Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamiony na D1 mezi sebou zmáčkly auto, kolona měřila kilometry

Dálnici D1 blokovala na 29. kilometru ve směru na Prahu nehoda dvou kamionů, které mezi sebe „slisovaly“ osobní auto. Jeho řidiče vyprošťovali hasiči, vrtulník ho s vážnými zraněními vezl do nemocnice. Před nehodou se vytvořila mnohokilometrová kolona, provoz se podařilo obnovit v poledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45a89v92e39l 75S94e21v25e19r58a 2241950307393

To budou mit na vyber v esa hezke nove kousky se servisni knizkou, prvni majitel, nehavarovane...

0/0
23.8.2016 9:38

J14a41r20o97s33l43a72v 64D90o91s55t72a58l 2644181265279

Na drouprovdové cestě z Ústí do Lovosic mě předjížděl rumunský kamion, kdybych nezačal prudce brzdit smetl by auto před ním.

0/0
18.8.2016 8:56

J81i80ř12í 19H90o26r54á45k 7978747665826

http://ostrava.idnes.cz/foto.aspx?r=ostrava-zpravy&c=A140730_132113_ostrava-zpravy_mav&foto=JJ54e078_DNKlimkovice1.jpg

0/0
16.8.2016 0:40

J57o33z34e11f 15S55t31e29b53i56l84a 3165377735757

Na palubce řidiče, by mělo blikající světlo upozorňovat na nebezpečné přiblížení k předem jedoucímu vozidlu. Když vůz (PC ve voze) umí spočítat, že má ufouklou pneumatiku, nebo v noci "vidí" chodce, tak určitě by uměl i spočítat vzdalenost i vozidel od sebe..

0/0
15.8.2016 22:06

M57i93c91h12a34l 91C14h78a96l55u71p31a 6828860729323

https://youtu.be/e17YI6PmXEU?t=275

0/0
15.8.2016 20:56

M37i27c42h70a48l 98C86h51a37l43u50p69a 6868870989833

Šimon a Matouš jedou do Prahy.

0/0
15.8.2016 20:53

D97a22n74i47e52l 12S45c98h70n59i12t73z87e22r 5601794531686

Častečním řešením může být, kamiony na koleje. Ale to by bych chtěl člověk asi moc.

0/0
15.8.2016 20:25

M42i78c92h32a15l 69M16r91a28z35i79k 6387407544530

to je neresitelne, bylo by to hezke, ale technicky je to neproveditelne vzhledem ke stavu nasi zeleznice....

0/−1
15.8.2016 23:08

D31a22n37i70e57l 48S14c81h90n93i39t53z72e44r 5201444981796

Nehledat důvody proč to nejde, ale hledat způsoby jak to půjde.

To je pokrok!

0/0
16.8.2016 22:01

M94i80c58h28a82l 44M92r98a75z23i86k 6437877534340

Ano s tim souhlasim, ja uz to zkousel. Experiment za par tisic euro a vysledek jasny - zekeznice je naprosto nepouzitelna... Bohuzel.

0/0
16.8.2016 22:18

D83a40n68i84e23l 25S69c44h81n87i16t88z20e20r 5681174951936

České dráhy jsou příkladem, jak něco nefunguje. To neznamená, že obecně železnice hlavně v zahraničí je nepoužitelná.

Tam to funguje.

0/0
22.8.2016 6:02

M46i55c76h22a44l 77M48r26a32z64i73k 6227157804240

Ano ale tady se bavime o provozu v CR, to, ze ot jinde funguje i kdyz nikde ne na 100% s tim nema nic spolecneho. U nas je to proste neresitelne, a jeste hodne dlouho se to znezmeni...

0/0
22.8.2016 10:58

D82a38n61i32e38l 19S69c83h22n51i31t88z96e47r 5311624781196

Právě proto, si přečtete ještě jednou můj první příspěvek.

0/0
22.8.2016 14:17

D94a71n31i69e20l 27S63c14h98n41i41t81z58e58r 5951294351976

Pár Don, měl jsem tam dopsat, že kvůli tomu má stát zkvalitnit železnici.

