Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsem proti uzavření výjezdu z Blanky, napsal čtenářům náměstek Dolínek

Blíží se roční výročí otevření tunelu Blanka, který na řadě míst v Praze ulevil dopravě, ale jinde ji naopak zkomplikoval. Praha 6 dokonce volá po uzavření výjezdu u Prašného mostu. Proti tomu se ale v chatu se čtenáři iDNES.cz vyslovil náměstek primátorky a radní pro dopravu Petr Dolínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K21a49r87e95l 36N75o94v80o40t42n69y 4237644622412

Dolínku, Dolínku tady někdo lže – hoď si s Kolářem korunou kdo z Vásodstoupí:

Jsem proti uzavření výjezdu, Praha 6 měla reagovat mnohem dříve a jinak.Rád jim pomohu, jako například pomáhám Praze 7 a Praze 8, ale uzavření výjezduby přivedlo více aut do ulic na povrchu,“ napsal čtenářům radní.( Dolínek)

Zdroj: http://praha.idnes.cz/online-chat-radni-petr-dolinek-de2-/praha-zpravy.aspx?c=A160907_114337_praha-zpravy_nub

Před spuštěním jsme žádali magistrát, aby přijal řadu opatření, která byzlepšila průjezdnost oblasti. Bohužel po několikanásobném marném dovolávání námnezbývá než veřejně magistrát vyzvat, aby se našimi požadavky zabýval,“ uvedlstarosta Ondřej Kolář (TOP 09).

Zdroj: http://praha.idnes.cz/praha-6-chce-uzavrit-vyjezd-z-blanky-d6u-/praha-zpravy.aspx?c=A160906_151800_praha-zpravy_rsr

0/0
11.9.2016 13:26

Z82d35e37n15ě26k 85L95a47x86a 1788655691862

Odejít by měli oba, nejlépe do ilegality.

0/0
22.9.2016 11:22

K51a67r84e87l 72N72o40v44o10t55n54y 4747164542322

Nejsem pro zavření výjezdu z Blanky, ale pro zavření gau...rů Chalupy a Béma, kteří ruku v ruce prolobovali metro do Motola místo na Dlouhou míli . Teď do Motola jezdí každé druhé a ještě poloprázdné;-€, Kdo si pamatujete toho tajtrdlíka jak stál nad dírou ve Stromovce a sliboval, že se postará aby se našel viník? Mohl se kouknout do zrcadla rovnou na jednu stranu hnal stavbu Blanky dopředu a na druhou si tak trochu nahrabali, že?

+1/−1
10.9.2016 15:21

P55a77v88e41l 67M88a78r73e39š 2666238593161

Vinikem jsou zeleni mamlasové kteří protlačili nesmysl razby tunelu místo hloubení v místech kde má nadlozi sotva tři metry

0/0
10.9.2016 23:42

K32a11r98e87l 87N25o24v70o55t28n54y 4797744682192

No zrovna do Motola je to dost hluboko;-D, ale na houno, že!!

0/0
11.9.2016 4:44

P93a92v14e70l 40M31a40r42e56š 2196918963201

Myslel jsem samozřejmě Blanku a Stromovku

0/0
11.9.2016 8:31

K10a94r18e97l 43N72o30v50o48t31n72y 4177654432402

Sorry já vím, ale nešlo to přejít :-), ta Chalupoida do Motola, za naše daně, mě prostě s.r., Vás ne? Tam kdyby jezdil z Petřin denně 20 x pendl bus, tak jezdí asi 50 let zadara ,co to stálo, nebo si myslíte něco jiného?

Ta Blanka není špatný nápad, jenže se na ní podepsalo mnoho "odborníků" a dopravních "expertů", ale nejvíc čachry s pozemky na severní okruh Prahy přes Suchdol, ještě dnes se hoši co spolu mluví nedokázali dohodnout kudy to povede;-O

0/0
11.9.2016 10:04

P62a28v84e49l 43M97a98r70e57š 2286668113611

metro přímo na letiště je ekonomický nesmysl, odbavovací kapacita Ruzyně není tak velká aby se tam metro vyplatilo. kromě sídliště Červený vrh není ani podél trasy významnější zástavba, jenž by metro naplnila. Takže uhnutí podzemky za červeným vrchem k jihu na Petřiny a k fakultní nemocnici je z hlediska naplnění kapacity poměrně logické. Ale na Motole by metro mělo bud končit, nebo pokračovat ke Zličínu a spojit se s linkou B.

