Diskuze

Parkovací zóny prodraží nákup i řemeslníka. Stěhováci bojují s časem

Snaha o komfortnější parkování pro místní obyvatele je v Praze 5 a 6 nově vykoupena strastmi živnostníků. Obchodníci mají po týdnu fungování placených zón obavy, aby se k nim motoristům-nerezidentům vůbec ještě chtělo. Řemeslníci si cenu parkovného naúčtují k odvedené práci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SJ

Jděte už konečně se zónama placeného stání na ulici do [censored] !!

0 0
možnosti
JM

Ty naplaveniny take v těch obchodech nakupovali, teď si ty naplaveniny jedou na P6 nakoupit radši do Kauf.,Takže smůla.

2 0
možnosti
PR

proste jen dalsi dan z vlastnictvi auta... aneb jak obcanum, zakaznikum i podnikatelum zneprijemnit zivot...

3 0
možnosti

IMHO je celá idea parkovania popletená. Predsa domáci by mali mať niekde v dochádzkovej vzdialenosti (10–20 minút) garáže (parkovacie domy?), kam to auto dlhodobo odstavia. Parkovacie miesta na ulici by v prvom rade mali byť pre „návštevy“ – potrebujem niečo odviezť/priviezť (na vybavovanie nepotrebujem auto, stačí MHD), státie tak polhodinu–hodinu maximálne. Ak domáci vyrážajú na dovolenku, dovezú auto z garáže pred dom, za polhodinku naložia veci a vyrážajú. Neviem prečo by parkovacie miesta na ulici mali zaberať autá, ktoré sa celý týždeň nepohnú z miesta a potom akurát zmiznú na víkend. Potom človek potrebuje v úzkej ulici (takže nemôže ostať stáť na ceste) vyložiť 5 krabíc a zaniesť ich do domu (~10 minút) a najbližšie miesto je za dvoma rohmi, čím sa operácia natiahne na polhodinu.

1 2
možnosti

To, co popisujete, je právě situace před zavedením zón, a těch rohů bylo většinou po čertech víc, než jen dva.

Dnes si zastavíte přímo v té ulici, a těch svých ~ 10 minut si můžete zaplatit i v modré, a nebude vás to stát více, než nějakých 10-15 kaček.

2 0
možnosti

Musím se pousmát nad těmi stesky živnostníků, že prý nyní zákazníci NEMOHOU ZAPARKOVAT. A předtím snad zákazníci zaparkovat mohli? Třeba zmíněné chovatelské potřeby v ulici Na Hutích, to byla z tohoto hlediska naprosto zabitá lokalita. Pokud do této prodejny někdo předtím jezdil autem, tak se muselo jednat o velmi věrného zákazníka-srdcaře. Živě si představuji, jak takový zákazník 20 minut krouží Dejvicemi, aby nakonec našel jakés takés místo 500 metrů daleko. Sice mu tam cca. půl metru auta trčí do přechodu, ale MÁ KONEČNĚ MÍSTO. Pak dojde do té prodejny, koupí si tam stolitrové akvárko nebo dva 20 kg pytle psích granulí a s tímto nákladem na hrbu se vleče toho půl kiláku zpátky. Ale může ho blažit, že ZAPARKOVAL ZADARMO.

Dnes si tentýž zákazník za 10-15 kaček (v prodejně většinou asi hodinová fronta nebude) zaparkuje maximálně pár desítek metrů od této prodejny, a všechno pohodlně naloží.

Nevím jak jiným, ale mně se tedy rozhodně více líbí druhá možnost.

2 0
možnosti
KN

Přesně popsaná realita! Konečně shrnutí současného stavu.

Škoda, že takto neuvažuje zbytek diskutujících - a jak můžete vidět, neustále píší domněnky a nesmysly. Bohužel jich je většina, a tak jsou víc vidět / slyšet.

Pravda - doufám - ale stejně vyjde najevo :)

0 0
možnosti
PF

Vy prazaci nejste schopni si zvolit někoho normálního? To je samej tunel, opencard, zóny atd. Už delší dobu. Si začínám myslet, že máte buď výběr ze samých kokotu nebo jste sami, když volíte stejné voly pořád dokola..

1 0
možnosti
JD

J30a97n 13D69l42o82u14h89ý

5. 9. 2016 14:00

když tu máme samé venkovany, tak není divu že čekáme o dva roky déle na tunel, místo jízdy MHD lítáme apod. ;-D

0 0
možnosti
EP

"U Nás v Dejvicích" jste použila první vy bydlící v Eliášově.To je též Bubeneč.A myslím,že vy budete spíš ty Horoměřice

0 0
možnosti
LK

kéž by, jen co to bude možné, z Prahy padáme pryč.

0 0
možnosti
JZ

J19a23n 80Z43e65m63a29n

2. 9. 2016 16:10

Problém je ten, že se plno lidí vystěhovalo z Prahy do satelitů, do pražské práce jezdí autem, do zavedení zón v pohodě zabírali v Praze parkovací místo rezidentům, ale to jim vůbec nevadilo. A teď se diví...

3 1
možnosti
OU
VP

V20í68t 67P73r11č23í87k

2. 9. 2016 14:55

Tomu volání po parkovacích domech sice rozumím, ale opravdu by to situaci v Praze vyřešilo? Tak předně by parkování v nich asi nebylo zdarma, a tím pádem by beztak byly poloprázdné.

I pokud by parkování zdarma bylo (Kdo by tím pádem nesl nemalé náklady na jejich vybudování a provoz?), je tu ještě jeden problém. Samozřejmě by je nebylo možné vystavět vždy na takových místech a v takové kapacitě, aby návštěvníci Prahy měli všechny své cíle v docházkové vzdálenosti. Takže by často museli po zaparkování pokračovat MHD. V západní Evropě je to úplně normální. Našim milovníkům individuální dopravy by to však bylo nepochybně zatěžko. Ti budou brblat, i pokud bude rozsáhlá síť záchytných parkovišť u všech důležitých přestupních uzlů v okrajových částech města.

1 0
možnosti
KN

Do parkovacích domů by všichni odpůrci zón nahnali rezidenty :)

Člověk, který do práce dojíždí autem, nikdy za parkování platit nebude. Na to je příliš líný a pohodlný - proto taky jezdí autem.

Důkazem mého tvrzení budiž volná parkoviště, garáže a koneckonců i volné zóny (které byly ještě nedávno plné). Pokud to nedělají dojíždějící pracující, tak zřejmě vymřelo 75 % rezidentů. Zůstaly po nich volné byty! :)

1 0
možnosti
MT

No, čím to je, že zrovna do cykloprodejny asi nejčastěji cestuji právě na kole (nebo pěšky a na opraveném kole pak zpět)... Ale tak jasně, asi tam jezdí pro kola spousta Středočechů a ti to mají daleko, nebo Pražáků, kteří se bojí jezdit na kole v provozu...

0 0
možnosti
LK

jenže nás je pět.... servis, seřízení apod. většinou řešíme u více kol....

0 0
možnosti