Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po „Kulaťáku“ dřív jezdily tramvaje. Náměstí se nejspíš po letech promění

Vítězné náměstí v Praze 6 by mohlo získat novou podobu. Tu současnou získalo už ve dvacátých letech, přičemž architekt Antonín Engel měl s „Kulaťákem“ velké plány: do jeho čela chtěl umístit oblouk ve stylu Vítězného oblouku v Paříži. K realizaci ale nikdy nedošlo a náměstí tak desítky let čeká na dostavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10a47v32e93l 66Š90e84b19e63k 8384183812620

No za neprůchodnost V.nám. pro MHD poděkujme místní radnici kdy její odbor zelených teroristů vymyslel v ulici J.partyzánů travnatý pás a tudíž pro DP je to jedna z podmínek pro možnost zahájení rekonstrukce tram.trati a tak díky tomu všechny autobusy stojí v nekonečných kolononách i když mohly pohodlně využívat tram.těleso a ke stanici metra mohly zajíždět současným výjezdem a tak se vyhnout nejucpanější části kulaťáku

+5/−3
24.7.2016 12:22

P59a19t87r35i76k 34E78g28e35r 2458590899161

NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ to by už DPP a ROPID mohl pochopit.

+1/−1
24.7.2016 13:10

J17i59ř30í 10K20r89e11j17č78í30k 2607378524246

Jak zatravněná TRAMVAJOVÁ trať přispívá ke kolonám AUT ?

Trochu myslet... ;-)

0/−4
24.7.2016 13:52

P44a93v31e63l 82Š75e54b16e26k 8184613702440

Tak se o to myšlení pane Krejčíku můžete pokusit třeba to ,že po tram. Tělese můžou jezdit všechny linky z Lysolaj a Suchdola a tak by třeba odpadl vyhrazený pruh pro bus

+3/0
24.7.2016 17:30

P19e58t73r 12P71e13t59r 6833342878623

ano, vyhrazený pruh do bus by odpadl a jak by to vyřešilo ty kolony aut? už se vás ptal kolega a nic jste neodpověděl, i kdyby tam těch pruhů bylo deset tak úzké hrdlo bude pořád a jenom nájezd na kulaťák, který na takový provoz nebyl stavěný.

Tak zapněte mozek a poučte nás, jak by kulaťák zkapacitlnilo více pruhů v Partyzánech

+1/−1
24.7.2016 21:39

P27a27v80e55l 80Š88e36b96e34k 8204433332130

Velice jednoduše pokud by se vrátil stav před zrušením 2 pruhů na vjezdu ale to je jedno já narozdíl od vás mozek používám vyřešil jsem to po svém včetně parkování pořídil jsem si motorku a tak se mě to vlastně netýká ale i tak navrhl jsme alespon nějaké částečnê řešení ale vy ? Kde nic tu nic no nicméně třeba se to částečně uklidní po 24. Po zavedení zón možnà nebude tím směrem jezdit tolik aut anebo taky možná více to se uvidí ale každopádně se to výrazně zlepšují po znovuotevření Korunovační přeji hezký večer

+1/0
24.7.2016 23:50

J81a75k23u61b 10T42u22r48e49k 9545905576145

Zůžení do jednoho pruhu na výjezdu je jen a pouze z důvodu bezpečnosti chodců. Přechody se nyní tímto způsobem zkracují všude v republice. Tedy řešením ucpaného nájezdu by sice opětovné rozšíření bylo, ale je nerealizovatelné. Pokud by byl přechod přes dva pruhy, musel by zde být semafor a ten nic neurychlí.

0/0
26.7.2016 0:59

P27a87t34r91i39k 19E16g67e45r 2648940979341

Litochlebské náměstí by se mělo dočkat také tramvají na kruhovém objezdu z ul. Türkova do ul. Chilské doufám, že později tramvaje pojedou také přes sídliště Na Košíku do Hostivaře protože úsek Náměstí Bratří Synků - Spořilov - Jižní Město bez tramvají a autobusů si nedovedu představit. Přitom Chodovská by mohla mít také odbočku přes Bohdalec do Vršovic. Škoda, že ROPID nemá původní spojení jako např. 11 a 211, 17 a 117 atd.

