Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze dvakrát bourala auta s tramvají, jednoho řidiče museli vystříhat

Ve středu odpoledne se hned na dvou místech v Praze srazilo osobní auto s tramvají. Jednoho řidiče museli hasiči z vozu vystřihávat, záchranka ho společně se spolujezdcem odvezla do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a16k59u82b 90F70e24i45f36a73r 7639989486839

Jo, drožkáři od Fixu, zrovna včera mě jeden předjížděl na Evropské, jel jsem 70, vyblikával jak pominutý a předjel mě minimálně dvojnásobnou rychlostí. Pakáž.

0/0
22.9.2016 9:32

O37l42d23ř37i26c41h 61Š92t32ě66p47á88n97e41k 7942276716534

Pražskej taxikář , co více dodat. Ale může být v klidu , dle reklami na autě ho někdo jistí.;-D

0/0
22.9.2016 6:40

J82o20s75e47f 87C42h82o39d30o53u55n43s27k60ý 4641136659180

Ano, denně se stane několik nehod tramvají různého druhu. Měli byste spíše na to založit rubriku, jestli budete chtít informovat o všech ;-D

0/0
21.9.2016 22:29

P76e88t10r 31Č82e91r44m11á72k 9818495189110

Zrovna od dročkaře bych čekal že bude vědět že tramvajáci zásadně nebrzdí a napálí to do čehokoliv... Asi začátečník.

+2/0
21.9.2016 18:05
Foto

R20u20d65o72l82f 88P53o79l54a85n21e17c47k88ý 3493854343945

Zkusím vás, pane Čermáku, trochu poučit.

Tramvaj je vlak a má vlaku podobnou zábrzdnou vzdálenost. Pokud si tohoto budete vědom, pak těžko najedete na koleje před blížící se tramvaj a pak se rozčilovat, že to řidič nedokázal ubrzdit. Pro vaši ilustraci, kamarád od DP mi říkal takovou pomůcku. Jsou-li ideální podmínky a rovina, tak tramvaj zabrzdí při použití magnetů na tolik metrů, jakou rychlostí jede. Při rychlosti 50 km/h to je 50 metrů. A ty Vaše řeči o zásadním nebrzdění a napálení do čehokoliv ani nestojí za reakci. To může napsat jen velmi hloupý člověk.

0/−1
21.9.2016 19:30

P75e86t50r 81Č52e66r98m27á40k 9468255599420

Poučme spíše Vás pane Polanecký,

tramvaj sice má status kolejového vozidla což však neznamená že je vlak. Dosahuje daleko menších rychlostí, a to jak maximálních tak pruměrných. Čím to je způsobeno je nasnadě, jezdí totiž pouze od zastávky k zastávce, přičemž vzdálenost je v řádech stovek metrů, kdy se jednak souprava nemůže nijak rychle rozjet, a především musí zase bezpečně zastavit.

Co píšete je pochopitelně absolutní nesmysl, kdyby měla na magnety brzdit 50metrů tak to by na normální brzdy v podstatě nebyla schopná ubrzdit do další zastávky ;-) Abyste se trochu dostal do obrazu, ze 40km/h tramvaj zastaví na 26metrech!!! Toť měření samotného DPP viz:

http://www.dpp.cz/dopravni-podnik-dnes-testoval-brzdnou-drahu-tramvaje-a-autobusu/

Takže pohádky si nechte jinam.;-)

Jinak tu zcela zbytečně trolujete, nikdo nepsal že tramvaj má zabrzdit na fleku když jí to kdejaký taxikář hodí na koleje, pouze bylo konstatováno že tak nečiní téměř nikdy - běžně se tramvaják rozjede ze zastávky a narve to do auta co stojí na kolejích už v okamžiku toho výjezdu, tedy jednoznačně zcela úmyslně. O tom jak sundavají hasiče nebo sanitky je toho napsáno také dost. Opět opakuji - nikdo jí neupírá že jsou zcela v právu, ale zpochybňovat že se tak děje může skutečně akorát hloupý člověk. Takže nyní jste poučen R^

+1/−1
21.9.2016 23:07

J31o29s43e45f 76C53h77o74d58o84u63n89s77k92ý 4831936529580

1) vlak to je, co je a není vlak neurčuje vzdálenost zastávek. 2) zkouška byla provedena s prázdnou tramvají za ideálních adhezních podmínek, kdy řidič veděl, kdy přesně má začít brzdit. Tedy vlastně nereálné podmínky. 3) tomu, kdo věří takovejm blbostem se můžeme jen smát. Zkuste si, jako domácí úkol zjistit, jestli má tramvaj nějaké bezpečnostní prvky u řidiče. A když to zjistíte, zamyslete se, jestli by jakýkoliv člověk (i blbec) naschvál naboural do hasičů etc. když by mu šlo o zdraví.

Už vtipnější mi přijde ta pohádka o tom, jak za to máme prémie a dny volna. Víte, proto podnik furt shání nové řidiče. Ti stávající se válí doma po nehodách :-P:-P

0/−1
22.9.2016 0:13

P75e77t16r 62Č66e28r66m53á66k 9548515529370

1)Vlak to není, termín vlak zná pouze drážní legislativa, legislativa provozu na pozemních komunikací zná pouze termín tramvaj ;-)

2)Byla to zcela standartní zkouška, která jasně ukazuje že kdyby měla tramvaj brzdit na magnety 50metrů, tak je tam vůbec nemusí mít protože by dávno překážku vynucující si její použití (kterážto pro tramvajáka podle předpisů v postatě neexisujte) prorazila. R^

3)Pouze fakta, to není o tom co kdo komu věří ;-) O tom jak blbec tramvaják sundal hasiče na pavláku toho bylo napsáno dost, sanitek jakbysmet. A hodnotím že se ani nesnažíte polemizovat o tom že zcela regulérně najíždí do normálních lidí, to je denní chleba.

O žádných premiích jsem nepsal ;-) A nucené volno po nehodě je fakt vycházející z předpisů R^

0/0
22.9.2016 23:30

J30o21s63e90f 73C12h21o94d18o59u45n90s33k59ý 4141596819150

protože za to máme odměny a týden dovolené na Seychelách ;-D

0/0
22.9.2016 0:06

P74e81t69r 47Č53e78r63m10á75k 9908205979350

O odměnách nic nevím, a o tom jak kdo tráví to vyfasované volno se těžko polemizuje ;-)

0/0
22.9.2016 23:31

P32a31v63e51l 35H85ř28í81b81a56l 5490263418

Je dobře, že víme, kde 29. 9. 2016, což je za týden, bude nehoda.

+1/0
21.9.2016 17:40

P24a39v16e24l 17H70ř60í79b69a81l 5890763418

Datum u fotek změněno na dnešní a můj příspěvek tím ztratil smysl. Původně bylo v galerii datum nehod 29. 9. 2016.

+1/0
21.9.2016 18:51

V10á90c96l20a11v 96J81o36n24á36š 8802333272403

Hlavně, že ten drožkař měl pojištění....

0/0
21.9.2016 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.