Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová trať z Divoké Šárky se mění, přibudou místa pro parkování

Praha změnila projekt tramvajové trati z Divoké Šárky. Vyslyšela totiž stížnosti obyvatel, kteří se obávali nárůstu hluku a úbytku parkovacích míst. Nový návrh si více všímá zachování zeleně i míst pro parkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71o74s13e98f 67Š37v69e68c 6835286194553

nechcete tramvaj - budete ji mít

chcete zachovat počet parkovacích míst - budete mít zóny placeného stání.

Rv "Radnice Prahy 6 i magistrát si od přivedení tramvají slibují, že přispějí k výraznému omezení automobilové dopravy" --- Dědina bude díky tramvajím obležená auty jak Petřinské metro

Rv „Tramvajová trať také vždy vede k tomu, že daná lokalita ožije. Vznikají kolem ní malé obchody, služby i místa pro setkávání obyvatel,“ říká náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD)." --- No možná v centru města. Tady se možná zvýší tržby Vietnamcům u zastávky busu Sídl. na Dědině

0/0
13.7.2016 22:01

K97a69r23e47l 75D91r75d49a 6614292177

Dost arogantní text. Vždyť jsou tam jen názory stavitele - Prahy a DPP.

Posunutí plotu ve Vlastině je o vykácení stávající zeleně na pozemcích armády. "Zachování aleje" bylo o nesmyslném řešení, kdy se stávající alej vedle chodníku nově ocitne mezi kolejemi a stromy budou seřezány pro průjezd tramvají a vedení trolejí a stejně budou dělat neplechu při každé bouřce. To je jeden nesmysl a argumentační faul vedle druhého, jen aby tady prodloužení tramvaje prošlo. Rv

Zůstává ohrožení dětí před základní školou, nemožnost parkování při navážení žáků a větší hluk. Pohádky o tichých tramvajích jsou asi nějakým pokračováním kouzelníka Zababy z pera DPP. ;-D

A důvod prodloužení? Když se posouvala a projektovala stanice metra Bořislavka kvůli nákupnímu centru Bořislavka, je vcelku jasné, že připojení Dědiny tramvají požaduje stavitel nákupního centra Bořislavka. Přitom na konečné Dědinská vznikne další nákupní centrum, které nechce opakovat chybu Šestky - nákupního centra bez MHD. Prodloužení tedy umožní pendlovat místním z jednoho obchoďáku do druhého. Proto plky jak to tady dík tramvajím ožije. Má snad někdo dnes pocit, že Evropská dík tramvajím nějak žije? Ani omylem. A naopak, dvě obchodní centra stáhnou zákazníky stávající malé obchody budou ještě víc krachovat.

Stejná situace jako na Opatově. Tramvaj tady požaduje stavitel obchodního centra Tesco u D1. Metro mu nikdo na pozemek nepřeloží, tak tady roky plaší s tramvají, co by vedla možná až do Průhonického parku. A jde o stažení zákazníků z Opatova a Hájů do nového Tesca, protože přímo Centru Chodov nemá smysl konkurovat. Proto tramvaj nebude sloužit jako dopravní propojení Prahy 11 - Chodova, Opatova, Hájů. Přitom, kdo v dnešní době stojí o obchodní centrum někde za D1 na tramvaji?

+1/0
27.6.2016 6:30

K59a49r79e67l 36D45r64d74a 6294772107

A když úbytek parkovacích míst, co by bylo třeba řešit, dík prodeji parkoviště nad Šárkou pro potřeby McDonald's se roky volné parkoviště stalo tvrdě placené. Provozu fast foodu nestačí a vůbec není vhodné pro návštěvy Divoké Šárky. Co aby tady vzniklo další parkoviště pro návštěvníky parku a koupaliště? Moc bych za to nedal, že ty pozemky kolem smyčky Divoká Šárka patří DPP a do projektu prodloužení trati na Dědinu by se za nějaké ty peníze EU také vešlo. R^

0/0
27.6.2016 6:41

K25a98r30e35l 78D67r19d56a 6674292597

Možná krátce, je to pojato jako stavba ve veřejném zájmu za veřejné prostředky Prahy a EU. Ale fakticky jde o požadavek soukromých developerů, kteří si pomáhají k zisku pomocí veřejných prostředků a přihlouplého DPP, který jde takové "zlodějně veřejných peněz" účelově na ruku. Rv;-)

+1/0
27.6.2016 10:52

P41a19t14r40i54k 77E90g83e30r 2298190549951

Bude-li se tramvajová trať prodlužovat Spořilova na Chodovec a dále přes LizeLitochlebskéáměstí na Opatov, Háje a Jižní Město jsem pro vedení tratě přes sídliště a dále přes pole, takto to bude jednodušší. V oblasti Spořilov - Chodovec je složité napojení a řešení dopravy.

