Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsem proti uzavření výjezdu z Blanky, napsal čtenářům náměstek Dolínek

Blíží se roční výročí otevření tunelu Blanka, který na řadě míst v Praze ulevil dopravě, ale jinde ji naopak zkomplikoval. Praha 6 dokonce volá po uzavření výjezdu u Prašného mostu. Proti tomu se ale v chatu se čtenáři iDNES.cz vyslovil náměstek primátorky a radní pro dopravu Petr Dolínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K39a84r51e24l 90N79o63v67o67t10n11y 4927904862722

Dolínku, Dolínku tady někdo lže – hoď si s Kolářem korunou kdo z Vásodstoupí:

Jsem proti uzavření výjezdu, Praha 6 měla reagovat mnohem dříve a jinak.Rád jim pomohu, jako například pomáhám Praze 7 a Praze 8, ale uzavření výjezduby přivedlo více aut do ulic na povrchu,“ napsal čtenářům radní.( Dolínek)

Zdroj: http://praha.idnes.cz/online-chat-radni-petr-dolinek-de2-/praha-zpravy.aspx?c=A160907_114337_praha-zpravy_nub

Před spuštěním jsme žádali magistrát, aby přijal řadu opatření, která byzlepšila průjezdnost oblasti. Bohužel po několikanásobném marném dovolávání námnezbývá než veřejně magistrát vyzvat, aby se našimi požadavky zabýval,“ uvedlstarosta Ondřej Kolář (TOP 09).

Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-6-chce-uzavrit-vyjezd-z-blanky-d6u-/praha-zpravy.aspx?c=A160906_151800_praha-zpravy_rsr

0/0
11.9.2016 13:26

Z53d64e21n73ě34k 73L78a31x58a 1958185821452

Odejít by měli oba, nejlépe do ilegality.

0/0
22.9.2016 11:22

K96a84r76e13l 62N91o45v74o47t95n35y 4827694312452

Nejsem pro zavření výjezdu z Blanky, ale pro zavření gau...rů Chalupy a Béma, kteří ruku v ruce prolobovali metro do Motola místo na Dlouhou míli . Teď do Motola jezdí každé druhé a ještě poloprázdné;-€, Kdo si pamatujete toho tajtrdlíka jak stál nad dírou ve Stromovce a sliboval, že se postará aby se našel viník? Mohl se kouknout do zrcadla rovnou na jednu stranu hnal stavbu Blanky dopředu a na druhou si tak trochu nahrabali, že?

+1/−1
10.9.2016 15:21

P25a83v60e59l 19M38a78r35e19š 2186538143591

Vinikem jsou zeleni mamlasové kteří protlačili nesmysl razby tunelu místo hloubení v místech kde má nadlozi sotva tři metry

0/0
10.9.2016 23:42

K62a92r28e82l 95N27o70v82o33t97n40y 4987504962162

No zrovna do Motola je to dost hluboko;-D, ale na houno, že!!

0/0
11.9.2016 4:44

P68a85v90e64l 52M43a15r74e45š 2586738163271

Myslel jsem samozřejmě Blanku a Stromovku

0/0
11.9.2016 8:31

K58a67r93e18l 86N84o22v54o76t52n85y 4517604622912

Sorry já vím, ale nešlo to přejít :-), ta Chalupoida do Motola, za naše daně, mě prostě s.r., Vás ne? Tam kdyby jezdil z Petřin denně 20 x pendl bus, tak jezdí asi 50 let zadara ,co to stálo, nebo si myslíte něco jiného?

Ta Blanka není špatný nápad, jenže se na ní podepsalo mnoho "odborníků" a dopravních "expertů", ale nejvíc čachry s pozemky na severní okruh Prahy přes Suchdol, ještě dnes se hoši co spolu mluví nedokázali dohodnout kudy to povede;-O

0/0
11.9.2016 10:04

P84a30v59e67l 41M72a65r32e27š 2886618263561

metro přímo na letiště je ekonomický nesmysl, odbavovací kapacita Ruzyně není tak velká aby se tam metro vyplatilo. kromě sídliště Červený vrh není ani podél trasy významnější zástavba, jenž by metro naplnila. Takže uhnutí podzemky za červeným vrchem k jihu na Petřiny a k fakultní nemocnici je z hlediska naplnění kapacity poměrně logické. Ale na Motole by metro mělo bud končit, nebo pokračovat ke Zličínu a spojit se s linkou B.

