Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči v Praze 7 budou muset zpomalit, rychlost se sníží na třicítku

Řidiči na území Prahy 7 budou moci mimo hlavní silnice jezdit jen rychlostí maximálně 30 km/h. Radnice se tím snaží zlepšit bezpečnost v kritických místech a najít nová místa pro parkování. Nejdříve bude snížená rychlost zavedena v okolí Letné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I67v96a37n38a 12N59o81v84á 2552112809668

Zóny (ne)parkování, zóny 30, no go zóny, samé zóny. A zóny blbosti - magistrát a městské části.

+1/0
1.9.2016 22:17

T67o76m72á24š 68Ž52i34t73n70ý 6781410591361

Máme snad obecné limity.

130/90/50 plus povinnost přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky.

Tak proč sakra musí být u každé silnice les cedulí. Od toho je řidič řidičem - proškolenou osobou, aby dokázal rozhodnout o své jízdě !

0/0
1.9.2016 8:16

J65i98ř78í 44K20ü89h54r 2340736390416

Protože jde tu rychlost v místě omezit. Či případně zvýšit.

0/0
1.9.2016 15:12

J55o65z10e89f 75S75t50e76b95i17l17a 3265747485907

...30ka ?!??

Místy jako na D1 ;-)

0/0
31.8.2016 22:08

L50u96k17á29š 92P36a57v95l51u33c25h 5855759659690

Jako dlouholetý rezident Prahy 7 volám: ekoteroristé všech zemí vyližte si prdel

+3/0
31.8.2016 21:57

K75a23m51i98l83a 36K95a68l73e79n13s64k18á 9596687907718

Jak může pomalou jízdou vzniknout více míst na parkování? Aha asi budou moci cestující vystupovat za jízdy a nebude tak třeba parkovat....

+1/0
31.8.2016 21:56

T28o45m50á63š 83Z75e32m22a62n 3395518924335

Snížení rychlosti prokazatelně ve světě vedlo k nárůstu mrtvých chodců - prostě se cítí víc chráněni a chovají se ještě hloupěji, než jim jejich způsob dopravy umožňuje.

+6/−2
31.8.2016 20:54

J52i35ř89í 30K51ü46h49r 2610966900666

Máte k tomu nějaké relativní podklady? Ono lidí přibývá, aut taky.......

0/0
1.9.2016 15:13

M69i20c60h29a55l 54C40h43a72l55u93p14a 6468340359593

V bočních ulicích bych to ještě pochopil, ale u kilometrové hlavní silnice (třeba Dělnická) mi to přijde na hlavu.

+1/0
31.8.2016 20:53

D66a33n60i24e43l 39Ř32e86h78á22č82e68k 5487483341777

Žádných 30km/h. Tlačit, tlačit... ;-D

0/0
31.8.2016 19:51

M82a53r71e27k 15P22r60c43h82a95l 3616890789799

To bude v ulicích najednou strážníků))) panečku! Aspoň se vyšťaví na měření a nezbyde jim čas na pokuty za parkování. Teda dokud se jim to nepreji...

0/0
31.8.2016 19:04

P94e26t14r 22V24o12ň39k67a 2157553769313

Já myslím, že budou z těch ulic zdrhat mílovými kroky, bude-li jim jejich zdraví milé.;-D;-D;-D

0/0
31.8.2016 19:37

P95e68t75r 28V59o14ň16k55a 2787683519803

Přeju krásné dýchání zplodin a přízemního ozonu od pomalu se vlekoucích aut. Zvláště cyklisté a chodci si to užijí minimálně v dvojnásobné míře než dnes.

Zpomalení bude mít několik zaručených negativních důsledků, dvojnásobný čas za kterou auto urazí vzdálenost, se projeví spálením více paliva a vyprodukováním většího množství jedovatých plynů a tím ve slunečných dnech i k daleko větší tvorbě přízemního jedovatého ozonu.

Zaručeně bude dvoj až trojnásobné množství nasr.... řidičů, nekončící kolony a snížená propustnost ulic. Díky tomu i zvýšená nehodovost, sice jen malé kolize zato násobně více.

Vzhledem k pomalu jedoucím vozidlům si budou chodci připadat jako páni a budou více riskovat, a skákat řidičům před auta, vždyť jede pomalu, tak to ubrzdí, budou chodit přes přechody rozcouraný jak stáda kačen, což opět několikanásobně sníží propustnost již tak málo propustných ulic, nemluvě o zvýšeném počtu nehod na přechodech.

Tuhle úpravu provozu na silnici může vymyslet jen píííp,píííp,píííp,pííííííííp;-O;-O;-O

+8/−1
31.8.2016 18:51

J86i49ř27í 48K63ü10h55r 2350346870426

Co máte proti tomu, že chodci chodí přes přechod po jednom?

To mají čekat na další minimálně 4?

0/−1
1.9.2016 15:15

M13i72l32o44š 22S62e80t24í13k 3219599444380

A co jiného než píííp byste čekal na radnicích?

