- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Motorkář se střetl s autem městské policie, náraz stroj rozpůlil vedví.
Auto mestske policie se stretlo s motorkarem. Jeho stroj se po narazu rozpulil.
Měšťáci se za horizontem otáčeli, nikam neodbočovali.
takže strážnící mají další křížek, možná by krom maturit mohli dělat i řidičáky
Mě by zajímalo, jak dokázali tak rychle určit, kolik motorkář jel.
koukli na údaj zaseklého tachometru motorky, což je ovšem totální nesmysl, už jsem o tom psal níže...
Nadpis "ozbrojené lopaty se u uzavřeného sjezdu otáčely přes čáru a zmrzačily motorkáře" tam být nemůže, městapo přece idnesu dohazuje zprávy a .. jánábráchu
Podobně jako v jiných diskutujících se mi v mysli vyjevil tzv. Dobříšský manévr, kdy zadržení vozidla jedoucího 61 km/h v obci bylo cennější než lidský život. A blinkr dávali, Tržil s Humlem jeli náhodou kolem a jasně to viděli.
Vy se tady pořád zastáváte motorkářů, ale vidět jednoho slušně a jenom trochu bezpečně jedoucího motorkáře je skoro nadlidský úkol. Já mám asi smůlu, ale já potkávám pouze samé hov...da.
Číst vás je neuvěřitelně bolestivá záležitost. Nastudujte si paragrafy příslušného zákona, protože zoufalou neznalostí - na to jak erudovaně se snaží někteří působit - trpíte všichni . Zbytek záleží na individuálním posouzení konkrétní situace, terénu a chování obou účastníků nehody a dalších faktorů, a o nich víte kulový.
V první řadě je to o defenzivním stylu jízdy. Což většina motorkářů neumí nebo umět nechce. Kolikrát si myslí, ale to třeba i cyklisti, že jsou v právu, že mají přednost a tak jedou (i když třeba opravdu mají). Jenže to právo jim pak život nebo zdraví nevrátí. Oni si asi neuvědiómují, že když spadne, že nemá airbagy, že nemá plechy kolem sebe, že nemá deformační zóny. V lepším případě mají koženou kombinézu, výjimečně s nafukovacím vakem. Ale hlava, i v úřolbě, pořád sedí na krku. Viděl jsem nedávno z autobusu, ve kterém jsem jel - maník se na malém městském skůtru přetlačuje s autobusem o pruh. Ať je ten autobusák sebevětší "píp", tak ten na tom skůtru byl úplně stejný "píp". Protože místo toho, aby teda radši přibrzdil, nechal tam toho blba s busem vjet, sám si zanadával a pak jel dál, tak si asi myslel, že ten autobus v těch svých džínách odtlačí. Nakonec to nějak ustál, ale kdyby se přizabil, tak to, že byl v právu, je mu platné asi jak mrtvému zimník. Takže asi tak...
a o situaci víte prd, že..motorka je silniční, žádné japonské žihadlo, a ty se většinou chovají slušně - jel údajně 100 na devadesátce což je vina jednoznačně na straně toho kdo porušil pravidla přednosti
navíc rychlost fízlové odečetli pravděpodobně ze zaseklého tachometru, po kolizi a odlepení kola od země se ale tachometr vytočí i na víc
Mašina nalepená v kilu na interceptor galaktické polycyje, tady těžko říct, kdo má v hlavě menší mozek. Jinak souhlas s dedukcí předřečníků, odbočování na vedlejší je ve skutečnosti zřejmě manipulace, správně má být otáčení přes plnou/pruhy. Zajímalo by mě, co chrániči/pomáhači vyšetří.
I když možná ne, možná jel dostatečně daleko, jen prostě nečekal "odbočování" v místě, kde se odbočit nedá.
Co chcete prošetřovat, odbočovalo vozidlo do leva odbočovalo, kouknul se policista do levého zrcátka, zda není předjížděn, nekouknul, vina je tím pádem jednoznačně na straně policisty? - takhle to je posuzováno, když jede obyčejný občan a při odbočování doleva do něj někdo narazí.
Předvídavost není uplatnitelná, jen je tam spoluvina.