypichu = TRAM zastávek a OC u Obory Hvězda by mělo jít napojit na stanici =M=A Nem.Motol i v její současné poloze!!

+ netřeba pro P+R stavět v místě domy, ale jen upravit nyní pouze travnaté plochy, z nichž jedna jen občas slouží ke kulturním akcím (které by se mohly na ní konat i dál za dočasného - nočního/víkendového uzavření P+R)!!

0/0
26.6.2016 15:05

R44o18m28a94n 24B78a21r58t44o62š89e14k 3896530165

To je asi taky možné, skrz stráň by bezpochyby eskalátorový tunel někam k úrovni nástupiště vycházet mohl...

0/0
26.6.2016 20:34

M93i85l57a72n 62M75a27j70e59r54č67í48k 1910160624726

vyústění toho tunelu by mělo být k (jestli se nepletu - nyní nepoužívanému) vstupu u východního konce stanice:

- zde zvenku -https://www.google.cz/maps/@50.0753817,14.3423285,3a,75y,315.28h,78.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSAMzXak_2U_Uz0I0NYk1ZA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

- zde zevnitř

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nemocnice_Motol_(stanice_metra)#/media/File:NemocniceMotol_(02).jpg

= k/do podlaží/"balkónu" nad příjezdem souprav metra do stanice od centra, které/ý je s nástupišti propojen schodišti

0/0
26.6.2016 22:52

R11o49m90a32n 77B86a14r18t57o11š60e44k 3576250165

Smysl by to tak dávalo. Jen je otázka, jestli existuje podobná úvaha, když ani ze zahrádkářské kolonie nedostali obyčejný chodníček, takže bydlí pár metrů od metra, které je pro ně absolutně nedostupné

0/0
26.6.2016 23:56

M90i53l64a27n 41M43a82j72e65r27č46í68k 1500550404286

neslyšel jsem, že by (na rozdíl ode mne) někdo z odpovědných o tom dosud uvažoval:

1.) zahrádkářské kolonie (žel) odpovědné nezajímají, pro malý voličský potenciál = dokud nepřijde nějaký tzv. developer, který jim za ně dá neodolatelnou nabídku

2.) osobně se velmi podivuji, že to eskalátorové propojení s =M=A nepožaduje (byť by musel přistoupit na nějakou svou spoluúčast) provozovatel toho OC!!

0/0
27.6.2016 0:17

J51o80s89e87f 64J97ů31z38a 1168818483257

Tím by se zničil les, který dost významně příznivě ovlivňuje prostředí nemocničního komplexu. Spíše neměli při přípravě smést ze stolu návrh na podzemní garáže na Petřinách mezi nástupištěm a uliční úrovní.

+1/0
25.6.2016 18:53

M60i24l81a23n 43M47a76j93e36r88č31í38k 1280750344156

Také jsem toho názoru, že u =M=A Nemocnice Motol měly vzniknout P+R a to rovnou 2 v místech:

1.)nad/za obratovými kolejemi (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3384960&y=50.0713074&z=16&base=ophoto&rm=9goYVxXtgwLxSZevNfhbQ0fDygWn8igQ1gfpgP0gW6 ),které by sloužilo pro auta přijíždějící po ul. Plzeňské i Rozvadovské spojce( https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3349662&y=50.0620102&z=15&rc=9g7mlxXni4HAkrAf8.ebu&rs=stre&rs=coor&rs=stre&ri=125573&ri=&ri=121344&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt=&rt= )

