Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po „Kulaťáku“ dřív jezdily tramvaje. Náměstí se nejspíš po letech promění

Vítězné náměstí v Praze 6 by mohlo získat novou podobu. Tu současnou získalo už ve dvacátých letech, přičemž architekt Antonín Engel měl s „Kulaťákem“ velké plány: do jeho čela chtěl umístit oblouk ve stylu Vítězného oblouku v Paříži. K realizaci ale nikdy nedošlo a náměstí tak desítky let čeká na dostavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P28a17v75e82l 19Š89e43b32e34k 8914113112480

No za neprůchodnost V.nám. pro MHD poděkujme místní radnici kdy její odbor zelených teroristů vymyslel v ulici J.partyzánů travnatý pás a tudíž pro DP je to jedna z podmínek pro možnost zahájení rekonstrukce tram.trati a tak díky tomu všechny autobusy stojí v nekonečných kolononách i když mohly pohodlně využívat tram.těleso a ke stanici metra mohly zajíždět současným výjezdem a tak se vyhnout nejucpanější části kulaťáku

+5/−3
24.7.2016 12:22

P54a10t33r39i21k 15E48g88e55r 2288920239331

NEMYSLÍŠ ZAPLATÍŠ to by už DPP a ROPID mohl pochopit.

+1/−1
24.7.2016 13:10

J32i48ř67í 33K30r24e54j93č95í47k 2267938534456

Jak zatravněná TRAMVAJOVÁ trať přispívá ke kolonám AUT ?

Trochu myslet... ;-)

0/−4
24.7.2016 13:52

P43a55v20e44l 21Š95e48b87e64k 8184673702390

Tak se o to myšlení pane Krejčíku můžete pokusit třeba to ,že po tram. Tělese můžou jezdit všechny linky z Lysolaj a Suchdola a tak by třeba odpadl vyhrazený pruh pro bus

+3/0
24.7.2016 17:30

P67e82t71r 87P81e68t84r 6673942648113

ano, vyhrazený pruh do bus by odpadl a jak by to vyřešilo ty kolony aut? už se vás ptal kolega a nic jste neodpověděl, i kdyby tam těch pruhů bylo deset tak úzké hrdlo bude pořád a jenom nájezd na kulaťák, který na takový provoz nebyl stavěný.

Tak zapněte mozek a poučte nás, jak by kulaťák zkapacitlnilo více pruhů v Partyzánech

+1/−1
24.7.2016 21:39

P70a86v56e54l 57Š62e17b44e67k 8684143432450

Velice jednoduše pokud by se vrátil stav před zrušením 2 pruhů na vjezdu ale to je jedno já narozdíl od vás mozek používám vyřešil jsem to po svém včetně parkování pořídil jsem si motorku a tak se mě to vlastně netýká ale i tak navrhl jsme alespon nějaké částečnê řešení ale vy ? Kde nic tu nic no nicméně třeba se to částečně uklidní po 24. Po zavedení zón možnà nebude tím směrem jezdit tolik aut anebo taky možná více to se uvidí ale každopádně se to výrazně zlepšují po znovuotevření Korunovační přeji hezký večer

+1/0
24.7.2016 23:50

J83a81k26u84b 43T83u58r65e58k 9835855216335

Zůžení do jednoho pruhu na výjezdu je jen a pouze z důvodu bezpečnosti chodců. Přechody se nyní tímto způsobem zkracují všude v republice. Tedy řešením ucpaného nájezdu by sice opětovné rozšíření bylo, ale je nerealizovatelné. Pokud by byl přechod přes dva pruhy, musel by zde být semafor a ten nic neurychlí.

0/0
26.7.2016 0:59

P58a43t34r67i77k 48E89g19e72r 2338490939401

Litochlebské náměstí by se mělo dočkat také tramvají na kruhovém objezdu z ul. Türkova do ul. Chilské doufám, že později tramvaje pojedou také přes sídliště Na Košíku do Hostivaře protože úsek Náměstí Bratří Synků - Spořilov - Jižní Město bez tramvají a autobusů si nedovedu představit. Přitom Chodovská by mohla mít také odbočku přes Bohdalec do Vršovic. Škoda, že ROPID nemá původní spojení jako např. 11 a 211, 17 a 117 atd.