0/0
22.8.2016 19:58

M27i84c16h95a98l 33M23r42a35z82i75k 6947617534550

Ona zeleznice ani tak ne, spis jeji fungovani... vezmete si tu silenost ze CD Cargo vyzaduje od objednani vagonu 24 hodin na jeho pristaveni, pak dalsich 24 na jeho napojeni do vlaku a 24 na vypravnei vlaku - to uz mate tri dny v haji a nikam jste se nepohnul.... za tu dobu prejedete CR 4 krat tam a zpet.....

0/0
22.8.2016 20:03

D58a10n80i82e51l 55S13c72h42n89i43t85z94e65r 5241914961246

To napište Ťokovi, na MD.

0/0
22.8.2016 21:28

M17i29c53h35a28l 76M68r25a63z67i62k 6327267884840

to ja nemusim, me uz to netrapi :) mimo toho, ze sam jezdim po silnicich a rad bych omezeni kamionu, doprava uz pro me neni dulezita :) ale drzim place ostatnim.

0/0
22.8.2016 21:39

D78a85n26i15e84l 49S13c60h69n24i97t84z26e92r 5881984631986

Zkoušel jsem napsat email na MD, (podzim 2011 nebo jaro 2012, někde bych to pohledal) odepsaly mi, že koncepce kterou dělaly soukromí sektor nepřijal, proto chtějí jít jinou cestou.

Podle úspěšnosti realizace, nevím kolik mají ještě "koncepce", ale budiš.

0/0
23.8.2016 19:52

T35o45m89a87s 95D76r64a92j66s76a27j55t36l 9149937818430

Tech serepeticek, co ma ten madarsky kamion za oknem. Vim, ze je to oproti zpusobeni nehody a zraneni cloveka prkotina, ale meli by mu to pripocitat.

0/0
15.8.2016 18:46

J95o10s92e22f 96H23o40n54e71š 7291502320353

Nadává se na truckery,že překazejí v levém pruhu a když se utvoří šnůra kamionů v pravém pruhu-také špatně.Osobáci si myslí,že jim patří svět.Kamiony za dálnice platí a ne malo.Az budou osobáci platit polovinu co kamion,tak potom můzou drzkovat.

+1/−36
15.8.2016 13:37

Š74t70ě84p67á32n 32V17a61n39ě89k 3103909667687

A to jim dává nějaké právo nedodržovat bezpečné vzdálenosti, které pak dopadnou takto? 8-o

+26/0
15.8.2016 13:41

J64o69s30e85f 86H12o62n44e37š 7441572130203

I osobák musí dodrzovat bezpečnou vzdálenost

+3/−4
15.8.2016 13:46

Š25t26ě21p19á42n 69V58a25n86ě65k 3353239367237

Jistě a proto byl natlačen pod další kamion, že?

+9/0
15.8.2016 13:53

J78o35s78e17f 35H94o60n95e27š 7361702470213

Nevím jak se stala nehoda,ale pokud se natlačí 3 osobáky tak kamion musí skoro zastavit aby se zvětšila vzdálenost.Pokud je naloženy,tak je to problem.Mimochodem v silničním zákoně je,že nesmí byt přinucen náhle brzdit-viz přednosti v jízdě

0/0
15.8.2016 19:10

Š20t57ě59p74á35n 61V73a91n73ě72k 3643869647537

Nemluvě o tom, proč by měl osobák o váze 1-1,5t platit to samé co kamion o 7-10tunách?

+13/0
15.8.2016 13:42

J88o38s89e23f 60H91o51n66e27š 7101722200903

Já jsem nepsal,že osobáky mají platit to samé co kamiony

0/0
15.8.2016 13:45

Š10t66ě66p45á83n 79V95a65n50ě23k 3113479577817

Vypadá 1,5t jako polovina ze 7t?

