Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Zlíchov spojí s Podolím nový most, sloužit bude pěším a MHD

Praha začala s přípravou na výstavbu Dvoreckého mostu, který zaplní prostor mezi Barrandovským a Palackého mostem přes Vltavu. Sloužit však bude jen pěším, tramvajím a autobusům. Jeho podoba vzejde z architektonické soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O80l44d63ř82i31c11h 11Ř80e80z74n40í26k 7615712384478

a neměli by se radši soustředit na severní okruh a most v Řeži?

0/0
16.9.2016 18:50

O39l29d94ř45i47c63h 76Ř10e14z83n11í97k 7905742834248

tohle je nějak zbytečný... by se měli soustředit na stavbu severního okruhu a mostu v Řeži!!!

0/0
16.9.2016 18:48

A10d64a31m 71P33o57c47h51e 7678926970215

Co jenna tom zbytečného? A víte, že srovnáváte pražskou a státní investici?

+1/0
16.9.2016 23:30

P86a48v10e55l 29V55e55t43e14š31n42í80k 7855818275267

Zbytečný by nebyl. Cesta mezi Prahou 5 a Prahou 4 je dosti mizerná.

Máme tam sice autostrádu na Barrandovském mostě, jenomže tam už je to teď přetížené dálkovou dopravou.

Pro místní dopravu by to byla jednoznačně výhoda. I když by to bylo třeba jenom pro tramvaje a pěší.

0/0
24.9.2016 18:57

M98a82r88t98i55n 12Š60e16d16i75v15ý 1718569932790

No reknete, neni to skvele, ze zijeme v tak bohatem state, ktery si muze dovolit vedle 28 let stareho mostu, ktery je nejvytizenejsi v Praze i v CR postavit za tezky prachy jeste jeden co bude jen pro MHD a kola. Tak takovy luxus nemaji ani u zapadonemeckych soudruhu.....ale preci jen neni to moc Antone Pavlovici......neudelame ho jen pro elektorokola a kocarky?

+3/−9
15.9.2016 16:51

A70d77a88m 27P96o62c96h44e 7558376670655

Kam přesně byste na ten 28 let starý most chtěl nacpat tramvaje??

+4/0
15.9.2016 19:43

T60o10m38á52š 70Z64a34p50i92o25r 1325863400455

Konecne krok spravnym smerem. Volna trat pro velkokapacitni dopravu, zachranku s klidovym zazemim. Napojeni na zlutaky pecka.

+3/−1
15.9.2016 16:37

V49á49c22l79a49v 71O56l37m62e19r 2185924980299

Je to totální úlet který nějaké zlepšení dopravy v širším centru vůbec neřeší .Jestli budou někdy peníze na takovou akci, tak ať se raději proinvestují smysluplněji.

+2/−9
15.9.2016 14:43

A45d85a53m 53P28o43c94h55e 7168466620105

Nějaký konkrétní argument, co je na tom špatně...?

+2/0
16.9.2016 23:30

J91a68r39o76s62l65a40v 66Š27k56o94d42a 6574278929131

pockejte az se zaktivukou aktivisti. Postavi se leda model.

+1/0
15.9.2016 14:04

P71a74v42e62l 71M35a31t57o39u78š42e22k 5110537928164

Jestli to půjde tak rychle jako s trasou D metra nebo s "rychlodráhou" na letiště a na Kladno, tak to bude běh nejméně na deset generací.

+2/0
15.9.2016 13:20

B42ě86l71a 64H67o33r42á54k36o67v62á 1288382579200

Tak nejdřív se omezí průjezd v plno ulicích dopravním opatřením a pak se všichni hrozně diví, že v tom zbytku je nárůst dopravy, nedej bože postavit novou cestu pro naopak zklidnění a rozmělnění dopravy!! Všichni lidé nebudou nikdy chodit pouze pěšky nebo na kole a MHD i kdyby byla zadarmo ze spotřební daně za PHM!!!!!! Zejména protože to často není možné z pádných důvodů a z nudy a pro srandu králíkům v těch kolonách opravdu nestojí!![>-]Rv

+3/−1
15.9.2016 13:01

P70a26v11e51l 44M70a29t47o29u43š17e29k 5330867968534

Jsou 2 lidé bydlící v místě A a dojíždějící za prací do místa B. Jeden jezdí celý život do práce prakticky výhradně autem a tvrdí, že to jinak nejde, druhý po celý život auto k dojíždění do práce, možná až na zcela výjimečné případy, nepotřebuje, případně ani žádné nemá.

