Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dánský urbanista pomůže Praze s přeměnou magistrály na místo k životu

Pražská severojižní magistrála by se po desítkách let mohla stát přívětivějším prostorem. Radní o spolupráci na jejím oživení jednají s dánským architektem a ikonou městského urbanismu Janem Gehlem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58a73v71e14l 52V47a81v42ř48í19n 6314711222802

Stačí se podívat na protagonisty celé akce a je jasné o co jde. Jestliže slibují, že se "nepočítá s žádným radikálním omezením", tak jim nelze věřit ani na pozdrav. Rudozelení cyklomagoři.

0/0
20.10.2016 12:41

M34a87r45t10i62n 10P45u37c26h97e11r10n39a 9647620939267

Ten projekt má název Humanizace magistrály, stojí za tím IPR a lidi z AutoMATu. Chtějí auta vytlačit za každou cenu. U nás na Praze 4 chtějí zasypat podjezdy a na Pražského povstání má vzniknout nová úrovňová křižovatka Magistrály s tramvajemi. Prý současný podchod je pro chodce velmi nebezpečný...? Informace a petice proti zde - http://praha4.svobodni.cz/clanky/tramvaje-na-magistrale...

+2/0
20.10.2016 8:39

M81i92l39a11n 12N81o59v88á33k 2940595495365

Je nutno proti nim bojovat jejich vlasními zbraněmi. Občanské sdružení a u soudu blokovat všechny stavební úpravy směřující ke snížení počtu pruhů, zůžením a zahrabáváním podchodů a podjezdů.

+4/0
19.10.2016 23:07

M24i56l20a88n 78N46o89v13á39k 2760845305565

Článek jednoznačně uvádí: "Komunikace nenávratně rozdělila Václavské náměstí, od kterého odřízla budovu Národního muzea." Takže, když je to nenávratné, tak to logicky vrátit již nelze. Tak se o to prosím nesnažte a nevyhazujte naše daně za další a další studie.

+3/0
19.10.2016 23:02

A72n12n52a 17J26a79v53o91r49s78k82á 8792315164846

Ha Ha Ha

+1/0
19.10.2016 18:55
Foto

K21a38r15e84l 87M89á83d53l89e 6494851264143

Dánský urbanista.... To bude několik jízdních pruhů pro kola, koloběžky, inline bruslaře, promenáda pro pěší, spousta květináčů - a možná jeden jízdní pruh pro dopravní obsluhu. Jsem sice celoroční cyklista, ale vyznávám zásadu "žít a nechat žít" a z většiny zelených nápadů mi naskakují pupínky.

+8/0
19.10.2016 15:26

J23a52k26u53b 79F54e18i57f46a25r 7779799946449

Čistá utopie.

Dokud nebude hotový velký okruh a nebude dostatek PR parkovišť u MHD, budou na magistrále stále jen kolony a každý podobný pokus přijde vniveč.

+5/0
19.10.2016 15:19

T74o77m36á19š 56Z39e14m91a10n 3705988424665

Hlavně magistrála je obchvatem centra a svodem dopravy z a po centra samotného.

Ani po odbudování všechy raidál a okruhů magistrála neztratí tuto pro město zásadní funkci.

+4/0
19.10.2016 19:59

L88u58d62e66k 39N63e49c78h95l61e39b98a 1753979371741

Největší jizvy na tváři Prahy, které teď město rozdělují, jsou modré zóny a nekoncepční dopravní politika Prahy, která neivestuje do dopravní infrastuktury (severní část okruhu, radiály, atd) a jen utápí prostředky v bezedném DPP ...

+7/0
19.10.2016 13:59

T23o36m15á92š 55Z19e75m62a40n 3385858984315

Souhlas, jestli něco rozděluje obyvatele, tak je to nemožnost se pohodlně a rychle dopravit do jiné čtvrti. Magistrála opravdu není potřebná jako další bulvár alá Václavák - černoši, dealeři a prostitutky..

Lidé se ve svém městě především potřebují dopravovat - stejně jako krev musí kolovat po těle. Zevlování na ulici město neuživí.

+5/0
19.10.2016 19:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.