+1/0
24.7.2016 8:37

V12l11a32s13t69i63m48i36l 14F98r52o10h33l20i15c45h 8229126706426

Přijďte (přijeďte) se někdy na současný Kulaťák podívat ! ! ! ........ zácpa na celém náměstí ze všech směrů a na všechny směry, většinou stupeň 4 .... ze dvou silničních pruhů udělali jeden ... kde nebyl semafor, tak ho udělali - AJETO - absolutní chaos .... auta stojí i tam kde dříve alespoň pomalu projížděla ..... tohle vymyslel určitě nějakej "myslitel" ;-O8-o PS: a podchody měli postavit dávno ! R^

+4/0
23.7.2016 19:30

J33a13n 72D19l10o90u64h52ý 8366200573760

No co? Povedlo se jim zklidnit dopravu ... úplně :-D

+4/0
23.7.2016 23:15

P89e13t81r 57P42e55t24r 6323722968543

Od instalace semaforů je doprava plynulejší. Kulaťák je v těchto dnech ucpaný hlavně kvůli uzavírce v korunovační

0/0
24.7.2016 21:40

V44l81a66d53i38m83í73r 60M31o78l61í16k 1976376238

Stres, chaos, zácpy, deprese a ztížení veškeré dopravy ve městě jsou uměle vytvářené situace do života pražanů pražskými politiky, které si sami volíme. Oni to zapřou, poněvadž taková věc se nedá odsouhlasit. Dělají to tím, že vytvářejí na rovných úsecích šikany, neosvětlené ostrůvky, a mění všechny dvoupruhové vozovky na jednopruhové, aby se zhoršila průjezdnost městem. Zde by totiž vyšlo najevo, že veškerý národ pražský motoristický jsou pro ně jen jednofrontový dobytek (jako tramvaje) s vlastnostmi ,,oslíčku otřes se", kde je potřeba nejvíc proinvestovat malováním figurek cyklistických stezek, které skoro všude končí ve vozovce bez cíle. Cyklisti jsou ohroženi mnohem víc než dřív stresem řidičů! Že politikům vůbec na lidech nezáleží je znát už tím, že oni se v naplánovaných zácpách dostanou všude se zapnutým majáčkem, jezdí po chodnících, v parcích za asistance Policie, a jsou schopni přejet každé zvíře, ba i člověka plebejského. Dobytek je prostě dobytek! Učí se v EU.

+1/0
25.7.2016 14:50

J12a77k97u94b 10F93e50i74f20a29r 7379579126669

Udělat pod celým kulaťákem bezbariérové podchody, všechny přechody zrušit a tramvajové zastávky umístit doprostřed.

+2/0
23.7.2016 18:52

J47i69ř35í 58E38r36b43e46n 1363674616587

Chybí vám tam ironický smajlík ;-)

Jinak to vypadá, že takovou kravinu myslíte vážně...

+5/−5
23.7.2016 19:14

J36i96ř38í 95E82r29b29e52n 1453344766967

Minusari by si meli uvedomit, ze povrchova tramvaj ma vyhodu prave v okamzitem urovnovem nastupu. Bezet k ni desitky metru podchodem tuto vyhodu smazava.

+1/−2
24.7.2016 10:15

J60a92n 16V55o34j10t36í70š93e42k 6402901805496

Podchody jsou přežitek, kterej nikdy nefungoval a všude se od nich upouští.

+1/−1
25.7.2016 11:09

P98e85t68r 41Č70e37r47m44á24k 9768815329540

Nesmysl, mimoúrovňové řešení jsou standardně používaná a preferovaná, o tom zdali to je potřeba rozhoduje pouze výpočet a nikoliv dojem jedince, a o proveditelnosti potom individuální posouzení proveditelnosti stavby.