Na letiště povede odbočka tratě do Kladna, která prochází rekonstrukcí, což na letiště velikosti Ruzyně zcela postačuje.

A severní obchvat Prahy blokují Suchdolští, nejde o pozemky, stavební uzávěra v trase okruhu je už třicet let.

0/0
11.9.2016 12:13

K70a77r56e55l 67N14o78v58o17t54n84y 4667704742302

Nejsem odborník na dopravu, možná že by se metro na letiště nevyplatilo, jak píšete z důvodů nevytížení,ale tak proč se teď na P6 ( a i jinde ) propaguje prodloužení tramvaje na Dědinu. A to s tím, že by se místo skladů velkoobchodu postavilo sídliště ( Bém či Chalupa dokonce snil o přesunu studentských kolejí ze Strahova) což by Vaši obavu o ekonomiku jistě odstranilo.To metro by na letiště mohlo jezdit taky každé druhé jak do Motola, a navíc i na povrchu (za Veleslavínem či Dědinou) se třemi zastávkami Dědina, Šestka ( či letiště Ruzyně) a Letiště Havláč - to je skoro jako ta Vaše odbočka z trati Pha- Kladno,ne?

0/0
11.9.2016 13:18

M71a63r31t18i57n 33R76u23z78i38c77k35a 1592608196977

No jo, to se nevedelo, ze kdyz se postavi varianta blize mestu, ze vetsina dopravy bude smerovat k vjezdum do tunelu, tedy i pres krizovatku Vitezne namesti? To same bude i pri dalnicnim obchvatu Prahy, ktery se stavi temer z poloviny v koridoru z 40-50 let a dimenzovan na dopravu z te doby. A u mestskeho okruhu, kde myslite ze nejvice zhoustne doprava po dostavbe jeho vychodni casti? V Libni, Palmovce, ve Vysocanech, Sokolovska, Ceskomoravska, na Spojovaci na Zizkove...

0/0
9.9.2016 12:12

P72e25t11r 83S47e69d12i38v18y 6867718575497

Kdyz ono se v poslednich letech delalo vse aby se Dejvice a Suchdol odstrihly od zbytku Prahy. Treba nesmyslne otoceni metra z dejvic na jiny okraj Prahy namisto toho, aby pokracovalo do Podbaby-Lysolaji-Suchdol-Letiste. Namisto toho se metro nesmyslne ohnulo v Dejvicich zpet smerem do Prahy nahoru do Motola, kde nedaleko stejne konci Metro B na Zlicine. Same nesystemove kroky ;-(

0/−2
8.9.2016 17:55

B36o42h88u23s42l10a81v 97K93r46á39l61í29k 2331780549346

Metro na letiště přes Suchdol? Tak to by byla ještě větší šílenost než přes Motol.

+8/0
8.9.2016 18:39

M49a79r81t93i33n 56P71l12o15c69e79k 8831474552936

No jo, jenže zrovna to by se mu hodilo, takže z jeho pohledu by to bylo geniální.

+1/0
8.9.2016 19:19

P67a35v17e80l 38O98b27d71r94ž65á71l42e13k 6886104408492

Suchdol nemá za svůj negativní přístup k okruhu nárok ani na kanalizaci, natož na metro.

+2/0
9.9.2016 12:15

M18a84r18t26i32n 98R55u59z93i89c84k38a 1792918346667

Tak ona je pravda, ze ten okruh se do Suchdola staci tak, ze privede dopravu ze severu na okruh prave do Suchdola a Cimic... navic se dvema tunely a dvoupatrovym mostem (tunely a mosty nejsou plne vhodne pro zasah IZS a v pripade uzavreni se cela doprava prenese na povrch do okolnich obci a k nejblissim mostum pres Vltavu (Kralupy, Evropska, Dejvicky a Bubenecsky tunel, Letna a Holesovice)... Povrchova varianta neni mozna a koridor pres Suchdol je plan z 50let... Mesto od te doby trochu nabobtnalo a to hlavne na doprave se kterou tehdy nikdo nomohl pocitat...