+1/0
24.7.2016 8:37

V36l80a63s46t34i74m34i69l 29F94r89o97h82l90i75c24h 8779726886966

Přijďte (přijeďte) se někdy na současný Kulaťák podívat ! ! ! ........ zácpa na celém náměstí ze všech směrů a na všechny směry, většinou stupeň 4 .... ze dvou silničních pruhů udělali jeden ... kde nebyl semafor, tak ho udělali - AJETO - absolutní chaos .... auta stojí i tam kde dříve alespoň pomalu projížděla ..... tohle vymyslel určitě nějakej "myslitel" ;-O8-o PS: a podchody měli postavit dávno ! R^

+4/0
23.7.2016 19:30

J75a70n 48D72l41o80u34h27ý 8456460213280

No co? Povedlo se jim zklidnit dopravu ... úplně :-D

+4/0
23.7.2016 23:15

P62e75t16r 40P83e12t30r 6253322438973

Od instalace semaforů je doprava plynulejší. Kulaťák je v těchto dnech ucpaný hlavně kvůli uzavírce v korunovační

0/0
24.7.2016 21:40

V91l43a93d55i27m39í53r 66M91o15l11í57k 1646426908

Stres, chaos, zácpy, deprese a ztížení veškeré dopravy ve městě jsou uměle vytvářené situace do života pražanů pražskými politiky, které si sami volíme. Oni to zapřou, poněvadž taková věc se nedá odsouhlasit. Dělají to tím, že vytvářejí na rovných úsecích šikany, neosvětlené ostrůvky, a mění všechny dvoupruhové vozovky na jednopruhové, aby se zhoršila průjezdnost městem. Zde by totiž vyšlo najevo, že veškerý národ pražský motoristický jsou pro ně jen jednofrontový dobytek (jako tramvaje) s vlastnostmi ,,oslíčku otřes se", kde je potřeba nejvíc proinvestovat malováním figurek cyklistických stezek, které skoro všude končí ve vozovce bez cíle. Cyklisti jsou ohroženi mnohem víc než dřív stresem řidičů! Že politikům vůbec na lidech nezáleží je znát už tím, že oni se v naplánovaných zácpách dostanou všude se zapnutým majáčkem, jezdí po chodnících, v parcích za asistance Policie, a jsou schopni přejet každé zvíře, ba i člověka plebejského. Dobytek je prostě dobytek! Učí se v EU.

+1/0
25.7.2016 14:50

J15a53k50u17b 34F82e83i71f45a17r 7849449406749

Udělat pod celým kulaťákem bezbariérové podchody, všechny přechody zrušit a tramvajové zastávky umístit doprostřed.

+2/0
23.7.2016 18:52

J51i73ř73í 42E72r55b38e47n 1343164866917

Chybí vám tam ironický smajlík ;-)

Jinak to vypadá, že takovou kravinu myslíte vážně...

+5/−5
23.7.2016 19:14

J78i28ř22í 61E27r50b97e91n 1963754746257

Minusari by si meli uvedomit, ze povrchova tramvaj ma vyhodu prave v okamzitem urovnovem nastupu. Bezet k ni desitky metru podchodem tuto vyhodu smazava.

+1/−2
24.7.2016 10:15

J19a25n 17V71o58j47t41í93š22e90k 6492411365256

Podchody jsou přežitek, kterej nikdy nefungoval a všude se od nich upouští.

+1/−1
25.7.2016 11:09

P91e85t61r 67Č28e44r29m42á13k 9648585829890

Nesmysl, mimoúrovňové řešení jsou standardně používaná a preferovaná, o tom zdali to je potřeba rozhoduje pouze výpočet a nikoliv dojem jedince, a o proveditelnosti potom individuální posouzení proveditelnosti stavby.