0/0
25.7.2016 13:35

J37a82n 23V51o23j92t38í96š45e29k 6862221365416

Byla standardně používaná a preferovaná. Do městského prostředí se nehodí a ví to každej, kdo někdy aspoň náznakem zavadil o urbanismus. Město, je pro lidi, kteří tam žijí, hnát je pod zem je hloupost, lidskou bytost nemůžete posuzovat jako číslo, takhle prostě městský plánování nemůže fungovat, takhle se stavěj dálnice, nikoliv náměstí.

+1/0
25.7.2016 13:40

P89e64t92r 66Č46e25r42m30á42k 9828145629490

Opět ty základní neznalosti... Takže znova - o tom kde je podchod vhodný rozhoduje dopravní situace a výpočet, který říká zdali je ještě vyhovující když se to kříží úrovňově a nebo už nikoliv. Pak je to posouzení stavební.

Dále je dobře že jsme si zase ujasnili že vy konkrétně jste o urbanismus právě nezavadil ani náznakem, protože je to právě naopak - podchod nebo nadchod je výhradně městským prvkem, nikde jinde se neuplatňuje a nepoužívá. A jeho smysl je právě v tom aby se chodci mohli bezpečně a nerušeně přesouvat bez ohledu na stav dopravy.

Jestli člověk je nebo není číslo není důležité, důležité je že rozhoduje to kde je těch lidí víc, a to platí absolutně všude.

0/0
25.7.2016 19:10

J58a25n 78V38o73j11t55í97š87e79k 6902271975516

Ne. nerozhoduje. Plácáte starý, dávno (vlastně nikdy) nepravdivý, nesmysly. Jsem rád, že jsme si opět ujasnili, že jste jenom dopravák, čili že nevíte o urbanismu vůbec nic. Bohužel ani vědět nechcete, protože jste fanaticky přesvědčenej o svý pravdě.

Ale pro ostatní. Člověk není číslo, člověk je lidská bytost, která existuje na danným místě, v tomto případě náměstí a pobývá tam. Ať už tam bydlí, využívá služeb a nebo jenom jde na tramvaj, prostě je tam na náměstí a chce ho přejít. To je vzdálenost nějakejch 100 metrů. Tady pan čermák z toho špinavejma temnejma podchodama udělá dvojnásobek a ještě navíc se schodama a obhajuje to tim, že lidech v autech je víc. Lidech, který pouze seděj v autě, danný místo nevyužívaj, pouze jím projížděj a kterým by jejich nepreferování v organizaci prostoru přineslo výrazně méně nepohodlí. Při plánování prostorů ve městě nesmíme preferovat skupinu, která danné místo využívá jen k přesunu na úkor té, která ho využívá k pobytu, protože čistě logicky by nám pak ve městé žádné prostory k pobytu nezbyly. Celá filozofie tady pana Čermáka je od základu špatná, nelogická a fanatická. Kecy o tom, že lidech v autech je víc se snaží navodit ZDÁNLIVĚ SPRÁVNOU atmosféru rozhodování většiny A Čermák se tím profiluje jako velkej zastánce demokracie, ale musíme si uvědomit, že tato skupina (která navíc větší není, to je jenom nepodloženej žvást pana Čermáka), nevyužívá danné místo a neměla by mít tak velké právo omezovat prostor těm, kteří ho využívat chtějí a hlavně těm, jimž by omezení přineslo podstatně větší nepohodlí. Musíme si uvědomit, že i když nás projíždění autem přes Vítězné náměstí obtěžuje, tak i my se po vystoupení z auta stáváme chodci a neradi bychom se od parkoviště vraceli v noci domů dlouhým tmavým podchodem. Nesmíme být sobci a myslet i na to, že všude, kudy projedeme, někdo pobývá nebo dokonce žije a že má mít před naší minutou nepohodlí při průjezdu upřednostněn.