0/0
26.6.2016 4:16

M48a27r57t11i42n 48Š62t44r35o30s 4689977480548

Prodloužení tramvaje je nutnost už je proto, že současný úsek Dejvická-Divoká Šárka je velmi málo využívaný po otevření metra. To prodloužení by určitě přineslo spousty nových cestujících do stávajícího úseku.

+8/0
25.6.2016 16:10
Foto

M65a96r81t52i72n 48P40i89š47t58o32r14a 8208958376929

To je obdobná taktika, jako dotovat zanikající doly.

0/0
26.6.2016 23:32

R79o95m88a74n 39B39a49r61t54o35š80e95k 3956820825

Co to má společného s doly?

0/0
26.6.2016 23:57

R71i55c39h45a28r32d 47H66l81a56d18í36k 2195523199439

U Nemocnice Motol, mohlo,zakomponovane ve strani,vzniknout nekolika patrove P+R

0/0
25.6.2016 11:40

R51o48m96a36n 87B12a59r78t35o66š41e89k 3286230595

Ale kde, taky ve stráni? Nehledě na to, že zdejší komunikace není právě kapacitní. To je ale hlavní problém nového metra, že u něj prakticky není kde parkovat..

0/0
25.6.2016 11:48

M92a51r74t48i42n 63R65u91z74i56c57k31a 1922828316237

No hlavne, ze stanice musela byt u nemocnice, pritom na Vypichu je prestupni uzel a muselo se tam vystavet obchodni centrum, misto centra mohlo by aut. nadr. a P+R parkovaci dum...

0/0
26.6.2016 8:58

R52o11m26a46n 53B56a84r56t82o53š79e65k 3916650165

Podle mě stanice mohla obsáhnout Vypich i nemocnici, kdyby byla více ve stráni pod zemí a výlezy na obě strany..

+2/0
26.6.2016 9:41

M75i63l43a58n 43M66a76j69e10r87č81í15k 1610400534376

V mém příspěvku v tomto vlákně (kritizovaném jinými za délku/nepřehlednost) uvádím své přesvědčení, že oblast Vypichu = TRAM zastávek a OC u Obory Hvězda by mělo jít napojit na stanici =M=A Nem.Motol i v její současné poloze!!

+ netřeba pro P+R stavět v místě domy, ale jen upravit nyní pouze travnaté plochy, z nichž jedna jen občas slouží ke kulturním akcím (které by se mohly na ní konat i dál za dočasného - nočního/víkendového uzavření P+R)!!

0/0
26.6.2016 15:05

R85o52m45a28n 47B26a95r22t48o94š89e91k 3596200855

To je asi taky možné, skrz stráň by bezpochyby eskalátorový tunel někam k úrovni nástupiště vycházet mohl...

0/0
26.6.2016 20:34

M35i82l90a51n 54M39a48j72e78r84č34í56k 1460650734786

vyústění toho tunelu by mělo být k (jestli se nepletu - nyní nepoužívanému) vstupu u východního konce stanice:

- zde zvenku -https://www.google.cz/maps/@50.0753817,14.3423285,3a,75y,315.28h,78.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSAMzXak_2U_Uz0I0NYk1ZA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

- zde zevnitř

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nemocnice_Motol_(stanice_metra)#/media/File:NemocniceMotol_(02).jpg

= k/do podlaží/"balkónu" nad příjezdem souprav metra do stanice od centra, které/ý je s nástupišti propojen schodišti

0/0
26.6.2016 22:52

R94o52m10a51n 79B48a29r87t38o47š46e45k 3936710865

Smysl by to tak dávalo. Jen je otázka, jestli existuje podobná úvaha, když ani ze zahrádkářské kolonie nedostali obyčejný chodníček, takže bydlí pár metrů od metra, které je pro ně absolutně nedostupné

0/0
26.6.2016 23:56

M76i50l76a94n 79M78a48j12e81r56č14í71k 1480610914496

neslyšel jsem, že by (na rozdíl ode mne) někdo z odpovědných o tom dosud uvažoval:

1.) zahrádkářské kolonie (žel) odpovědné nezajímají, pro malý voličský potenciál = dokud nepřijde nějaký tzv. developer, který jim za ně dá neodolatelnou nabídku

2.) osobně se velmi podivuji, že to eskalátorové propojení s =M=A nepožaduje (byť by musel přistoupit na nějakou svou spoluúčast) provozovatel toho OC!!