Na letiště povede odbočka tratě do Kladna, která prochází rekonstrukcí, což na letiště velikosti Ruzyně zcela postačuje.

A severní obchvat Prahy blokují Suchdolští, nejde o pozemky, stavební uzávěra v trase okruhu je už třicet let.

0/0
11.9.2016 12:13

K27a82r33e32l 20N52o33v65o13t31n21y 4657834602902

Nejsem odborník na dopravu, možná že by se metro na letiště nevyplatilo, jak píšete z důvodů nevytížení,ale tak proč se teď na P6 ( a i jinde ) propaguje prodloužení tramvaje na Dědinu. A to s tím, že by se místo skladů velkoobchodu postavilo sídliště ( Bém či Chalupa dokonce snil o přesunu studentských kolejí ze Strahova) což by Vaši obavu o ekonomiku jistě odstranilo.To metro by na letiště mohlo jezdit taky každé druhé jak do Motola, a navíc i na povrchu (za Veleslavínem či Dědinou) se třemi zastávkami Dědina, Šestka ( či letiště Ruzyně) a Letiště Havláč - to je skoro jako ta Vaše odbočka z trati Pha- Kladno,ne?

0/0
11.9.2016 13:18

M43a14r23t90i79n 23R88u25z97i15c74k53a 1912448766297

No jo, to se nevedelo, ze kdyz se postavi varianta blize mestu, ze vetsina dopravy bude smerovat k vjezdum do tunelu, tedy i pres krizovatku Vitezne namesti? To same bude i pri dalnicnim obchvatu Prahy, ktery se stavi temer z poloviny v koridoru z 40-50 let a dimenzovan na dopravu z te doby. A u mestskeho okruhu, kde myslite ze nejvice zhoustne doprava po dostavbe jeho vychodni casti? V Libni, Palmovce, ve Vysocanech, Sokolovska, Ceskomoravska, na Spojovaci na Zizkove...

0/0
9.9.2016 12:12

P35e67t65r 36S93e28d63i40v18y 6397368805977

Kdyz ono se v poslednich letech delalo vse aby se Dejvice a Suchdol odstrihly od zbytku Prahy. Treba nesmyslne otoceni metra z dejvic na jiny okraj Prahy namisto toho, aby pokracovalo do Podbaby-Lysolaji-Suchdol-Letiste. Namisto toho se metro nesmyslne ohnulo v Dejvicich zpet smerem do Prahy nahoru do Motola, kde nedaleko stejne konci Metro B na Zlicine. Same nesystemove kroky ;-(

0/−2
8.9.2016 17:55

B48o12h56u22s74l88a23v 74K69r46á42l37í67k 2351260459976

Metro na letiště přes Suchdol? Tak to by byla ještě větší šílenost než přes Motol.

+8/0
8.9.2016 18:39

M40a30r36t11i85n 97P28l33o95c25e49k 8811824502866

No jo, jenže zrovna to by se mu hodilo, takže z jeho pohledu by to bylo geniální.

+1/0
8.9.2016 19:19

P18a26v59e13l 27O41b27d54r63ž54á64l31e32k 6976364918462

Suchdol nemá za svůj negativní přístup k okruhu nárok ani na kanalizaci, natož na metro.

+2/0
9.9.2016 12:15

M93a19r97t15i54n 96R61u14z37i87c77k73a 1722918866947

Tak ona je pravda, ze ten okruh se do Suchdola staci tak, ze privede dopravu ze severu na okruh prave do Suchdola a Cimic... navic se dvema tunely a dvoupatrovym mostem (tunely a mosty nejsou plne vhodne pro zasah IZS a v pripade uzavreni se cela doprava prenese na povrch do okolnich obci a k nejblissim mostum pres Vltavu (Kralupy, Evropska, Dejvicky a Bubenecsky tunel, Letna a Holesovice)... Povrchova varianta neni mozna a koridor pres Suchdol je plan z 50let... Mesto od te doby trochu nabobtnalo a to hlavne na doprave se kterou tehdy nikdo nomohl pocitat...