0/0
1.9.2016 20:52

M46a24t30t43e39o 74K72o49u46n45o69v43s24k88y 1500651908763

Možná je to nedomyšlený a tajný tah ROPIDU, jak nahnat lidi do MHD. Až se řidiči vážně naštvou, kvůli omezením, uzavírkám a jiným tunám buzerací, tak prostě auto nechají, kde zrovna budou stát a radši to dojedou busem. Ale i přesto .. ten plán je plnej chyb a nedomyšleností, ale na druhou stranu, takhle ROPID pracuje, takže vlastně mají hotovo, jen naskládat další a další buzerace navrch ....

+1/0
31.8.2016 18:45

M75a70r44e86k 85P56r40c83h20a65l 3156690669839

Ale ti, které to napadlo, jezdí auty)))))) Neco jako když vám otyly lékař s citem v hubě predepise razantní dietu a hodně pohybu)))

0/0
31.8.2016 19:08

M37a67t13t34e62o 41K15o89u57n67o40v32s84k97y 1510291658343

To už jsem opomněl .... :-):-)

0/0
31.8.2016 19:56

M62i55c67h67a62l 75C78h42a57l82u44p87a 6388800399103

Tak omezení platí pro všechny, ne? Leda že by třeba tramvaje měly výjimku.

0/0
31.8.2016 20:54

M75i40l60o81š 61S66e23t43í65k 3539399274260

Nepochybně se brzy objeví dodatkové tabulky "Neplatí pro MHD"

0/0
1.9.2016 20:53

J17i98n22d24r85a 13N41e30b81o98v45i71d86s61k71á 6421749337511

Nejlépe bude když potáhnu auto za sebou na provázku jako kačera.

+2/0
31.8.2016 18:01

M92a14r68t51i52n 35B72u79r92á11k 2540283202350

přes prázdniny jsem najel přes 2000km po celým Rakousku, pracovně. V každém městě byly obytné zóny s 30km/h, hlavní tah (ulice, ne výpadovka z města) měl 50 (ve městě), na vesnicích pak byl hlavní tah 50, 70 párkrát i 90 km/h.

takže místní experti, co jste nepochopili, že po Argentinské nebo po Korunní budete dál frčet padesátkou (ti slušnější z Vás), jděte do zádele.

+2/−10
31.8.2016 17:09

P12e39t65r 36B87á26č66a 8535956435195

A ze je to v Rakousku tak se z toho mame co?

Nebo co je v Rakousku je automaticky to jediny a spravny?

Uz me fakt tyhle kecy o Rakousku a Nemecku zacinaji regulerne stvat.

+3/0
31.8.2016 17:29

M78a81r26t93i36n 81B92u20r64á93k 2740233942530

já prostě 30 schvaluji, protože nestojím o to, aby nervák, který nechce stát kolonu na výpadovce, túroval motor v okolních uličkách a snažil se ušetřit jednu minutu na úkor solidního žití v bytech okolo silnice.

+1/−3
31.8.2016 18:17

P71e42t77r 68V49o87ň97k90a 2527763369683

teď vám bude túrovat auto ve třicítce, nebo si snad myslíte, že se nějakým zázrakem přenesou vzdušnou čarou na onu rychlejší část silnice a přes tu s omezením nepojedou? A kudy by se tam tak asi dostali?!?;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 18:54

P13e19t95r 62Č76e46r24m55á18k 9268935979760

Ale kdeže, ten kdo chtěl objet stojící kolonu jí objede naprosto stejně, a pro ty v bytech se nezmění nic - spíš zhorší, protože jistě někde ti diletanti udělají retardéry a podobně věci, a to je potom slast u takového rachtadla bydlet.

+3/0
31.8.2016 19:10

J16a28n 46F26r24o47l44í90k 6226920725934

Ano, v německých městech kam není třeba zajíždět, protože na rozdíl od Prahy nebo Brna mají funkční a kapacitní vnější okruh nebo obchvat. Do zádele běž ty chytrolíne.

+4/0
31.8.2016 17:30

P20e28t74r 68Č89e83r35m51á58k 9548335179550

Jenomže Praha 7 to nezavádí v obytných zónách (tam platí dokonce 20 už dnes) ale plošně (vyjma těch průjezdových komunikací) Rv

+2/0
31.8.2016 17:30

M96a21r46t57i38n 26B33u60r74á51k 2210903712150

a tos zjistil kde, že po 7 bude celoplošně 30? obytnou zonou (to jsem uvedl špatně) jsem myslel ulice typu místní komunikace, ne silnice I. třídy.

0/0
31.8.2016 18:15

P59e21t30r 67Č27e83r69m13á52k 9148365439570

Si to přečti pořádně ten článek ;-) Fajn že jsi alespoň přiznal chybu, takže ještě si zjisti co jsou silnice I. třídy a co místní komunikace - v Praze žádná silnice I. třídy není a místní komunikace jsou naopak všechny. A když už teda víme že oblasti které z nějakého důvodu mají mít zpomalený režim existují (obytné zóny), tak je evidentní že snaha zavádět to i tam kde nejsou je nesmyslná, jsme ve městě, domy a lidi jsou všude.

