Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvajová doprava je jako domino, říká k velkým změnám tras šéf Ropidu

Od 28. srpna se změní trasy pražských tramvají. Kapacitu jsme využili naplno, říká Petr Tomčík, ředitel Ropidu, městské společnosti, která organizuje Pražskou integrovanou dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T12o29m98á33š 73V60e33j57m83e39l24k58a 8748662799

Žádné negativní připomínky?! To je vůl. Každá druhá 22ka bude končit ve Strašnicích! Kolik se tím uspoří?! Idioti.

0/−4
22.8.2016 13:49

M21a54r88e73k 50T29u82r76n61o79v50e38c 7895682140966

Asi docela dost, jinak by to nedělali. Já si ještě docela dobře pamatuji linku 23, ta právě kapacitně pomáhala lince 22 mezi stanicemi Malovanka a Strašnicemi. Občas jsem nadával, že 23 jede hned za 22, před tím a potom dlouho nic. Nebo hned po sobě 22, 23 a znovu 22. Tak jsem si naivně myslel, že když budou jezdit všechny vozy ze stejné konečné, toto bude lepší. Teď po pár letech musím říct, že to asi moc nepomohlo, i tak jsem zažil třeba na Národní nebo na Francouzské dlouhé čekání na 22, pořád nic nic a pak jely tři po sobě. A také musím uznat, že z Malovanky na Bílou Horu (nebo obráceně) jezdí ty 22 poněkud prázdnější (podle některých "vozí vzduch"). Kolem Hostivaře se nepohybuji tak často, ale podle některých je to tam s vytížeností podobné, jako na Bílé Hoře a na Vypichu. Ale samozřejmě chápu, že podle někoho, kdo bydlí na Hostivaři, jsou to asi "idioti"...

Ano, taky se mi nelíbí, že do Motola jezdí jen každé druhé metro - takže ráno buď člověk musí počkat na to správné, nebo z něj občas na Petřinách vylézt - ale na to další většinou nečekám déle, než 2 minuty. Ale večer je to horší, místo maximálně 4-5minutového čekání je to občas i 8-10minutové, když mi ujede před nosem. Ale co s tím? DPP tvrdí, že právě tímto zkrácením poloviny spojů už na Petřinách ušetří ročně několik miliónů korun...

+1/0
22.8.2016 14:34

M62a78r51t70i34n 42R53u61z14i88c74k83a 1562108186937

Spis se zeptejte, jak natriskane ty tramvaje jsou, protoze int. 4min. resp. 2x 8min. mezi 22 a 26 je dostacujici??

0/0
23.8.2016 10:47

P51a16t92r27i59k 69E71g92e35r 2678280829451

Na Jižním Městě by měl jezdit autobus linky 211 v trase Háje (C) - Poliklinika Háje - Brechtova - Donovalská - Benkova - Roztyly (C) - Petýrkova - Volha - Metodějova - Modrá škola - Hněvkovského - Mikulova - Litochlebské náměstí - Chodovská tvrz - Chodov (C) - Na Jelenách - Opatov (C). Interval by mohl být 60 minut.

+1/−2
22.8.2016 12:58

J69o64s53e86f 76K45a16r14f42í46k 7672915846830

Sem to nějak nepobral;-D

+3/0
22.8.2016 13:15

K74a45r35e75l 53T84r98o31n96n51e54r 2376894850264

Tak mne napadlo - je ředitel Ropidu synem Ing. Jana Tomčíka (zastupitel za ČSSD v létech 1998 - 2002) ? Což by byla samozřejmě kvalifikace jako víno!

+2/0
22.8.2016 10:43

J13o15s59e17f 90K49a45r87f17í21k 7922145616140

A to je nějak v rozporu? Nebo poukazujete na nějaké korupční jednání. Nebo prostě jen závidíte?;-)

+1/−1
22.8.2016 10:45

K48a10r41e74l 94T35r66o58n23n43e83r 2236724230984

Znáte rčení "Socan socanovi bratrem"? Podívejte se, kdo rozhodoval o obsazení místa ředitele Ropidu. Slovo korupce bych nahradil slovem protekce. Jaké odborné znalosti asi má ten mladý soudruh?

