Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová doprava je jako domino, říká k velkým změnám tras šéf Ropidu

Od 28. srpna se změní trasy pražských tramvají. Kapacitu jsme využili naplno, říká Petr Tomčík, ředitel Ropidu, městské společnosti, která organizuje Pražskou integrovanou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T22o56m32á27š 42V70e46j95m59e84l70k36a 8788642199

Žádné negativní připomínky?! To je vůl. Každá druhá 22ka bude končit ve Strašnicích! Kolik se tím uspoří?! Idioti.

0/−4
22.8.2016 13:49

M89a10r64e61k 73T53u37r69n74o37v56e50c 7765602210156

Asi docela dost, jinak by to nedělali. Já si ještě docela dobře pamatuji linku 23, ta právě kapacitně pomáhala lince 22 mezi stanicemi Malovanka a Strašnicemi. Občas jsem nadával, že 23 jede hned za 22, před tím a potom dlouho nic. Nebo hned po sobě 22, 23 a znovu 22. Tak jsem si naivně myslel, že když budou jezdit všechny vozy ze stejné konečné, toto bude lepší. Teď po pár letech musím říct, že to asi moc nepomohlo, i tak jsem zažil třeba na Národní nebo na Francouzské dlouhé čekání na 22, pořád nic nic a pak jely tři po sobě. A také musím uznat, že z Malovanky na Bílou Horu (nebo obráceně) jezdí ty 22 poněkud prázdnější (podle některých "vozí vzduch"). Kolem Hostivaře se nepohybuji tak často, ale podle některých je to tam s vytížeností podobné, jako na Bílé Hoře a na Vypichu. Ale samozřejmě chápu, že podle někoho, kdo bydlí na Hostivaři, jsou to asi "idioti"...

Ano, taky se mi nelíbí, že do Motola jezdí jen každé druhé metro - takže ráno buď člověk musí počkat na to správné, nebo z něj občas na Petřinách vylézt - ale na to další většinou nečekám déle, než 2 minuty. Ale večer je to horší, místo maximálně 4-5minutového čekání je to občas i 8-10minutové, když mi ujede před nosem. Ale co s tím? DPP tvrdí, že právě tímto zkrácením poloviny spojů už na Petřinách ušetří ročně několik miliónů korun...

+1/0
22.8.2016 14:34

M49a17r84t20i80n 59R30u69z84i18c15k25a 1902318486777

Spis se zeptejte, jak natriskane ty tramvaje jsou, protoze int. 4min. resp. 2x 8min. mezi 22 a 26 je dostacujici??

0/0
23.8.2016 10:47

P29a26t96r39i60k 86E10g10e83r 2858560899851

Na Jižním Městě by měl jezdit autobus linky 211 v trase Háje (C) - Poliklinika Háje - Brechtova - Donovalská - Benkova - Roztyly (C) - Petýrkova - Volha - Metodějova - Modrá škola - Hněvkovského - Mikulova - Litochlebské náměstí - Chodovská tvrz - Chodov (C) - Na Jelenách - Opatov (C). Interval by mohl být 60 minut.

+1/−2
22.8.2016 12:58

J29o69s45e47f 79K30a29r93f54í38k 7402785946760

Sem to nějak nepobral;-D

+3/0
22.8.2016 13:15

K64a47r21e78l 52T88r77o30n60n62e81r 2536624170844

Tak mne napadlo - je ředitel Ropidu synem Ing. Jana Tomčíka (zastupitel za ČSSD v létech 1998 - 2002) ? Což by byla samozřejmě kvalifikace jako víno!

+2/0
22.8.2016 10:43

J36o93s12e40f 82K64a48r69f76í20k 7102295836740

A to je nějak v rozporu? Nebo poukazujete na nějaké korupční jednání. Nebo prostě jen závidíte?;-)

+1/−1
22.8.2016 10:45

K87a66r59e65l 20T45r61o71n17n13e11r 2176974180814

Znáte rčení "Socan socanovi bratrem"? Podívejte se, kdo rozhodoval o obsazení místa ředitele Ropidu. Slovo korupce bych nahradil slovem protekce. Jaké odborné znalosti asi má ten mladý soudruh?

