- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a neměli by se radši soustředit na severní okruh a most v Řeži?
tohle je nějak zbytečný... by se měli soustředit na stavbu severního okruhu a mostu v Řeži!!!
Co jenna tom zbytečného? A víte, že srovnáváte pražskou a státní investici?
No reknete, neni to skvele, ze zijeme v tak bohatem state, ktery si muze dovolit vedle 28 let stareho mostu, ktery je nejvytizenejsi v Praze i v CR postavit za tezky prachy jeste jeden co bude jen pro MHD a kola. Tak takovy luxus nemaji ani u zapadonemeckych soudruhu.....ale preci jen neni to moc Antone Pavlovici......neudelame ho jen pro elektorokola a kocarky?
Kam přesně byste na ten 28 let starý most chtěl nacpat tramvaje??
Konecne krok spravnym smerem. Volna trat pro velkokapacitni dopravu, zachranku s klidovym zazemim. Napojeni na zlutaky pecka.
Je to totální úlet který nějaké zlepšení dopravy v širším centru vůbec neřeší .Jestli budou někdy peníze na takovou akci, tak ať se raději proinvestují smysluplněji.
Nějaký konkrétní argument, co je na tom špatně...?
pockejte az se zaktivukou aktivisti. Postavi se leda model.
Jestli to půjde tak rychle jako s trasou D metra nebo s "rychlodráhou" na letiště a na Kladno, tak to bude běh nejméně na deset generací.
Tak nejdřív se omezí průjezd v plno ulicích dopravním opatřením a pak se všichni hrozně diví, že v tom zbytku je nárůst dopravy, nedej bože postavit novou cestu pro naopak zklidnění a rozmělnění dopravy Všichni lidé nebudou nikdy chodit pouze pěšky nebo na kole a MHD i kdyby byla zadarmo ze spotřební daně za PHM Zejména protože to často není možné z pádných důvodů a z nudy a pro srandu králíkům v těch kolonách opravdu nestojí
Jsou 2 lidé bydlící v místě A a dojíždějící za prací do místa B. Jeden jezdí celý život do práce prakticky výhradně autem a tvrdí, že to jinak nejde, druhý po celý život auto k dojíždění do práce, možná až na zcela výjimečné případy, nepotřebuje, případně ani žádné nemá.
Dobrý.
Nas druhou stranu, tento most by měl stát cca 900 m od barrandovského mostu, proto se nabízí otázka, proč baranďák nemodernizovat/ nerotlzšířit o pruh pro tramvaje či autobusy? Na krajinu by to nemělo vliv (u vody na zlíchově je je hezky, nevěřím, že bude jednoduché jednání s pravým břehem - vybudované loděnice , žluté lázně a podbně) a může se začít vlastně ihned, ne až po soudních průtazích za x let... ;-)
Taková přestavba by byla téměř jistě daleko náročnější než stavba nového mostu.
Rozumné řešení, snad se to podaří dotáhnout do konce.....