Nejlepsi variantou je varianta o kousek dale za Rez a Zdiby, kde by byla nejen na povrchu, ale take mnohem levnejsi, uplna uzavirka tunelu by nehrozila a tim i mensi riziko zaneseni dopravy zpet do mesta...

Bohuzel, to nejdrazsi reseni nakonec bylo odsouhlaseno a pripraveno do stavu, kdy uz asi neni mozne zacit s pripravami jine casti okruhu...

Naopak na Jiznim meste (Milicov) nebyl problem postavit okruh az za Prahou za Pruhonice...

Stejny problem je vedeni dalnicniho okruhu pre Cerny Most a H.Pocernice, kdyz jsou do mesta jiz hotove radialy Sterboholska a Vysocanska... ale tam to neni az takovy problem,...

0/0
11.9.2016 15:07

M55a29r50t74i23n 28R65u23z74i71c56k30a 1752958346697

Predevsim, metro A melo mit obratovou kolej na Nadr. Veleslavin s moznosti prodlouzeni primym smerem na Letiste a konecna stanice mohla vest pres Petriny jako dnes, ale do Stanice Vypich...

To same na C, prvni prodlouzeni mohlo byt klidne na Ladvi nebo kratsi verze na Kobylisy a druhe prodlouzeni pouze na Strizkov...

Kazdopadne mnohem lepsi variantou na Letiste je vlak a nejlepe s moznosti na prestup k dalsim spojum nejen regionalnim, ale i IC/EC ci dalkove Expresy VRT...

0/0
9.9.2016 12:22

K32a13r87e72l 52N80o62v28o96t98n88y 4537494802902

Jasně a na Břetislavce by bylo záchytné parkoviště, že;-D pro přespolní? Ale jako fór OK.

0/0
11.9.2016 10:13

R61a77d35e75k 77N84o26v33a75k 9534833399820

K prvním otázkám.... taktně mlčel

0/0
8.9.2016 16:38

M50a41r37t41i62n 18Z50e68l14e23n52y 2737660329779

Pan Dolínek má obecně pravdu. Hlavní naštvanost plyne z toho, že lidi co jezdí autem by měli jezdit teď MHD. Pokud bude možnost parkovat zadarmo v širším centru Prahy, auta tam budou jezdit i kdyby bylo na začátku Prahy 10 P+R. Uvedená parkoviště jsou kapacitní u na Chodově a v Letňanech a je tam většinou místo a to tam parkují pouze stovky aut a do centra se valí desítky tisíc. Je třeba dopravu omezovat takovým to způsobem.

+3/−1
8.9.2016 15:38
Foto

M23a38r22t73i93n 79P93i51š50t29o55r83a 8158788216299

Parkování nesouvisí s jízdou MHD. I když MHD jezdím denně, parkovat potřebuji.

0/0
8.9.2016 20:06

P67e51t78r 77O65u71z57k89ý 8402392314562

Dolínek je opravdu vtipálek, doufám že ho poženou z radnice vidlema. Takovou snůšku polopravd a výmluv jsem už dlouho neslyšel. Radnice Prahy 8 říká, že za modré zóny nemůže, protože Magistrát a pan Dolínek. Pan Dolínek za nic nemůže, protože radnice Prahy 8. Běžte se všichni bodnout. A pražané, Vy se u příštích voleb proberte, protože takováto sv...č tam dlouho nebyla.

+4/−4
8.9.2016 15:21

L64u81d11v21í62k 48G19a46j40d20o44š12í55k 2885853214162

Potíž je v tom, že když jednou modré zóny někdo zavede, je téměř nemyslitelné, že by je jiné osazenstvo radnice zrušilo.

0/0
8.9.2016 15:26

J34i45ř89í 91P92r84o32c86h 6538214517803

Kolik bylo od socialismu vybudováno v Praze parkovacích domů? (žádný). Požadavek na parkovací místa na krajích Prahy: 50000 (vybudováno 3000). Co tam Ti úředníci dělají? Vymysleli modré zóny a štvou jednu část Prahy proti druhé. Vzpomeňte si na to prosím při volbách.

+4/−2
8.9.2016 15:08

J32a42n 63D58l46o86u68h28ý 8446300663680

Za socialismu se budovat nemusely. Nebylo potřeba. Dokonce se neplánovalo ani na sídlištích parkovací místo na byt.