+1/0
22.8.2016 11:15

M65i35r67o22s19l27a43v 38G48r21o21s25s77m43a67n52n 8692939554

Jaké?

+1/0
22.8.2016 13:20

R72a95d31i87m 51Š71o32l63c 1865985395754

Zrovna včera... Bořislavka - Velká Ohrada. Příjezd metra Nem.Motol 20:56. Odjezd busu směr Luka (Amforová), člověk by to došel ve 20:56 a pak až 21:12 184 na VO. Tam na té konečné jsou ty přestupy úplně debilní a zvláště v sedlech. To je pak rychlejší jet Bořislavka - Lužiny (Luka) metrem přes město. Hlavně, že máme nové metro...

0/0
22.8.2016 10:19

M65i40c86h21a84l 42P16e74t56e53r38a 2217531980299

Já to jezdím pravidelně obráceně a večer po šesté mi často vyjde, že příjezd 184 na Nemocnici Motol se shoduje s odjezdem metra, takže si užívám ty skvělé devítiminutové intervaly ;-O

Ráno to už ani nezkouším a radši jezdím rovnou centrem přes Můstek - papírově to sice vyjde o trochu dýl, ale zase na metru fungují přestupy.

0/0
22.8.2016 13:25

P83a37v48e60l 41D23o52l45e84ž44a46l 3253506855636

Aneb "budeme neustále něco měnit, ať vypadáme, že je nás potřeba"...

+1/−2
22.8.2016 9:51

J56o38s19e45f 54C84h89o32d82o19u62n29s97k29ý 4671196439520

Ještěže tomu nešéfujete Vy. Nikdy by se nic nezměnilo. Stále by tu jezdila koňka ;-D

+10/−2
22.8.2016 9:54

P51a47v35e47l 47D97o62l23e93ž11a75l 3473266655876

Já jsem spokojenej. Mně místo jedné přímé tramvaje do práce teď jezdí dvě. A na mojí zastávku přidali tramvaj, takže já jsem spokojenej. Já jsem spíš narážel na to, že to má vždycky údajně vydržet x let, pak se zjistí, že to tak není pravda a zase se připravuje další změna. A vůbec bych se nedivil, kdyby to už dnes vypracovávali:))

0/0
22.8.2016 10:03

J92o95s98e12f 18C53h44o93d15o65u50n77s93k54ý 4261276349120

A nemyslíte, že je dobře, když jsou připraveni na každou eventualitu? To by jinak nebyl podle mě dobrý organizátor. Tedy předpokládám, že ano, někde v šuplíku mají spoustu různých změn pro různé příležitosti. Jen si vzpomeňte, kolik návrhů poslali veřejnosti k prozkoumání.

Samozřejmě, že při každé změně ve městě se musí změnit i MHD. Postaví se metro (mimochodem, na jehož linkové vedení vůbec Ropid nemá vliv) a povrchová doprava se musí chtěnechtě přizpůsobit. Tady taky nikdo nechtěl metro do polí u Letňan, ale chápu, že nemohl zůstat stav vedení autobusových linek, který platil před zprovozněním této větve. Nebo se postaví nová železniční zastávka či nové velké obchodní centrum nebo prostě jen velká obytná zástavba. Lidé jezdit pražskou MHD chtějí a to je moc dobře, že se Ropid dokáže přizpůsobit i za !téměř! nezměněných finančních podmínek.

Když se Vás vlastně ta změna prakticky nedotkne, proč máte tak blbý kecy?

+2/0
22.8.2016 11:06

J71o97s48e37f 18C90h21o82d41o89u87n55s44k91ý 4951406149320

Chci k tomu přistupovat pozitivně, tak jsem zvědav, jak posílené úseky tu kapacitu zvládnou. 6 linek na Palackého mostě či 8 na Karlově náměstí je docela fuška pro místní SSZ...to ukážou první dny provozu, jak spolehlivé máme dopravní řešení na křižovatkách ;-D

0/0
22.8.2016 9:32

J68a17n 35B98í16l53e30k 7804952294673

Já zatím nikdy zlepšení po změnách nepozoroval! Jsou navíc moc časté;-€

+1/0
22.8.2016 9:15

J67o77s83e51f 44K53a66r49f64í86k 7172905356220

Změna je život... Bez změny bychom stále jezdili Koňkou;-) A to, že s toho nemáte prospěch vy, ještě neznamená, že nebudou mít ostatní.

