- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Největší chybou bylo neudělat na Vítězném náměsti podchod pod Svatovítskou ulicí. Krásně ho šlo udělat v momentě, kdy probíhala rekostrukce tram trati ve Svatovítské ulici kdy byla zavřená vždy půlka celé ulice i pro auta. Kdyby to v té době udělali, dnes by bylo po problému, lidi by se na zastávku dostali jen podchodem a lidé, kteří by chtěli přejít jen ulici tak by krásně šli podchodem. Zároven k tomu řešení by ale museli zrušit druhý přechod na zastávku u bývalého mlíčňáku. Pak by to měli správný účinek. Jelikož ale v té době někdo přemýšlel prd... a ne mozkem, tak ted vymýšlíme řešení jak z toho ven ...
Jasne, lide, kteri chteji ,,jenˇˇ prejit, tak budou muset po schodech dolu a nahoru, aby jste si nenamahel zad+k v aute o par minut dyl
Chtelo by to zacit co nejdriv stavet tram. trat do Suchdola...
Suchdol tramvaj (a kanalizaci) nedostane jako trest za to, že blokuje dostavbu okruhu. To je veřejné tajemství ve vztahu Magistrát-Suchdol.
Otočení AO pro linky 107, 147 a další je nesmysl který mohl zase vymyslet jenom ROPID to ty autobusy mohl rovnou ukončit na Nádraží Podbaba! Není mi jasné proč se nenapojí na trasu linky 131 Bořislavka (A) - Hradčanská (A).
Vlak z Kralup přes Roztoky a Sedlec je v centru za pár minut. Lidé, kteří jezdí autem jsou "neinteligentní". Samozřejmě mimo těch, co vezou něco těžkého, např. řemeslníci.
Asi tak trefné jako při koloně na Jižní spojce hlásit že z Roztyl na Václavák jede metro..
Když jsem minulý týden poprvé viděl "zkratku přes původní zastávku do Evropské ulice", zajásal jsem, že to konečně někoho napadlo. Po dnešní zkušenosti už nadšený nejsem. Na odbočení z Šolínovy do Jugoslávských partyzánů jsme čekali snad 10 minut.
Jako řešení bych navrhl vrátit všechna napojení na kruhový objezd jako dvoupruhová a navíc přidat třetí přímý pruh pro nejbližší odbočení bez nájezdu na kruhový objezd.
To, že tam nemůže být přechod přes dva pruhy, bych vyřešil ostrůvky mezi pruhy.
Klid, od 1.1. zase zprovozní Korunovační jinak zklidnění dopravy se jim opravdu daří, je tak klidná, až se nehýbe
Korunovační nic neřeší. Na JugoPa je průser už cca 2 roky
Všechno se začalo komplikovat dávno před otevřením Blanky. V momentě kdy na Jugoslávských partyzánech zmizely 2 pruhy a vznikl jeden pro auta a jeden pruh pro cyklisty. Sám jezdím na kole ale určitě ne po téhle silnici. Blankou se to samozřejmě ještě zhoršilo. Kdyby někdo navíc nevymyslel travnatý tramvajový pás, tak by autobusy mohli jezdit středem.
Největší průser je zúžení vjezdu na Vítězné náměstí ;-). Tím to vlastně všechno začalo...
Toto je odpověď z 13.7. tr radního MČ Praha 6 pro dopravu pana Polácha (ANO) na stížnost nazvanou "Stížnost na celkový kolaps veřejné i městské dopravy na Vítězném náměstí a v přilehlých ulicích" :
Vážený pane,
děkuji Vám za podrobné popsání dopravníchproblémů, které tu máme.
Vaše návrhy na rychlé vyřešení dopravyuvítám.
s pozdravem,
Ing. arch. Martin Polách
zástupce starosty
Připomeňte si tento výlev arogance a neschopnosti při příštích komunálních volbách!
Nicmene ma svym zpusobem pravdu. Kritizovat umi kazdy. Najit reseni neni tak snadne. Vy treba mate nejake komplexni reseni situace?
Ano, zde je vidět, jak "opatření na zklidění dopravy" fungují v praxi
JAsne za vsechno muze Blanka. A nemuze za to prave ten priblbly semafor u zastavky ???
Ani moc ne, protože i nad tím semaforem pak kolona pokračuje celou Svatovítskou až na Prašný most.