Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Parkoviště P+R se rychle plní, řidiči pak dají auto k obchodům

Kapacita záchytných parkovišť P+R na příjezdech do Prahy není nafukovací, a tak se mimopražští řidiči často uchylují k alternativnímu řešení a parkují v obchodních centrech. O rychlosti, kterou se naplní jedno záchytné parkoviště na Černém Mostě, se můžete přesvědčit v časosběrném videu iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14e58t39r 81H78o65f16m91a97n82n 6939914475280

Tak at ́ si Středočeský krajnějaká parkoviště postaví. Proč by to měla platit Praha?

+2/0
4.11.2016 7:03

M28a39r58e11k 67Š11i18m49o80n 2884407908398

Parkovací plochy nestačí. Je potřeba udělat parkovací domy, jako jsou třeba v Římě. Magistrát a městské části pořád vymejšlí něco proti řidičům, (třeba zony), ale něco pro ně udělat, to ne. Pokud má být P+R atraktivní, měla by být pro držitele lítaček s pásmem 1 a výš zadarmo.

0/0
3.11.2016 14:02

O80l82d47ř18i14c85h 96J47a11n72e98č44e58k 8349956423861

Parkování zdarma pro držitele příměstských lítaček toho asi moc nevyřeší, kdo tu lítačku má, tak autem pojede málokdy a když už, o dvacce za parkování asi moc spekulovat nebude. Tipuju, že P+R využívají především lidé z větších vzdáleností anebo s mizerným spojením, kteří do Prahy nejezdí denně a lítačku tak mají maximálně pro město.

Zásadní problém je hrubě nedostačující kapacita, resp. v některých oblastech absolutní absence P+R parkovišť (zejména Praha 6). Ta dvacka za celodenní parkování je směšná, pochybuju, že to někoho odrazuje, problém bude právě hlavně ta nejistota, jestli na parkovišti vůbec bude místo.

Ve Vídni jsou P+R mnohem dražší - myslím 3,50 nebo 4 eura za 24 hodin - ale zas fungují nonstop a nabízejí i delší než jednodenní stání, co vím tak i celoroční permanentku, na niž mají držitelé roční vídeňské lítačky slevu. To je myslím rozumný model - spolu s řádově vyšší kapacitou oproti Praze - tedy až na to drahé jednodenní parkování.

0/0
3.11.2016 16:10

J96i58n39d97ř88i70c23h 15B94u84c40h32t68a 6972896493830

To je zase na úrovni nového objevu kola. Jasně, že to tak je a bude. Ale vždyť to i tak chceme ne? Na diskuzi si klidně popláčeme a pak ne jiné diskuzi napíšete, že k ničemu stát nepotřebujete, že daně platí jenom hlupák a největší problém jsou uprchlíci spolu se Zemanem. Proti prezidentovi se sejdou tisíce, protože někoho nevyznamenal a jiného ano, ale kolik z těch samých lidí půjde před magistrát, aby se někdo zabýval dopravou a Prahou nejen z pohledu vlastní kapsy? Na obhajobu toho magistrátu je třeba říct, že například vlastník pěti čtverečných metrů může zablokovat jakoukoli stavbu a pokud jde o dědické řízení je to na desetiletí. A tak v době kdy je první otázka: "A co z toho budu mít já?" je to vlastně úplně normální stav.:-P

;

0/0
3.11.2016 12:38

K32a53r89e77l 17F93i10l26i54p 3408235510430

Tak vlaky určitě smysl mají jenže to by se nesměli dělat věci proti tomu nebo nedělat nic, aby lidi do toho vlaku přišli. Příklad Městská část Vinoř, satalice a Přezletice si zařídili linku 386 která jezdila z Přezletic přes Vinoř do satalic k nádraží. Nyní někoho napadlo zrušit jinou linku jezdící od metra Hloubětín do satalic a prodloužit tuto linku z Satalic k metru Hloubětín. Linka tak ve směru do centra k nádraží nejede a z nejbližší zastávky to je tak 500 metrů. Takže linka v tomto ztratila smysl. Tedy šlo by to, ale to by někdo před časem nesměl udělat z komunikace od nádraží jednosměrku ve směru od nádraží. Přitom zde neparkuje mnoho aut a argument parkování byl opravdu scestný. Navíc původní linku jezdil velký bus prodlouženou linku jezdí malý midibus. Prostě super.