Nejlepsi variantou je varianta o kousek dale za Rez a Zdiby, kde by byla nejen na povrchu, ale take mnohem levnejsi, uplna uzavirka tunelu by nehrozila a tim i mensi riziko zaneseni dopravy zpet do mesta...

Bohuzel, to nejdrazsi reseni nakonec bylo odsouhlaseno a pripraveno do stavu, kdy uz asi neni mozne zacit s pripravami jine casti okruhu...

Naopak na Jiznim meste (Milicov) nebyl problem postavit okruh az za Prahou za Pruhonice...

Stejny problem je vedeni dalnicniho okruhu pre Cerny Most a H.Pocernice, kdyz jsou do mesta jiz hotove radialy Sterboholska a Vysocanska... ale tam to neni az takovy problem,...

0/0
11.9.2016 15:07

M55a23r73t38i20n 28R27u68z50i82c76k61a 1602158396727

Predevsim, metro A melo mit obratovou kolej na Nadr. Veleslavin s moznosti prodlouzeni primym smerem na Letiste a konecna stanice mohla vest pres Petriny jako dnes, ale do Stanice Vypich...

To same na C, prvni prodlouzeni mohlo byt klidne na Ladvi nebo kratsi verze na Kobylisy a druhe prodlouzeni pouze na Strizkov...

Kazdopadne mnohem lepsi variantou na Letiste je vlak a nejlepe s moznosti na prestup k dalsim spojum nejen regionalnim, ale i IC/EC ci dalkove Expresy VRT...

0/0
9.9.2016 12:22

K65a90r82e17l 15N85o82v27o89t57n38y 4527664762152

Jasně a na Břetislavce by bylo záchytné parkoviště, že;-D pro přespolní? Ale jako fór OK.

0/0
11.9.2016 10:13

R80a43d62e21k 63N43o83v35a43k 9554973969150

K prvním otázkám.... taktně mlčel

0/0
8.9.2016 16:38

M40a14r76t27i38n 33Z32e49l29e67n74y 2727160689529

Pan Dolínek má obecně pravdu. Hlavní naštvanost plyne z toho, že lidi co jezdí autem by měli jezdit teď MHD. Pokud bude možnost parkovat zadarmo v širším centru Prahy, auta tam budou jezdit i kdyby bylo na začátku Prahy 10 P+R. Uvedená parkoviště jsou kapacitní u na Chodově a v Letňanech a je tam většinou místo a to tam parkují pouze stovky aut a do centra se valí desítky tisíc. Je třeba dopravu omezovat takovým to způsobem.

+3/−1
8.9.2016 15:38
Foto

M36a11r36t21i22n 39P20i84š55t34o94r19a 8548368496329

Parkování nesouvisí s jízdou MHD. I když MHD jezdím denně, parkovat potřebuji.

0/0
8.9.2016 20:06

P78e51t37r 29O92u51z96k48ý 8882592764562

Dolínek je opravdu vtipálek, doufám že ho poženou z radnice vidlema. Takovou snůšku polopravd a výmluv jsem už dlouho neslyšel. Radnice Prahy 8 říká, že za modré zóny nemůže, protože Magistrát a pan Dolínek. Pan Dolínek za nic nemůže, protože radnice Prahy 8. Běžte se všichni bodnout. A pražané, Vy se u příštích voleb proberte, protože takováto sv...č tam dlouho nebyla.

+4/−4
8.9.2016 15:21

L21u22d91v94í67k 21G29a74j13d70o95š78í29k 2915473164532

Potíž je v tom, že když jednou modré zóny někdo zavede, je téměř nemyslitelné, že by je jiné osazenstvo radnice zrušilo.

0/0
8.9.2016 15:26

J76i97ř54í 19P23r47o32c82h 6898114987813

Kolik bylo od socialismu vybudováno v Praze parkovacích domů? (žádný). Požadavek na parkovací místa na krajích Prahy: 50000 (vybudováno 3000). Co tam Ti úředníci dělají? Vymysleli modré zóny a štvou jednu část Prahy proti druhé. Vzpomeňte si na to prosím při volbách.

+4/−2
8.9.2016 15:08

J43a68n 24D90l31o34u78h76ý 8836960623400

Za socialismu se budovat nemusely. Nebylo potřeba. Dokonce se neplánovalo ani na sídlištích parkovací místo na byt.

