- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám na ta omezení v zahraničí. Segway umí různé rychlosti. Zpravidla nesmí na silnici do běžného provozu. Měl by přednostně využívat cyklostezky. Na chodníku by se měl pohybovat max. rychlostí chůze. (Což umí, ale v Praze se to moc nedodržuje.)
Napadá mě, samá elektronika. Jestli by nemohl mít nějaké udělátko před najetím do překážky, resp. chodce. Jako robotické vysavače. Třeba i něco takového už má, nevím?
Pak jde o věk jezdce. V Německu chtějí řidičák od 15 let. Vidím min. váhu jezdce 40 kg. Tak mi přijde, že děti od 12 let v doprovodu dospělého nejsou problém.
Pak jde o povolenky. Umím si představit, že město vydá povolení jen pro omezený počet turistických segwayů pro vjezd do centra. Možná by šla určit trasa, kam segwaye nesmí vjíždět třeba od 11-18 - třeba Královská cesta.
A co je největší soda. Zcela správně občas v zahraničí chápou segway jako kompenzační pomůcku pro zvýšení mobility. Stáváme se seniorskou společností. Všechny vozíky pro seniory by měly mít povolení pro chodníky. Dřív než začnu uvažovat o seniorském vozíku, určitě bych chtěl zkusit nejprve segway. Uvítal bych růžové segwaye v centru u metra pro pohotové zápůjčky.
Přitom i vozíčkáři mají problém se stejně pitomým schvalováním. Elektrické vozíky dovážené do Česka se dokonce omezovaly, aby nemohly jet rychleji, než je rychlost chůze. Neskutečná šikana.
Takže Praha už může řešit jak bude povolovat výjimky pro Pražany, co budou potřebovat na segway jezdit Prahou. A jako vetchý chodec rozhodně odmítám akceptovat zákaz vstupu na Kampu či na nějaký chodník.
Ten zákaz je nesmysl hloupých pražských komunálních politiků a pár závistivců.
Segwaye považuji za ideální turistickou atrakci, co Praze vydělává peníze. Opět vítězí pitomci, co bydlí v centru a turismus jim komplet vadí. Už máme podobný zákaz pouličních umělců, zákaz rušení nočního klidu, kdy vadí noční kluby... Podle mě jde o vážné škodu způsobené Praze. V zájmu nás všech je, aby tady turisté utratili maximum peněz. A to bez atrakcí nejde.
Napadá mě, že problém je velké množství segwayů v provozu v jeden okamžik a v době narvaných ulic. Šel bych cestou licencí, co by omezily počet jak vozítek, tak jejich provoz v nejvytíženějších časech. Prostě zavést jen optimální regulaci. Ne plošný, drahý a nesrozumitelný zákaz a pražské ulice zohyzděné dalšími nechutnými zákazovými značkami.
Základní problém, že na tom vesměs jezdí nebezpeční začátečníci, nevyřešíte.
To je stejné jako: ... Přes plošný zákaz alkoholu a drog čeští řidiči stále jezdí pod vlivem - chybí totiž policisté, kteří by je kontrolovali...
ja nevim co se resi, staci byt ohleduplny a to ode vsehc ucastniku, ucastnici si proste nesmi myslet, ze kdyz nekde jsou ze to misto je jen pro ne, pak se nestane ze chodec vleze bez podivani do vozovku, ci jde stredem chodniku a blokuje cestu vsem ostatnim chodcum, kolarum proste vsem a to same ale ostatni stejne , proste staci se prestat chovat jako tupe egoisitcke hovado a sledovat deni kolem sebe a neni problem
Již po ohlášení, že páni podnikatelé přijdou o kšeft bylo jasné, že dají české chytré hlavy dohromady a něco vymyslí, aby se sezóna hezky dojela ...
Mámo nebul, tak se posuneme za značky, no a dál to již neplatí .....
Na co značky? Nestačila by vyhláška? Když pojedu po chodnilu na motorce, tak mě taky pokutují i bez značky.
Tam je to ale ze zákona, ne dle vyhlášky. Proto se taky dlouholetá socialistická vyhláška musela předělat na zákon.
Kocourkov ,stačí vyhláška. Komu asi z toho tečou peníze.
Značka, kterou neminu, mne nezavazuje. To může být u těchto vozítek větší problém, protože na silnici snáze najedou mimo křižovatku. A což teprve, kdyby to chtěl někdo řešit zónou.
Hned první věta "vozítka nezmizely". Naštěstí je září, takže korektor jistě už chodí do školy. Jestli se dostane až do 4. třídy, tak se třeba naučí i shodu podmětu s přísudkem.
Jsou "kouzelné", hlavně na Staromáku a okolo něj,ale kšeft je kšeft a že je to dokonalý Kocourkov nikoho nezajímá !