+7/0
15.8.2016 13:52

D33a50n45i65e56l 42Ř52e92h78á26č62e60k 5557213531907

Jó, po čtyřech pivech jó...;-D

+2/0
15.8.2016 17:07

M23a89r54t64i17n 50S59v71o26b39o81d30a 7489917342665

Doufám, že to nepíšete na D1 ve svém trucku.....jinak až bude kamion malý a stejně těžký jako osobní auto, tak asi bude platit jako osobní auto. Případně naopak.

Šňůra kamiónů v pravém pruhu nevadí.

0/0
15.8.2016 13:47

J27o48s57e86f 10H46o22n63e78š 7561752530553

Nejsem kamionák,ale osobák

0/0
15.8.2016 19:01

J39o24s88e25f 90N51o83v18a74k 5618832586218

Stejná pitomost by se dala napsat i o řidičích kamionů. Já to napíšu jinak: Pitomci za volantem si myslí, že jim patří celý svět. A pitomci se najdou jak mezi truckery, tak mezi řidiči osobáků.

Jak to bylo v tomhle případě těžko soudit. Osobák mohl mezi kamiony na poslední chvíli najet, stejně tak mohl kamioňák bejt nalepenej na osobáku.

0/0
15.8.2016 17:07

M98a39r93t94i16n 77J79u49r95e76č64k76a 2463674601391

S Vašim přístupem bych tipoval, že schvalujete, když tři kamiony v zimě zablokují všechny tři pruhy protože nevyjedou když každý se snažil předjet už jeden uvízlý.

Předpisy platí pro všechny a vyhláška nikde nezohledňuje, kdo kolik platí za užívaní komunikace. Kamiony nejvíce opotřebovávají silnice tak i z tohoto hlediska je spravedlivé, že hradí největší poplatky, nemluvě o tranzitu, který ČR pouze projíždí.

0/0
15.8.2016 17:48

J75o91s58e17f 86H18o63n30e45š 7891802350363

Schvaluji,neschvaluji co mají dělat ti ostatní-zastavit,taky špatně-nejlépe se vypařit

0/0
15.8.2016 18:57

M32a53r51t18i30n 95J26u86r24e78č38k85a 2933984471961

Jestli se silnice děli na stranu kamioňáků a osobáků, tak u obou stran jsou nežádoucí extrémy, na straně osobáků bohužel odhaduji víc (patrně díky masivnějšímu zastoupení). Stavět jednu stranu nad druhou na základě kolik kdo platí za užití komunikace je nesmysl. Možná by pomohlo, kdyby běžní řidiči si zkusili někdy řídit kamion, jaké to je, když vše reaguje o dost jinak než u osobáku. U některých řidičů kamionu mi zas přijde, že je nezajímá nic okolo a jedou si svůj "standard".

+1/0
15.8.2016 20:16

T65o82m63a75s 54D54r25a93j76s85a71j16t49l 9529967578820

Az budou kamionaci platit tolik, kolik uzitim komunikaci zpusobi skod, tak potom muzou drzkovat.

+2/0
15.8.2016 18:39

J33a19n 61N85o48v60á73k 9617912787357

Pro někoho to evidentně může být vyšší dívčí, ale ony ty kamióny taky váží (a tím tedy i huntují dálnice) mnohonásobně víc než osobáky. :-P

+1/0
15.8.2016 18:58

J75o53s21e62f 18H15o51n22e94š 7621302810113

Huntují,ale pokud nebudou jezdit kamiony po dálnici,tak kdo zaplatí amortizaci dálnice?Osobáky při současných sazbách určitě ne,takže kamiony musíme tolerovat

0/0
15.8.2016 19:04

J54a60n 46N71o16v34á38k 9397772227417

Ta amortizace bude pochopitelně výrazně nižší, když dálnici nebudou huntovat kamióny. Je fakt tak těžké pochopit, že kdo výrazně víc poškozuje, také výrazně víc platí?

