Diskuze

Emise zabíjejí více než nehody, taxikáři mají při čekání vypínat motor

Hlavním tématem čtvrtečního Dne bez aut na Národní třídě bylo škodlivost emisí, jejichž jemné částice mohou roznášet rakovinotvorné látky. S problémem chce Praha bojovat tím, že taxikáře i poštu vyzve, aby při čekání vypínali motor. Také chce zvýšit počet elektrobusů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J71a28n 74J39a48n49e92č42e14k

24. 9. 2016 10:19

"Taxikáři mají při čekání vypínat motor"

Nejen taxikáři, ale všichni. Je to dokonce v zákoně. Jenomže to v ČR nikdo nedodržuje a policie nepostihuje :-P

0 0
možnosti

...zbytečným ponecháním motoru stojícího vozidla v chodu,

Kdo rozhodne o tom, co je zbytečné? V zimě potřebují topit v létě klimatizovat a to mi jako zbytečné nepřipadá.

3 0
možnosti

Nevěřím svým očím když čtu o cyklistice jako alternativě k automobilové dopravě. Kolo přeci nikdy nemůže nahradit automobil. Zavřete příště ulici pro auta ne na den ale třeba na měsíc ať vidíte následky svého počínání, ekopošuci! Tu ulici prostě umrtvíte, zničíte místní obchodníky a živnostníky, nakonec také lidi kteří tam bydlí a mají auta.

Represe není alternativa a alternativa k autům není!

0 0
možnosti

Emise z osobních aut jsou naprosto minoritní částí znečištění ovzduší. Problémy jsou jinde, ale to je pro zelené soudruhy už moc složitá věc.;-O

2 0
možnosti

To je jedna věc a za druhé motoristé jsou snadná cílová skupina k vydírání.

1 0
možnosti

P23e20t71r 24Š70i17m37e86k

24. 9. 2016 7:34

Pravda je, že ač jsem nakloněn více filozofii měst bez aut, tak si myslím, že všechna tato opatření ke snižovaní IAD by měla jít společně s realizací opatření k vyvedení tranzitní dopravy. Opravdu nejde na jedné straně udělat represivní opatření a na straně druhé nedat alternativu. Nicméně třeba představa zásobování centra města nákladním metrem a rozvozem opravdu jen na nejmenším možném konci zase tak nereálná není.

2 0
možnosti

No hlavně že na Národní třídě byl "Den bez aut"...takže v sedm ráno byla plná dodávek a kamionů, které tam navážely všechny ty stolečky, stánky, jízdní kola, televize a elektrické rozvody a co já vím co ještě. Jeden by řekl, že si to "automatčíci" přinesou pěkně "v teplejch" nebo maximálně v MHD..;-D

10 1
možnosti

Evidentně nechápete. Podobné akce jdou především proti individuální osobní automobilové dopravě. Tam zásobování samozřejmě nespadá. Stejně jako třeba sanitky a podobně.

0 0
možnosti

Taxikari budou vypinat motor 8-o

Tak to jiste zabere, a ulevi to Praze, kterou denne projede cca 13 000 tranzitnich kamionu(!), tedy vic, nez je v Praze taxiku _celkem_ :-P

3 0
možnosti

A co takhle v noci povypinac min. 50% semaforu?

6 0
možnosti

Tak se řidiči pomlátí, protože už neumí jezdit podle značek.

1 3
možnosti

taxikar ma zapina motor jen pri pohybu, nebo pri momentalni potrebe si zatopit. Jinak ne.

Kouril by tomu za sebou do ksichtu a plejtval svoji naftu. A ani plejtvani firemni naftou neni jen tak.

U postaka to bude horsi. Pochybuju ze dlouho vydrzi ford transit 150 startu denne.

1 0
možnosti

Při spotřebě 1-1,5L nafty na hodinu těch škodlivin za 10 minut moc nebude..

0 0
možnosti

Kdo se asi tak účastní "dne bez aut" v pracovní době v pracovní den?

Logicky, ti kteří nepracují - např. fetky z neziskovek a jiní parazité.

10 3
možnosti

Živnostníci, především elektrikáři, zedníci, obkladači ... ti všichni by mohli materál i s nářadím vozit na kole nebo v MHD. Je den bez aut, tak jsme se rozhodli nedovézt chleba, rohlíky. "Vy doma nemáte zásobu čerstvých rohlíků?" podivuje se dredaté cosi a uskakuje před cyklohlídkou policie. A ten jede autem proč? "To je cykloaktivista, ten může", dostává se vysvětlení nechápajícímu.

1 2
možnosti

Jak pani vedci do studie to, ze auta spoustu toho prachu zachyti ve filtrech a na druhou stranu ze ten prach viri i cykliste?

0 0
možnosti