Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 se převrátil kamion, dálnice ve směru na Prahu je opět uzavřena

Dálnice D1 na 32. kilometru poblíž obce Ostředek na Benešovsku ve směru na Prahu byla v pondělí odpoledne opět uzavřena. Důvodem je oprava svodidel po ranní nehodě kamionu, který se převrátil a způsobil kolizi dalších dvou aut. Nikdo nebyl zraněn, odstraňování následků nehody ale potrvá zřejmě několik hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O49l95d25ř47i28c17h 19F65i47š11a61r 6405529221542

Škoda, že se nějaká informace o tom, že bude dálnice zavřená neobjevila na některé z informačních tabulí...☹

0/0
3.10.2016 16:17

O67n20d50r79a 94Z66d45r81a56h96a57l 4325840755681

Nenašel jsem ani jednu hru, kterou nesmíme hrát. Jenom pár her, které se nesmí hrát v Brazílii a pár dalších zemích. Parádní nadpis, klobouček dolů...

0/0
3.10.2016 15:00

J18i53ř80í 82M81a30c67e37k 3495105704751

Možná by bylo zajímavější, kdyby jednoho dne vyšel článek „Dnes se na D1 mimořádně žádný kamion nepřevrátil“.

0/0
3.10.2016 14:08

D63a13l82i51b55o91r 84C89h44l71u23p 5417772133234

dokud pánové nepochopí, že naprosto zásadní je dostavba R35 spojující D11 přes Litomyšl na Olomouc modernizace D1 stejně nepřinese kýžené uvolnění... Ale o tom se přece už x let jen žvaní....

+5/0
3.10.2016 13:57
Foto

M67i49c69h83a33e89l 77D92o18s59t68a40l 8333981827115

Nebýt EU která chce podělanou EJU,tak by se vše hýbalo ale bez EU si za chvilku nezajdeme ani na WC,tak je to pak všechno v zádeli.

+1/−4
3.10.2016 14:02

L78u33k89á81š 78Š72l55e11h39o98f84e34r 1453399485159

Proces EIA je v našem zákoně od roku 1992 a s EU opravdu nesouvisí... ;-)

+3/0
3.10.2016 14:05
Foto

M77i16c98h87a78e25l 46D84o84s19t74a91l 8853611607905

No a v čem je teda jina než ta co chtějí aby byla znovu když ta stará už EU nestačí?

0/−3
3.10.2016 14:11
Foto

M60i70c43h18a86e30l 44D94o93s68t54a34l 8153531567775

bez EIA nedá love a byla vypracována dřive a ted EU ji neakceptuje a chce znova,tak to s EU očividně souvisí,když má dát lováče.

+1/−3
3.10.2016 14:13

J20i63ř61í 27M98a94c31e63k 3865145964681

No jo, v 50. letech za všechno mohla mandelinka bramborová od imperialistů, dnes ze všechno může EU (tedy i my ;-D ). Nevšiml jsem si ale, že by to před vstupem do EU bylo na našich silnicích nějak růžovější.

+1/0
3.10.2016 14:07

D97a63l24i77b47o93r 72C73h94l40u27p 5577712143924

EIA je opět místní problém, který jsme si sami svojí neschopností způsobili, proč nemáme zákon k výstavbě liniových staveb jako třeba v DE, proč se řešila paní Havránková skoro 25 let??? to je přec výsměch všech občanům této země.... chybí územní plán jihomoravské kraje takže se nepostaví cyklostezka natož dálnice na Vídeň a můžeme pokračovat

+1/0
3.10.2016 14:10
Foto

M20i70c22h79a40e61l 95D80o32s98t43a90l 8653481797305

S EIA a EU je to jako nejen s policii v Rusku a bumážkou.Nemáš bumážku nejedeš.Na vše a pro všechno je tam třeba bumážky.Jak není ta správná tak i kdyby se člověk posrrr... tak není boha něco vyřídit nebo se hnout.

