Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči v Praze 7 budou muset zpomalit, rychlost se sníží na třicítku

Řidiči na území Prahy 7 budou moci mimo hlavní silnice jezdit jen rychlostí maximálně 30 km/h. Radnice se tím snaží zlepšit bezpečnost v kritických místech a najít nová místa pro parkování. Nejdříve bude snížená rychlost zavedena v okolí Letné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I60v47a26n25a 28N77o76v28á 2432632879218

Zóny (ne)parkování, zóny 30, no go zóny, samé zóny. A zóny blbosti - magistrát a městské části.

+1/0
1.9.2016 22:17

T29o75m30á75š 28Ž20i41t19n17ý 6641880631331

Máme snad obecné limity.

130/90/50 plus povinnost přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky.

Tak proč sakra musí být u každé silnice les cedulí. Od toho je řidič řidičem - proškolenou osobou, aby dokázal rozhodnout o své jízdě !

0/0
1.9.2016 8:16

J63i59ř82í 41K79ü43h13r 2830756100216

Protože jde tu rychlost v místě omezit. Či případně zvýšit.

0/0
1.9.2016 15:12

J45o26z97e30f 66S80t70e27b63i11l28a 3875777445667

...30ka ?!??

Místy jako na D1 ;-)

0/0
31.8.2016 22:08

L71u12k67á92š 94P57a61v91l63u27c92h 5855639299840

Jako dlouholetý rezident Prahy 7 volám: ekoteroristé všech zemí vyližte si prdel

+3/0
31.8.2016 21:57

K36a53m74i19l40a 12K22a21l52e35n92s70k98á 9316447717148

Jak může pomalou jízdou vzniknout více míst na parkování? Aha asi budou moci cestující vystupovat za jízdy a nebude tak třeba parkovat....

+1/0
31.8.2016 21:56

T96o22m70á11š 25Z81e15m62a83n 3335438124725

Snížení rychlosti prokazatelně ve světě vedlo k nárůstu mrtvých chodců - prostě se cítí víc chráněni a chovají se ještě hloupěji, než jim jejich způsob dopravy umožňuje.

+6/−2
31.8.2016 20:54

J94i17ř97í 78K73ü73h22r 2680146640596

Máte k tomu nějaké relativní podklady? Ono lidí přibývá, aut taky.......

0/0
1.9.2016 15:13

M89i25c66h12a86l 61C70h29a55l88u88p50a 6578830219713

V bočních ulicích bych to ještě pochopil, ale u kilometrové hlavní silnice (třeba Dělnická) mi to přijde na hlavu.

+1/0
31.8.2016 20:53

D69a55n56i77e78l 18Ř79e40h84á72č30e56k 5707583451917

Žádných 30km/h. Tlačit, tlačit... ;-D

0/0
31.8.2016 19:51

M57a21r20e10k 24P12r74c31h62a24l 3566820169659

To bude v ulicích najednou strážníků))) panečku! Aspoň se vyšťaví na měření a nezbyde jim čas na pokuty za parkování. Teda dokud se jim to nepreji...

0/0
31.8.2016 19:04

P49e94t62r 12V51o22ň57k85a 2807813449363

Já myslím, že budou z těch ulic zdrhat mílovými kroky, bude-li jim jejich zdraví milé.;-D;-D;-D

0/0
31.8.2016 19:37

P26e23t41r 23V58o95ň52k95a 2917463729203

Přeju krásné dýchání zplodin a přízemního ozonu od pomalu se vlekoucích aut. Zvláště cyklisté a chodci si to užijí minimálně v dvojnásobné míře než dnes.

Zpomalení bude mít několik zaručených negativních důsledků, dvojnásobný čas za kterou auto urazí vzdálenost, se projeví spálením více paliva a vyprodukováním většího množství jedovatých plynů a tím ve slunečných dnech i k daleko větší tvorbě přízemního jedovatého ozonu.

Zaručeně bude dvoj až trojnásobné množství nasr.... řidičů, nekončící kolony a snížená propustnost ulic. Díky tomu i zvýšená nehodovost, sice jen malé kolize zato násobně více.

Vzhledem k pomalu jedoucím vozidlům si budou chodci připadat jako páni a budou více riskovat, a skákat řidičům před auta, vždyť jede pomalu, tak to ubrzdí, budou chodit přes přechody rozcouraný jak stáda kačen, což opět několikanásobně sníží propustnost již tak málo propustných ulic, nemluvě o zvýšeném počtu nehod na přechodech.

Tuhle úpravu provozu na silnici může vymyslet jen píííp,píííp,píííp,pííííííííp;-O;-O;-O

+8/−1
31.8.2016 18:51

J56i67ř80í 34K24ü64h61r 2950346280336

Co máte proti tomu, že chodci chodí přes přechod po jednom?

To mají čekat na další minimálně 4?

0/−1
1.9.2016 15:15

M34i92l67o16š 33S44e71t39í37k 3649879844600

A co jiného než píííp byste čekal na radnicích?