2.) u Obory Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3405116&y=50.0785172&z=17&base=ophoto&rm=9gpLYxXu6eMNgRITngQtD8gPmfmNf3bf-1fb4U8fcGgj8gSx ),které by bylo se stanicí =M=A Nem.Motol spojena šikmým/spádovaným prodlouženýmstávajícího podchodu ul. Bělohorské u TRAM zastávek Obora Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3415389&y=50.0770808&z=18&base=ophoto&rm=9golhxXu0gD3HzOC6HOuEygNufJr ),které by mělo být vybaveno nikoliv eskalátory/pojízdnými schody (jako jsou vdosavadních stanicích =M=), ale (po vzoru obchodních center) pojízdnýmichodníky/"pásy", aby stanice =M=A Nem.Motol dokázala"zachytit" IAD (individuální automobilovou dopravu) přijíždějící poul. Karlovarská a Bělohorská (https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3155322&y=50.0766952&z=15&rc=9g5AbxXtg29goZ5hQ2&rs=coor&rs=stre&ri=&ri=121846&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt= )

- Jen si myslím, že byobě MĚLA BÝT POZEMNÍ/POVRCHOVÁ/NEVÍCEPODLAŽNÍ/NEKRYTÁ, ALE S PARKOVACÍMISTÁNÍMI MAXIMÁLNĚ ZAKOMPONOVANÝMI POD STROMOŘADÍMI (ZE STÁVAJÍCÍCH I NOVĚVYSAZENÝCH STROMŮ), KTERÁ BY ZEJMÉNA V LÉTĚ PODSTATNĚ BRÁNILA PŘEHŘÍVÁNÍZAPARKOVANÝCH AUT!!

+2/0
25.6.2016 20:46

R40o28b62e62r27t 82P18r63a66ž37á50k 4918326365200

Příště zkuste napsat srozumitelný příspěvek.

+2/0
25.6.2016 20:58

M58i94l66a21n 51M44a32j34e12r78č45í90k 1620590604696

1.) Pokud není možnost interaktivního odkazu (aby byla možnost grafického/názorného "identifikování" zamýšleného místa/trasy), tak neznám jinou možnost, než odkaz na uvedené dát do závorky.

2.) kdo neumí pochopit význam obsahu závorek = že jsou poznámkou k textu před nimi, na který navazuje text za nimi, tak (dle mne) nemá mít právo:

a) veřejně diskutovat

b) hlasovat ve volbách/referendech

0/0
25.6.2016 21:13

M88i72r26o96s86l28a85v 97G77r15o28s55s15m96a84n71n 8102779714

Jenže text je třeba číst, ne luštit.

+5/0
25.6.2016 23:02

A63n82t69o17n92í59n 83Z80e90l55e14n16ý 2674613281156

Kdo neumí zkracovat odkazy neměl by se vyjadřovat k právům druhých.

+1/0
26.6.2016 8:51

M38i33l40a19n 68M42a46j26e75r29č15í92k 1720890834866

Tak to mi, tedy velmi prosím, prozraďte jakými "čáry" FUNKČNĚ zkrátit odkaz, když není možnost vložit interaktivní odkaz!!

0/0
26.6.2016 10:39

A27n18t34o89n56í89n 92Z68e11l26e85n58ý 2234493471446

Nabízím hned dvě možnosti:

1) Označit adresní řádek, zkopírovat do schránky, otevřít si stránku se zkracováním (jdem.cz, goo.gl, ...), vložit ze schránky, profit.

2) Kliknout na položku „Sdílet“, profit

+1/0
26.6.2016 10:55

O65s65k71a54r 41R33a91z30á45k 1529408737543

Např. viz https://goo.gl/VJDrhe, https://goo.gl/1UKPJD atd. Je to trochu kratší, ne? ;-)

0/0
4.7.2016 13:31

O89s18k11a71r 26R88a58z37á37k 1589488397703

Parkovací domy by se měly postavit až u té konečné a necpat takovou hrůzu na poměrně malebné sídliště Dědina.

0/0
25.6.2016 11:25

O17s51k55a86r 12R36a80z70á37k 1169288397543

Vlastně lidem by to bylo daleko do jejich bytečků.:-/

+2/0
25.6.2016 11:25

R92o26m13a53n 13B58a29r23t21o18š84e86k 3966600875

Místní budou mít parkovacích míst až dost, když vyženou nemístní na to P+R v poli, odkud bude jezdit tramvaj..