0/0
15.9.2016 13:24

J25o13s11e35f 24B40r31o48ž13e51k 7103175442661

A? Ten jeden veze sebou spoustu věcí co potřebuje k výkonu své práce, ten druhý přejede, aby se v místě B opřel o lopatu, kterou po skončení šichty pohodí zpátky do příkopu. Ten jeden pracuje 10 hodin denně a šetří tedy každou minutu a ten druhý si odstojí svých 7 hodin a zbytek dne klidně tráví v tramvaji, vždyť by se jinak nudil. Takhle můžu pokračovat do nekonečna.

+3/−1
15.9.2016 13:59

P67a38v11e30l 32M51a84t52o51u71š70e67k 5340447348254

Nebo ten jeden si veze na sedačce pro spolujezdce 4 lejstra a myslí si, že je pánem zeměkoule, a ten druhý nese desetikolovou brašnu nebo bágl a odpoledne ještě stihne cestou z práce nakoupit a večer uvařit.

+2/0
15.9.2016 14:51

J23a31n 49B69u18b13i35k 9552831552857

ano, i to je možné.

A druhý den třeba zase jinak.

Tak nechme každému z nich, aby cestoval, jak uzná on sám za vhodné a nepředepisujme mu to. A neklaďme ani tomu ani tomu ideologické překážky........

+6/0
15.9.2016 15:24

D79a12v40i29d 29T39u84r75e48č89e31k 5657741129406

Dobrý.

Nas druhou stranu, tento most by měl stát cca 900 m od barrandovského mostu, proto se nabízí otázka, proč baranďák nemodernizovat/ nerotlzšířit o pruh pro tramvaje či autobusy? Na krajinu by to nemělo vliv (u vody na zlíchově je je hezky, nevěřím, že bude jednoduché jednání s pravým břehem - vybudované loděnice , žluté lázně a podbně) a může se začít vlastně ihned, ne až po soudních průtazích za x let... ;-)

0/−5
15.9.2016 12:49

P59a59v63e52l 71M96a14t78o36u86š84e93k 5960597358754

Taková přestavba by byla téměř jistě daleko náročnější než stavba nového mostu.

+8/0
15.9.2016 13:25

J74o47s94e97f 72B48r41o51ž48e93k 7583575752321

Stačilo by klidně ponechat Baranďák jen pro okružní dopravu a přejetí ze Strakonické do Podolí a Bráníka dát dedikované pruhy. Nebo místo nesmyslných semaforů na sjezdu dolů z Baranďáka právě do Bráníka udělat mimoúrovňový sjezd. A rázem by Baranďák nebyl zacpaný - alespoň ve směru P4 ne.

+1/0
15.9.2016 14:03

M98a82r93t15i71n 74Z95e30l12e23n81y 2977600919419

Rozumné řešení, snad se to podaří dotáhnout do konce.....

+4/−1
15.9.2016 12:48

B53ě89l78a 88H64o55r90á37k16o41v86á 1208322119330

Kolony na Barrandovském mostě způsobují pomatenci co upřednosťují nájezd autobusů již po projetí jednoho až třech aut a vůbec si neuvědomňujou, že autobusy jezdí také v opačném směru!! A při tom stačí tak málo, nechat vždy dokončit právě probíhající cyklus!!

+5/0
15.9.2016 12:48

M12i54r31o59s64l84a20v 12G53r62o10s77s26m92a84n89n 8502799584

Zjevně si pletete termíny fáze a cyklus. A také si neuvědomujete, že ten autobus z Modřanské prostě někdy projet musí a krátí zcela náhodně jakoukoli fázi, tedy jak kolizní, tak vlastní pro autobusy z mostu.

0/−2
15.9.2016 23:16

M16a49r68t77i86n 66V53o91k66o97u40n 2875840973117

Autobusy na Modřanské z centra krátí rampu z Barrandovského mostu nejdříve po uplynutí minima, což je v tomto případě cca 10 - 15 sekund, pokud se nepletu. A autobus od Braníka takto nenabere téměř žádné zpoždění, to je pěkné, ale na Barrandovském mostě a dále na Strakonické/Dobříšské je dopravní peklo. V něm pak zbytečně stojí i jiné autobusy MHD a nabírají významná zpoždění. Navíc pokud fronta dosáhne až do tunelu Mrázovka, redukuje se volno na vjezdu do tunelu až v daleké Troji. Auta pak zahltí i Holešovice, protože nemohou do tunelu, jezdí přes Trojský most a nebo most BarikádníkůRv. Takže i dobrý úmysl může plodit hodně zlé důsledky.

+1/0
16.9.2016 20:27

J88a78n 53B39u41b76i67k 9782751442127

a máme tu co, soudruzi, máme tu druhé Běchovice.

Most chceme, ale bez aut. Ony by nám totiž (možná) jezdily Jeremenkovou ulicí. Nebo po Podolském nábřeží. Nebo vůbec kolem nás.......

