- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kocourkov hadr. Bíle kostky bych nechal, alespoň ozvláštňují jinak fádní vozovku.
Je pozoruhodné, jak dopravní podnik přešel jádro otázky - totiž že proč nebyl přechod rozebrán a zase správně složen, namísto imbecilního nápadu, jít staré bílé kostky natírat (jak dlouho že tato barva v porovnání s barvou na přechod, po které už navíc nikdo nechodí, je pouze řečnická otázka).
To nebyly žádné bílé kostky, přechod byl na kostkách jen namalovaný
Mně přijde pozoruhodné, že je dneska ještě někdo ochoten dělat dlaždiče. Navezou mu písek a kostky, ale než začne, tak se mu do práce vydělá celá rota psů.
mě to nahodou příjde vtipný ikdyž to byl fail, nebylo to špatný, nechal bych to..
Jen drobný detail - roztrousily se i fotky, ta fotka pod číslem 2 patří k přechodu, kterého se celý článek vůbec netýká (o ulici výš)...
Ale vysvětlení z internetu mi připadá docela na místě! ... Chodci přece opravdu nemají před tramvají tu přednost! ... takže
oni chodci nemají přednost ani před auty...
Přechod z barevně odlišných kostek byl vyroben jednou a nafurt! ... kdežto od teď se bude muset leda tak furt domalovávat! ... (i když je fakt, že to původní řešení neuselo být až tak ideální z hlediska řidičů - za deště a za tmy totiž ten přechod nemusel být dobře vidět).
Cože? Ty kostky nejsou z jiného kamene. Ten přechod by vždycky jen namalovaný!
No.... hodně se mi líbí, jak jsou ty kostky rozházené. Otázkou je, zda se jedná o umění, když to vlastně ani nebyl záměr. Protože spousta rádoby umělců tady může jen blednout závistí.
No a taky se vlastně jedná o krásný důkaz růstu entropie. No a aby došlo k jejímu snížení, je potřeba dodat energii. Holt si někdo musí máknout a přemalovat to :)
To jsou mi zase zprávy!
No jo, holt vokurkovka je plným proudu!
Buďte rád, že nečteme jiný, třeba o dalším multikulti obohacení.
Kdyby magistrát tvrdil že je to dílo umělce tak by to všichni zbaštili . A třeba by vyhrál nějakou cenu.