Další věcí jsou zastávky jak dlouho se povídá o stanici vlaku na trati Počernice- Vysočany Rajská Zahrada. Typl bych tak 8-10 let. Stejně dlouho se povídá i o zastávce na Jahodnici. O malešickém nádraží které je pouze nákladní a úprava by nestála mnoho peněz. Například se nabízí, aby developeři pokud staví poblíž tratě zde zastávku vystavěli. Napadá mne například sídliště Čakovice kde koleje vedou takřka za plotem a pokud by zde byla zastávka byli by cestující za cca 20 minut na Masaryčce nebo hlaváku. Jen zde zastávku postavit. Pravda je, že by byla na 1 průběžné koleji, ale provoz zde není velký takže by stačilo, aby strojvedoucí provedl obrat jako například na metru. Navíc je to nedaleko Nádraží Čakovice takže by to, až tak velký problém nebyl. Jen chtít. Nabízí se i další místa. Například obnovit zastávku Praha Hloubětín, udělat zastávku nad Černým Mostem v úrovni kde je makro a tam je dost místa na větší P+R s možností jít na vlak. Možností kde udělat zastávku i třebas s parkovištěm je dost jen se zamyslet. Pravdou je, že by se musela navýšit kapacita vlaků, ale zase by byli volnější busy, metro.

0/0
2.11.2016 21:07

K14a75r62e82l 40F11i92l50i19p 3698415220280

Mimo jiné příkladem je žehrání na počet řidičů na příměstských linkách. Proč ropid nezruší zbytné linky jezdící souběžně s metrem C a tramvajemi v Kobylisých jako 177, 152. Část kapacity převede na linky do Bohnic, Čimic a zbytek může půjčit na linky v příměstské dopravě. DPP příměstskou dopravu jezdit umí. Vozy jsou na vydávání jízdenek připravené a dokoupí případně jen pokladny. Volné kapacity lze pak najít na tak zbytných linkách jako tuším 145. Z hornátecké nikdy neexistovalo před linkou 183 přímé propojení do Čimic a lidé si přestoupili u Vozovny Kobylisy nebo na metru Kobylisy. Přitom by stačilo linku 145 zrušit, z linky 169 udělat okružní linku a linku 183 prodloužit do konečné Sídliště Čimice. Volnou kapacitu z linky 145 by pak bylo možné udat opět na jinou linku a z té opět kloubový bus posunout na příměstskou dopravu. Když se člověk kouká co v ropidu občas vymyslí tak mám chuť si tam požáda o minimálně o Vedlejší pracovní poměr. Pravdou je, že před 18-19 lety jsem cosi řešil kde se řešila i doprava lidí do zaměstnání. A ejhle za cca 4 roky někdo tu komunikaci našel nebo prostě jen náhoda, ale větší půlka kterou jsem jim navrhl se stala realitou.

0/0
2.11.2016 21:13

K55a74r77e13l 81H58o60r35á79k 2158639783133

Co to je "symbolický denní parkovací poplatek a zvýhodněná jízdenka na MHD"?

0/0
2.11.2016 19:18

P58a22v52e57l 57N70o70v89á19k 2775497382952

Genitální, opět.

Místo aby parkovací místa zřídilo město Praha, když zavedli výpalné za parkování ve městě, tak to nechávají na soukromnících.

Je super dojet na ČM a nechat auto u nákupáku a 10 minut jít na metro. Genitální!

Výpalné, prachy, prachy a jen prachy, ale nic za to. Kam jsou všechny peníze za parkování? Za co se vyberou, tam by měly být vloženy, ne?

+1/0
2.11.2016 13:58

M96a98r73t62i22n 76K58r60a29t31o22c72h80v61í26l 4632978214824

Pocházím z Běchovic už tam sice nebydlím, ale mám tam rodiče, před několika lety tam bylo postaveno P+R parkoviště, plné snad ještě nikdy nebylo, většinou vypadá prázdně...při tom je to autobusem cca 10 minut na Černý Most a vlakem cca 15 minut na Masarykovo nádraží, podobný čas byl i ve špičkách vlakem na Hlavní nádraží (nyní na dva roky výluka)...uznávám parkoviště P+R chybí, ale mohla by se lépe využívat ty stávající, byť nejsou pohodlně na metru

0/0
2.11.2016 13:10

M79a81r87t49i91n 61K97ř70í32ž 9193772340497

myslím si, že je blbina stavět P+R parkoviště tam, kde není metro.