0/0
25.7.2016 13:35

J44a46n 47V77o74j97t58í32š56e47k 6662871865736

Byla standardně používaná a preferovaná. Do městského prostředí se nehodí a ví to každej, kdo někdy aspoň náznakem zavadil o urbanismus. Město, je pro lidi, kteří tam žijí, hnát je pod zem je hloupost, lidskou bytost nemůžete posuzovat jako číslo, takhle prostě městský plánování nemůže fungovat, takhle se stavěj dálnice, nikoliv náměstí.

+1/0
25.7.2016 13:40

P91e78t86r 78Č80e34r11m57á21k 9408395579390

Opět ty základní neznalosti... Takže znova - o tom kde je podchod vhodný rozhoduje dopravní situace a výpočet, který říká zdali je ještě vyhovující když se to kříží úrovňově a nebo už nikoliv. Pak je to posouzení stavební.

Dále je dobře že jsme si zase ujasnili že vy konkrétně jste o urbanismus právě nezavadil ani náznakem, protože je to právě naopak - podchod nebo nadchod je výhradně městským prvkem, nikde jinde se neuplatňuje a nepoužívá. A jeho smysl je právě v tom aby se chodci mohli bezpečně a nerušeně přesouvat bez ohledu na stav dopravy.

Jestli člověk je nebo není číslo není důležité, důležité je že rozhoduje to kde je těch lidí víc, a to platí absolutně všude.

0/0
25.7.2016 19:10

J94a75n 21V52o22j74t57í96š57e73k 6232731425776

Ne. nerozhoduje. Plácáte starý, dávno (vlastně nikdy) nepravdivý, nesmysly. Jsem rád, že jsme si opět ujasnili, že jste jenom dopravák, čili že nevíte o urbanismu vůbec nic. Bohužel ani vědět nechcete, protože jste fanaticky přesvědčenej o svý pravdě.

Ale pro ostatní. Člověk není číslo, člověk je lidská bytost, která existuje na danným místě, v tomto případě náměstí a pobývá tam. Ať už tam bydlí, využívá služeb a nebo jenom jde na tramvaj, prostě je tam na náměstí a chce ho přejít. To je vzdálenost nějakejch 100 metrů. Tady pan čermák z toho špinavejma temnejma podchodama udělá dvojnásobek a ještě navíc se schodama a obhajuje to tim, že lidech v autech je víc. Lidech, který pouze seděj v autě, danný místo nevyužívaj, pouze jím projížděj a kterým by jejich nepreferování v organizaci prostoru přineslo výrazně méně nepohodlí. Při plánování prostorů ve městě nesmíme preferovat skupinu, která danné místo využívá jen k přesunu na úkor té, která ho využívá k pobytu, protože čistě logicky by nám pak ve městé žádné prostory k pobytu nezbyly. Celá filozofie tady pana Čermáka je od základu špatná, nelogická a fanatická. Kecy o tom, že lidech v autech je víc se snaží navodit ZDÁNLIVĚ SPRÁVNOU atmosféru rozhodování většiny A Čermák se tím profiluje jako velkej zastánce demokracie, ale musíme si uvědomit, že tato skupina (která navíc větší není, to je jenom nepodloženej žvást pana Čermáka), nevyužívá danné místo a neměla by mít tak velké právo omezovat prostor těm, kteří ho využívat chtějí a hlavně těm, jimž by omezení přineslo podstatně větší nepohodlí. Musíme si uvědomit, že i když nás projíždění autem přes Vítězné náměstí obtěžuje, tak i my se po vystoupení z auta stáváme chodci a neradi bychom se od parkoviště vraceli v noci domů dlouhým tmavým podchodem. Nesmíme být sobci a myslet i na to, že všude, kudy projedeme, někdo pobývá nebo dokonce žije a že má mít před naší minutou nepohodlí při průjezdu upřednostněn.