0/0
25.6.2016 11:48

J17o37s17e33f 25Š69v26e49c 6745586494143

Aby využívaji tramvaje. Kvůli hluku určitě na Dědinu DP pošle pouze tři linky ;-D

0/0
13.7.2016 21:49

R91o83m61a11n 82B42a70r94t41o34š82e54k 3886190575

Měli rovnou stavět minimálně po OC Šestka. V polích ta trať může být rychlá a levná a málo využité centrum dostane kapacitní dopravu.

+11/−1
25.6.2016 9:53

M95a42r70t98i15n 75R91u62z98i98c94k24a 1842768756387

Proc je pracovni nazev zastavky Dlouha Mile pojmenovan Delnicka? Proc nezustane Dlouha mile nebo, kdyz uz, tak Dedina...

Rovnou adept na zmenu...

0/0
25.6.2016 9:24

R94o63m54a36n 39B58a17r12t54o35š64e56k 3816530615

Dědinská, Dělnická je v Holešovicích..

+7/0
25.6.2016 9:53

M43a15r22t29i17n 13R58u44z38i98c30k62a 1112868276857

Preklep, vim... Pardon...

+2/0
26.6.2016 9:00
Foto

B28r64o95n87i90s44l82a27v 46G35a68b54r78y20š 2452809541

Protože je to pracovní název. ;-)

+1/0
25.6.2016 10:44

J47a60n 19F72i56a68l34a 7454297255369

Sebrat pražákovi parkovací místo je horší, než svést mu manželku.

+6/0
25.6.2016 6:38
Foto

B19r95o15n24i36s49l46a90v 85G65a70b97r31y93š 2822819441

Měl jsem dojem, že Praha má jednu z nejlepších MHD v Evropě, tak k čemu to auto?

+4/−6
25.6.2016 10:45

F14r64a27n63t49i17š63e35k 18K23o70u95d70e52l70k28a 3557187503

Aha oni se asi Pražané pohybujou jenom po Praze a nejezděj na chalupy na výlety na dovolený že? Tyhle bojovníky proti autům mám nejradši a obzvlášť když do Prahy kecá někdo z Opavy.

+3/−2
26.6.2016 11:53
Foto

B29r53o27n39i72s54l93a88v 75G62a86b77r73y86š 2882409641

Když jste si našel, že jsem z Opavy, taky jste si mohl najít, že už hodně dlouhou dobu přebývám v Praze. ;-)

Neměl jsem právě na mysli cesty z Prahy ven, konkrétně v Praze mimo město už městská hromadná doprava nepůsobí. Proto se tomu říká MĚSTSKÁ hromadná doprava, což v Praze platí stoprocentně. Ale na tuhle logickou úvahu byste asi sám nepřišel, co?

0/0
26.6.2016 12:27

F96r72a69n88t50i87š27e36k 74K94o25u22d98e78l75k85a 3427617903

Nic sem si nenašel, to jste tu o sobě prozradil v minulosti sám.Vaše "logická úvaha" je absolutně mimo téma, já reagoval na tu přiblblou poznámku "k čemu to auto" Ale na to byste asi sám nepřišel co? Ono po návratu z dovolený nebo výletu se jaksi to auto nikam nevypaří, ale buďto někde stojí nebo jezdí bez ohledu na úroveň MHD. Jinak díky za vysvětlení co znamená MHD :-) Mě MHD živí takže věřte žo o ní něco vím.

+2/0
26.6.2016 13:22
Foto

B86r34o54n19i54s27l86a72v 31G44a96b19r80y21š 2162319811

Opravdu Vás živí? Nejde to poznat... ;-D Ale vážně - jaká je Vaše pozice? Řidič? Grafikonista? Vedoucí odboru jízdních řádů? Vyšší management?

