Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze dvakrát bourala auta s tramvají, jednoho řidiče museli vystříhat

Ve středu odpoledne se hned na dvou místech v Praze srazilo osobní auto s tramvají. Jednoho řidiče museli hasiči z vozu vystřihávat, záchranka ho společně se spolujezdcem odvezla do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a40k83u42b 37F61e68i62f98a80r 7109779626159

Jo, drožkáři od Fixu, zrovna včera mě jeden předjížděl na Evropské, jel jsem 70, vyblikával jak pominutý a předjel mě minimálně dvojnásobnou rychlostí. Pakáž.

0/0
22.9.2016 9:32

O53l74d17ř64i35c85h 30Š59t46ě51p14á75n51e72k 7652266756944

Pražskej taxikář , co více dodat. Ale může být v klidu , dle reklami na autě ho někdo jistí.;-D

0/0
22.9.2016 6:40

J34o93s58e90f 90C65h88o80d15o93u73n85s81k32ý 4431376499270

Ano, denně se stane několik nehod tramvají různého druhu. Měli byste spíše na to založit rubriku, jestli budete chtít informovat o všech ;-D

0/0
21.9.2016 22:29

P18e65t45r 32Č32e24r93m41á38k 9618205949960

Zrovna od dročkaře bych čekal že bude vědět že tramvajáci zásadně nebrzdí a napálí to do čehokoliv... Asi začátečník.

+2/0
21.9.2016 18:05
Foto

R81u15d14o53l68f 56P61o83l51a75n54e80c35k85ý 3603694813415

Zkusím vás, pane Čermáku, trochu poučit.

Tramvaj je vlak a má vlaku podobnou zábrzdnou vzdálenost. Pokud si tohoto budete vědom, pak těžko najedete na koleje před blížící se tramvaj a pak se rozčilovat, že to řidič nedokázal ubrzdit. Pro vaši ilustraci, kamarád od DP mi říkal takovou pomůcku. Jsou-li ideální podmínky a rovina, tak tramvaj zabrzdí při použití magnetů na tolik metrů, jakou rychlostí jede. Při rychlosti 50 km/h to je 50 metrů. A ty Vaše řeči o zásadním nebrzdění a napálení do čehokoliv ani nestojí za reakci. To může napsat jen velmi hloupý člověk.

0/−1
21.9.2016 19:30

P23e33t48r 18Č19e59r11m71á43k 9958595379370

Poučme spíše Vás pane Polanecký,

tramvaj sice má status kolejového vozidla což však neznamená že je vlak. Dosahuje daleko menších rychlostí, a to jak maximálních tak pruměrných. Čím to je způsobeno je nasnadě, jezdí totiž pouze od zastávky k zastávce, přičemž vzdálenost je v řádech stovek metrů, kdy se jednak souprava nemůže nijak rychle rozjet, a především musí zase bezpečně zastavit.

Co píšete je pochopitelně absolutní nesmysl, kdyby měla na magnety brzdit 50metrů tak to by na normální brzdy v podstatě nebyla schopná ubrzdit do další zastávky ;-) Abyste se trochu dostal do obrazu, ze 40km/h tramvaj zastaví na 26metrech!!! Toť měření samotného DPP viz:

http://www.dpp.cz/dopravni-podnik-dnes-testoval-brzdnou-drahu-tramvaje-a-autobusu/

Takže pohádky si nechte jinam.;-)

Jinak tu zcela zbytečně trolujete, nikdo nepsal že tramvaj má zabrzdit na fleku když jí to kdejaký taxikář hodí na koleje, pouze bylo konstatováno že tak nečiní téměř nikdy - běžně se tramvaják rozjede ze zastávky a narve to do auta co stojí na kolejích už v okamžiku toho výjezdu, tedy jednoznačně zcela úmyslně. O tom jak sundavají hasiče nebo sanitky je toho napsáno také dost. Opět opakuji - nikdo jí neupírá že jsou zcela v právu, ale zpochybňovat že se tak děje může skutečně akorát hloupý člověk. Takže nyní jste poučen R^

+1/−1
21.9.2016 23:07

J70o19s96e90f 79C76h78o74d80o86u43n66s89k89ý 4511956389430

1) vlak to je, co je a není vlak neurčuje vzdálenost zastávek. 2) zkouška byla provedena s prázdnou tramvají za ideálních adhezních podmínek, kdy řidič veděl, kdy přesně má začít brzdit. Tedy vlastně nereálné podmínky. 3) tomu, kdo věří takovejm blbostem se můžeme jen smát. Zkuste si, jako domácí úkol zjistit, jestli má tramvaj nějaké bezpečnostní prvky u řidiče. A když to zjistíte, zamyslete se, jestli by jakýkoliv člověk (i blbec) naschvál naboural do hasičů etc. když by mu šlo o zdraví.

Už vtipnější mi přijde ta pohádka o tom, jak za to máme prémie a dny volna. Víte, proto podnik furt shání nové řidiče. Ti stávající se válí doma po nehodách :-P:-P

0/−1
22.9.2016 0:13

P71e56t29r 95Č71e58r73m95á54k 9518965229650

1)Vlak to není, termín vlak zná pouze drážní legislativa, legislativa provozu na pozemních komunikací zná pouze termín tramvaj ;-)

2)Byla to zcela standartní zkouška, která jasně ukazuje že kdyby měla tramvaj brzdit na magnety 50metrů, tak je tam vůbec nemusí mít protože by dávno překážku vynucující si její použití (kterážto pro tramvajáka podle předpisů v postatě neexisujte) prorazila. R^

3)Pouze fakta, to není o tom co kdo komu věří ;-) O tom jak blbec tramvaják sundal hasiče na pavláku toho bylo napsáno dost, sanitek jakbysmet. A hodnotím že se ani nesnažíte polemizovat o tom že zcela regulérně najíždí do normálních lidí, to je denní chleba.

O žádných premiích jsem nepsal ;-) A nucené volno po nehodě je fakt vycházející z předpisů R^

0/0
22.9.2016 23:30

J33o23s48e82f 70C38h94o79d92o12u66n41s46k14ý 4501286689590

protože za to máme odměny a týden dovolené na Seychelách ;-D

0/0
22.9.2016 0:06

P74e14t62r 87Č80e17r73m46á47k 9268835319370

O odměnách nic nevím, a o tom jak kdo tráví to vyfasované volno se těžko polemizuje ;-)

0/0
22.9.2016 23:31

P76a67v30e19l 52H51ř17í79b66a42l 5620773538

Je dobře, že víme, kde 29. 9. 2016, což je za týden, bude nehoda.

+1/0
21.9.2016 17:40

P62a64v35e53l 33H77ř84í90b31a18l 5130453428

Datum u fotek změněno na dnešní a můj příspěvek tím ztratil smysl. Původně bylo v galerii datum nehod 29. 9. 2016.

+1/0
21.9.2016 18:51

V40á19c34l90a77v 95J70o74n88á73š 8252943962753

Hlavně, že ten drožkař měl pojištění....

0/0
21.9.2016 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.