+2/0
2.11.2016 14:03

P16a84v59e86l 72M66a37t15o27u83š36e98k 5790767948544

To je právě ten nejzásadnější omyl. Uvědomte si, že metro v Praze mj. nahrazuje takřka neexistující S-Bahn. Tímto pojmem nemám na mysli to, že se pár stávajících vlaků označí písmenem "S" nebo "R", ale propracovanou síť městských a příměstských, částečně podzemních železnic, jakou má například Berlín, Mnichov a řada dalších měst, tj. síť přinejmenším stejně rozsáhlou a významnou jako je síť metra.

0/0
2.11.2016 14:25

M17a90r96e93k 69Š56i17m57o17n 2224637518548

Příměstská železnice celkem funguje a pro s-bahn je Praha relativně malá, co ale radikálně chybí je hustší možnosti přestupu na metro. Po 30 letech existence stanice Kačerov konečně někdo postavil přestup na metro C, pořád chybí přestup na Rajské Zahradě, prodloužit by se dalo i metro do Uhříněvsi.

0/0
3.11.2016 14:12

P49a82v93e81l 15M87a31t74o52u95š69e16k 5640957548884

Mnichov je menší, Berlín srovnatelně velký atd.

0/0
3.11.2016 14:38

I68v25a65n 53P63š40e21n82č64í92k 6987360529736

Z důvodu nemožnosti parkování jsem přestal v Praze nakupovat a navštěvovat příbuzné v Praze, nedej bože kdybychom u nich chtěli přespat...to nezaparkujeme nikde, protože P+R musí být přes noc prázdné....Hanba Pražskému magistrátu - tedy lidem kteří jsou zodpovědní za tento chaos...tak se nedivte, že když přijede auto s SPZ začínající na A k nám do městečka, tak ihned dostanete pokutu od měšťáků za absenci parkovacích hodin...

+5/−2
2.11.2016 10:44

P18a25v82e65l 44N88o54v92á91k 2545307112202

P+R nemusí být přes noc prázdné! Lze tam auto nechat i přes noc, jen to stojí 100,- Kč. Ale pořád je ta možnost...

+1/−1
2.11.2016 13:59

M30a90r39t72i11n 28K87ř90í55ž 9203862230377

existují i jiné způsoby přepravy než vlastním autem.

+1/−2
2.11.2016 14:02

P10a38v87e16l 60M78a10t43o79u86š49e30k 5160987948764

Některým lidem to bohužel nikdy nevysvětlíte.

0/−2
2.11.2016 14:26

P69e45t51r 52P19o29l53á90š90e79k 5484606277978

Takže mně poraďte, když jedu např. z Moravy na sever Čech a chci zůstat v Praze přes noc u příbuzných. Reálná situace.

+2/0
2.11.2016 14:56

J37o68s37e44f 59M65i86k41i75n 5293674395434

No spíše pokud by jsem se chtěl v noci dostat domů z Prahy. To je problém

+1/0
2.11.2016 15:06

J51o19s66e12f 33Š21á31t20a67v44a 2144181556469

Takže když jedu na čtyřdení zájezd do Itálie z odjezdem z Prahy ve tři hodiny ráno a příjezd z Itálie ve dvě v noci do Prahy.Jak se dostanu z a do Českých Budějovic.Když vám zavolám dovezete mě?Nebo mě poradíte tu jinou možnost?

0/0
2.11.2016 19:19

A96d36a22m 28H81u45r51t28a 2211842557420

Je mi líto lidí co bydlí v obcích a satelitech za Prahou. Když jdu každé ráno na metro a vidím tu hrůzu co se valí na Prahu....Dostatečná kapacita P+R by měla být priorita, stejně tak jako posílení MHD. Některé autobusové spoje v době špičky, to je kapitola sama pro sebe.

+11/−2
2.11.2016 9:47

M18a45r93t25i83n 22L75u77k44e34š 3886561361395

Ti lidé do toho šli zcela dobrovolně a s tím co teď zažívají měli při svých velkolepých satelitních plánech počítat.