0/0
3.10.2016 14:21

T82o32m74á95š 40M53a75c85e20j80k82a 6811792467147

Kdyby ty chytrý hlavy cvrámci rekonstrukce nechaly D1 rozšířit po celé délce na 3 pruhy, tak je mnoho problémů s nehodama rázem vyřešeno (dálnice by byla průjezdnější i když se tam stane nehoda) a mnoho by se jich ani nestalo, tak ''dálnice'' je přetížená a ten provoz prostě nezvládá. Aha ŘSD nemá pozemky a povolení a kdesi cosi, jenže o tom že ta ''dálnice'' kapacitně nestačí se ví už 25 let, takže času na vyřešení všech věcí kolem rozšíření měly více než dost. Tady tak rekonstrukce je polovičaté řešení, které má jen ukázat, že se něco děje, ale porblém zůstal.

+2/−1
3.10.2016 13:49
Foto

M55i94c11h21a91e74l 33D66o16s11t81a91l 8783141137165

Pravda pravdoucí.Doprava houstne a nárůst vozidel je stále větší,tak jednou stejně bude muset být další pruh.

+1/0
3.10.2016 13:56

V35á25c20l44a34v 95P18a62v65e94l35e69k 1580786236114

To je prostě každý den. A nejlepší je, když se stane nehoda v protisměru a vy stojíte také, protože každý se musí podívat, co se to děje. Minule Porsche ve zúžení a náš směr popojížděl skoro 30 minut...

+1/0
3.10.2016 13:47
Foto

M85i94c86h95a64e37l 86D55o58s65t67a93l 8573601967805

jj to jsou ti kochálisti co čučí a pak ještě jsou schopni zramovat toho před sebou protože čumí jinam než by měl.A je to pak v prrr... v obou směrech.

+1/0
3.10.2016 13:59

B17l74a57ž66e69j 12M78o58t86y47č54k96a 8487637185370

Výměna gum na D1 za plného provozu.

0/0
3.10.2016 13:20

K87a80r16e83l 26N16o50v96á37č63e85k 5681375239156

Mělo by se něco změnit u zásahů a odklizení nehod. Je hrozný, že kvůli i často malé nehodě, je blokovaná silnice několik hodin. Myslím, že je to hlavně proto, aby se to vše důkladně vyšetřilo, aby se pak lehčeji účastníci mohli soudit, kdo to zavinil.

Podle mě by měl dostat přednost obecný zájem - nehodu jen nafotit, třeba zakreslit a pak třeba i buldozerem auta odstrkat na stranu a silnici rychle uklidit. I v tomhle případě by to při dobré koordinaci mohlo být zprovozněno i s narovnáním bariér do 2 hodin.

+4/0
3.10.2016 13:13

L15u96k53á61š 82Š31l55e41h82o25f38e19r 1273819895169

A to buldozerem odstrkané auto časem samo zmizí?

0/0
3.10.2016 13:19

R93o56b40e16r75t 54H23o64m10o34l59k39a 2150262192311

Počítám tak měsíc a bude pryč všechno kovové. Pak ještě 10000 let a bude pryč i zbytek.

+2/0
3.10.2016 13:26
Foto

K72a41r49e98l 93M11a34l15ý 6416494320671

Na jaký seriál se řidič koukal?

+1/0
3.10.2016 13:12
Foto

M87i96c32h24a47e57l 90D21o96s16t39a59l 8833881617585

Nekonečný příběh o rekonstrukce D1. ;-D

0/0
3.10.2016 13:39
Foto

M71i26c36h66a15e16l 45D84o42s89t21a91l 8323341747355

Redaktor tohoto článku zjevně neví jak vypadá převrácený kamion.Při pohledu na přiložená fota nejeví známky,že by se převrátil.Že by mystifikace a zvýšení dramatičnosti?Myslím si že hlavním dramatem D1 je už to že tu probíhá modernizace,která po 5ti letech stále není u konce a kdo ví kdy bude,protože to co už opravili bude za tu dobu zase zničené.

+1/−1
3.10.2016 13:07
Foto

M31i54c75h12a11e44l 91D56o34s97t33a66l 8123881257155

Nyní se mě potvrdilo že žádný převrácený kamion tam nebyl.Pouze zbořil svodidla a několik osobáků to do něho narvalo.