0/0
1.9.2016 20:52

M89a48t65t59e39o 20K73o12u31n51o55v83s41k32y 1710261308483

Možná je to nedomyšlený a tajný tah ROPIDU, jak nahnat lidi do MHD. Až se řidiči vážně naštvou, kvůli omezením, uzavírkám a jiným tunám buzerací, tak prostě auto nechají, kde zrovna budou stát a radši to dojedou busem. Ale i přesto .. ten plán je plnej chyb a nedomyšleností, ale na druhou stranu, takhle ROPID pracuje, takže vlastně mají hotovo, jen naskládat další a další buzerace navrch ....

+1/0
31.8.2016 18:45

M12a96r89e16k 29P89r88c29h60a30l 3166450549679

Ale ti, které to napadlo, jezdí auty)))))) Neco jako když vám otyly lékař s citem v hubě predepise razantní dietu a hodně pohybu)))

0/0
31.8.2016 19:08

M81a29t43t74e97o 11K65o24u54n30o12v50s21k32y 1910211108233

To už jsem opomněl .... :-):-)

0/0
31.8.2016 19:56

M17i26c85h87a70l 83C29h74a69l20u58p52a 6948850969863

Tak omezení platí pro všechny, ne? Leda že by třeba tramvaje měly výjimku.

0/0
31.8.2016 20:54

M12i22l88o95š 27S28e81t87í52k 3689139774780

Nepochybně se brzy objeví dodatkové tabulky "Neplatí pro MHD"

0/0
1.9.2016 20:53

J66i37n48d30r92a 37N37e81b92o57v59i55d33s41k55á 6641119357261

Nejlépe bude když potáhnu auto za sebou na provázku jako kačera.

+2/0
31.8.2016 18:01

M53a34r29t78i32n 13B95u88r44á97k 2450113792500

přes prázdniny jsem najel přes 2000km po celým Rakousku, pracovně. V každém městě byly obytné zóny s 30km/h, hlavní tah (ulice, ne výpadovka z města) měl 50 (ve městě), na vesnicích pak byl hlavní tah 50, 70 párkrát i 90 km/h.

takže místní experti, co jste nepochopili, že po Argentinské nebo po Korunní budete dál frčet padesátkou (ti slušnější z Vás), jděte do zádele.

+2/−10
31.8.2016 17:09

P95e12t81r 20B32á12č58a 8685156185635

A ze je to v Rakousku tak se z toho mame co?

Nebo co je v Rakousku je automaticky to jediny a spravny?

Uz me fakt tyhle kecy o Rakousku a Nemecku zacinaji regulerne stvat.

+3/0
31.8.2016 17:29

M38a49r92t85i36n 32B50u43r86á34k 2530463572250

já prostě 30 schvaluji, protože nestojím o to, aby nervák, který nechce stát kolonu na výpadovce, túroval motor v okolních uličkách a snažil se ušetřit jednu minutu na úkor solidního žití v bytech okolo silnice.

+1/−3
31.8.2016 18:17

P26e95t47r 92V83o57ň56k79a 2157373389723

teď vám bude túrovat auto ve třicítce, nebo si snad myslíte, že se nějakým zázrakem přenesou vzdušnou čarou na onu rychlejší část silnice a přes tu s omezením nepojedou? A kudy by se tam tak asi dostali?!?;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 18:54

P54e78t33r 66Č84e28r21m25á93k 9628125129170

Ale kdeže, ten kdo chtěl objet stojící kolonu jí objede naprosto stejně, a pro ty v bytech se nezmění nic - spíš zhorší, protože jistě někde ti diletanti udělají retardéry a podobně věci, a to je potom slast u takového rachtadla bydlet.

+3/0
31.8.2016 19:10

J74a94n 67F91r26o51l65í34k 6936150155204

Ano, v německých městech kam není třeba zajíždět, protože na rozdíl od Prahy nebo Brna mají funkční a kapacitní vnější okruh nebo obchvat. Do zádele běž ty chytrolíne.

+4/0
31.8.2016 17:30

P74e30t59r 17Č57e44r65m57á62k 9778705199290

Jenomže Praha 7 to nezavádí v obytných zónách (tam platí dokonce 20 už dnes) ale plošně (vyjma těch průjezdových komunikací) Rv

+2/0
31.8.2016 17:30

M48a35r35t42i30n 62B93u44r85á19k 2620873862870

a tos zjistil kde, že po 7 bude celoplošně 30? obytnou zonou (to jsem uvedl špatně) jsem myslel ulice typu místní komunikace, ne silnice I. třídy.

0/0
31.8.2016 18:15

P84e72t48r 59Č72e28r56m19á97k 9608185459280

Si to přečti pořádně ten článek ;-) Fajn že jsi alespoň přiznal chybu, takže ještě si zjisti co jsou silnice I. třídy a co místní komunikace - v Praze žádná silnice I. třídy není a místní komunikace jsou naopak všechny. A když už teda víme že oblasti které z nějakého důvodu mají mít zpomalený režim existují (obytné zóny), tak je evidentní že snaha zavádět to i tam kde nejsou je nesmyslná, jsme ve městě, domy a lidi jsou všude.