Osobně spíš lituji ty lidi, kterým projíždějí sateliťané při svém každodenním dojíždění do Prahy přímo pod okny.

+5/−10
2.11.2016 9:51

M16a39r92t64i29n 87M23a68i59k29s57n46a32r 3874243398332

A kam by se proboha nastěhovali? :D Sehnat dostupné bydlení v praze už je tak peklo...

0/−1
2.11.2016 13:05

M21a68r25i75a36n94a 83K32r37á39s21n22á 7170797847871

Ale oni s tím počítali, pořídili si další auto do rodiny, aby nebyli závislí na MHD, která do satelitů nezajíždí. Oni mají děti, které se musí dopravit do školy...,oni sami mají práci, která je x km od jejich místa bydliště... Takže Váš názor je fakt trochu mimo mísu, právě naopak, tihle lidé vzali plně svůj život do svých rukou, jsou to lidé pracující, platící daně, splácející hypotéku, takže žádní vyžírkové na sociálních dávkách, po státu chtějí jen maličkost - infrastrukturu. 8-o

+1/−1
3.11.2016 11:26

P75a15v58e62l 91M96a42t72o57u26š46e78k 5610347608474

Pořídili si další auto a stát se má starat o to, kde s ním budou parkovat?

+2/0
3.11.2016 14:40

P20a23v29e40l 60M12a21t55o70u37š88e75k 5100617798434

Posílit MHD lze pouze tak, že se do ní nesrovnatelně více začlení železnice.

+3/0
2.11.2016 10:03

R68i70c26h39a61r47d 35K77á94b67a 8599898260320

Vzdyt je to jednoduche, proste do Prahy nebude nikdo jezdit, diky socialnim inzenyrum se z Prahy stane mesto duchu a cyklistu :)

0/0
2.11.2016 9:34

M96a75r91t11i97n 86M48a33i85k63s59n87a35r 3124303418212

Tak pokud by 50% přešlo na cyklo z automobilu, tak by to výrazně pomohlo dopravním zácpám :) dnes je problém že není kde parkovat ty kola, každý barák má parkovací místa na auta, ale na cyklo se málokdy myslí...

+3/0
2.11.2016 13:06

W76a81l76t17e44r 94D98i10v83i44š 6347722112212

Praha na kola není. Kromě pár oblastí je příliš členitá, úzké ulice bez možnosti "zklidnění" (a ne, ubrání jednoho pruhu není zklidnění, ale volovina). Výborně na kola fungují České Budějovice, Hradec Králové, Pardubice a další (i když ve všech jsou rezervy ve srovnání třeba s Berlínem nebo Amsterodamem, ale to je úplně jiná liga).

0/0
2.11.2016 18:02

K94a32r72e60l 96V74a11c73h41u20t 9813162669503

Bez HODIN nemá to časosběrné video cenu ... ;-)

+15/−1
2.11.2016 8:56

F35i45l15i46p 83K90o76h23o18u86t 7120763907260

Kdo ví jestli to je vůbec jejich video ;) Dávají si vodoznak na všechny videa z youtube

+5/0
2.11.2016 9:35

M63a62r75k31é74t68a 36Ž24e73m14l55i39č47k44o70v94á 1104770533723

Hodiny máte uvedeny na začátku a na konci videa - vpravo nahoře :-)

0/0
2.11.2016 9:49

P64a78v97e49l 81N34o97v85á44k 2695837152582

hlavně je tam pak ještě menší parkoviště a to se zaplňuje po té 7 hodině...

0/0
2.11.2016 14:01

M47a20r65t88i16n 47L39u36k60e40š 3586161451555

Ono to obvykle bývá tak, že nejvíc nadává na situaci ten, kdo jí způsobil. Úplně vidím v těch vzteklých příspěvcích jejich autory:

- co přece nebudou žít ve městě, oni si postaví baráček pěkně za Prahou, na venkově

- pracovat ale budou v Praze

- protože na venkově nejsou školy a školky, tak budou děti vozit taky do Prahy, nejlépe autem

- budou potřebovat nejméně dvě auta

Bydlíme na venkově, pracujeme v Praze, chceme tam rychle přijet a pokud možno zadarmo zaparkovat, dělejte s tím něco, protože my to chceme!!!! ;-D

+13/−10
2.11.2016 8:42

B16l27a17ž19e58j 13M36o46t65y22č92k96a 8767817905540

a co nám tím chtěl autor říct? Že každý myslí jen na sebe?