+2/0
8.9.2016 15:10

J74i87ř56í 16P76r31o75c84h 6468824167933

Přečíst znovu prosím. Píši "od socialismu!.

+1/0
8.9.2016 15:11

J41a64n 70D95l78o33u19h36ý 8676650183770

Máte pravdu. R^ Bohužel se nezměnily (významně) ani normy na parkovací místa. Naopak Hudeček je chtěl zhoršit. Pak to dopadá tak, že na některých sídlištích už nestojí auta v dvou řadách, ale ve třech.... :-/

0/0
8.9.2016 15:16

B80o53h18u12s27l92a71v 13K77r30á27l15í37k 2261200329456

Zatímco parkovací domy na okrajích těch samých sídlišť zejí prázdnotou a chátrají. Kdepak se asi stala chyba.

0/0
8.9.2016 18:41
Foto

M65a44r48t35i69n 27P81i26š71t48o21r21a 8398118186799

V parkovacích domech ať bydlí auta, až budou samostatná. Do té doby jsou lepší parkoviště u domů lidi.

0/0
8.9.2016 20:10

J78a35n 32P22o73k67o52r21n12ý 1253209470653

Problém vidím v bezpečnosti plechových miláčků. Venku je na ně jakž tak vidět, ale v parkovací dům bez ostrahy, nebo nějakého jiného zabezpečení je sklad pro poberty náhradních dílů.

0/0
9.9.2016 9:01

J68a62n 22J86í90c11h30a 8680510208361

Na okraji by je ale mel budovat kraj

0/0
8.9.2016 20:13

H36a85n54a 53N59o91v48á28k18o34v57á 5890864199

Mě by zajímalo, jestli se radní Prahy 6 někdy na Kulaťáku byli podívat. Svatovítská směrem od i na Prašný most byla ucpaná vždycky. I před Blankou. Dopravu kolem Kulaťáku zkomplikovala rekonstrukce (a prodloužení) tramvaje na Podbabu. Nájezd na Kulaťák z Jugopartyzánů je od té doby pouze jedním pruhem, takže dnes se už téměř v jakoukoliv denní dobu doprava nahoru ke kruháči posunuje šnečím tempem. Vím to, denně tam ráno čekám na autobus (často marně, neb je uvízlý v zácpě nahoru) a odpoledne přesedám na tramvaj, neb busem to nemá smysl...

Nesmyslnost zřízení parkovacích zón bez zajištění sběrných parkovišť snad ani nemá smysl znovu komentovat.

+6/0
8.9.2016 15:08

P70e97t90r 37L33u53d16a44n59e12k 1857974347483

Ono to není tak jednoduché. Největší problém v současnosti je, že je ucpanej už samotnej kulaťák(kvůli přechodům na tram ostrůvek) a tak není často kam najet. A za to nemůže, že je tam jen 1 pruh. Nešlo by to ani kdyby tam byly 2 nebo třeba i 5 pruhů.

+1/−1
8.9.2016 15:20

J10a86n 20D37l24o95u85h87ý 8226980603200

no co? Zklidnili tam dopravu, ne? ;-D

0/0
8.9.2016 15:27

H76a91n38a 40N20o71v34á76k29o12v39á 5410274669

máte pravdu, že je tam toho víc. Ale dokud se najíždělo 2 pruhy (a taky dokud na kruháči šlo odbočit přímým pruhem do Evropské), zácpy tam takové nebyly. Ano, dnes je tam opravdu doprava klidnější. :-D Tedy, co se rychlosti týče. :-)

+2/0
8.9.2016 15:41

J29a91k35u51b 67Š61a67f98a27n30d24a 7305757891321

Nemáte pravdu. Ujici JP nebrzdí jeden pruh ale nájezd na kruhák. Ostatně kus před kruhákem jsou 2 pruhy. Zůžení na jeden není kvůli tramvajím ale kvůli přechodu.A i kdyby tam byly 2 pruhy tak je to jedno protože kruhák je ucpaný díky výjezdu k Prašnému mostu.