0/0
27.6.2016 0:17

J75o81s30e20f 96J16ů20z44a 1548438703637

Tím by se zničil les, který dost významně příznivě ovlivňuje prostředí nemocničního komplexu. Spíše neměli při přípravě smést ze stolu návrh na podzemní garáže na Petřinách mezi nástupištěm a uliční úrovní.

+1/0
25.6.2016 18:53

M26i90l11a36n 84M23a46j78e94r88č78í97k 1260130964686

Také jsem toho názoru, že u =M=A Nemocnice Motol měly vzniknout P+R a to rovnou 2 v místech:

1.)nad/za obratovými kolejemi (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3384960&y=50.0713074&z=16&base=ophoto&rm=9goYVxXtgwLxSZevNfhbQ0fDygWn8igQ1gfpgP0gW6 ),které by sloužilo pro auta přijíždějící po ul. Plzeňské i Rozvadovské spojce( https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3349662&y=50.0620102&z=15&rc=9g7mlxXni4HAkrAf8.ebu&rs=stre&rs=coor&rs=stre&ri=125573&ri=&ri=121344&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt=&rt= )

2.) u Obory Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3405116&y=50.0785172&z=17&base=ophoto&rm=9gpLYxXu6eMNgRITngQtD8gPmfmNf3bf-1fb4U8fcGgj8gSx ),které by bylo se stanicí =M=A Nem.Motol spojena šikmým/spádovaným prodlouženýmstávajícího podchodu ul. Bělohorské u TRAM zastávek Obora Hvězda (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.3415389&y=50.0770808&z=18&base=ophoto&rm=9golhxXu0gD3HzOC6HOuEygNufJr ),které by mělo být vybaveno nikoliv eskalátory/pojízdnými schody (jako jsou vdosavadních stanicích =M=), ale (po vzoru obchodních center) pojízdnýmichodníky/"pásy", aby stanice =M=A Nem.Motol dokázala"zachytit" IAD (individuální automobilovou dopravu) přijíždějící poul. Karlovarská a Bělohorská (https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.3155322&y=50.0766952&z=15&rc=9g5AbxXtg29goZ5hQ2&rs=coor&rs=stre&ri=&ri=121846&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&mrp=%7B"c"%3A1%2C"tt"%3A1%7D&rt=&rt= )

- Jen si myslím, že byobě MĚLA BÝT POZEMNÍ/POVRCHOVÁ/NEVÍCEPODLAŽNÍ/NEKRYTÁ, ALE S PARKOVACÍMISTÁNÍMI MAXIMÁLNĚ ZAKOMPONOVANÝMI POD STROMOŘADÍMI (ZE STÁVAJÍCÍCH I NOVĚVYSAZENÝCH STROMŮ), KTERÁ BY ZEJMÉNA V LÉTĚ PODSTATNĚ BRÁNILA PŘEHŘÍVÁNÍZAPARKOVANÝCH AUT!!

+2/0
25.6.2016 20:46

R33o44b57e48r75t 55P96r69a21ž51á75k 4798436665600

Příště zkuste napsat srozumitelný příspěvek.

+2/0
25.6.2016 20:58

M35i44l76a47n 65M64a12j45e62r48č54í69k 1790920504216

1.) Pokud není možnost interaktivního odkazu (aby byla možnost grafického/názorného "identifikování" zamýšleného místa/trasy), tak neznám jinou možnost, než odkaz na uvedené dát do závorky.

2.) kdo neumí pochopit význam obsahu závorek = že jsou poznámkou k textu před nimi, na který navazuje text za nimi, tak (dle mne) nemá mít právo:

a) veřejně diskutovat

b) hlasovat ve volbách/referendech

0/0
25.6.2016 21:13

M79i13r22o74s30l98a23v 24G50r45o14s65s73m70a70n97n 8602319284

Jenže text je třeba číst, ne luštit.

+5/0
25.6.2016 23:02

A72n80t35o58n13í68n 41Z22e85l36e10n36ý 2884273101636

Kdo neumí zkracovat odkazy neměl by se vyjadřovat k právům druhých.

+1/0
26.6.2016 8:51

M98i40l54a84n 14M45a63j33e24r28č97í78k 1880760834706

Tak to mi, tedy velmi prosím, prozraďte jakými "čáry" FUNKČNĚ zkrátit odkaz, když není možnost vložit interaktivní odkaz!!

