Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Zlíchov spojí s Podolím nový most, sloužit bude pěším a MHD

Praha začala s přípravou na výstavbu Dvoreckého mostu, který zaplní prostor mezi Barrandovským a Palackého mostem přes Vltavu. Sloužit však bude jen pěším, tramvajím a autobusům. Jeho podoba vzejde z architektonické soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O37l41d27ř47i84c80h 73Ř67e34z91n54í59k 7455962664208

a neměli by se radši soustředit na severní okruh a most v Řeži?

0/0
16.9.2016 18:50

O78l80d31ř62i27c20h 16Ř96e67z68n36í20k 7155812594738

tohle je nějak zbytečný... by se měli soustředit na stavbu severního okruhu a mostu v Řeži!!!

0/0
16.9.2016 18:48

A68d50a97m 76P21o10c33h42e 7498856700305

Co jenna tom zbytečného? A víte, že srovnáváte pražskou a státní investici?

+1/0
16.9.2016 23:30

P17a16v76e84l 51V82e25t93e40š63n39í26k 7345308785267

Zbytečný by nebyl. Cesta mezi Prahou 5 a Prahou 4 je dosti mizerná.

Máme tam sice autostrádu na Barrandovském mostě, jenomže tam už je to teď přetížené dálkovou dopravou.

Pro místní dopravu by to byla jednoznačně výhoda. I když by to bylo třeba jenom pro tramvaje a pěší.

0/0
24.9.2016 18:57

M54a62r62t52i41n 80Š89e93d98i88v98ý 1778569882220

No reknete, neni to skvele, ze zijeme v tak bohatem state, ktery si muze dovolit vedle 28 let stareho mostu, ktery je nejvytizenejsi v Praze i v CR postavit za tezky prachy jeste jeden co bude jen pro MHD a kola. Tak takovy luxus nemaji ani u zapadonemeckych soudruhu.....ale preci jen neni to moc Antone Pavlovici......neudelame ho jen pro elektorokola a kocarky?

+3/−9
15.9.2016 16:51

A41d49a84m 88P61o90c50h67e 7318656650435

Kam přesně byste na ten 28 let starý most chtěl nacpat tramvaje??

+4/0
15.9.2016 19:43

T15o21m80á51š 90Z30a17p87i86o32r 1275873360255

Konecne krok spravnym smerem. Volna trat pro velkokapacitni dopravu, zachranku s klidovym zazemim. Napojeni na zlutaky pecka.

+3/−1
15.9.2016 16:37

V81á85c62l83a46v 47O50l50m97e76r 2485404270349

Je to totální úlet který nějaké zlepšení dopravy v širším centru vůbec neřeší .Jestli budou někdy peníze na takovou akci, tak ať se raději proinvestují smysluplněji.

+2/−9
15.9.2016 14:43

A13d93a40m 86P75o46c83h82e 7278466170575

Nějaký konkrétní argument, co je na tom špatně...?

+2/0
16.9.2016 23:30

J49a11r35o18s31l96a62v 45Š19k64o15d47a 6284278919631

pockejte az se zaktivukou aktivisti. Postavi se leda model.

+1/0
15.9.2016 14:04

P22a14v13e60l 13M82a83t91o90u40š21e88k 5400987678254

Jestli to půjde tak rychle jako s trasou D metra nebo s "rychlodráhou" na letiště a na Kladno, tak to bude běh nejméně na deset generací.

+2/0
15.9.2016 13:20

B75ě88l96a 48H25o89r54á51k76o80v25á 1488882929670

Tak nejdřív se omezí průjezd v plno ulicích dopravním opatřením a pak se všichni hrozně diví, že v tom zbytku je nárůst dopravy, nedej bože postavit novou cestu pro naopak zklidnění a rozmělnění dopravy!! Všichni lidé nebudou nikdy chodit pouze pěšky nebo na kole a MHD i kdyby byla zadarmo ze spotřební daně za PHM!!!!!! Zejména protože to často není možné z pádných důvodů a z nudy a pro srandu králíkům v těch kolonách opravdu nestojí!![>-]Rv

+3/−1
15.9.2016 13:01

P57a54v30e69l 23M43a56t54o66u27š42e26k 5900847738144

Jsou 2 lidé bydlící v místě A a dojíždějící za prací do místa B. Jeden jezdí celý život do práce prakticky výhradně autem a tvrdí, že to jinak nejde, druhý po celý život auto k dojíždění do práce, možná až na zcela výjimečné případy, nepotřebuje, případně ani žádné nemá.