+1/0
22.8.2016 11:15

M59i85r59o88s10l36a86v 59G10r45o48s86s38m23a81n49n 8332939824

Jaké?

+1/0
22.8.2016 13:20

R95a19d78i42m 64Š28o67l88c 1715755935284

Zrovna včera... Bořislavka - Velká Ohrada. Příjezd metra Nem.Motol 20:56. Odjezd busu směr Luka (Amforová), člověk by to došel ve 20:56 a pak až 21:12 184 na VO. Tam na té konečné jsou ty přestupy úplně debilní a zvláště v sedlech. To je pak rychlejší jet Bořislavka - Lužiny (Luka) metrem přes město. Hlavně, že máme nové metro...

0/0
22.8.2016 10:19

M36i46c38h30a61l 13P13e34t26e87r98a 2957361170969

Já to jezdím pravidelně obráceně a večer po šesté mi často vyjde, že příjezd 184 na Nemocnici Motol se shoduje s odjezdem metra, takže si užívám ty skvělé devítiminutové intervaly ;-O

Ráno to už ani nezkouším a radši jezdím rovnou centrem přes Můstek - papírově to sice vyjde o trochu dýl, ale zase na metru fungují přestupy.

0/0
22.8.2016 13:25

P53a75v73e20l 88D40o75l13e29ž26a30l 3403316215646

Aneb "budeme neustále něco měnit, ať vypadáme, že je nás potřeba"...

+1/−2
22.8.2016 9:51

J21o65s81e18f 11C57h17o60d78o45u97n76s94k95ý 4221526349670

Ještěže tomu nešéfujete Vy. Nikdy by se nic nezměnilo. Stále by tu jezdila koňka ;-D

+10/−2
22.8.2016 9:54

P74a90v24e61l 85D62o51l32e27ž21a10l 3313816905696

Já jsem spokojenej. Mně místo jedné přímé tramvaje do práce teď jezdí dvě. A na mojí zastávku přidali tramvaj, takže já jsem spokojenej. Já jsem spíš narážel na to, že to má vždycky údajně vydržet x let, pak se zjistí, že to tak není pravda a zase se připravuje další změna. A vůbec bych se nedivil, kdyby to už dnes vypracovávali:))

0/0
22.8.2016 10:03

J15o31s27e86f 34C59h88o91d96o37u21n21s45k79ý 4901756919620

A nemyslíte, že je dobře, když jsou připraveni na každou eventualitu? To by jinak nebyl podle mě dobrý organizátor. Tedy předpokládám, že ano, někde v šuplíku mají spoustu různých změn pro různé příležitosti. Jen si vzpomeňte, kolik návrhů poslali veřejnosti k prozkoumání.

Samozřejmě, že při každé změně ve městě se musí změnit i MHD. Postaví se metro (mimochodem, na jehož linkové vedení vůbec Ropid nemá vliv) a povrchová doprava se musí chtěnechtě přizpůsobit. Tady taky nikdo nechtěl metro do polí u Letňan, ale chápu, že nemohl zůstat stav vedení autobusových linek, který platil před zprovozněním této větve. Nebo se postaví nová železniční zastávka či nové velké obchodní centrum nebo prostě jen velká obytná zástavba. Lidé jezdit pražskou MHD chtějí a to je moc dobře, že se Ropid dokáže přizpůsobit i za !téměř! nezměněných finančních podmínek.

Když se Vás vlastně ta změna prakticky nedotkne, proč máte tak blbý kecy?

+2/0
22.8.2016 11:06

J65o39s95e13f 34C12h40o85d83o46u17n39s96k53ý 4381716729780

Chci k tomu přistupovat pozitivně, tak jsem zvědav, jak posílené úseky tu kapacitu zvládnou. 6 linek na Palackého mostě či 8 na Karlově náměstí je docela fuška pro místní SSZ...to ukážou první dny provozu, jak spolehlivé máme dopravní řešení na křižovatkách ;-D

0/0
22.8.2016 9:32

J34a27n 73B77í81l93e86k 7494742274713

Já zatím nikdy zlepšení po změnách nepozoroval! Jsou navíc moc časté;-€

+1/0
22.8.2016 9:15

J40o50s28e46f 64K51a94r66f80í28k 7852115506230

Změna je život... Bez změny bychom stále jezdili Koňkou;-) A to, že s toho nemáte prospěch vy, ještě neznamená, že nebudou mít ostatní.

