Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Překreslení stanic metra D problém nevyřeší, tvrdí architekt Kučera

Napřed dělat mrtvého brouka, a když už není na výběr, přijít s narychlo spíchnutými vizualizacemi. Tak vidí aktuální dění kolem budoucí podoby stanic metra D architekt Petr Kučera.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F53r34a49n74t72i94š17e92k 75Š73i65m34ů29n62e61k 5466372730411

No myslim ze mesto by zadny stanice ani stavet nemelo to at postavi ten kdo bude mit nad stanici hypersupermultikultimarket je to jen blbost politiku a jejich bankeru. Proste neumeji zajmy sjednocovat a vyzivaji se v neustalem hadani .Ach kde je takovy Sramek ,,,,,,dohodli jsme se ze se dohodneme,,,,My kyvnem na krematorium a vy zacvaknete kongruu,,,,,

0/0
15.9.2016 19:57

V46á78c66l73a86v 15Č64e40r32n73ý 9287836940927

Prokrista pána na co jste čekali od roku 1970 páni architekti, kdy vznikly první úvahy o trase D ?? Všechny Vaše kresbičky a připomínky jste měli dávno udělat. Jezdit se mělo již v roce 2004. Další termín 2022 je podle primátorky Krnáčové nereálný a posouvá se do roku 2027(??). Přijeďte se k nám do Písnice podívat, jste srdečně zváni na "zážitkovou jízdu" - nejlépe v pátek odpoledne v tropických vedrech. Prodloužení trasy tramvají Levského -Libuš (Nové Dvory) se místo termínu ihned, který by byl alespoň dočasným ale velmi účinným opatřením, plánuje souběžně s výstavbou metra, ale to již bude k ničemu...

+3/0
15.9.2016 12:44

P98a40t91r90i77k 79E40g28e74r 2888880329271

Já bych překreslil celou trasu metra linky D DEPO PÍSNICE - Písnice - Libuš - Poliklinika Modřany - Hodkovičky - Lhotka - Novodvorská - Thomayerova nemocnice - Nádraží Krč - Olbrachtova - PANKRÁC (C). Důvodem je lepší využití linky D. Dále stále trvám na tom, aby Praha 12, Ropid zavedl autobus vždyť linky 114, 117, 150, 157, 193, 215 by mohl upravit a nová linka by mohla jezdit v této trase například s číslem 153.

0/0
15.9.2016 8:42

K20a61t59e47ř25i17n88a 69D20r86a59h61o69k17o64u84p29i57l89o70v41á 9296321692553

Spíše by mě zajímalo, kdy se pojede metrem do - jednoho z největších sídlišť - Bohnic. http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Metrem_do_Bohnic ;-D

+1/0
14.9.2016 15:45

J58i92ř11í 28K14r76e84j64č86í54k 2777728354126

Snadná odpověď. Nikdy.

+3/0
14.9.2016 22:14

M75a16r33t87i52n41a 38M18a72t74ě43j55k41o98v61á 5855892396886

Mně třeba na všech dosavadních vizualizacích chybí praktická stránka věci. Jak budou zastávky napojené na okolí? Bude zastávka Nemocnice Krč nějak propojená s nemocnicí v Krči? Jak budou do schématu zakomponované informační tabule nebo třeba reklamní plochy (co si budeme nalhávat, ty tam prostě budou). Změna barev a textur pro mě coby pasažéra není to hlavní.

0/0
14.9.2016 15:34

P91e66t24r 86A51g16u19l74á96r 4817628850224

To je fakt frajer.... Když jsem to viděl, tak jsem si říkal - jak to proboha chtějí udržovat? Čistit? Metro je místo, kde je vlhko a velice prašno. Málokdo si uvědomuje, že na všem ulpívá prach z brzdových destiček vlaků. JAk chtějí proboha čistit špínu a plíseň z hrubého povrchu? NAvíc projekt vychází zcela nepochybně z technických paramtrů a zdaleka nejde jen o pohledovou stránku. Moc by mne zajímalo, jak dlouho by trvalo, než by páni architekti zjistili všechny technické požadavky, aby mohli vůbec projekt zpracovat. Ti, kdo již pár stanic vyprojektovali mají zásadní náskok. A je jedno, jestli je to v tomto případě bohudík, protože už nemusí objevovat slepé uličky, nebo bohužel, protože se to dostávají pořád stejné firmy. Pro mne jako uživatele je to bohudík, protože ti pánové, kteří ty projekty technických prostor řeší již vědí, že se jim tunel nezboří a most nespadne. Ale co noví páni architekti? Jaké mají zkušenosti? Chtějí si jen udělat dekor stanic nebo jsou si jistí, že zvládnou i zbytek stanice a tunel?

+5/−2
14.9.2016 15:19

V92l54a23d63i17m41í78r 38R26ý50p29a36r 2830584456850

"studenti architektury vytřeli těm podnikovým svými mnohem lepšími architektonickými návrhy zrak" Kdo to vlastně tvrdí? Jak to bylo prokázáno, změřeno, odhlasováno? Tady je to podáno, jako by to byl neoddiskutovatelný fakt.

+5/−3
14.9.2016 15:13

J12i11ř63í 48K82r43e45j61č28í80k 2817438654406

Tvrdí to tenhle nedouk, tak to přece musí být pravda... ;-D

0/0
14.9.2016 22:15

E35v20a 87H31o61r86o84v96á 3779581601590

No jestli páni studenti někomu vytřeli zrak.....ten pohledovej beton je fakt cool super design novinka, co spatřila svět někdy před 50 lety.

+5/−1
14.9.2016 14:32

K74a25r93e60l 66N57o73v87o93t80n97y 4477384592182

Někteří " BETONÁŘI" na pohledový beton nedají dopustit, jenže je fakt, že jiné pičičandičky v tunelech (i jiných tunelech) hodí víc:-P

0/−1
14.9.2016 14:41

J61a44k36u58b 45R71o85u25s 3193470624952

Pozor, máme tu expertku na desgin a moderní architekturu.

0/−1
14.9.2016 17:35

J58a10n 15V32o14j86t33í67š29e66k 6672241335686

Vůbec nejde o to, co je na stěně.

0/0
15.9.2016 1:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.