Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání

Sociální sítě koncem týdne oběhlo video, na kterém si při pokusu o přistání na pražském letišti Václava Havla vítr dramaticky pohrává s boeingem 737. Pilota zhoršené počasí a prudký vichr donutily přerušit přistání poměrně nízko nad zemí, a na ranvej tak letadlo dosedlo až napodruhé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D70a70v14i22d 59S67ý50k16o92r86a 6279110719602

"Silný vítr zamával s boeingem na Ruzyni, musel opakovat přistání"

Silný vítr musel opakovat přistání, když zamával s boeingem na letišti Václava Havla

:)

0/0
12.10.2016 22:53

K65a55r89e35l 63F27i60l93i90p 3438855840320

Je to točené pod horizontem takže z tohoto pohledu to vypadá celkem drsně. Pokud i to pustíte ještě jednou tak si uvědomíte kolik z letadla zmizí za horizontem a pak už to tak drsně nevypadá.

0/0
12.10.2016 22:36

M44a71r47t64i37n 26M11á48c60a 4399662267378

Ať si říká kdo chce, co chce, podle mě to bylo teda o chlup ;-)

0/0
11.10.2016 12:13

S40t67e73p92a98n 49T86o92t31h 8558129805578

taky si myslim, že s nalomeným křídlem, pokud by došlo k doteku v takový rychlosti, by se jim ten touch and go dělal blbě. Škoda, že není záběr z kamery, co se používá na slowtv. Z toho úhlu by bylo vidět, kolik to křídlo při tom náklonu mělo k zemi rezervu, při doteku na pravou stranu to nebylo tak markantní,ale když si to zastavíš na 0:40, zvedá se voda i u konce křídla. A to už je asi hoodně blizoučko.

0/0
11.10.2016 15:38

F58i69l75i78p 70K35o74š45k15a 8442556325

To je zase nesmyslů p. Šafhauser...

0/0
8.10.2016 22:03

P88e84t70r 21M14i25c32h18a36l 2860924291972

Takový neplánovaný touch and go. Každopádně piloti to zvládli dobře.

0/0
8.10.2016 10:36

V43o46j96t39ě23c25h 44G82r78o66s41s 9729814685406

Jestli toto není situace blízká nehodě, tak už nevím co.

+3/0
8.10.2016 10:04

R50o91m34a32n 28K70r19a64t26o80c26h39v79í71l 6316707766554

To že fouká vítr přece neznamená že je to nějaká krize.

Podobných videií je na internetu spousty.

0/0
8.10.2016 10:12

O80l36d88ř76i15c90h 28Ř20e48z19n28í38k 7485322564908

vy to nevidíte, co? ;-D

+1/0
8.10.2016 13:02

R67o44m62a69n 11K37r34a80t80o58c96h85v64í21l 6576947646264

Co bych měl vidět?

0/0
8.10.2016 18:07

J10a42k50u72b 85Ř42í14h17a 4315989452861

troll?

Pro případ že ne, při prudším větru se přistává naprosto běžně. Obvykle to "jen" znamená letět trochu šejdrem, jako je to vidět i u tohoto letadla. Po prvním doteku se zemí se stroj srovná do osy dráhy. Zde to vypadalo stejně, dokud náhlý poryv větru s letadlem nezamával tak, že jedním a pak i druhým křídlem málem drhnul do dráhu. To je to nestandardní. Co by se stalo, kdyby poryv byl větší, nebo reakce pilota neadekvátní - větší/menší protipohyb, si nechci představoavt. Mohli jsme mít na Ruzyni 150 mrtvých a zraněných.

0/0
11.10.2016 19:26

R41o92m82a87n 14K86r18a17t54o52c11h18v95í56l 6936427556374

Co teda udělal špatně?

0/0
12.10.2016 1:03

A61l32e73x32a31n23d50e93r 57P29r64o93c15h35a44z92k26a 2131126756163

stejně je zajímvé, že se říká, opakovat přistání, když vlastně nepřistáli. Mělo by se říkat přiblížení. Kdyby totiž přistáli, asi by opakovat přistání bez startování nemohli ...

0/−1
8.10.2016 7:59

R70o86m56a70n 57K40r42a76t39o48c70h60v93í47l 6236237186714

Jak by teda mělo vypadat opakované přistání?

Pokud by přistály, tak není co opakovat přece.