+2/0
8.9.2016 15:10

J80i20ř59í 75P34r57o95c72h 6778564517523

Přečíst znovu prosím. Píši "od socialismu!.

+1/0
8.9.2016 15:11

J33a79n 23D67l81o81u29h87ý 8456840113700

Máte pravdu. R^ Bohužel se nezměnily (významně) ani normy na parkovací místa. Naopak Hudeček je chtěl zhoršit. Pak to dopadá tak, že na některých sídlištích už nestojí auta v dvou řadách, ale ve třech.... :-/

0/0
8.9.2016 15:16

B23o44h59u76s55l84a28v 97K31r70á22l60í16k 2511710399346

Zatímco parkovací domy na okrajích těch samých sídlišť zejí prázdnotou a chátrají. Kdepak se asi stala chyba.

0/0
8.9.2016 18:41
Foto

M74a33r46t94i45n 44P78i81š55t96o69r38a 8798588606319

V parkovacích domech ať bydlí auta, až budou samostatná. Do té doby jsou lepší parkoviště u domů lidi.

0/0
8.9.2016 20:10

J23a90n 32P85o82k37o27r78n94ý 1673149800913

Problém vidím v bezpečnosti plechových miláčků. Venku je na ně jakž tak vidět, ale v parkovací dům bez ostrahy, nebo nějakého jiného zabezpečení je sklad pro poberty náhradních dílů.

0/0
9.9.2016 9:01

J96a69n 31J22í46c72h54a 8760950898971

Na okraji by je ale mel budovat kraj

0/0
8.9.2016 20:13

H63a40n21a 15N46o51v33á10k82o79v57á 5890504269

Mě by zajímalo, jestli se radní Prahy 6 někdy na Kulaťáku byli podívat. Svatovítská směrem od i na Prašný most byla ucpaná vždycky. I před Blankou. Dopravu kolem Kulaťáku zkomplikovala rekonstrukce (a prodloužení) tramvaje na Podbabu. Nájezd na Kulaťák z Jugopartyzánů je od té doby pouze jedním pruhem, takže dnes se už téměř v jakoukoliv denní dobu doprava nahoru ke kruháči posunuje šnečím tempem. Vím to, denně tam ráno čekám na autobus (často marně, neb je uvízlý v zácpě nahoru) a odpoledne přesedám na tramvaj, neb busem to nemá smysl...

Nesmyslnost zřízení parkovacích zón bez zajištění sběrných parkovišť snad ani nemá smysl znovu komentovat.

+6/0
8.9.2016 15:08

P43e51t46r 63L67u28d64a82n23e50k 1257774417203

Ono to není tak jednoduché. Největší problém v současnosti je, že je ucpanej už samotnej kulaťák(kvůli přechodům na tram ostrůvek) a tak není často kam najet. A za to nemůže, že je tam jen 1 pruh. Nešlo by to ani kdyby tam byly 2 nebo třeba i 5 pruhů.

+1/−1
8.9.2016 15:20

J36a47n 84D50l45o55u89h92ý 8396620473830

no co? Zklidnili tam dopravu, ne? ;-D

0/0
8.9.2016 15:27

H61a67n38a 67N96o85v50á64k56o32v38á 5430534529

máte pravdu, že je tam toho víc. Ale dokud se najíždělo 2 pruhy (a taky dokud na kruháči šlo odbočit přímým pruhem do Evropské), zácpy tam takové nebyly. Ano, dnes je tam opravdu doprava klidnější. :-D Tedy, co se rychlosti týče. :-)

+2/0
8.9.2016 15:41

J44a95k22u55b 31Š32a11f18a31n51d68a 7305517641741

Nemáte pravdu. Ujici JP nebrzdí jeden pruh ale nájezd na kruhák. Ostatně kus před kruhákem jsou 2 pruhy. Zůžení na jeden není kvůli tramvajím ale kvůli přechodu.A i kdyby tam byly 2 pruhy tak je to jedno protože kruhák je ucpaný díky výjezdu k Prašnému mostu.