Nic méně všeho moc škodí a některé změny bývají opravdu k horšímu.

+3/0
22.8.2016 9:17

V54l15a58d31i57m81í62r 49H92o57l27ý 8764721916947

Aspoň, že nezměnili trasu 22. Jinak jsou mi změny šumák.

0/0
22.8.2016 12:24
Foto

R17u36d93o91l24f 72P22o14l14a98n48e38c90k48ý 3443604253105

Před čtyřmi lety také říkali, že úprava je dělána tak, aby se nejméně deset let nemuselo s ničím hýbat...

A vcelku mě dostala ta masivní, ale opravdu masivní letáková kampaň. Sto tisíc letáků v městě, které má 1200000 obyvatel a dalších několik set tisíc lidí dojíždí za prací? Není to příliš, Antone Pavloviči?

+5/0
22.8.2016 9:09

J85o61s47e71f 59K47a46r15f27í83k 7352335676800

Ale zase na skoro každé zastávce vysí cedule co bude jinak a v tramvajích a metru do zblbnutí hlásí, žebudou změny;-)

0/0
22.8.2016 9:13
Foto

R74u54d57o59l23f 98P20o49l42a10n53e32c19k53ý 3713114583965

Myslíte, že to nevím?

Nicméně počkejte na ten chaos 29.8. Lidé budou zmatení a dezorientovaní, řidiči na tom nebudou o mnoho lépe, tramvaje budou jezdit tak s desetiminutovým zpožděním, protože se lidé budou na každé stanici chodit ptát řidiče...

+1/−6
22.8.2016 9:27

K11a76t86e40ř56i44n76a 55V54a19š54á37k78o79v40á 5661622459895

To se rikalo v roce 2012 taky, a nebylo to tak hrozny...navic podle me dobre zvolena zmena, presne jak rikaji, konci prazdniny, takze hlavni napor nebude hned po zmene, a mezitim si svoji trasu stihnete v pohode najit

+2/0
22.8.2016 9:34

J83o47s26e88f 45K28a47r27f37í38k 7922425266350

Kapacita tramvaje je X+1 přičemž X může být libovolně velké;-D

A pokud jedete natřískanou tramvají do které se vejdou všichni lidi na zastávce, je to efektivní spoj;-)

Né vážně jsme zvědavý, jak to bude fungovat. Zmého pohledu jsme zejména zvědavý na tram č.3 trerá do teď jezdila natřískaná skoro pořád a to jí teď dvojnásobně prodlouží intervaly... Ikdyž ji posílí souběhem jiných tramvají.

+2/−4
22.8.2016 9:06

J38o32s90e92f 43C97h23o82d66o53u11n94s14k31ý 4721906519890

Můžu se zeptat, kde přesně linka 3 jezdila natřískaná skoro pořád? Snad jedině o víkendu, když to bylo sólo (a to zejména z Palackého nám. na Dvorce a pak z Palmovky do Kobylis) a v pracovní dny asi jen z Florence na Karlínské náměstí. Jinak linka 3 byla v polovičním intervalu docela vzduchovozič...

+9/0
22.8.2016 9:27

M35a20r73t58i83n 86R50u21z19i26c49k27a 1612758376117

Jezdi pres centrum, tam je natriskana kazda tramvaj, ale hlavne ty sola... v tom byl problem linky 3. V karline a libni je nyni posilena o vuz linky 24 a do Branika zustava solo pod cilem 21.

Jsem zvedavy jaka je poptavka na usek Vyton-Karlovo nam., kde zustava stav stejny, tedy 3 + jeji solo pod cislem 2.

0/0
23.8.2016 10:50







Najdete na iDNES.cz