0/0
25.7.2016 19:26

P51e63t65r 81Č28e44r94m56á78k 9308205459170

Jsem rád že jsme si opět dokázali že vy fakt nevíte absolutně nic o ničem ;-)

Slovu urbanismus byste se měl preventivně vyhýbat, každou větou kde ho použijete ve spojitosti se svojí myšlenkou si akorát děláte ostudu. Ale kdo chce kam.. ;-)

Jaká úprava je vhodná pro tu kterou konkrétní plochu nebo lokalitu vychází právě z toho jaké potřeby zde má nejvíce lidí - člověk tedy bezesporu jako číslo posuzován je. Zatímco některé náměstí slouží jako parkoviště, jiné jako dopravní křižovatka, jiné jako relaxační plocha, některé jako tržiště atd. Všechna tato využítí jsou velice odlišná a přitom legitimní. Samozřejmě se vždy najde někdo komu se to líbit nebude, ale to je holt demokracie - vítězí zájem většiny. Obecně se ale jedná o místa kde se život koncentruje a tedy je zde přirozeně více hluku, lidí, aut atd. To je právě základní doména urbanismu - pro centrum či významné prostranství je přirozené že tam je největší hustota osídlení, která má klesat směrem ven a pak pozvolně přejít ve volnou krajinu. Že to opačně nefunguje se už dnes přesvědčil každý - centrum se po zásazích sluníčkářů vylidňuje a stává se z něj skanzen pro turisty namísto přirozeného místa pro život, a naopak za městem kde by měla být ta zeleň se dnes staví ležatá sídliště a celý systém kolabuje.

Je tedy přirozené že nadřazený zájem vyžaduje ústupky na těch lokálních nebo individuálních. Pokud je někde nadřazený zájem ten aby se daným místem odvedlo co nejvíce aut aby se pomohlo celé Praze, tak se tak číní.

Vaše diletantské vidění jak dopravního inženýrství tak urbanismu naštěstí není většinové a odpovídá sluníčkářské minoritě. Hlasíté vykřikování žvástů okolo to nijak nemění ;-)

0/0
28.7.2016 18:05

J21a17n 50V40o47j59t53í79š81e66k 6902231205796

Člověk, který v odborné debatě nazve oponenta sluníčkářem je hlupák, který o tématu nic neví a zbyla mu už jen diskreditace oponenta.

0/0
28.7.2016 22:47

P42e12t83r 12Č48e47r73m90á65k 9758105849280

Člověk který se vyjadřuje jako sluníčkář není nikdy účastník žádné odborné debaty ;-)

0/0
2.8.2016 10:53

J53a11n 45V57o28j38t93í44š89e46k 6492521665546

Vy jste ještě větší hlupák, než jsem si myslel. ;-D;-D Tohle vám vážně přijde jako vhodnej argument? Ve vašem věku a s vašim vzděláním? Taková nízká a hloupá věc? ;-D

0/0
2.8.2016 11:01

J70a69n 96V74o68j18t63í62š54e94k 6272701965426

Druhá věc je fakt, že dopravák sice může počítat s člověkem jako s číslem, ale chodec se jako číslo nechová. Řidič ano, ten je omezen autem, tomu můžete lajnovat kudy pojede, ale chodec ne. Chodci choděj nějkratšíma cestama, přelejzaj zábradlí, přebíhaj silnice. Což znamená, že výpočty pana Čermáka jsou od základů špatné, protože nepopisují realitu, nepopisují problematiku správně. Nejhorší je, že v oboru se na to už dávno přišlo, ale pak přijde nějakej Čermák a mate nebohý laiky v diskuzi. Tak mu, prosím, nevěřte, protože plácá nesmysly.

0/0
25.7.2016 19:27

P30e51t73r 39Č62e41r98m77á45k 9188715839260

Opět blud, chodec je účastník silničního provozu stejně jako auto a také se s ním tak pracuje. To že někdo nedodržuje pravidla je vlastnost každého systému, stejně jako neukázněný chodec někde leze přes zábradlí, jiný řidič zase pro změnu zaparkuje na chodníku. Přesto je však potřeba řešit věci systémově.

