- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to velký dluh Středočeského kraje a logicky i Prahy, kde zavedli modré zóny, aniž by připravili odstavná parkoviště,“ říká Martin Kupka
-------------
Co to je za blbost? Krupka jen ukazuje svoji inteligenci na úrovni truhlíku na uhlí. Lidé auta ODSTAVUJÍ, ne, že ne, ale nastupují do autobusů. Tak to bylo myšleno. Ale autobusy nestačí ty lidi, kteří - zcela správně a v duchu snížení parkování v centru - odstaví auto a autobusem jet chtějí autobusem jet nemohou, protože autobusů je málo. Co s tím má co dělat odstavné parkoviště? Krupka je prostě úředník a co úředník, to blb.
Haha, dekuji, Jiri . Ucim se sam, doma, pri cteni ceskych textu, cas od casu posloucham cesky rozhlas. Bude lip .
Zajimalo by me, kolik z tech "Prazaku", co se tu tim tak bije v hrud je v Praze opravdu narozeno.
Zajímalo by mě, čím je to relevantní. Máte na výběr: Bydlet ve městě a mít výhody (a nevýhody) města, nebo bydlet na vesnici a mít výhody (a nevýhody) vesnice. Někdo si vybral tak, jinej jinak, nechápu, proč je důležitý, kde se kdo narodil.
Magistrát teď bude vydělávat, aby měl z čeho postavit ty parkoviště, jinak to přece nedává žádnou logiku... :-)
„Nejlepší by ale bylo obrátit se na vedení Prahy 6, aby zvýšené náklady na dopravu hradilo, když udělalo modré zóny,“
Jasně. Praha bude platit za to, že se z ní lidi odstěhovali ven. Fakt logika.
A jak to zařídíme? Oprášíme protižidovské zákony z protektorátu, jen místo Žid bude nepražák, občan nižší kategorie?
Co si stěžujete, máte všichni dle zelených jezdit na kole. Stejně je více jak polovina čechů obézních. Tak všichni na kola.
Áno, cyklistická sezóna právě začíná. V blízkosti železničního přejezdu je zákaz chemického posypu. Bude hromada černého humoru a několik hromad morbidního: Může cyklista cestovat dvěma různými vlaky naráz? Ano, ale musí nastupovat na přejezdu.
Jsem zastáncem modrých zón, ale přijde mi tragikomické, že papaláši chtějí, aby lidi nejezdili do centra Prahy a odložili auta na p+r parkovištích (která nejsou) a pokračovali MHD (která tolik lidí nepobere). To fakt není v politice NIKDO, kdo má základy logiky a znalosti problému?
Ale je, jenže ovečky voliči volí kretény.
Takže zase někdo sáhl do systému jak mistr Hanuš do orloje. Hlavně vyženeme auta, to nám jde. Kde tedy zaparkovat jinde, to nikdo neřekne (protože není kde) a tím kupodivu opravdu donutíme lidi alespoň zčásti přesednout do MHD. A ejhle, ono je těch lidí v MHD najednou moc. Kdo by to byl čekal? Kdy už někomu dojde, že lidi nejezdí do vnitřní Prahy proto, že je to baví a nevědí, co s volným časem, ale proto, že tam potřebují. A že je tedy potřeba jim dát NĚJAKOU možnost, jak se tam normálně a důstojně dostat...
Pražské radnice i "Magič" s Krndou v čele nějak neví, co chtějí - za velký prachy se postaví tunel, ale lezou tam lidi (a považte, tahají sebou i auta!), tak ho zavřou, lidi si dovolí parkovat na VEŘEJNĚ komunikaci, tak po Praze rozšíří "modrý mor" a systém výpalného. Část lidí to vzdá a snaží se nacpat do MHD ale NEČEKANĚ stávající kapacita tomu náporu lidí nestačí. Do práce chodím pěšky, ale čekám, kdy i na to budu muset mít nějakou "bumážku", ale běda, jak budu chtít šlapat po chodníku jiné městské částí.... Nejdřív budu muset znásilnit nějaký nablblý automat a vymáčkout z něj nějaký "chodičák" na použití chodníku dejme tomu Na Praze 7, páč jak by k tomu přišli místní rezidenti, že jim někdo CIZÍ chodí po "jejich" chodníku. Jdu blejt.....
Zavřít tunel nikdo neplánuje, ve hře je uzavření jednoho výjezdu a jen do konce roku, než se dokončí rekonstrukce Korunovační. Zbytek nekomentuji.