0/0
15.9.2016 13:24

J19o95s89e70f 38B29r53o47ž32e58k 7603825312671

A? Ten jeden veze sebou spoustu věcí co potřebuje k výkonu své práce, ten druhý přejede, aby se v místě B opřel o lopatu, kterou po skončení šichty pohodí zpátky do příkopu. Ten jeden pracuje 10 hodin denně a šetří tedy každou minutu a ten druhý si odstojí svých 7 hodin a zbytek dne klidně tráví v tramvaji, vždyť by se jinak nudil. Takhle můžu pokračovat do nekonečna.

+3/−1
15.9.2016 13:59

P45a13v96e71l 63M44a20t39o54u80š29e44k 5400317818724

Nebo ten jeden si veze na sedačce pro spolujezdce 4 lejstra a myslí si, že je pánem zeměkoule, a ten druhý nese desetikolovou brašnu nebo bágl a odpoledne ještě stihne cestou z práce nakoupit a večer uvařit.

+2/0
15.9.2016 14:51

J63a66n 13B75u15b51i97k 9322381382107

ano, i to je možné.

A druhý den třeba zase jinak.

Tak nechme každému z nich, aby cestoval, jak uzná on sám za vhodné a nepředepisujme mu to. A neklaďme ani tomu ani tomu ideologické překážky........

+6/0
15.9.2016 15:24

D81a46v63i81d 72T32u97r81e39č28e28k 5317381939796

Dobrý.

Nas druhou stranu, tento most by měl stát cca 900 m od barrandovského mostu, proto se nabízí otázka, proč baranďák nemodernizovat/ nerotlzšířit o pruh pro tramvaje či autobusy? Na krajinu by to nemělo vliv (u vody na zlíchově je je hezky, nevěřím, že bude jednoduché jednání s pravým břehem - vybudované loděnice , žluté lázně a podbně) a může se začít vlastně ihned, ne až po soudních průtazích za x let... ;-)

0/−5
15.9.2016 12:49

P50a18v51e93l 88M31a64t58o94u93š79e54k 5610927148744

Taková přestavba by byla téměř jistě daleko náročnější než stavba nového mostu.

+8/0
15.9.2016 13:25

J43o34s43e37f 91B90r97o55ž21e41k 7493525542441

Stačilo by klidně ponechat Baranďák jen pro okružní dopravu a přejetí ze Strakonické do Podolí a Bráníka dát dedikované pruhy. Nebo místo nesmyslných semaforů na sjezdu dolů z Baranďáka právě do Bráníka udělat mimoúrovňový sjezd. A rázem by Baranďák nebyl zacpaný - alespoň ve směru P4 ne.

+1/0
15.9.2016 14:03

M45a73r80t35i11n 88Z80e44l48e78n26y 2877670879929

Rozumné řešení, snad se to podaří dotáhnout do konce.....

+4/−1
15.9.2016 12:48

B77ě46l87a 35H53o84r95á94k66o86v59á 1208942829560

Kolony na Barrandovském mostě způsobují pomatenci co upřednosťují nájezd autobusů již po projetí jednoho až třech aut a vůbec si neuvědomňujou, že autobusy jezdí také v opačném směru!! A při tom stačí tak málo, nechat vždy dokončit právě probíhající cyklus!!

+5/0
15.9.2016 12:48

M81i22r14o59s58l15a72v 35G91r24o92s97s85m64a20n14n 8322209614

Zjevně si pletete termíny fáze a cyklus. A také si neuvědomujete, že ten autobus z Modřanské prostě někdy projet musí a krátí zcela náhodně jakoukoli fázi, tedy jak kolizní, tak vlastní pro autobusy z mostu.

0/−2
15.9.2016 23:16

M43a94r60t26i10n 59V49o78k24o48u50n 2785840603917

Autobusy na Modřanské z centra krátí rampu z Barrandovského mostu nejdříve po uplynutí minima, což je v tomto případě cca 10 - 15 sekund, pokud se nepletu. A autobus od Braníka takto nenabere téměř žádné zpoždění, to je pěkné, ale na Barrandovském mostě a dále na Strakonické/Dobříšské je dopravní peklo. V něm pak zbytečně stojí i jiné autobusy MHD a nabírají významná zpoždění. Navíc pokud fronta dosáhne až do tunelu Mrázovka, redukuje se volno na vjezdu do tunelu až v daleké Troji. Auta pak zahltí i Holešovice, protože nemohou do tunelu, jezdí přes Trojský most a nebo most BarikádníkůRv. Takže i dobrý úmysl může plodit hodně zlé důsledky.

+1/0
16.9.2016 20:27

J95a14n 82B18u39b86i14k 9212951202597

a máme tu co, soudruzi, máme tu druhé Běchovice.

Most chceme, ale bez aut. Ony by nám totiž (možná) jezdily Jeremenkovou ulicí. Nebo po Podolském nábřeží. Nebo vůbec kolem nás.......