0/0
3.10.2016 19:33

V49í75t 43K24u23č64e61r80a 6614469819572

Kamion "se" převrátil... Hajzl jeden. To si nemůže pořídit nějakýho šoféra?

0/0
3.10.2016 13:06
Foto

M45i97c88h71a41e13l 37D38o22s58t56a36l 8343781427175

Vzhledem k tomu,že šofeři nejsou tak berou vše co má ruce,nohy a sedá za volant kdejaký traktorista nebo mládež co si chce hrát na truckera a ještě mu neuschl štěmpl v řidičáku.Pak se není divit že tu co chvilku je nějaká nehoda.Neříkám,že jenom oni a i staří "kozáci"občas dovedou "zabodovat".Stačil mě ten Polák a jeho vyjádření k nehodě u Studénky.

0/0
3.10.2016 13:53

M82a78r82t52i73n 15S52v55o90b59o22d66a 7929947492635

Velice by mě zajímala kalkulace na ztráty nebo škody vzniklé z opravy D1. Nafta, benzín, čas, odstupné uzavřeným benzinkam, škody vyplacené pojišťovnami, ztracené zakázky v dopravě a navýšení náklady na dopravní značení. Bude toho ještě víc...

0/0
3.10.2016 12:55

L62u43k21á35š 18Š60l34e98h60o85f92e90r 1293179895449

Když se rekonstruuje takto vytížená dálnice, je celkem logické, že to bude něco stát... ;-)

0/−1
3.10.2016 13:01

P32a53v97e82l 63Š38i82m39e55k 7427802814895

V tom pripade se nase nazory shodnou.

0/0
3.10.2016 12:45
Foto

P70a45v27e18l 91F73ü89r66s16t 5982310536833

Já bych to zpravodajství o D1 otočil. Příště prosím dejte vědět jen pokud bude průjezdná... ;-D;-D;-D

+16/0
3.10.2016 12:31

L91u86k22á61š 36Š83l69e76h44o48f96e66r 1103349605809

Je bez problémů průjezdná 90% času... ;-)

+2/0
3.10.2016 13:02
Foto

P79a74v78e52l 18F89ü50r75s81t 5362430986763

Záleží na tom, čemu říkáte problém ;-)

0/0
3.10.2016 13:15

L25u54k75á38š 79Š46l94e27h93o16f96e21r 1223369965309

Ok, koukám že s vámi je diskuse zbytečná ;-D

0/0
3.10.2016 13:17
Foto

K51a91t48k39a 85B35o33š51k11o75v12á 8469467783104

čehož se ještě velmi dlouho nedočkáme :-/

0/0
3.10.2016 13:28

J50a70n 10H28e92r30o37u30d86e64k 9638842683811

Tak hlavně že za to může rekonstrukce D1 ;)

+1/0
3.10.2016 12:13
Foto

P40a94v62e53l 55M40a44k93o69v89e88c 8308335371

Je to marné... Pomůže jedině zákaz jízdy kamionů, případně výrazné omezení, třeba přes razantní zvýšení mýtného!

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=426291

+5/−7
3.10.2016 12:06

P13e44t57r 79P24o16s56p50í22š18i13l 4988234716606

Když se razantně zvýší mýto, tak se kamióny hromadně přesunou na okresní silnice, kde se mýto neplatí. Navíc se to ve velké míře děje už dnes.

+4/0
3.10.2016 12:32
Foto

P73a32v50e64l 69M69a79k48o92v90e48c 8648555111

Na okresní silnice by byl vjezd tranzitní kamionové dopravy samozřejmě zakázán.

