Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič nevybral zatáčku a s autem sjel do křoví. Od nehody utekl

Pražská policie pátrá po řidiči citroënu, který v pondělí večer havaroval ve Stodůlkách. Nevybral zatáčku, jeho auto vylétlo ze silnice a skončilo ve křoví. Řidič pak od auta s estonskou poznávací značkou utekl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48a79v58e67l 84S38e48v16e12r48a 2541260927443

To jsou mi hrdinove dneska. No a v auto esa budou mit co prodavat, prvni majitel, servisni knizka, nehavarovane a nejakej mamlas to koupi.

0/0
23.8.2016 9:34

R92a72d22o17m36í46r 86A39l68b47e94r13t 1786851222359

Jéžiš, tady se zase dělá z komára velbloud. To vozidlo se mohlo samovolně rozjet po zaparkování.;-)

0/0
19.7.2016 12:08
Foto

J87a68r23o11m43í67r 93H91l68u24b57e63k 2696110294241

No a co? Vjel do křoví, nikomu se nic nestalo, nemohl vyjet, tak odešel. Škoda vznikla jen jemu a on se musí o auto postarat. Proč se z toho dělá, tady na bulváru, hned článek s pejorativím podtextem o špatných řidičích, kteří utíkají od "nehod". Ještě chybí dodat, že pokuta se zvýší na 25 000. Podle zákona se nehody bez zranění a škodou do 100000 nemusí policajtům hlásit.

+3/−1
19.7.2016 9:30

J52a11r13o81s97l23a65v 79L96e18b21e21d71a 3806589627920

Tak.

Asi před dvaceti lety jsem na Vysočině sjel do zasněženého pangejtu. Mně ani autu se nic nestalo, tak jsem šel dva kilometry zpátky do vesnice sehnat traktor na vytažení.

Kdyby o mě "zprávy, kterým můžete ale nemusíte věřit" napsaly, že jsem utekl od nehody, tak by mě dost vážně na..... Rv

+1/0
19.7.2016 10:19

J76a60r84o12s91l10a34v 77L30e47b21e87d32a 3686669287800

A ještě k tomu zveřejnily moji SPZ nebo RZ (už nevím, jak se to v té době jmenovalo). :-/

0/0
19.7.2016 10:21

J60a77r82m39i36l 73K13o43k13r34h56e82l 7303860653943

standartni rusko-estonsky muzik, vylitej jako vaza, co se k problemu postavi jako typicky rus . . . tudiz on nic a pokud ho nekdy dopadnout, tak bude lhat lhat a zase jen lhat. skoda ze v nasi banana republik neni vule, temto prasatum zabavovat auta a z jejich prodeje nasledne hradit skody a co zbyde davat do banku na skody pristi.

0/0
19.7.2016 9:27

J69o91s49e43f 21K60a10r78f13í77k 7742545906730

...standartni rusko-estonsky muzik...

Jo jo, ještě že jsme národ abstinentů že;-)

0/0
19.7.2016 9:28

J49a53r91m90i30l 79K79o62k49r85h81e68l 7873750773943

nevim jestli jste cetl ten kratky clanek, ci muj komentar . . . nebo jen mate problem s chapanim psaneho textu? o ceske povaze, kde alkohol ma dlouhou a bohatou tradici, se v clanku ani v mem kometari nepise. pokud toto spacha nejaky cech, tak take ode mne schyta nelichotivy komentar.

0/0
19.7.2016 9:38

P98e60t54r 91B62u75r27d83a 3680985779137

Pokud chcete termínem "standarTní rusko-estonský mužik" naznačovat vyšší příklon k alkoholu, tak až budete komentovat opilé Čechy, budete muset psát o "standarTních rusko-českých mužicích".

Sice pravděpodobnost, že řidič byl Rus je v estonském autě vyšší, než v českém, ale ani v českém není zdaleka nulová (podle ČSÚ se k ruské národnosti hlásí 0,2 % obyvatel a jejich počet (alespoň k roku 2011) stoupal). Navíc, na rozdíl od Estonců, jsou Češi i Rusové Slované.

Ohledně slova standarTní - jsem rád, že jste našel standartu prezidenta a nechápu, proč jí ZTohoVen rozdávají po kouskách, když jí máte celou (uznávám, tato věta je úplná hloupost, stejně jako míchání národnosti do Vašeho komentáře).

0/0
19.7.2016 10:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.