Cizí auta jsou tedy pryč, budou jezdit u sousedů. Teď ještě jak to udělat, aby nám v Jeremenkově nesmrděly autobusy a nevrzaly tramvaje......

Ale most, to jo, ten chceme....

P.S. důvod, proč na mostě nemají být auta je odpor občanských sdružení z oblasti výše zmiňované........

+8/−1
15.9.2016 12:39

K85a19r40e56l 82M36y98l42k49a 9606308958137

Podle analýz většiny dopravních expertu vam vyjde, ze Praze zoufale chybí mosty. Před otevrenim nového trojskeho u Blanky se předtím nepostavil zadny vice nez 20let! Staci se na to podívat i jen selským rozumem. Počet aut se za posledních 20 znekolika nasobil a ta auta nekudy Prahu rozdelenou rekiu přejíždět musí. Většina dopravních zacep ma v Praze prave důvod v nedostatku mostu. Vždyť koukneme jen na tuto chvíli přetíženou sestku a Kulatak. Most pres Vltavu je na severu Prahy poslední v troji a další až v Kralupech. Navíc nárůst aglomerace a ta auta se logicky dostávají do trychtyru a ucpávají město. Ale Praha raději stavi pavilony pro Pandu za miliardu nez potřebné mosty, zákonodárci schvaluji tisíce zbytečných byrokratických nesmyslu, nez aby zjednusili stavební řízení, které kvůli složitosti, prilisnemu otevřenosti s napadnutelnosti od vseruznych subjektu kritizuje i Evropská unie, a většina dalších světových organizaci. Kazdy progresivní nápad na jakoukoli vystavbu se tak stava předmětem vyděračství vsemoznych aktivistu a rozvoj ke tak téměř znemožněn. :(

+12/0
15.9.2016 12:27

A10n18t36o58n86í50n 45S17v47o92b67o16d31a 3244803749382

U Trojského mostu je ještě tunel za mnoho miliard, protože chybí severní obchvat, tak se tunel vytěžuje :-)

0/0
15.9.2016 12:34

K82a63r16e50l 73M39y47l67k65a 9236798518217

Obchvaty Prahy jsou další kategorií, kdy mam obavu, ze se jich dockaji možná až generace narozene okolo roku 2030 v jejich produktivním veku. To same draha na letiště, to same modernizace železnic v cr, to same dostavba dalnic. Místo aby se v dobe hospodářského růstu investovalo do rozvoje chybějící infrastruktury anebo jeji modernizace, tak se peníze veřejných rozpočtu akorát projídají na zvyšování poctu uredniku, provozních nakladech a uplacenim voličstva zvyšováním podpor.

+6/0
15.9.2016 12:50

P41e74t17r 78Č18e30r59m55á34k 9558745519480

Máte pravdu, ale co chcete v době kdy je možné že radním pro územní rozvoj je magor a cyklofašista v jednom, a když ho vymění tak zase za ekoteroristku...

+1/0
15.9.2016 20:35

P26a71v50e60l 22M27a67t20o76u66š88e62k 5360787878904

Praha má mostů strašně moc a lidé si na to zvykli. Srovnatelně velká Budapešť má mostů přes Dunaj asi 8, Praha přes Vltavu 13, nepočítám-li železniční.

0/−1
15.9.2016 13:35

J30o36s65e64f 35B61r91o97ž51e16k 7593245822581

Zkuste si projet Karlův.

+2/0
15.9.2016 14:06

P18a41v97e34l 22M75a27t14o11u61š83e10k 5630187288264

Dobře, tak použitelných pro auta 12. To je opravdu málo!

0/0
15.9.2016 14:52

J80o51s70e63f 13B28r19o85ž22e64k 7783515192151

Ještě uberte - např. Libeňský je zavřený.

A ano, je to málo - protože třeba ta Budapešť má téměř každý most 2 a více pruhů v jednom směru - myslím, že např. ten přes Margaretin ostrov má 3 - a jsou to průjezdné mosty, ne aby okamžitě za mostem byla blokační křižovatka se semafory s věčnou červenou, jako je baranďák.

A mostů které mají víc než 1 pruh je 5. A k tomu poslední městský most na jih je Palackého - pak už skutečně nic není až městský okruh a veknovní okruh.

+2/0
15.9.2016 17:02

F66r53a37n28t57i57š64e11k 65Š22i73m26ů35n13e80k 5356972830781

No Budapest ,,, aglomerace je dvakrat tak velka jako Praha je to proste Pariz vychodu,,,,,, Boulevardy,,,,a proste jiny problemy Kontrolni otazka zkusil jste nekdy autmo odbocit v Budapesti doleva???