+1/−2
3.10.2016 12:59

L19u38k71á95š 10Š26l52e17h82o69f62e34r 1893819535499

Pán je koumák ;-D

+3/0
3.10.2016 13:03
Foto

P55a26v72e42l 94M67a48k65o63v66e33c 8948645881

Pán je vtipálek...:-). Ale řešení nenabízí...:-(

0/0
3.10.2016 13:11

L75u50k10á49š 12Š79l40e13h23o54f17e66r 1483799115449

Zato vaše řešení, to je perla ;-)

+1/0
3.10.2016 13:13

J79a96k93u53b 44Š32p91r23i15n50g88e16r 9411422922

A vy snad ano? Píšete naprosté hlouposti. Zvýšením mýtného se nesníží kamionová doprava, ale vše, co je kamionem rozváženo, se zdraží. Myslete, než něco napíšete ;-)

0/−1
3.10.2016 13:37

L57u52k93á93š 21Š34m50a79h73e19l 2527124272344

Proč by se nesnížila doprava? Doprava dnes činí u většiny výrobků směšných 2-3 % ceny. Zvýšením nákladů na dopravu řekněme na pětinásobek se začne vyplácet preferovat lokální zboží před převozy věcí přes půlku Evropy. Budou průjezdnější silnice, méně hluku, čistší vzduch, bezpečnější přecházet přes silnici, jen pár kroutičů volantem se nechá zaměstnat jako posunovači u dráhy (dokonce si budou moci dodělat vysokoškolské vzdělání s titulem PUDr.:-)). Já vidím jen samá pozitiva.

+1/−2
3.10.2016 13:52
Foto

M38i29c68h63a29e86l 35D10o20s53t52a57l 8853441607895

Jste trochu mimo realitu.Berte to tak,že firmy nepotřebují zboží aby jim vlakem cestovalo 14dní ale jeden den naložit v CZ a druhý den skládat na druhé straně Evropy a to vlak i kdyby se rozkrájel nedá.Dále je to o tom,že firmy nemají tak velké sklady aby jim jednou do měsíce dojelo množství boží na další měsíc.Firmám vyjde levněji si to dovézt po 30paletách než stavět velký sklad za desítky milionů.

0/0
3.10.2016 14:32

J34a70k80u61b 59Š23p53r84i89n19g38e27r 9291442912

Nesníží, pač rozvoz kamionem je potřeba (kdyby ne, tak logicky nejezdí ;-) ). I kdyby se vyplatil lokální rozvoz, furt to bude kamionem. Já vidím dál než vy a pozitiva to opravdu nejsou ;-)

0/0
3.10.2016 14:39
Foto

P30a74v88e75l 31M29a51k22o54v67e57c 8418505501

Konečně by se taky dostala ČNB na svoji 2% inflaci a mohla by ukončit oslabování koruny...:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=550206

0/0
3.10.2016 15:29

R63o47b15e28r83t 83H81o30m64o74l24k75a 2830732192581

Jasně, železniční vlečka do každé firmy a každého obchodu, super! :-D

0/0
3.10.2016 22:08
Foto

P17a79v75e61l 32M82a96k67o39v69e81c 8588365931

Asi neznáte význam slova "tranzit" a "tranzitní". Je to, mimo jiné, přejezd určitým územím, aniž byste tam něco vezl...:-)

0/0
4.10.2016 9:28

R12o81b13e43r36t 71H32o98m45o59l20k98a 2190242602541

Význam samozřejmě znám. Ale chci vidět to dokazování a sledování co je a co není tranzit. Myslím v praxi.

0/0
4.10.2016 9:31
Foto

P45a76v12e95l 59M76a64k87o28v79e50c 8478875241

Tak to je na tom to nejjednodušší...V dnešní době, kdy můžete sledovat on-line (a "velký bratr" i sleduje a poslouchá) kohokoliv a cokoliv, kdekoliv a kdykoliv...:-)

0/0
4.10.2016 15:36

O11l33d93ř70i71c42h 72Š49t47ě47p35á18n44e26k 7512336736824

Makovec , ty si ale makovice.;-D

Hádej kdo to zaplatí , když se zvedne mýto, že by to byl spotřebitel?

Ale je mi jasný , že to se tebe netýká. Ty žiješ jen ze své zahrádky a civilizaci k životu nepotřebuješ, že.8-o

+2/0
3.10.2016 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.