0/0
8.10.2016 11:52

S68t47e19p38a87n 51T60o46t75h 8728129395898

jenže se dotkli, takže ve své podstatě provedli nový start... ;-)

0/0
11.10.2016 15:27

F39i79l30i90p 44V26a60l73d82e17r 1278288804924

Pche, vítr.... To ještě nikdo neví, že celý let začal následovně: "Letuško, doneste nám do pilotní kabiny 2 lahve vína." :-)

0/0
8.10.2016 7:45

A42l21o86i31s 79S18l41á43m38e96č41k98a 2156202202642

Pánové v kokpitu si svůj plat zaslouží. R^

+7/0
8.10.2016 6:04

M69i73c98h57a41l 80Č73e55r77n96ý 5565961851390

Nejsem si svakrát jistý, že to sem patří, neboť toto byl v letectví úplně běžný mnohokrát trénovaný manévr. Více méně nic hodné článku na iDnesu...

+1/−4
8.10.2016 0:15

R91o19m16a57n 27K35r87a50t32o31c58h95v50í32l 6586457206504

nechápu proč jste dostal ty minusy

0/0
8.10.2016 10:13

J63i27n47d52ř28i32c61h 61T47ů41m52a 1814602437568

Go around je sice trénovaný manévr, ale v tomto případě to letadlo vlivem špatného řízení provedlo spíše touch and go ( dotyk se zemí a následný start). Respektivě patrně po zahájení Go around těsně nad zemí jim to upadlo následkem nízké rychlosti.

0/0
9.10.2016 19:56

J98a15n 32B91u56l92v83a75s 3285516770986

Ani bych se nedivil, kdyby se někteří pasažéři podělali strachem.

+3/0
8.10.2016 0:01

O45l39d50ř96i42c85h 16Ř43e67z91n48í89k 7825942644878

a oba piloti taky ;-D

0/0
8.10.2016 0:16

Z56d97e49n70ě24k 48Z51á27l36i53š 2625564797513

"Přestože přistání vypadá na první pohled nebezpečně, situace byla podle mluvčí pražského letiště Mariky Janouškové pod kontrolou."

Zajímalo by mne, kde začíná situace, která není pod kontrolou? Když se letadlo roztříští o plochu letiště? Ani bych se nedivil, kdyby si piloti po této situaci "pod kontrolou" museli převléknout trenýrky. Tím rozhodně neznevažuji piloty. Smekám, že krizovou situaci zvládli.

+6/0
8.10.2016 0:01

R28o10m50a33n 26K31r95a43t20o95c53h10v88í16l 6656417186604

Vítr je běžná věc

0/0
8.10.2016 10:14

J37i94n28d30ř12i17c83h 95T86ů32m70a 1874322597628

Nezvracejí. Ale jak říkal jeden starší kolega , zanechá ti to jizvu na srdci . Piloti si obecně důchodu moc neuziji

+1/0
7.10.2016 23:28

J26i72n47d49ř59i78c43h 90T23ů86m53a 1264232597448

Spíš bych řekl že se na tom podepsali a meli sakra štěstí .

0/0
7.10.2016 23:14

M60i93c45h11a29l 83B32r96ň97á43k 6494294437728

Pred par tydny jsem neco podobneho zazil v Budapesti. Moc prijemny to jako neni. Pry tak 1:2000 pristani a piloti, ac skoleni, to nejak dvakrat radi nemaji.

0/0
7.10.2016 23:02

O72l32d72ř93i46c71h 43Ř28e91z58n81í93k 7135152434588

a tohle bylo málem na další díl Vyšetřování leteckých neštěstí ;-D

+4/−1
7.10.2016 21:58
Foto

D89a69v46i52d 71H75a51v30r39d78a 9936745492168

A ten vítr musel opakovat přistání nebo kdo? Nadpis jak, teda od debila..

+7/0
7.10.2016 21:57

P19a58v98e28l 49Ř64a79p32e76k 7862116429125

Nechte novináře při pátku oddechnout, oni jsou rádi, že je někdo zaměstnal.

+4/0
7.10.2016 22:02

J86a29n 34Š79e26s63t49á52k 3788829909114

A po takovým nadpisu musí inteligent žhavit myslivnu jak sviňka, aby to pochopil, ale snad se to většině inteligentů podařilo. Dělňasi s tím jistě žádnej problém neměli;-D

0/0
7.10.2016 23:56
Foto

J95o79s51e63f 67K77o67u77b84a 8481330933841

Cestování letadlem co se týče úmrtí, je ve srovnání i s nejluxusnější soukromou nemocnicí na světě absolutně bezpečné. Přes Ukrajinu ale raději autobusem.:-/

+3/−1
7.10.2016 21:54

J64i78ř77í 66S92c59h50w38a73c64h 8118144978766

a nejnebezpečnější místo na Zemi je postel, tam zemře nejvíce lidí.....;-)

+5/0
7.10.2016 23:56

R21o10m62a39n 74K17r26a53t83o38c68h18v18í43l 6636267486944

Přes ukrajinu nejlépe v kosmické lodi.