0/0
25.7.2016 19:26

P91e44t48r 94Č78e41r69m37á62k 9258855769570

Jsem rád že jsme si opět dokázali že vy fakt nevíte absolutně nic o ničem ;-)

Slovu urbanismus byste se měl preventivně vyhýbat, každou větou kde ho použijete ve spojitosti se svojí myšlenkou si akorát děláte ostudu. Ale kdo chce kam.. ;-)

Jaká úprava je vhodná pro tu kterou konkrétní plochu nebo lokalitu vychází právě z toho jaké potřeby zde má nejvíce lidí - člověk tedy bezesporu jako číslo posuzován je. Zatímco některé náměstí slouží jako parkoviště, jiné jako dopravní křižovatka, jiné jako relaxační plocha, některé jako tržiště atd. Všechna tato využítí jsou velice odlišná a přitom legitimní. Samozřejmě se vždy najde někdo komu se to líbit nebude, ale to je holt demokracie - vítězí zájem většiny. Obecně se ale jedná o místa kde se život koncentruje a tedy je zde přirozeně více hluku, lidí, aut atd. To je právě základní doména urbanismu - pro centrum či významné prostranství je přirozené že tam je největší hustota osídlení, která má klesat směrem ven a pak pozvolně přejít ve volnou krajinu. Že to opačně nefunguje se už dnes přesvědčil každý - centrum se po zásazích sluníčkářů vylidňuje a stává se z něj skanzen pro turisty namísto přirozeného místa pro život, a naopak za městem kde by měla být ta zeleň se dnes staví ležatá sídliště a celý systém kolabuje.

Je tedy přirozené že nadřazený zájem vyžaduje ústupky na těch lokálních nebo individuálních. Pokud je někde nadřazený zájem ten aby se daným místem odvedlo co nejvíce aut aby se pomohlo celé Praze, tak se tak číní.

Vaše diletantské vidění jak dopravního inženýrství tak urbanismu naštěstí není většinové a odpovídá sluníčkářské minoritě. Hlasíté vykřikování žvástů okolo to nijak nemění ;-)

0/0
28.7.2016 18:05

J87a85n 35V17o48j27t67í62š56e45k 6942531235386

Člověk, který v odborné debatě nazve oponenta sluníčkářem je hlupák, který o tématu nic neví a zbyla mu už jen diskreditace oponenta.

0/0
28.7.2016 22:47

P76e44t15r 73Č14e48r56m18á23k 9728455609260

Člověk který se vyjadřuje jako sluníčkář není nikdy účastník žádné odborné debaty ;-)

0/0
2.8.2016 10:53

J69a67n 22V94o65j45t26í68š21e31k 6652731565736

Vy jste ještě větší hlupák, než jsem si myslel. ;-D;-D Tohle vám vážně přijde jako vhodnej argument? Ve vašem věku a s vašim vzděláním? Taková nízká a hloupá věc? ;-D

0/0
2.8.2016 11:01

J24a45n 98V52o50j64t12í92š91e57k 6512811385116

Druhá věc je fakt, že dopravák sice může počítat s člověkem jako s číslem, ale chodec se jako číslo nechová. Řidič ano, ten je omezen autem, tomu můžete lajnovat kudy pojede, ale chodec ne. Chodci choděj nějkratšíma cestama, přelejzaj zábradlí, přebíhaj silnice. Což znamená, že výpočty pana Čermáka jsou od základů špatné, protože nepopisují realitu, nepopisují problematiku správně. Nejhorší je, že v oboru se na to už dávno přišlo, ale pak přijde nějakej Čermák a mate nebohý laiky v diskuzi. Tak mu, prosím, nevěřte, protože plácá nesmysly.

0/0
25.7.2016 19:27

P78e72t62r 71Č87e10r97m93á44k 9498385189960

Opět blud, chodec je účastník silničního provozu stejně jako auto a také se s ním tak pracuje. To že někdo nedodržuje pravidla je vlastnost každého systému, stejně jako neukázněný chodec někde leze přes zábradlí, jiný řidič zase pro změnu zaparkuje na chodníku. Přesto je však potřeba řešit věci systémově.

