Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Smíchově vznikne nová čtvrť, nabídne byty pro více než tři tisíce lidí

Za dva roky by se mohlo začít s výstavbou první fáze projektu Smíchov City na území bývalého nákladového nádraží. Podle developerské firmy Sekyra Group by zde měl vzniknout kromě bytů prostor pro kanceláře, školy, obchody a parky. První dva bloky navrhlo sedm architektonických studií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a74n 69D87l16o44u32h92ý 8796390173220

Víme, jaký je na Smíchově problém s parkováním. Kolik tam vznikne parkovacích domů nebo míst na parkování pro veřejnost? ;-D

+1/0
30.9.2016 10:23

P27e18t44r 17S18p79á41l21e81n35ý 3205907669198

80 000/ m2 v krabici bez navazující infrastruktury? Přeji příjemné bydlení

0/0
29.9.2016 21:24

T41o28m21á51š 95F32l51a79i 6334111125631

Já tam hlavně nikde nevidím podzemní garáže? U takového moderního projektu bych čekal podzemní garáže pod celou čtvrtí s kapacitou minimálně 30 tisíc parkovacích míst!

+2/0
29.9.2016 16:42

J14a51n 30V79o85j25t51í75š88e53k 6622721545206

Garáže tam jsou. 30 000 míst zcela samozřejmě nemaj, ale jsou tam.

0/−1
29.9.2016 16:51

J23a11k89u10b 48F58e95i48f34a89r 7739679866209

Tam bych teda bydlet nechtěl, vlaky, tramvaje, autobusák, k tomu exity z tunelů...

0/0
29.9.2016 15:51

A89d75a38m 21P16o15c26h37e 7698616540345

Myslíte, že bez dopravy by to tam bylo lepší? Jen by se tam asi o dost hůř dostávalo..

0/0
30.9.2016 9:34

M75a24r43t51i74n 58R78u50z21i37c77k42a 1112628156177

Takze zrusi i terminal na Andelu prestupy z vlaku, tramvaje a autobusu mestskych i dalkovych...

0/0
29.9.2016 15:46

A12n94t88o21n56í64n 64Z98e77l34e60n48ý 2154963731306

Vlaky myslíte linku S65?

0/0
29.9.2016 18:38

A47d92a33m 30P33o90c48h97e 7198176690775

Kde čtete o tom rušení?

0/0
30.9.2016 9:35

J47o60s77e15f 51B20r29o66ž65e65k 7223285592771

Další 3000 lidí - bez zajištěné infrastruktury do západní části města, kde už dnes provoz kolabuje každý den. Proboha, když už konečně budou schválené jen takové projekty, které mají zajištěnou kompletní infrastrukturu a ne jen pár tramvají. Radlická už dnes je totálně zblokovaná semafory a stažená kompletně do 1 pruhu a po většinu doby neprůjezdná. Co tam asi ty lidi budou dělat? Jak se tam budou dostávat a zase odtamtud?

+3/−2
29.9.2016 14:32

J51a96n 34V27o11j16t40í13š21e62k 6682801855786

Co tam chybí za infrastrukturu? Vždyť je to snad jediná část prahy, kde je okruh.

+1/0
29.9.2016 16:52

K14a50t23e47ř56i94n31a 39V73a82š43á62k85o54v63á 5811372209125

Jasne, kancelare a kancelarske komplexy, to je presne potreba. Od Smichova po Zlicin je spousta nevyuzitych kancelari, rekla bych tak minimalne 50%, ale stale se stavi nove....

Presne to, co potrebujeme....

+4/−4
29.9.2016 14:15

D73a22v95i11d 84F88r67e70i17m56a65n 8517816396423

Neobsazenych kancelari je asi 15% a to jsou vetsinou ty starsi. Musite pochopit, ze kancerlar bez rekonstrukce starsi 10 let je zastarala. Navic v okoli Andelu je ta neobsazenost jedna nejnemsi v Praze.

Ten projekt imho velice dobry. Dobry mx vseho a resi to jako celek.

+4/0
29.9.2016 14:26

R87u60d24a 98P80á13s82e29k 6662608445672

Další rána již dnes mnohdy kolabující dopravě v této lokalitě.

+3/−1
29.9.2016 14:36

M53a53r57t57i79n 41R70u83z15i90c53k21a 1612668366607

mno jo, kdyz se naplanuje mestsky okruh tesne u centra okruhu, takova druha magistrala, tak bude doprava na Smichove kolabovat diky dalsim radialam - plzenska (radlicka) a v dejvicich take...

0/0
29.9.2016 15:49

A32l26e26š 90K79r56e21j75č31í 6221211313709

A ještě čtu: "Součástí projektu jsou ... a osmnáct metrů dlouhý bulvár." To tedy natrhneme zadek Paříži! Anebo někdo v idnes natrhl zadek novinařině ;-D

+4/−1
29.9.2016 14:12

J39a76n 43V34o54j98t26í63š98e18k 6712501675586

Týýýýbrďo, tam se bude korzovat! ;-D

0/0
29.9.2016 16:54

M82a68r70e86k 28K45l55u68f44a 3448284764726

Až na ten "spektakulárně dlouhý" bulvár nastoupí všech 30.000 domorodců, tak to bude teprve to správné korso .... ;-D

0/0
29.9.2016 17:14

A95l45e80š 58K28r59e61j43č60í 6761771373229

Z těch prvních vizualizací mě jímá děs. Zase jen krabice. Kdy se v Praze postaví nějaká kvalitní architektura? Za těch 26 let od listopadu jí je opravdu poskrovnu. Developerům jde jen o zisk a některým ateliérům, zdá se, taky. Nebo že by tu nebyl dostatek invence?

+3/−8
29.9.2016 14:07

J36a44k68u27b 17K29o39r87e62c 6924610511333

jakej má investor důvod dělat kvalitní architekturu? on to potřebuje prodat, ne aby se na to jezdili dívat turisti

0/0
29.9.2016 14:33

M13a34r83e18k 97P89a35v32l52í66k 5622364233311

Je to územní rozhodnutí, jde o hmotu, infrastrukturu, hlavní funkčnost řešení, návaznosti, rozhodně ne o design. Povrchní novinařina v tomto okamžiku znamená že vůbec nevíme co tam Sekyra chystá, malůvky jsou na úrovni výstavních panelů nějaké studie...

0/0
29.9.2016 15:40

J18a95n 48V18o93j19t89í32š29e34k 6752271205576

Tohle je asi nejkvalitnější develeropeskej projekt od revoluce a dělaly na tom naše nejlepší architektonický studia. Dokonce se na tom snad nějak podílela i FA ČVUT.

0/0
29.9.2016 16:55

A43d18a82m 87P95o76c35h58e 7198766680785

Tak to se mají na co stydět.

+1/0
30.9.2016 9:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.