Já o tom taky něco vím, zabývám se jí 12 let a poslední 4 roky na vědeckovýzkumné úrovni. Ale čekám od Vás reakci, že to nic neznamená.

K té poznámce, že buď stojí, nebo jezdí, můžu poznamenat, že spíše stojí. Buď na parkovišti, nebo v koloně aut.

0/0
26.6.2016 15:50

J48a60n 78V64o10j13t96í58š78e75k 6762831205916

Věřte, že to takhle funguje ve všech městech v Česku.

+2/0
25.6.2016 18:50

A41n34t97o53n39í52n 63Z24e70l62e25n94ý 2904773841436

Nejen, naučil jsem se mnoho sprostých holandských slov, když se mí kolegové vyjadřovali ke zpoplatnění parkovacích míst v Eindhovenu.

0/0
26.6.2016 8:56

M92a57r92e46k 80T82u35r85n31o56v59e75c 7515202880206

"Magistrát navíc přislíbil v okolí vybudovat pro rezidenty dva nové parkovací domy."

Ha ha, tohle magistrát "přisliboval" i v centru, když se začaly zavádět zóny. A vlastně nevím v Praze o jediném takovém parkovacím domě...

+5/−2
24.6.2016 22:16

J52o65s83e81f 67C76h77o28d33o89u25n49s14k21ý 4291736449740

Na Proseku stojí jeden a na Barrandově jsem si také jednoho všiml. Ale jestli je to po slibech politiků či soukromý projekt, netuším.

0/0
24.6.2016 23:00

M83a35r27e54k 59T51u72r66n17o95v13e47c 7295522360846

Jasně, pár parkovacích domů v Praze existuje, to také o nějakých vím - třeba poblíž ulice U Plynárny. Ale tyhle parkovací domy - a dost možná i ty, co zmiňujete, jsou buď starší - nebo stejně nemají nic společného s tím, jak se slibovalo, když se zaváděly zóny: "Z vybraných peněz budou vybudovány parkovací domy." Na Proseku a Barrandově navíc myslím zatím ani žádné zóny nejsou.

+1/0
24.6.2016 23:05

A47d21o11l61f 42K25ř78í73ž 4239901665845

Radnice potrebuji penize a to prevaze na vlastni rezii. Kdysi se vybiral najem z bytu a pri dnesnim stavu vlastnictvi proste finance chybi. Kde by jste je jako hledali?

0/−2
25.6.2016 0:18

V81l19a36d85i41m75í36r 62M92o97l15í41k 1186106688

Tomu prosím nerozumím: ,,Kdysi se vybíral nájem z bytu". Já to Vaše ,,kdysi" pamatuji. Nájem ve státním 54 m2 první kategorie stál 290 Kčs. To bylo tzv. inkaso za celé bydlení se vším. Platy byly v tý době kolem 1200 - 1800 Kčs. Dnes jsou byty prodány do os. vlastnictví v r. 1996 za 600 000 Kč a dnešní ,,nájem", čili náklady na běh bytu v tom samém os. vlastnictví stojí dost přes 5 000 Kč, kdy plat pracujícího je značně podprůměrný cca 17 000 Kč (nikoli bankéře).

Teď mi laskavě napište, z čeho ty finance dneska radnici CHYBÍ a tenkrát je měla z ,,nájmů"??? Je to ten TRH a demokracie? - To abych byl v obraze...

+1/−2
25.6.2016 4:44

R25a85d69o71s23l29a73v 17K71l82a41u67d56a 5524418684842

Radnice získávají peníze především z rozpočtového určení daní. A tam se protočí sakra peněz. Dále z místních poplatků a daně z nemovitosti, která je v Praze poměrně slušná. (hodně domů na malém území s výhodným koeficientem)

+3/0
25.6.2016 5:37

J87a84n 96V68o27j16t53í26š72e90k 6492161695526

Dvě nově garáže vznikly teď společně s Blankou.

0/0
25.6.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.