To že vy máte problém s akceptací základních faktů je jaksi Váš problém, odborníci mají v tomto jasno a chápu že vy jakožto absolutní diletant v čemkoliv to těžko můžete vědět, protože ve čtyřlístku to nepíšou a abíčko je už moc složitý čtení ;-)

Možná by skutečně prospělo věnovat se tématům ve kterých se neutrhnete ostudu v každém příspěvku, protože ta neznalost je do očí bijící ;-)

0/0
28.7.2016 18:11

J69a64n 23V48o98j56t73í42š72e23k 6292931945246

Ta pravidla jsou ale nelogická a jdou proti lidské přirozenosti. Člověk není bezmyšlenkovitá jednotka, která se pohybuje kudy to má nalajnovaný. Lidskej mozek má problémy zpracovávat nelogický úkony. Jako příklad uvedu, že si lidi zkracují cesty po trávě přes roh, i když tím ušetří sotva desetinu sekundy. Prostě proto, že chodit do pravýhu úhlu je nepřirozený a nelogický. A takhle to funguje se všema vašima dopraváckejma výpočtama. Chodit dolů pod zem je nelogický ještě mnohem víc, člověk se ani nemůže orientovat podle okolí, přijde o svůj nejdůležitější smysl, kterým se orientuje, a právě proto lidi do podchodů nechoděj, i když je postavíte. A není to chyba těch lidí, je to chyba toho, že pravidla, která jste si vy dopraváci vymysleli (to přece není žádný bohem danný desatero, ty vaše výpočty) jsou špatný a nepopisují lidský chování. Dopravní inženýrství není exaktní věda mimochodem. To jste pěkně kecal. Všechny ty výpočty vznikly na základě něčího pocitu, metod pokusů a omylů a "věda" je to poměrně mladá, ty výpočty nejsou dokonalé a nepopisují dokonale realitu, není to nic daného, jak se snažíte prezentovat. To je jako kdybyste udělal výpočet chování molekul v chemii, ony se podle něj nechovaly a vy tvrdil, že výpočet je dobrej, ale molekuly se neuměj chovat. Ne, výpočet je špatnej. Od základu špatnej.

Jo a prosím povšimněte si, že já ve svých příspěvkách vysvětluji co a hlavně PROČ si myslím. Vy pouze píšete "Je to takhle a vy jste blbec" a pak si ještě dovolíte tvrdit, že máte argumentační převahu.

0/0
28.7.2016 22:58

P76e75t63r 53Č83e16r25m89á47k 9688935859550

Aha, takže člověk co jede autem si snad může jezdit kudy chce, protože mu přijde nelogické aby nemohl odbočit kde se mu zachce? Samozřejmě nikoliv, Vámi popisovaná věc platí někde na vesnici, kde si někdo může vybrat jestli půjde po mezi nebo po louce, ve městě to nefunguje, tady jsou chodníky a cesty dané, a to proto aby ten celek fungoval. Kdyby si každý chodil kudy by se mu zachtělo tak musí být celé město jenom nekonečná plocha na které nesmí nic být, protože co kdyby zrovna nějaký člověk tamtudy chtěl jít. Takže takto skutečně nikoliv ;-)

Podchody jsou zcela normální, žádnou orientaci při nich nikdo neztráci (naopak v případě nadchodu si jí zlepšuje), pokud je někdo natolik gramotný že umí jet metrem, tak do něj logicky musí umět i nastoupit, což je podzemní labirint daleko horší než normální podchod pod vozovkou. A kolik lidí denně jezdí metrem a překvapivě orientaci neztrácí ;-)

Jinak je logické že pravidla dopravy se řídí dopravním inženýrstvím, těžko bude dopravu řídit ekolog nebo urbanista ;-) A vaší neznalosti dopravního inženýrství už jsem se přestal podivovat, ale zasmát se musím znova. Exaktní samozřejmě je, není tu místo pro žádné pocity, všechno je popsáno čísly a výpočty, a dlouhodobým sledováním lze popsat i lidské chování velmi dobře;-) Chápu že pro sluníčkáře je pochopení exaktních věd problém, protože to neumožňuje diskuzi, 1+1 prostě nikdy 3 nebudou.

A co si vy myslíte je vaše věc, problém je když to začnete dávat za obecné pravidlo, či snad dokonce za odbornost !