Cizí auta jsou tedy pryč, budou jezdit u sousedů. Teď ještě jak to udělat, aby nám v Jeremenkově nesmrděly autobusy a nevrzaly tramvaje......

Ale most, to jo, ten chceme....

P.S. důvod, proč na mostě nemají být auta je odpor občanských sdružení z oblasti výše zmiňované........

+8/−1
15.9.2016 12:39

K55a22r20e23l 55M95y69l51k51a 9276618858527

Podle analýz většiny dopravních expertu vam vyjde, ze Praze zoufale chybí mosty. Před otevrenim nového trojskeho u Blanky se předtím nepostavil zadny vice nez 20let! Staci se na to podívat i jen selským rozumem. Počet aut se za posledních 20 znekolika nasobil a ta auta nekudy Prahu rozdelenou rekiu přejíždět musí. Většina dopravních zacep ma v Praze prave důvod v nedostatku mostu. Vždyť koukneme jen na tuto chvíli přetíženou sestku a Kulatak. Most pres Vltavu je na severu Prahy poslední v troji a další až v Kralupech. Navíc nárůst aglomerace a ta auta se logicky dostávají do trychtyru a ucpávají město. Ale Praha raději stavi pavilony pro Pandu za miliardu nez potřebné mosty, zákonodárci schvaluji tisíce zbytečných byrokratických nesmyslu, nez aby zjednusili stavební řízení, které kvůli složitosti, prilisnemu otevřenosti s napadnutelnosti od vseruznych subjektu kritizuje i Evropská unie, a většina dalších světových organizaci. Kazdy progresivní nápad na jakoukoli vystavbu se tak stava předmětem vyděračství vsemoznych aktivistu a rozvoj ke tak téměř znemožněn. :(

+12/0
15.9.2016 12:27

A72n96t41o28n45í54n 31S22v92o28b90o94d20a 3954503269382

U Trojského mostu je ještě tunel za mnoho miliard, protože chybí severní obchvat, tak se tunel vytěžuje :-)

0/0
15.9.2016 12:34

K80a88r12e51l 64M97y78l55k84a 9836908248557

Obchvaty Prahy jsou další kategorií, kdy mam obavu, ze se jich dockaji možná až generace narozene okolo roku 2030 v jejich produktivním veku. To same draha na letiště, to same modernizace železnic v cr, to same dostavba dalnic. Místo aby se v dobe hospodářského růstu investovalo do rozvoje chybějící infrastruktury anebo jeji modernizace, tak se peníze veřejných rozpočtu akorát projídají na zvyšování poctu uredniku, provozních nakladech a uplacenim voličstva zvyšováním podpor.

+6/0
15.9.2016 12:50

P58e71t26r 67Č86e68r79m36á60k 9408895799420

Máte pravdu, ale co chcete v době kdy je možné že radním pro územní rozvoj je magor a cyklofašista v jednom, a když ho vymění tak zase za ekoteroristku...

+1/0
15.9.2016 20:35

P29a91v31e59l 84M72a11t35o88u79š95e50k 5310417438494

Praha má mostů strašně moc a lidé si na to zvykli. Srovnatelně velká Budapešť má mostů přes Dunaj asi 8, Praha přes Vltavu 13, nepočítám-li železniční.

0/−1
15.9.2016 13:35

J89o69s46e30f 77B72r42o33ž92e38k 7633575582541

Zkuste si projet Karlův.

+2/0
15.9.2016 14:06

P38a70v61e84l 64M58a62t62o34u16š51e54k 5330817458704

Dobře, tak použitelných pro auta 12. To je opravdu málo!

0/0
15.9.2016 14:52

J45o46s47e92f 20B50r29o42ž22e50k 7293885352901

Ještě uberte - např. Libeňský je zavřený.

A ano, je to málo - protože třeba ta Budapešť má téměř každý most 2 a více pruhů v jednom směru - myslím, že např. ten přes Margaretin ostrov má 3 - a jsou to průjezdné mosty, ne aby okamžitě za mostem byla blokační křižovatka se semafory s věčnou červenou, jako je baranďák.

A mostů které mají víc než 1 pruh je 5. A k tomu poslední městský most na jih je Palackého - pak už skutečně nic není až městský okruh a veknovní okruh.

+2/0
15.9.2016 17:02

F44r47a76n39t35i67š78e69k 56Š77i89m36ů17n22e24k 5366272190501

No Budapest ,,, aglomerace je dvakrat tak velka jako Praha je to proste Pariz vychodu,,,,,, Boulevardy,,,,a proste jiny problemy Kontrolni otazka zkusil jste nekdy autmo odbocit v Budapesti doleva???