0/0
26.6.2016 10:39

A29n71t32o48n98í76n 62Z70e61l66e11n38ý 2234453761766

Nabízím hned dvě možnosti:

1) Označit adresní řádek, zkopírovat do schránky, otevřít si stránku se zkracováním (jdem.cz, goo.gl, ...), vložit ze schránky, profit.

2) Kliknout na položku „Sdílet“, profit

+1/0
26.6.2016 10:55

O55s70k16a98r 30R75a42z68á45k 1719358887503

Např. viz https://goo.gl/VJDrhe, https://goo.gl/1UKPJD atd. Je to trochu kratší, ne? ;-)

0/0
4.7.2016 13:31

O43s42k95a58r 26R64a69z55á76k 1259108627913

Parkovací domy by se měly postavit až u té konečné a necpat takovou hrůzu na poměrně malebné sídliště Dědina.

0/0
25.6.2016 11:25

O24s51k77a61r 93R11a82z30á12k 1439168767713

Vlastně lidem by to bylo daleko do jejich bytečků.:-/

+2/0
25.6.2016 11:25

R98o94m89a79n 62B15a36r81t21o33š67e41k 3636280215

Místní budou mít parkovacích míst až dost, když vyženou nemístní na to P+R v poli, odkud bude jezdit tramvaj..

0/0
25.6.2016 11:48

J16o98s92e90f 97Š66v83e28c 6265676194403

Aby využívaji tramvaje. Kvůli hluku určitě na Dědinu DP pošle pouze tři linky ;-D

0/0
13.7.2016 21:49

R86o66m22a40n 62B52a48r91t70o59š86e44k 3476560645

Měli rovnou stavět minimálně po OC Šestka. V polích ta trať může být rychlá a levná a málo využité centrum dostane kapacitní dopravu.

+11/−1
25.6.2016 9:53

M41a40r54t92i62n 46R63u18z94i43c22k85a 1732418206717

Proc je pracovni nazev zastavky Dlouha Mile pojmenovan Delnicka? Proc nezustane Dlouha mile nebo, kdyz uz, tak Dedina...

Rovnou adept na zmenu...

0/0
25.6.2016 9:24

R63o94m95a95n 93B53a20r36t77o20š78e28k 3456490165

Dědinská, Dělnická je v Holešovicích..

+7/0
25.6.2016 9:53

M55a60r20t29i85n 84R22u25z77i49c13k14a 1452298396627

Preklep, vim... Pardon...

+2/0
26.6.2016 9:00
Foto

B28r39o49n24i80s51l60a68v 46G85a43b65r83y35š 2832889591

Protože je to pracovní název. ;-)

+1/0
25.6.2016 10:44

J92a16n 40F23i31a90l84a 7774817795279

Sebrat pražákovi parkovací místo je horší, než svést mu manželku.

+6/0
25.6.2016 6:38
Foto

B53r50o16n90i58s79l26a10v 15G10a90b73r18y58š 2592489971

Měl jsem dojem, že Praha má jednu z nejlepších MHD v Evropě, tak k čemu to auto?

+4/−6
25.6.2016 10:45

F78r58a92n24t28i24š84e35k 33K31o15u17d57e39l12k68a 3807507913

Aha oni se asi Pražané pohybujou jenom po Praze a nejezděj na chalupy na výlety na dovolený že? Tyhle bojovníky proti autům mám nejradši a obzvlášť když do Prahy kecá někdo z Opavy.

+3/−2
26.6.2016 11:53
Foto

B45r37o74n35i54s66l88a53v 92G24a65b14r71y40š 2462789131

Když jste si našel, že jsem z Opavy, taky jste si mohl najít, že už hodně dlouhou dobu přebývám v Praze. ;-)

Neměl jsem právě na mysli cesty z Prahy ven, konkrétně v Praze mimo město už městská hromadná doprava nepůsobí. Proto se tomu říká MĚSTSKÁ hromadná doprava, což v Praze platí stoprocentně. Ale na tuhle logickou úvahu byste asi sám nepřišel, co?

0/0
26.6.2016 12:27

F30r34a39n31t91i15š32e56k 93K94o96u51d61e70l49k77a 3197557623

Nic sem si nenašel, to jste tu o sobě prozradil v minulosti sám.Vaše "logická úvaha" je absolutně mimo téma, já reagoval na tu přiblblou poznámku "k čemu to auto" Ale na to byste asi sám nepřišel co? Ono po návratu z dovolený nebo výletu se jaksi to auto nikam nevypaří, ale buďto někde stojí nebo jezdí bez ohledu na úroveň MHD. Jinak díky za vysvětlení co znamená MHD :-) Mě MHD živí takže věřte žo o ní něco vím.