0/0
2.8.2016 11:09

J74a29n 11V58o24j41t67í42š37e78k 6192511345646

Za prvý jsem mluvil o chodcích a jasně jsem uvedl, že pro řidiče to neplatí, protože je právě omezen tím autem. Takže zase cupujete názor, kterej jste si vymyslel. Čili celej odstavec o ničem.

A dopravní inženýrství není exaktní věda, vždyť to přece nemůžete myslet vážně. Exaktní věda je matematika, fyzika, chemie. Inženýrsví prostě ne, žádný. 1+1 sice nikdy 3 nebudou, ale vy takový výpočty nevyužíváte, vy využíváte výpočty typu 1+"konstanta, kterou někdo vymyslel a dokonce ji po něm pojmenovali". Tak to prostě je. Ani stavařina a ani strojařina nejsou exaktní vědy. Vždyť to ani nejsou vědy. Je mi líto, že vám bořim sny, ale nejste vědec. Jste inženýr. Pouze aplikujjete vědu (matematiku a fyziku). Tak se podle toho chovejte.

0/0
2.8.2016 11:43

D67a15n58i43e76l 91R85e31i28c79h95e54l 8129819783

Praha 6, toť místo mých studií a podle mne také nejhezčí pražský obvod (samozřejmě po jedničce:))

+1/0
23.7.2016 17:15

R53i54c23h11a97r22d 71K64r15á62l 4378817480963

Škoda, že není v článku zmíněno, že Vítězné náměstí mělo být ukončením megabulváru, který měl začínat na Václavském náměstí, pokračovat po asanaci budov "protažením" přes Staroměstské náměstí, Pařížskou ulici a Čechův most. V plánu byl takzvaný Letenský průkop, tedy zářez to letenské stráně, jehož vyústění mělo přes dnešní ulici Československé armády skončit v Dejvicích. Smělé to plány poválečných architektů.

+5/0
23.7.2016 13:47

J53i11ř59í 51E56r83b88e34n 1263924696537

Ovšem ta část Václavák-Staromák, nikdy nerealizovaná, byla projektována už koncem 19. století a právě Pařížská ulice je jejím pokračováním. Samá neorenesance a neoklasicismus.

+1/0
23.7.2016 19:16

V10l30a61d69i39m85í62r 20M34o64l38í32k 1656556438

To by mě velice zajímalo, kam by později šoupli Stalina a pak dnešní kyvadlo, kdyby tam byl ten kaňon Rio Mega Czeka. Pováleční architekti byli Čehůni jako ti dneska s ruským kolem na náplavce! Svoloč mizerná intelektuálská chobotnická vožralá.

0/0
24.7.2016 3:26

J93a38n 24V64o14j81t31í35š94e93k 6602341945376

Kaňon měl bejt zastřešenej náměstím a mělo to celý tvořit takovou velkolepou bránu. Nicméně se to plánovalo už dlouho před Stalinem.

Tady jsou dobový nákresy: http://www.letenskaplan.webgarden.cz/rubriky/galerie/prukop

0/0
25.7.2016 13:53

V28l37a29d41i54m21í50r 12M45o32l51í29k 1376716888

Děkuji za odkaz. Neviděl bych to tak nereálné. Vypadá to docela střízlivě. Letenská pláň stejně pozbyla funkci letenské pláně po pohlcení městem, i když se průkop nekonal. Je vidět, že plány zhatila 1.válka a její výsledek, čili odtržení od Rakouska-Uherska, že? Když si představíme, že po 2.válce tam dali drahý obelisk Stalina a draze se zase boural, tak změny režimů vůbec nepřispěly k rozvoji města v této části. Chobotnice měla být výsměch architektuře. Asi bych vrátil ten nápad z přelomu století a zboural tu bordelovou Spartu.

0/0
25.7.2016 14:27

J71a36r84o11s49l94a95v 11B38e65d70r78n93a 3666741781607

A pritom staci udelat podchod nebo nadchod a tramvajovou zastavku presunout doprostred kulataku...