To že vy máte problém s akceptací základních faktů je jaksi Váš problém, odborníci mají v tomto jasno a chápu že vy jakožto absolutní diletant v čemkoliv to těžko můžete vědět, protože ve čtyřlístku to nepíšou a abíčko je už moc složitý čtení ;-)

Možná by skutečně prospělo věnovat se tématům ve kterých se neutrhnete ostudu v každém příspěvku, protože ta neznalost je do očí bijící ;-)

0/0
28.7.2016 18:11

J45a51n 64V44o59j81t92í12š30e68k 6112411765636

Ta pravidla jsou ale nelogická a jdou proti lidské přirozenosti. Člověk není bezmyšlenkovitá jednotka, která se pohybuje kudy to má nalajnovaný. Lidskej mozek má problémy zpracovávat nelogický úkony. Jako příklad uvedu, že si lidi zkracují cesty po trávě přes roh, i když tím ušetří sotva desetinu sekundy. Prostě proto, že chodit do pravýhu úhlu je nepřirozený a nelogický. A takhle to funguje se všema vašima dopraváckejma výpočtama. Chodit dolů pod zem je nelogický ještě mnohem víc, člověk se ani nemůže orientovat podle okolí, přijde o svůj nejdůležitější smysl, kterým se orientuje, a právě proto lidi do podchodů nechoděj, i když je postavíte. A není to chyba těch lidí, je to chyba toho, že pravidla, která jste si vy dopraváci vymysleli (to přece není žádný bohem danný desatero, ty vaše výpočty) jsou špatný a nepopisují lidský chování. Dopravní inženýrství není exaktní věda mimochodem. To jste pěkně kecal. Všechny ty výpočty vznikly na základě něčího pocitu, metod pokusů a omylů a "věda" je to poměrně mladá, ty výpočty nejsou dokonalé a nepopisují dokonale realitu, není to nic daného, jak se snažíte prezentovat. To je jako kdybyste udělal výpočet chování molekul v chemii, ony se podle něj nechovaly a vy tvrdil, že výpočet je dobrej, ale molekuly se neuměj chovat. Ne, výpočet je špatnej. Od základu špatnej.

Jo a prosím povšimněte si, že já ve svých příspěvkách vysvětluji co a hlavně PROČ si myslím. Vy pouze píšete "Je to takhle a vy jste blbec" a pak si ještě dovolíte tvrdit, že máte argumentační převahu.

0/0
28.7.2016 22:58

P90e56t50r 40Č56e40r60m23á48k 9728195889350

Aha, takže člověk co jede autem si snad může jezdit kudy chce, protože mu přijde nelogické aby nemohl odbočit kde se mu zachce? Samozřejmě nikoliv, Vámi popisovaná věc platí někde na vesnici, kde si někdo může vybrat jestli půjde po mezi nebo po louce, ve městě to nefunguje, tady jsou chodníky a cesty dané, a to proto aby ten celek fungoval. Kdyby si každý chodil kudy by se mu zachtělo tak musí být celé město jenom nekonečná plocha na které nesmí nic být, protože co kdyby zrovna nějaký člověk tamtudy chtěl jít. Takže takto skutečně nikoliv ;-)

Podchody jsou zcela normální, žádnou orientaci při nich nikdo neztráci (naopak v případě nadchodu si jí zlepšuje), pokud je někdo natolik gramotný že umí jet metrem, tak do něj logicky musí umět i nastoupit, což je podzemní labirint daleko horší než normální podchod pod vozovkou. A kolik lidí denně jezdí metrem a překvapivě orientaci neztrácí ;-)

Jinak je logické že pravidla dopravy se řídí dopravním inženýrstvím, těžko bude dopravu řídit ekolog nebo urbanista ;-) A vaší neznalosti dopravního inženýrství už jsem se přestal podivovat, ale zasmát se musím znova. Exaktní samozřejmě je, není tu místo pro žádné pocity, všechno je popsáno čísly a výpočty, a dlouhodobým sledováním lze popsat i lidské chování velmi dobře;-) Chápu že pro sluníčkáře je pochopení exaktních věd problém, protože to neumožňuje diskuzi, 1+1 prostě nikdy 3 nebudou.

A co si vy myslíte je vaše věc, problém je když to začnete dávat za obecné pravidlo, či snad dokonce za odbornost !