+2/0
15.8.2016 19:11

O17l68d70ř89i39c52h 22Š45t48ě73p81á81n32e50k 7332486976464

Vy jste silničář? Já jen , že silnice huntuje i počasí , taky ho to necháte zaplatit?

A jen tak mimochodem , většina silnic u nás je nejvíce huntována nekvalitní výstavbou. Osobně znám několik úseků , kam těžká vozidla ( ať už kamiony , ale i autobusy) nikdy nezajedou a silnice vypadá téměř stejně jako ty , o kterých kde kdo tvrdí, že je zničily přetížené kamiony.

BLBOST.;-)

0/−2
16.8.2016 2:04

M21a20r26t83i33n 55S70v48o41b54o32d17a 7459457102975

První kamion ve zúžení přibrzdil a pustil (případně auto před ním) jiné vozidlo z nájezdu na dálnici. Řidič druhého kamionu nedával pozor a narazil do osobáku mezi nimi....

+2/0
15.8.2016 13:31

B27ě68l41a 68H40o71r21á95k43o12v18á 1488352559320

Koubo Koubo, jel jste někdy místem nehody ve stejném čase? Asi ne, když píšete o 100km/h v levém pruhu...

0/0
15.8.2016 13:29

P10e82t68r 38M79i85c83h60a35l 2530394541942

Podle fotek je div, že to ten řidič vůbec přežil. Zajímalo by mě, kdy začnou policajti na dálnicích flastrovat vláčkaře v kamionech.

+1/0
15.8.2016 13:28

O75n17d14ř51e19j 20F54e89l45c89a96n 6842644931827

Všimli jste si někdy, že při jízdě z kopce, což je i v tomto úseku, jedou kamiony bez zařazeného rychlostního stupně? Pak se ten trouba, "profesionální" šofér nemůže divit, když soupravu s hmotností desítek tun neubrzdí.Lepějí se jeden na druhého a bezpečná vzdálenost mezi vozidly je pro ně cizí pojem.

+6/−3
15.8.2016 13:17

P50e85t41r 67N55e70s70v81a90d16b55a 2134515616379

Podle čeho jste to prosím vás poznal že nemají zařazený rychlostní stupeň? A hlavně proč by to dělal???

+3/0
15.8.2016 13:19

R27o30s60t66i16s96l22a20v 63C70a60h48a 6593957377701

to prvni uplne nechapu, to druhe je jasne - kvuli prehrati a naslednemu selhani brzd.

0/0
15.8.2016 13:21

P34e25t22r 78N44e47s83v51a52d23b79a 2854305576539

Já se ptal proč by jel z kopce bez kvaltu a podle čeho to pan mistr poznal.

+2/0
15.8.2016 13:24

R47o91s33t78i43s24l14a54v 33C53a58h70a 6433397577911

jasne, prvni veta. A druha byla o tom, proc by ho musel mit zarazen, ne?

0/0
15.8.2016 13:25

P47e53t32r 13N59e37s80v50a96d71b17a 2294235736439

Vy píšete proč ta rychlost zařazena je a mý být. A já se ptám proč, nebo co by tím získal když pojede z kopce na neutrál. Už to chápete???

+2/0
15.8.2016 13:29

M76a48r65t15i25n 15J47u66r37e93č66k30a 2413894241791

Myslím si že pán jednotlivé případy vztáhl na obecné a pak i na tento konkrétní případ. Už jsem se setkal i s tím, že řidič linkového autobusu, klasické karosy, pravidelně úmyslně vypínal motor a setrvačností pak dojížděl co šlo a to i z kopce. Patrně k vůli úspory paliva. Jiný logický důvod to moc nemá. Životnosti vozidla tento způsob určitě nepřidá.

0/0
15.8.2016 17:57

M90i25c42h38a87l 57C49h34a33l28u88p12a 6938570979393

A jak pak brzdil? U novějších aut to ani nemá smysl, tam by to při jízdě bez plynu palivo dodávat nemělo, pokud to jede samo (třeba jízda z kopce nebo dojíždění ke křižovatce).

0/0
15.8.2016 20:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.