+3/−17
23.7.2016 12:08
Foto

M66i81l15o36s19l90a21v 43Z91í90t91k91a 8230834537590

Naopak, vic ztížit průjezd aut a upřednostnit MHD a chodce

+4/−16
23.7.2016 12:58

G46a32b66r74i33e54l 42H32o36r89t75e82n 9421559443694

Tak si někdy ve špičce zkuste to MHD v Praze používat, zelený mužíku. Jen pro informaci - intervaly spojů jsou nadoraz.:-P

+2/−3
23.7.2016 14:04
Foto

B53r90o61n55i66s61l62a45v 73G66a57b13r13y19š 2252809261

Tomu moc nerozumím. U jiného článku zase spousta lidí psala, že je MHD nepoužitelná a spoje jezdí nevytížené... Tak jak to vlastně je?

0/0
23.7.2016 21:17

G29a57b44r17i13e36l 22H49o82r10t28e25n 9371109453564

Ve špičkách a až na výjimky v kruhu kolem vnitřní Prahy je MHD beznadějně přecpaná.

0/0
24.7.2016 7:18

M32a47r31t32i97n 91R83u68z31i11c65k96a 1392288276747

V centru chybeji puvodni trate, proto jsou nektere useky totalne precpane... Urcite je nutne prevest dopravu do alternativnich tras, jako vinohradska-vaclavske nam., tylovo nam/ipp-muzeum-wilsonovo nadr.-bulhar, masarykovo nadr./florenc-tachovske nam.-ohrada

Jenom tyto trate by ulehcily pretizenym usekum v jecne, seifertove a jindisske/vodickove....

Navic jih mesta jako jizni meso, krc, novodvorska si po na vhodnejsi tram. doprave primo volaji...

+2/0
24.7.2016 13:45

J93a65k23u97b 98Š61p49r63i49n16g82e61r 9441292452

Autobusy v kolonách trčí spolu s auty ;-)

+10/0
23.7.2016 15:28
Foto

B66r21o56n80i70s92l57a27v 36G72a75b85r12y69š 2252209641

To ano, auta zdržují nejen autobusy, ale i další auta. Navíc i ta, která potřebují zdržovat nejméně (ambulance, policie...)

+1/−1
23.7.2016 21:18

A81n52t30o71n86í47n 56Z69e97l67e82n91ý 2194323331126

Dokončit severní část okruhu kolem Prahy. Tím z Dejvic a Bubenče dostanete ty, co míří do západní části Prahy.

+12/0
23.7.2016 16:19

J65i98ř84í 82E46r56b80e46n 1483864346337

Nebojte se, ona se tam ihned natáhne nová doprava. Jakmile někde vytvoříte novou silnici, tak se taky brzo ucpe, protože se najde víc řidičů, kteří to začnou využívat. Stejně jako po otevření Blanky byla magistrála jen pár týdnů klidná...

+3/0
23.7.2016 19:18

J75a47k92u34b 94F28e78i90f97a73r 7799739986209

vy asi věříte všemu, co čtete a jste spíš teoretik co? A po Praze také autem asi nejezdíte, že?

0/−1
24.7.2016 8:50

J71i35ř74í 35E26r50b51e83n 1463704396367

Obvykle k tomu nemam duvod. Vlak, metro i tramvaje mi v 9 pripadech z 10 bohate staci. Nemusim se nervovat v zacpe, muzu pri ceste pracovat, nezabiram prostor s plechovkou pro jednoho, nemusim hledat a platit parkplac. A kdyz se nekdo ofrnuje, ze jedu sockou, tak mu vypocitam par vyhod a pak ho poslu do prdele.

+3/0
24.7.2016 10:12

J27a35n 71V83o33j98t22í33š93e60k 6742581955896

Kdežto vy nevěříte ničemu, protože sám víte všechno nejlíp, že? ;-D

0/−1
25.7.2016 11:11

T42o13m90á28š 20C82h36r83a55s71t22n69ý 2831804911103

Jedině pokud bude MHD nedotovaná, plně zatížená silniční daní a sama si na sebe vydělá jako ty řidiči a auta ;-D

+3/−1
23.7.2016 17:11

J31a93k68u11b 52Š29p24r50i79n60g74e26r 9211592262

Vy chcete MHD zničit, ne? :-)

0/0
23.7.2016 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.