0/0
2.8.2016 11:09

J54a92n 34V87o12j83t90í28š20e88k 6592661885146

Za prvý jsem mluvil o chodcích a jasně jsem uvedl, že pro řidiče to neplatí, protože je právě omezen tím autem. Takže zase cupujete názor, kterej jste si vymyslel. Čili celej odstavec o ničem.

A dopravní inženýrství není exaktní věda, vždyť to přece nemůžete myslet vážně. Exaktní věda je matematika, fyzika, chemie. Inženýrsví prostě ne, žádný. 1+1 sice nikdy 3 nebudou, ale vy takový výpočty nevyužíváte, vy využíváte výpočty typu 1+"konstanta, kterou někdo vymyslel a dokonce ji po něm pojmenovali". Tak to prostě je. Ani stavařina a ani strojařina nejsou exaktní vědy. Vždyť to ani nejsou vědy. Je mi líto, že vám bořim sny, ale nejste vědec. Jste inženýr. Pouze aplikujjete vědu (matematiku a fyziku). Tak se podle toho chovejte.

0/0
2.8.2016 11:43

D40a98n81i71e97l 85R77e18i31c93h76e25l 8529659313

Praha 6, toť místo mých studií a podle mne také nejhezčí pražský obvod (samozřejmě po jedničce:))

+1/0
23.7.2016 17:15

R13i91c35h69a56r47d 19K94r80á97l 4568847440793

Škoda, že není v článku zmíněno, že Vítězné náměstí mělo být ukončením megabulváru, který měl začínat na Václavském náměstí, pokračovat po asanaci budov "protažením" přes Staroměstské náměstí, Pařížskou ulici a Čechův most. V plánu byl takzvaný Letenský průkop, tedy zářez to letenské stráně, jehož vyústění mělo přes dnešní ulici Československé armády skončit v Dejvicích. Smělé to plány poválečných architektů.

+5/0
23.7.2016 13:47

J67i90ř72í 66E36r29b23e66n 1103204136567

Ovšem ta část Václavák-Staromák, nikdy nerealizovaná, byla projektována už koncem 19. století a právě Pařížská ulice je jejím pokračováním. Samá neorenesance a neoklasicismus.

+1/0
23.7.2016 19:16

V45l70a39d20i86m40í34r 95M17o95l34í96k 1426656318

To by mě velice zajímalo, kam by později šoupli Stalina a pak dnešní kyvadlo, kdyby tam byl ten kaňon Rio Mega Czeka. Pováleční architekti byli Čehůni jako ti dneska s ruským kolem na náplavce! Svoloč mizerná intelektuálská chobotnická vožralá.

0/0
24.7.2016 3:26

J14a11n 73V51o10j42t38í63š13e14k 6582251455176

Kaňon měl bejt zastřešenej náměstím a mělo to celý tvořit takovou velkolepou bránu. Nicméně se to plánovalo už dlouho před Stalinem.

Tady jsou dobový nákresy: http://www.letenskaplan.webgarden.cz/rubriky/galerie/prukop

0/0
25.7.2016 13:53

V45l90a24d65i98m11í47r 64M69o21l25í60k 1486726708

Děkuji za odkaz. Neviděl bych to tak nereálné. Vypadá to docela střízlivě. Letenská pláň stejně pozbyla funkci letenské pláně po pohlcení městem, i když se průkop nekonal. Je vidět, že plány zhatila 1.válka a její výsledek, čili odtržení od Rakouska-Uherska, že? Když si představíme, že po 2.válce tam dali drahý obelisk Stalina a draze se zase boural, tak změny režimů vůbec nepřispěly k rozvoji města v této části. Chobotnice měla být výsměch architektuře. Asi bych vrátil ten nápad z přelomu století a zboural tu bordelovou Spartu.

0/0
25.7.2016 14:27

J65a75r33o70s97l19a65v 36B68e13d24r17n17a 3366161371257

A pritom staci udelat podchod nebo nadchod a tramvajovou zastavku presunout doprostred kulataku...