0/0
15.9.2016 17:59

J56o66s27e20f 20B61r27o30ž41e51k 7523175432731

V mnohém máte pravdu, ale před Trojským se postavil most na jižním obchvatu Prahy - součást obchvatu. A taky ho mohou Pražané využívat - já např. když musím na D1, tak jedu vždy (ze západní části Prahy) už obchvatem.

+1/0
15.9.2016 14:08

M97a24r16t17i55n 51S20t12a66n76ě89k 3241303230227

prave. podle mne by to potrebovalo most nekde v podbabe a ne u barandaku (ne ze by neulevil ale v podbabe je potrebnejsi)

+1/0
15.9.2016 17:21

F29r96a24n11t79i83š43e76k 29Š65i29m73ů50n58e37k 5156352810921

Dovolim si dopurucit starou ale stale aktualni knihu Prazske mosty,,,, Autor tam poznamenava ze mostu je v Praze dost,,,,co chybi jsou rozumna predmosti a rozplety,,,,Cechuv most ustici do Stalinovych schodu,,,,i I kapacita samorneho Nuselskeho mostu by vystacila se dvema pruhy, Problem jsou nasledulici krizovatky. i Barrandovsky nost ma sirku dostatecnou ale nedostatecne rozplety,,,,,

+1/0
15.9.2016 17:26

L42u24b98o29š 20B62ř97e46z63i60n42a 2302463960171

Stručná otázka : a bude stát miliardu?

0/0
15.9.2016 12:16

P29a31v54e92l 42N93o23v79á39k 7866883325460

Ne, bude stát 2;-D

0/0
15.9.2016 12:32

R61a17d49e84k 88N47o30v78a14k 9974943899260

Bude stát?

Bude?

?

0/0
15.9.2016 13:24

J84a96n 22Š68v33e97c 5362526517189

Sice chápu obavy Prahy 4, že kdyby byl most i pro automobily, tak zhoustne doprava v Praze 4.

Jenže oni by všichni chtěli, aby se všude bez problémů dostali, ale zároveň odmítají mít dopravní stavby v okolí svého bydliště.

Obě dvě jaksi splnit nejde...

+17/0
15.9.2016 12:16

J82o79z88e59f 48H11r28i89c33i72š75i10n 4123520920446

Jen aby z toho mostu nebyl tunel.

+2/0
15.9.2016 12:12

J57a59n 85Š49v27e56c 5962516767379

Včera článek o mostě v Brně a dnes Praha.

Když vy nový most, tak my taky!

Ale jen více takových staveb, protože jak v Brně, tak v Praze to dopravě pomůže.

0/−2
15.9.2016 12:11

V82a26c28l65a33v 19P19e65r41o12u18t57k69a 6408137784151

A je po krásné vyhlídce od řeky na Vyšehrad..

0/−6
15.9.2016 12:08

M66i53c19h95a20l 25M40e62č78i92a64r 1670650339905

Prečo? Z toho mosta to bude ešte lepšie, nie?

+2/0
15.9.2016 14:38

M18a71r73e44k 72Š14t16v51á90n 9925858603423

Ten most povede ke břehu pod Kavkama. Vyšehrad je krapet jinde.

+3/0
15.9.2016 15:50

D48u11š26a19n 23S76o91c84h33a 9276851163121

Potrebujou namastit kapsy, tak pripravuji dalsi tunel :)

0/−7
15.9.2016 12:04

R35i69c39h25a11r73d 45T84o66m61e67č39e43k 7416615466671

To je důležitá informace, nový most spojí Zlíchov s Podolím, ale stavět se nebude.

0/0
15.9.2016 12:01

V15á27c39l78a30v 40Č91e48r57n51ý 9567976320487

Ano, takže další vyhazování peněz, trasa D metra bude za milion let, protože nejsou peníze..A co takhle prodloužit tramvaj z Levského do Libuše aby nekončila v polích, ale přiblížila tramvajové spojení dalším 50 000 lidí,což se plánuje prý až časově souběžně s metrem D? Ale až bude D hotové, tak už to nebude tak akutní. Nevím proč už trasa nebyla prodloužena do Libuše (eventuálně na Nové Dvory) už při stavbě trasy nádraží Braník - Levského, z hlediska peněz přece nemohlo být 16 místo 13 km o tolik dražší.

+3/0
15.9.2016 12:01

R56a58d66e12k 79N80o60v76a84k 9864963639430

Trasa D nebude, peníze jsou ale nejsou vykoupené pozemky. V současnosti ne více než 10%

+3/0
15.9.2016 13:25

V63o50j83t42ě59c32h 85M58o80r87a72v56e49c 5985334616255

A na severu pořád nic...

+2/0
15.9.2016 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.