0/0
15.9.2016 17:59

J35o34s18e52f 28B55r89o32ž21e22k 7563955742931

V mnohém máte pravdu, ale před Trojským se postavil most na jižním obchvatu Prahy - součást obchvatu. A taky ho mohou Pražané využívat - já např. když musím na D1, tak jedu vždy (ze západní části Prahy) už obchvatem.

+1/0
15.9.2016 14:08

M94a93r40t72i44n 59S70t60a79n84ě58k 3891853920157

prave. podle mne by to potrebovalo most nekde v podbabe a ne u barandaku (ne ze by neulevil ale v podbabe je potrebnejsi)

+1/0
15.9.2016 17:21

F15r85a66n94t71i83š80e58k 10Š18i71m67ů34n52e87k 5186262970311

Dovolim si dopurucit starou ale stale aktualni knihu Prazske mosty,,,, Autor tam poznamenava ze mostu je v Praze dost,,,,co chybi jsou rozumna predmosti a rozplety,,,,Cechuv most ustici do Stalinovych schodu,,,,i I kapacita samorneho Nuselskeho mostu by vystacila se dvema pruhy, Problem jsou nasledulici krizovatky. i Barrandovsky nost ma sirku dostatecnou ale nedostatecne rozplety,,,,,

+1/0
15.9.2016 17:26

L39u18b50o61š 62B33ř18e73z53i32n93a 2372683950261

Stručná otázka : a bude stát miliardu?

0/0
15.9.2016 12:16

P16a35v89e10l 12N20o24v45á39k 7646713905450

Ne, bude stát 2;-D

0/0
15.9.2016 12:32

R18a91d75e42k 91N63o62v95a64k 9344143719630

Bude stát?

Bude?

?

0/0
15.9.2016 13:24

J19a36n 35Š16v79e12c 5702176467619

Sice chápu obavy Prahy 4, že kdyby byl most i pro automobily, tak zhoustne doprava v Praze 4.

Jenže oni by všichni chtěli, aby se všude bez problémů dostali, ale zároveň odmítají mít dopravní stavby v okolí svého bydliště.

Obě dvě jaksi splnit nejde...

+17/0
15.9.2016 12:16

J28o25z95e21f 24H72r20i96c89i41š72i65n 4613560610456

Jen aby z toho mostu nebyl tunel.

+2/0
15.9.2016 12:12

J15a43n 30Š50v11e85c 5382476117869

Včera článek o mostě v Brně a dnes Praha.

Když vy nový most, tak my taky!

Ale jen více takových staveb, protože jak v Brně, tak v Praze to dopravě pomůže.

0/−2
15.9.2016 12:11

V19a32c83l69a29v 37P70e39r57o26u94t52k47a 6338537374231

A je po krásné vyhlídce od řeky na Vyšehrad..

0/−6
15.9.2016 12:08

M52i74c78h54a43l 96M37e86č94i60a42r 1860570199365

Prečo? Z toho mosta to bude ešte lepšie, nie?

+2/0
15.9.2016 14:38

M21a44r94e31k 97Š44t50v61á94n 9965968733713

Ten most povede ke břehu pod Kavkama. Vyšehrad je krapet jinde.

+3/0
15.9.2016 15:50

D98u57š57a22n 40S77o50c71h91a 9506741783241

Potrebujou namastit kapsy, tak pripravuji dalsi tunel :)

0/−7
15.9.2016 12:04

R39i46c42h20a69r65d 24T92o27m55e57č52e79k 7196925446421

To je důležitá informace, nový most spojí Zlíchov s Podolím, ale stavět se nebude.

0/0
15.9.2016 12:01

V89á97c86l70a86v 10Č61e24r31n19ý 9717576290937

Ano, takže další vyhazování peněz, trasa D metra bude za milion let, protože nejsou peníze..A co takhle prodloužit tramvaj z Levského do Libuše aby nekončila v polích, ale přiblížila tramvajové spojení dalším 50 000 lidí,což se plánuje prý až časově souběžně s metrem D? Ale až bude D hotové, tak už to nebude tak akutní. Nevím proč už trasa nebyla prodloužena do Libuše (eventuálně na Nové Dvory) už při stavbě trasy nádraží Braník - Levského, z hlediska peněz přece nemohlo být 16 místo 13 km o tolik dražší.

+3/0
15.9.2016 12:01

R29a52d82e15k 13N29o83v36a41k 9584773809110

Trasa D nebude, peníze jsou ale nejsou vykoupené pozemky. V současnosti ne více než 10%

+3/0
15.9.2016 13:25

V98o68j60t67ě56c36h 58M59o76r91a53v51e46c 5795954476555

A na severu pořád nic...

+2/0
15.9.2016 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.