+3/−17
23.7.2016 12:08
Foto

M88i87l70o15s20l40a43v 63Z82í48t40k61a 8350494927650

Naopak, vic ztížit průjezd aut a upřednostnit MHD a chodce

+4/−16
23.7.2016 12:58

G91a46b37r34i54e46l 96H78o64r54t62e84n 9921409383634

Tak si někdy ve špičce zkuste to MHD v Praze používat, zelený mužíku. Jen pro informaci - intervaly spojů jsou nadoraz.:-P

+2/−3
23.7.2016 14:04
Foto

B82r10o70n59i11s65l55a44v 89G16a25b70r35y73š 2432639301

Tomu moc nerozumím. U jiného článku zase spousta lidí psala, že je MHD nepoužitelná a spoje jezdí nevytížené... Tak jak to vlastně je?

0/0
23.7.2016 21:17

G51a24b89r77i13e69l 52H89o90r50t64e77n 9571699513194

Ve špičkách a až na výjimky v kruhu kolem vnitřní Prahy je MHD beznadějně přecpaná.

0/0
24.7.2016 7:18

M76a78r35t77i42n 63R36u89z91i43c47k30a 1362538896217

V centru chybeji puvodni trate, proto jsou nektere useky totalne precpane... Urcite je nutne prevest dopravu do alternativnich tras, jako vinohradska-vaclavske nam., tylovo nam/ipp-muzeum-wilsonovo nadr.-bulhar, masarykovo nadr./florenc-tachovske nam.-ohrada

Jenom tyto trate by ulehcily pretizenym usekum v jecne, seifertove a jindisske/vodickove....

Navic jih mesta jako jizni meso, krc, novodvorska si po na vhodnejsi tram. doprave primo volaji...

+2/0
24.7.2016 13:45

J97a64k51u26b 48Š84p79r39i28n69g19e24r 9891662422

Autobusy v kolonách trčí spolu s auty ;-)

+10/0
23.7.2016 15:28
Foto

B45r73o61n57i94s17l84a86v 86G86a98b84r68y31š 2312639471

To ano, auta zdržují nejen autobusy, ale i další auta. Navíc i ta, která potřebují zdržovat nejméně (ambulance, policie...)

+1/−1
23.7.2016 21:18

A59n53t78o92n28í34n 70Z90e97l94e59n72ý 2544213981356

Dokončit severní část okruhu kolem Prahy. Tím z Dejvic a Bubenče dostanete ty, co míří do západní části Prahy.

+12/0
23.7.2016 16:19

J11i12ř55í 74E94r94b13e23n 1763634386487

Nebojte se, ona se tam ihned natáhne nová doprava. Jakmile někde vytvoříte novou silnici, tak se taky brzo ucpe, protože se najde víc řidičů, kteří to začnou využívat. Stejně jako po otevření Blanky byla magistrála jen pár týdnů klidná...

+3/0
23.7.2016 19:18

J98a20k17u95b 15F71e64i45f87a48r 7269489896669

vy asi věříte všemu, co čtete a jste spíš teoretik co? A po Praze také autem asi nejezdíte, že?

0/−1
24.7.2016 8:50

J95i22ř35í 23E42r74b98e59n 1673294746887

Obvykle k tomu nemam duvod. Vlak, metro i tramvaje mi v 9 pripadech z 10 bohate staci. Nemusim se nervovat v zacpe, muzu pri ceste pracovat, nezabiram prostor s plechovkou pro jednoho, nemusim hledat a platit parkplac. A kdyz se nekdo ofrnuje, ze jedu sockou, tak mu vypocitam par vyhod a pak ho poslu do prdele.

+3/0
24.7.2016 10:12

J51a63n 50V65o25j64t95í31š90e87k 6862621665826

Kdežto vy nevěříte ničemu, protože sám víte všechno nejlíp, že? ;-D

0/−1
25.7.2016 11:11

T55o63m46á62š 84C17h83r38a98s89t86n63ý 2311624491493

Jedině pokud bude MHD nedotovaná, plně zatížená silniční daní a sama si na sebe vydělá jako ty řidiči a auta ;-D

+3/−1
23.7.2016 17:11

J52a86k31u26b 29Š11p94r32i32n61g52e68r 9741182342

Vy chcete MHD zničit, ne? :-)

0/0
23.7.2016 17:20







Najdete na iDNES.cz