+2/0
8.9.2016 16:14

K96a95r56e70l 37N64o26v98o60t81n85y 4207434342842

Asi nebyli, víte jak to mají z radnice daleko? Autem se tam nedá jet, víte jaký je tam maso? Ti jsou rádi , když po probojování se do Dejvic auto strčí na svá VIP parkoviště na dvoře radnice, nebo že by tam taky byla modrá?

0/0
11.9.2016 10:10

Z82d38e27n17ě21k 45B49e94r66á35n37e40k 2448375586752

Nějaký úředníček a je proti uzavření exitu Blanky na Prahu 6. Zřejmě nebydlí na Praze 6.

0/−11
8.9.2016 14:59

L43u81d43v14í66k 62G46a57j94d72o67š56í38k 2315713284322

Netrefil jste se. Bydlí tam. ;-D

+2/−1
8.9.2016 15:14

Z20d18e44n44ě67k 36B57e88r83á21n30e42k 2978905716302

Potom ale jezdí městskou dopravou anebo je to jeden z těch, kdo profitují na stavbě Blanka, vedle soudruha Béma.

0/0
8.9.2016 15:31

B46o57h61u67s90l13a49v 33K59r54á74l87í54k 2311970779976

Jakou jinou dopravou než městskou byste chtěl jezdit po městě? Ale je fakt, že používat auto k městské dopravě je absurdní nesmysl.

+1/0
8.9.2016 18:43

Z18d72e18n35ě64k 35B46e97r45á40n15e56k 2728835526342

Kolikpakk z těch, kdo mi dali mínus pracuje na Magistrátě?

0/0
8.9.2016 15:32

R58o47b59i50n 80Ž73i58ž49k53a 2418284126966

Já tam nepracují, jen si neviditelné za vlastni nos.

0/0
8.9.2016 15:43

R44o18b32i74n 21Ž10i22ž72k21a 2738494356136

Nevidite.

0/0
8.9.2016 15:44
Foto

P64a66v51e87l 29P48o28d25e70š77v72a 5299607579

Parkovací domy jsou jedna velká zlodějina.

+2/−2
8.9.2016 14:50

J31a36n 60D16l84o92u66h27ý 8386170223630

Nejsou, právě že nejsou - žádné... ;-D

+2/0
8.9.2016 15:02

M60a76r23t57i34n86a 39D17v34o32ř46á87k73o76v24á 3764943890174

Tunel po otevření na několika místech v Praze zkomplikoval dopravu. Aha :o) Kocourkov hadr. Kdo dělal koncepci dopravy?

0/−3
8.9.2016 14:24

J14i42ř37í 92H21o62v51o22r74k95a 2796727830691

Tunel obecně vzato dopravu zlepšil. Jasně, každá změna někde může mít nějaký negativní dopad. V tomto případě jde jednak o to, co se zjistí až v praxi, jednak o to, že chybí navazující stavby, se kterými se počítalo.

+15/−1
8.9.2016 14:28

Z90d40e16n60ě19k 10B58e70r36á70n91e29k 2358825476142

Píšete hlouposti, měla být udělána koncepce se všemi dopady ještě před započetím stavby Blanky. Tedy schopná koncepce pro všechny, nejen pro Béma s Janouškem.

0/−6
8.9.2016 15:00

L91u50d23v39í26k 72G53a72j80d30o41š74í75k 2655223574492

Pane Beránku, ten koncept se všemi dopady samozřejmě udělán byl a vyplynulo z něj předpokládané zhoršení situace na Vítězném náměstí.

To se ovšem neuvažovalo o tom, že bude uzavřena Korunovační, což přivedlo na Svatovítskou dvojnásobný počet aut a došlo k dopravnímu kolapsu.

Korunovační má být uzavřena do prosince, čili je to dočasný problém.

Navíc projekt obchvatu odlehčujícímu Vítěznímu náměstí je navržen v územním plánu už dávno.

+5/0
8.9.2016 15:19

K18a11r91e53l 85L63a83n55g94r 2412777310848

Musi do prosince. Bo by se mistni uplakanci nevyspinkali... V Moskve by se jelo nonstop a mistni by byli zticha protoze bordel by byl jen chvili, Tverskou udelali za DVA mesice. Prvni tyden lidi nadavali, ale kdyz videli jak se to hybe skousli tu chvilku nepohodli. Navic to tam naplanovali na dobu kdy si lidi berou dovolene.

0/0
8.9.2016 21:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.