+2/0
8.9.2016 16:14

K81a84r91e76l 22N75o23v15o29t91n23y 4727564282962

Asi nebyli, víte jak to mají z radnice daleko? Autem se tam nedá jet, víte jaký je tam maso? Ti jsou rádi , když po probojování se do Dejvic auto strčí na svá VIP parkoviště na dvoře radnice, nebo že by tam taky byla modrá?

0/0
11.9.2016 10:10

Z57d78e19n57ě76k 92B62e69r40á98n51e77k 2738185266892

Nějaký úředníček a je proti uzavření exitu Blanky na Prahu 6. Zřejmě nebydlí na Praze 6.

0/−11
8.9.2016 14:59

L95u43d53v47í27k 47G64a15j89d15o85š15í59k 2535873204802

Netrefil jste se. Bydlí tam. ;-D

+2/−1
8.9.2016 15:14

Z30d71e44n20ě28k 23B39e29r24á60n76e69k 2978495956132

Potom ale jezdí městskou dopravou anebo je to jeden z těch, kdo profitují na stavbě Blanka, vedle soudruha Béma.

0/0
8.9.2016 15:31

B11o27h39u12s80l79a20v 24K14r66á70l16í56k 2201860209416

Jakou jinou dopravou než městskou byste chtěl jezdit po městě? Ale je fakt, že používat auto k městské dopravě je absurdní nesmysl.

+1/0
8.9.2016 18:43

Z95d53e45n80ě79k 76B29e24r27á12n86e86k 2448915656882

Kolikpakk z těch, kdo mi dali mínus pracuje na Magistrátě?

0/0
8.9.2016 15:32

R12o57b35i58n 18Ž10i49ž61k30a 2158604526326

Já tam nepracují, jen si neviditelné za vlastni nos.

0/0
8.9.2016 15:43

R71o14b72i65n 38Ž11i95ž60k32a 2318494196866

Nevidite.

0/0
8.9.2016 15:44
Foto

P62a77v32e36l 69P74o14d26e54š61v60a 5619327959

Parkovací domy jsou jedna velká zlodějina.

+2/−2
8.9.2016 14:50

J13a82n 59D73l26o76u91h55ý 8966230303150

Nejsou, právě že nejsou - žádné... ;-D

+2/0
8.9.2016 15:02

M89a69r38t79i36n85a 48D30v46o70ř39á93k44o85v47á 3154273520224

Tunel po otevření na několika místech v Praze zkomplikoval dopravu. Aha :o) Kocourkov hadr. Kdo dělal koncepci dopravy?

0/−3
8.9.2016 14:24

J14i16ř14í 91H76o71v56o33r42k93a 2176807190161

Tunel obecně vzato dopravu zlepšil. Jasně, každá změna někde může mít nějaký negativní dopad. V tomto případě jde jednak o to, co se zjistí až v praxi, jednak o to, že chybí navazující stavby, se kterými se počítalo.

+15/−1
8.9.2016 14:28

Z64d83e44n87ě74k 35B74e23r11á59n42e53k 2658395406382

Píšete hlouposti, měla být udělána koncepce se všemi dopady ještě před započetím stavby Blanky. Tedy schopná koncepce pro všechny, nejen pro Béma s Janouškem.

0/−6
8.9.2016 15:00

L86u38d54v11í26k 97G84a76j60d17o78š61í16k 2355393894292

Pane Beránku, ten koncept se všemi dopady samozřejmě udělán byl a vyplynulo z něj předpokládané zhoršení situace na Vítězném náměstí.

To se ovšem neuvažovalo o tom, že bude uzavřena Korunovační, což přivedlo na Svatovítskou dvojnásobný počet aut a došlo k dopravnímu kolapsu.

Korunovační má být uzavřena do prosince, čili je to dočasný problém.

Navíc projekt obchvatu odlehčujícímu Vítěznímu náměstí je navržen v územním plánu už dávno.

+5/0
8.9.2016 15:19

K86a79r11e13l 26L51a26n46g90r 2142547590338

Musi do prosince. Bo by se mistni uplakanci nevyspinkali... V Moskve by se jelo nonstop a mistni by byli zticha protoze bordel by byl jen chvili, Tverskou udelali za DVA mesice. Prvni tyden lidi nadavali, ale kdyz videli jak se to hybe skousli tu chvilku nepohodli. Navic to tam naplanovali na dobu kdy si lidi berou dovolene.

0/0
8.9.2016 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.