0/0
8.10.2016 10:15

M40i94c60h84a70l 84F85i32n49s72t32e25r49l58e 7689110553778

Mnóó, tak nějak se celkem běžně přistávalo v Irsku, dyž se tam ty jejich trollové doslova ženili... . Si prostě zvykneš... . A jinak , piloti jsou u mne fakt super machři !!! R^

+5/0
7.10.2016 21:45

L32a18d57i85s68l21a93v 48P97í83s50a17ř73í56k 2261165738

Svobodo, ty zvone, kdyby sis něco zapamatoval z fyziky, věděl bys, že ve víru na konci přídavných ploch klesž tlak a dochází ke kondenzaci vzdušné vlhkosti v páru a tu vidíš, žádné chem. stopy. Jinak ten pilotR^

+6/−2
7.10.2016 21:39

Z13d25e36n38ě76k 53S52v67o52b31o68d88a 6208492179863

Písaříku, kdyby sis vytáh hlavu z ..., tak bys poznal vtip.

+1/0
7.10.2016 21:40

V84l93a39d46o 53K35o49r90m31e86n11d80i 1425970748989

Ale naletel pán Pisařík, ani nevie že chemtrails sa smie používať až od výšky 10000 ft a po prekročení rýchlosti 250 kts...

+2/−1
7.10.2016 21:44

L42a83d64i84s29l49a54v 64P15í28s25a88ř34í59k 2861445438

Dost blbej vtip, kdybys seděl v tom letadle, asi by ses posrknul. Ale třeba bys to ani nezaregistroval.

+1/0
7.10.2016 21:47

Z30d87e62n85ě69k 30S76v74o45b16o88d51a 6708352549553

V pohodě, já jsem s nim spokojenej :-)

0/0
7.10.2016 21:49

P69a55v35e83l 31Ř66a45p48e74k 7412346209595

Odkdy je pára vidět? ;-)

+2/−4
7.10.2016 21:43

T65o71m10á66š 47P21ř19i22b22y72l 7638867198832

A neni? Z parnich lokomotiv jde mlha jo :)))

+3/−2
7.10.2016 22:27

P43a64v22e44l 92Ř70a43p64e14k 7602596219625

Pára vidět není, to, co vidíte, jsou drobné kapky vody - mlha. Dle mínusů soudím, že by si většina diskutérů měla zopakovat ZŠ. Smutné.

+1/0
7.10.2016 23:24

P52a23v21e37l 94Ř66a25p78e44k 7882846339235

Zopakujte si laskavě učivo ZŠ:

http://www-ucjf.troja.mff.cuni.cz/dolejsi/fkn/fkn1-18/fkn1-18.htm

0/0
7.10.2016 23:33

L44a43d56i81s71l96a22v 82P12í83s61a96ř41í48k 2261105668

Oprava - mlhu.

0/0
7.10.2016 21:56

Z48d16e35n57ě66k 97S11v44o67b29o93d14a 6978742379213

Ha! Pilot v tom zmatku zapomněl vypnout chemtrails!

+26/−3
7.10.2016 21:36

H78o35n98z18a 31B88o62b98u79l50a 9396599403629

Viděl jsi někdy F1? Zkus to a sleduj v záběrech bočnice zadního přítlačného křídla.

0/−2
7.10.2016 21:42

Z27d97e78n76ě50k 77S96v64o77b45o55d47a 6138762279773

Ok, vidím, že na podobný vtipy jsem si nevybral dobrou diskuzi. Božemuj.

+13/−1
7.10.2016 21:42

V13l18a34d85o 61K23o26r91m45e59n53d36i 1775260678519

Asi nie ;-)

0/0
7.10.2016 21:45

T14o15m12á95š 35T31a34t58í23č24e57k 5630612830848

Ač se mnozí spoludiskutéři snaží působit vzdělaně, zdvořile atd. apod., chápání ironie je pro většinu příliš vysoký požadavek. Take it easy.

+8/0
7.10.2016 21:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.