- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Modre zony jsou nejvetsi bl.ost, co mohl kdo vymyslet. Bydlim na Praze 2, kartu mam, kdyz za nekym jedu, tak parkuji vsude a doufam, ze nebudu mit smulu. Takhle mi auto bude k nicemu, protoze jedina moznost kam budu moct jet je Praha 2, kde muzu chodit pesky..
To není pravda - jediná možnost není Praha 2 pěšky, ale CELÁ Praha. Buďto autem, pěšky, MHD, na kole - jak se Vám zlíbí.
Pokud nechcete platit za parkování, pořiďte si zmenšovač inženýra Křečka a auto si v cíli dáte do kapsy.
Anebo použijete MHD.
Je to hezké když město udělá něco pro lidi, domyslí to, a vezme na to dobrou firmu za výhodnou cenu.
No pražáci to spustili a doufám, že to bude pokračovat. Nejdřív si každé město v republice zavede svoje zóny, pak obnoví opevnění a začne vybírat mýto za vjezd do města a na závěr bychom mohli obnovit městské státy.
Kontrola zabraných míst dle RZ aut je diskriminační, i když mám dvě auta (nebo víc), tak stejně zaberu na zóně jen jedno místo! Proč tedy mám platit za další ? Navíc kombíka půjčuji synovi nerezidentovi P6!, takže občas jsem nucen jet druhým autem na poštu, na MÚ či k doktorovi! Víte senior s umělým kolenem se k MHD a do ní dostává špatně, a rada starosty P6, že mám přepsat druhé auto na manželku je mi jako vdovci na h.v.o!! Prostě nedomyšlená hurá akce nové radnice, tedy ne že by ta za ODS byla lepší!
A to musíte za každou cenu vlastnit dvě auta? Tak toho kombíka synovi nechte a jezděte tím druhým, které bude zaregistrováno k parkování za 1 200. Pokud je to druhé malé a vy budete potřebovat vézt něco většího, půjčí kombíka syn vám. V čem je problém? Jestli ovšem máte nutkavou potřebu střídavě jezdit oběma vozy, a ukazovat sousedům, že na ně máte, tak holt cvakejte 12k.
S modrou zónou zatím problém nemám, bydlím už 10 let na P4, a bydliště mám pořád na P1. Horší bude, až zavedou zóny i na P4, to budu asi muset na Václavák pěšky.
Zkušenost z Břevnova: část Hošťálkovy modrá zóna, zbytek bez zóny,
modrá zóna v pohodě se dá zaparkovat, bez zóny "narváno".....
A nenabrala MP další strážníky na zpracování pokut z monitorovacího auta? Ani bych se nedivil....
Ano parkovacich mist pro vozickare je dost, jen budou ted muset vozickari jet z tech vyhrazenych mist klidne 300 metru k mistu kam potrebuji. Kdyz byly zavedeny pred lety prvni zony, tak na nich mohli parkovat kdekoliv. To se zmenilo. Pred lety mi na policii rikali, ze je to chyba a ze v pristi novelizaci by se to melo vratit. Nic takoveho se nestalo.
To víte, to je úředníkovi jedno, ten si zaparkuje svojí prdel ve služebním superbu i uprostřed křižovatky a všichni mu můžou vylízat konečník.
Veškeré komunikace byly postaveny a jsou udržovány z veřejných prostředků. Nechápu jak může ústavní soud dovolit aby na těchto investicích rejžovaly spřátelené firmy magistrátních úředníčků a město z toho nemá prakticky nic. Přitom při 80 Kč hodinu od 8 do 20 a 250 pracovních dnech činí výpalné za jedno místo 240.000,- Kč za rok.
Za tyto peníze by do roka musela být Praha obložena parkovacími domy pro bambilion aut.
Důvodem vašeho nepochopení je patrně skutečnost, že si myslíte, že ulice obce buduje, udržuje a vlastní stát.
Jsem zvědavej jak velmistři z Dejvic budou tvářit, až za půl roku přijedou do Nuslí (což je o něco víc Praha než Dejvice) na najednou co? Najednou zony. Ona ta místa totiž nezabírali jenom středočeští gastarbeitři, ale i Pražáci odjinud, kteří přijeli do Dejvic třeba za kšeftem...
Stav, kdy zaparkuju u baráku a ne nikde jinde mi přijde pořád lepší jak stav, kdy nezaparkuju doma a ani kdekoliv jinde.
A pražáci, kteří do Dejvic přijedou za kšeftem si normálně zaplatí parkovné v automatu.
Taky je každej chytrák a tvrdí, jak se tam nedá parkovat, přitom za peníze zaparkujete i na té modré zóně a těch je v p6 jen polovina - zbytek jsou fialové