+2/0
26.6.2016 13:22
Foto

B50r83o67n68i60s35l41a41v 19G65a10b45r27y91š 2332659591

Opravdu Vás živí? Nejde to poznat... ;-D Ale vážně - jaká je Vaše pozice? Řidič? Grafikonista? Vedoucí odboru jízdních řádů? Vyšší management?

Já o tom taky něco vím, zabývám se jí 12 let a poslední 4 roky na vědeckovýzkumné úrovni. Ale čekám od Vás reakci, že to nic neznamená.

K té poznámce, že buď stojí, nebo jezdí, můžu poznamenat, že spíše stojí. Buď na parkovišti, nebo v koloně aut.

0/0
26.6.2016 15:50

J26a61n 23V45o68j13t97í71š92e55k 6512621935646

Věřte, že to takhle funguje ve všech městech v Česku.

+2/0
25.6.2016 18:50

A93n31t89o25n61í45n 66Z70e70l66e73n89ý 2474383931616

Nejen, naučil jsem se mnoho sprostých holandských slov, když se mí kolegové vyjadřovali ke zpoplatnění parkovacích míst v Eindhovenu.

0/0
26.6.2016 8:56

M34a68r47e82k 27T92u93r49n15o25v63e69c 7875412840896

"Magistrát navíc přislíbil v okolí vybudovat pro rezidenty dva nové parkovací domy."

Ha ha, tohle magistrát "přisliboval" i v centru, když se začaly zavádět zóny. A vlastně nevím v Praze o jediném takovém parkovacím domě...

+5/−2
24.6.2016 22:16

J55o71s45e50f 95C12h17o13d23o59u89n52s78k94ý 4221606439970

Na Proseku stojí jeden a na Barrandově jsem si také jednoho všiml. Ale jestli je to po slibech politiků či soukromý projekt, netuším.

0/0
24.6.2016 23:00

M92a27r92e55k 80T75u37r95n75o56v30e12c 7115812340876

Jasně, pár parkovacích domů v Praze existuje, to také o nějakých vím - třeba poblíž ulice U Plynárny. Ale tyhle parkovací domy - a dost možná i ty, co zmiňujete, jsou buď starší - nebo stejně nemají nic společného s tím, jak se slibovalo, když se zaváděly zóny: "Z vybraných peněz budou vybudovány parkovací domy." Na Proseku a Barrandově navíc myslím zatím ani žádné zóny nejsou.

+1/0
24.6.2016 23:05

A98d90o66l58f 21K38ř65í40ž 4799131435135

Radnice potrebuji penize a to prevaze na vlastni rezii. Kdysi se vybiral najem z bytu a pri dnesnim stavu vlastnictvi proste finance chybi. Kde by jste je jako hledali?

0/−2
25.6.2016 0:18

V96l36a29d50i18m54í42r 91M72o62l25í64k 1736676168

Tomu prosím nerozumím: ,,Kdysi se vybíral nájem z bytu". Já to Vaše ,,kdysi" pamatuji. Nájem ve státním 54 m2 první kategorie stál 290 Kčs. To bylo tzv. inkaso za celé bydlení se vším. Platy byly v tý době kolem 1200 - 1800 Kčs. Dnes jsou byty prodány do os. vlastnictví v r. 1996 za 600 000 Kč a dnešní ,,nájem", čili náklady na běh bytu v tom samém os. vlastnictví stojí dost přes 5 000 Kč, kdy plat pracujícího je značně podprůměrný cca 17 000 Kč (nikoli bankéře).

Teď mi laskavě napište, z čeho ty finance dneska radnici CHYBÍ a tenkrát je měla z ,,nájmů"??? Je to ten TRH a demokracie? - To abych byl v obraze...

+1/−2
25.6.2016 4:44

R40a55d91o56s88l70a53v 17K23l69a76u49d81a 5874368254102

Radnice získávají peníze především z rozpočtového určení daní. A tam se protočí sakra peněz. Dále z místních poplatků a daně z nemovitosti, která je v Praze poměrně slušná. (hodně domů na malém území s výhodným koeficientem)

+3/0
25.6.2016 5:37

J72a93n 91V78o30j11t60í92š36e90k 6942361385506

Dvě nově garáže vznikly teď společně s Blankou.

0/0
25.6.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.