0/0
31.8.2016 19:06

M13a23r51t63i68n 91B92u16r91á46k 2780743442440

báčo, báčo, čtu si tvoje příspěvky i v jiných diskuzích a počítám, že tě potkám jednou nalepenýho na nějakým kandelábru ;-D, zatímco já si pojedu svých padesát po městě, tak tvých 55 tě bude stát přinejlepším auto ;-)

0/0
31.8.2016 17:31

P76e85t66r 10B26á78č91a 8625466985425

Uz se (ne)tesim Buraku.

0/0
31.8.2016 17:46

R12i48c37h23a50r43d 15V34a88c89e13k 5701388692378

Celou oblast Prahy 7 by měli obehnat vysokou zdí a přes ní jedině na žebříku.

+1/−1
31.8.2016 16:38

P13a22v65e15l 38P31r47o18c34h68á74z27k68a 4431409334310

Pan starosta Mirovský je nesktečnej i...t. Doufam, že to většina občanů Prahy 7 už ví....

+2/−1
31.8.2016 16:37

J87a27k68u58b 89N66e64b32u38r41k39a 6195877950639

Mě připadá, že auta v Praze mimo hlavní tahy stejně větší průměrné rychlosti než 30km/h nedosahují, tak proč ten rozruch?

+3/−2
31.8.2016 16:31

J38a87n 19F64r58o33l43í37k 6736270885154

A pod se rychlost příkazem sníží z 30 na 0 pak se i zvýší parkovací kapacita.;-D

0/0
31.8.2016 17:31

M26i73c39h16a30l 56C71h47a16l80u19p44a 6638740479723

Protože to je průměrná snížená třeba stáním v koloně a na semaforech. Pokud bude maximální rychlost 30km/h místo 50, tak ta průměrná bude třeba 15 km/h. To už mám víc na kole.

0/0
31.8.2016 20:56

J97a19n 75H93o58r86á31k 1143159529244

Zavedl bych 20km/h plošněna celém území Prahy mimo MHD.

Pak by se vidělo kdo opravdu nutně potřebuje jezdit osobákem.

0/−7
31.8.2016 16:17

L65u38k92á35š 31Š26l49e75h27o22f67e10r 1133679495919

I ty blesku... Jak rychle asi pojede bus v koloně vozů, která jede 20 km/h?

+5/0
31.8.2016 16:19

G89a80b37r54i24e69l 67H89o11r29t78e38n 9311259523834

Takové marginality zelení mužíci neřeší. Proto je taky ve "zklidněných" částech tramvajový pás nahrazován trávou, takže tam z vozidel IZS projedou maximálně Hummery MP, pokud je ještě mají.

0/0
31.8.2016 16:43

B25o50h28u32s50l51a25v 19K42r58á96l96í79k 2961180939556

A tráva za milióny je po jejich průjezdu na odpis.

0/0
31.8.2016 16:56

P29e81t22r 24B71á85č20a 8245336675405

v tech vedeni mest sedi neuveritelni hlupaci, cest vyjimkam.

Ja bych dal povinnost vypnout motor a auto tlacit, jdete nekam Rv

+1/−2
31.8.2016 16:11

B25o30h95u88s89l52a56v 28K51r97á73l67í39k 2841380159366

Povinnost vypnout motor už v Holešovicích je. Před přejezdem. Stejně to nikdo nedodržuje, jako všechny dopravní předpisy.

+1/−1
31.8.2016 16:57

M18a91r13e48k 81K29o36s68t32e12l12e36c56k46ý 6393376918

A před každým autem půjde jeden městský Úředník s červeným praporkem!

+6/−1
31.8.2016 16:11

L51u11k43a76s 10N89o16v65a46k 4369769833488

Co chtit od zelenych mozku na radnici....

+2/0
31.8.2016 16:08

L56u41k10á81š 18Š95l58e48h21o80f24e69r 1633829335259

Koukám že místní hateři nejsou schopni toto omezení pochopit... Při snížení rychlosti na 30 km/h se z ulice stává obslužná komunikace, která může mít užší jízdní pruh. Díky tomu je pak v ulici možné zavést místo podélného parkování šikmé nebo kolmé. A hurá, parkovací místa jsou na světě ;-)

+7/−10
31.8.2016 16:06

P49e70t26r 30B10á57č46a 8635356745245

Pri snizeni rychlosti na 30 se stava z mista trapny parkoviste jedouci rychlosti cyklisty.

+7/−3
31.8.2016 16:13

L13u58k74á62š 88Š42l55e28h63o79f24e45r 1573289945919

Závodníku ;-D

+1/0
31.8.2016 16:15

B62o32h95u84s30l52a82v 23K20r37á22l31í35k 2401520449546

A co jiného než parkoviště jsou tzv. obslužné ulice v obytné čtvrti?

+3/−2
31.8.2016 16:58

P70e83t33r 17B32á49č17a 8735496775965

Tyhle "parkoviste" ja ale nemyslel ze.

0/0
31.8.2016 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.