0/0
31.8.2016 19:06

M46a54r53t96i33n 57B72u76r26á39k 2910723522210

báčo, báčo, čtu si tvoje příspěvky i v jiných diskuzích a počítám, že tě potkám jednou nalepenýho na nějakým kandelábru ;-D, zatímco já si pojedu svých padesát po městě, tak tvých 55 tě bude stát přinejlepším auto ;-)

0/0
31.8.2016 17:31

P74e88t21r 96B28á70č55a 8795846245275

Uz se (ne)tesim Buraku.

0/0
31.8.2016 17:46

R96i90c72h38a36r74d 33V84a44c56e89k 5411218382408

Celou oblast Prahy 7 by měli obehnat vysokou zdí a přes ní jedině na žebříku.

+1/−1
31.8.2016 16:38

P24a21v68e42l 56P85r30o17c80h30á85z62k89a 4741719654680

Pan starosta Mirovský je nesktečnej i...t. Doufam, že to většina občanů Prahy 7 už ví....

+2/−1
31.8.2016 16:37

J39a78k35u66b 10N47e88b63u67r87k17a 6635837570989

Mě připadá, že auta v Praze mimo hlavní tahy stejně větší průměrné rychlosti než 30km/h nedosahují, tak proč ten rozruch?

+3/−2
31.8.2016 16:31

J67a86n 56F44r21o51l67í40k 6766830905184

A pod se rychlost příkazem sníží z 30 na 0 pak se i zvýší parkovací kapacita.;-D

0/0
31.8.2016 17:31

M50i21c43h20a72l 90C31h11a42l13u73p24a 6728780779873

Protože to je průměrná snížená třeba stáním v koloně a na semaforech. Pokud bude maximální rychlost 30km/h místo 50, tak ta průměrná bude třeba 15 km/h. To už mám víc na kole.

0/0
31.8.2016 20:56

J97a22n 52H95o72r86á94k 1123289369544

Zavedl bych 20km/h plošněna celém území Prahy mimo MHD.

Pak by se vidělo kdo opravdu nutně potřebuje jezdit osobákem.

0/−7
31.8.2016 16:17

L27u70k47á58š 81Š18l39e48h52o33f77e44r 1723629555659

I ty blesku... Jak rychle asi pojede bus v koloně vozů, která jede 20 km/h?

+5/0
31.8.2016 16:19

G64a23b41r70i41e72l 78H42o63r40t94e44n 9621269413904

Takové marginality zelení mužíci neřeší. Proto je taky ve "zklidněných" částech tramvajový pás nahrazován trávou, takže tam z vozidel IZS projedou maximálně Hummery MP, pokud je ještě mají.

0/0
31.8.2016 16:43

B45o45h14u39s94l54a90v 15K43r40á35l63í30k 2771790429276

A tráva za milióny je po jejich průjezdu na odpis.

0/0
31.8.2016 16:56

P30e40t87r 85B65á23č53a 8915146945515

v tech vedeni mest sedi neuveritelni hlupaci, cest vyjimkam.

Ja bych dal povinnost vypnout motor a auto tlacit, jdete nekam Rv

+1/−2
31.8.2016 16:11

B23o93h84u35s91l85a98v 36K58r25á70l20í31k 2361370109476

Povinnost vypnout motor už v Holešovicích je. Před přejezdem. Stejně to nikdo nedodržuje, jako všechny dopravní předpisy.

+1/−1
31.8.2016 16:57

M24a22r84e59k 61K27o42s85t52e15l79e31c59k47ý 6893586498

A před každým autem půjde jeden městský Úředník s červeným praporkem!

+6/−1
31.8.2016 16:11

L91u48k54a10s 71N44o78v52a82k 4129589293668

Co chtit od zelenych mozku na radnici....

+2/0
31.8.2016 16:08

L58u37k22á16š 76Š91l19e90h60o76f52e49r 1493799295159

Koukám že místní hateři nejsou schopni toto omezení pochopit... Při snížení rychlosti na 30 km/h se z ulice stává obslužná komunikace, která může mít užší jízdní pruh. Díky tomu je pak v ulici možné zavést místo podélného parkování šikmé nebo kolmé. A hurá, parkovací místa jsou na světě ;-)

+7/−10
31.8.2016 16:06

P97e76t79r 60B81á43č88a 8555466525775

Pri snizeni rychlosti na 30 se stava z mista trapny parkoviste jedouci rychlosti cyklisty.

+7/−3
31.8.2016 16:13

L16u17k77á24š 82Š65l85e55h51o18f53e70r 1963499585419

Závodníku ;-D

+1/0
31.8.2016 16:15

B70o12h59u31s63l58a47v 83K35r78á68l83í25k 2481660689336

A co jiného než parkoviště jsou tzv. obslužné ulice v obytné čtvrti?

+3/−2
31.8.2016 16:58

P24e12t82r 81B62á68č82a 8625336765955

Tyhle "parkoviste" ja ale nemyslel ze.

0/0
31.8.2016 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.