Nic méně všeho moc škodí a některé změny bývají opravdu k horšímu.

+3/0
22.8.2016 9:17

V81l61a10d82i82m49í71r 10H65o58l27ý 8834831446197

Aspoň, že nezměnili trasu 22. Jinak jsou mi změny šumák.

0/0
22.8.2016 12:24
Foto

R62u59d84o68l54f 43P27o69l74a54n58e70c90k53ý 3923334763605

Před čtyřmi lety také říkali, že úprava je dělána tak, aby se nejméně deset let nemuselo s ničím hýbat...

A vcelku mě dostala ta masivní, ale opravdu masivní letáková kampaň. Sto tisíc letáků v městě, které má 1200000 obyvatel a dalších několik set tisíc lidí dojíždí za prací? Není to příliš, Antone Pavloviči?

+5/0
22.8.2016 9:09

J95o29s93e13f 65K34a54r71f74í91k 7102625806160

Ale zase na skoro každé zastávce vysí cedule co bude jinak a v tramvajích a metru do zblbnutí hlásí, žebudou změny;-)

0/0
22.8.2016 9:13
Foto

R85u13d30o43l27f 55P17o94l21a86n54e34c21k58ý 3273164413815

Myslíte, že to nevím?

Nicméně počkejte na ten chaos 29.8. Lidé budou zmatení a dezorientovaní, řidiči na tom nebudou o mnoho lépe, tramvaje budou jezdit tak s desetiminutovým zpožděním, protože se lidé budou na každé stanici chodit ptát řidiče...

+1/−6
22.8.2016 9:27

K66a86t63e50ř15i95n35a 39V96a79š51á26k16o92v47á 5721672699205

To se rikalo v roce 2012 taky, a nebylo to tak hrozny...navic podle me dobre zvolena zmena, presne jak rikaji, konci prazdniny, takze hlavni napor nebude hned po zmene, a mezitim si svoji trasu stihnete v pohode najit

+2/0
22.8.2016 9:34

J75o77s68e64f 83K41a48r78f54í74k 7362645426200

Kapacita tramvaje je X+1 přičemž X může být libovolně velké;-D

A pokud jedete natřískanou tramvají do které se vejdou všichni lidi na zastávce, je to efektivní spoj;-)

Né vážně jsme zvědavý, jak to bude fungovat. Zmého pohledu jsme zejména zvědavý na tram č.3 trerá do teď jezdila natřískaná skoro pořád a to jí teď dvojnásobně prodlouží intervaly... Ikdyž ji posílí souběhem jiných tramvají.

+2/−4
22.8.2016 9:06

J43o74s26e65f 79C16h94o13d29o74u65n78s15k92ý 4171616539880

Můžu se zeptat, kde přesně linka 3 jezdila natřískaná skoro pořád? Snad jedině o víkendu, když to bylo sólo (a to zejména z Palackého nám. na Dvorce a pak z Palmovky do Kobylis) a v pracovní dny asi jen z Florence na Karlínské náměstí. Jinak linka 3 byla v polovičním intervalu docela vzduchovozič...

+9/0
22.8.2016 9:27

M17a40r63t22i11n 12R31u11z36i51c59k12a 1422478416817

Jezdi pres centrum, tam je natriskana kazda tramvaj, ale hlavne ty sola... v tom byl problem linky 3. V karline a libni je nyni posilena o vuz linky 24 a do Branika zustava solo pod cilem 21.

Jsem zvedavy jaka je poptavka na usek Vyton-Karlovo nam., kde zustava stav stejny, tedy 3 + jeji solo pod cislem 2.

0/0
23.8.2016 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.