0/0
2.11.2016 8:51

R89a97d95i91m 36J78a81n87o62t47a 5274221332290

No myslim, ze neco uplne jinyho, co tam zrovna vy nevidite, ja ovsem ano ;-)

+2/0
2.11.2016 8:53

K90a13r36e27l 79V78a35c20h80u78t 9213812969713

Autor tím chtěl říci, že některá zakřivení jsou noormální! ;-)

+3/0
2.11.2016 8:57

R39a64d48i80m 70J42a61n24o19t75a 5334391542710

Z hlediska globalniho aspektu urcite ano :-P

0/0
2.11.2016 8:58

B41l90a12ž26e74j 18M66o78t95y13č65k43a 8197297845190

už to vidím, autor je pražák;-)

+1/−1
2.11.2016 8:59

M39a16r89t57i96n 98S45i50m90u66n75e93k 9597935500334

Nejvíc nadává na situaci ten, co ji nezpůsobil.

Takže postavíme v centru co nejvíc kancelářských budov (přestavíme ideálně i bývalé bytové domy), kde musí někdo pracovat a vyženeme rezidenty co nejvíc na periferii.

Vyženeme cenu bytů na neúnosnou mez, takže se vyplatí postavit radši domek než kupovat byt v Praze.

A ti co bydlí v centru mají zase pocit, že:

- když tu bydlím, tak mi Praha MUSÍ zajistit zadarmo místo k parkování, ideálně i pro manželku, dospělého syna a služební auto

- sice mi jezdí autobus po 4 minutách, ale stejně na nákup pojedu radši autem, protože se nebudu tahat ty dvě zastávky sockou

- když ale jedu na venkov (na výlet, na kolo, na ryby, na chatičku, na houby), tak samozřejmě zaparkuju kdekoliv se mi zlíbí, ideálně na lesní cestě, v nepřehledné zatáčce, čumákem skoro do rybníka, někomu ve vjezdu nebo zaberu dvě místa na parkovišti, protože mám velké SUV.

Bydlíme v Praze, relaxujeme mimo Prahu, chceme tam o víkendu rychle odjet a pokud možno zadarmo zaparkovat, protože Praha je jenom naše, ale zbytek země vlastně taky.

Ale já jsem Pražák, tak to CHCI.

Každá strana má svůj SPRÁVNÝ názor.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D P.S. Jsem Pražák.

+16/−4
2.11.2016 9:00

M62a78r88t75i94n 17L87u15k21e43š 3616811461615

Máte naprostou pravdu, i tohle je k zamyšlení. Jenže tady se řeší chybějící P+R.

Ale v tom propočtu byt v Praze / dům za Prahou s vámi musím nesouhlasit. Nejenže byt v Praze není vždy dražší než barák na venkově, ale v tom propočtu je právě třeba uvažovat s dalšími parametry jako je právě například ten, o kterém tu mluvíme - stojí mi za to trávit hodiny denně v kolonách, být závislý na autě, nadávat na neexistenci nějakých P+R?

0/0
2.11.2016 9:49

J22i76t14k79a 69J42a80n56ý72r95o49v21á 6588973240176

V Praze jsem nikdy nebydlela. Pracuji v Praze a každý den dojíždím. Poslední 3/4 roku jezdím jenom hromadnou a cca poslední měsíc i chápu, proč se říká hromadná. Kapacita autobusů přestává stačit. Nejsou schopné obsloužit všechny zastávky. Ty těsně u Prahy už objíždějí a ti co na nich čekají se zákonitě zlobí. Doba dojezdu je stejná jako cesta autem. Neexistují pruhy pro autobusy, protože neexistují ani na místech, kde by mohly být. Např. Chabry, kdy se z dvouproudové silnice udělala nedávno jednoproudová a od října je tam kolona už před sedmou, tam by aspoň kousek mohl být. Chápu, že dál, kde jsou přechody a je tam v okolí přechodů omezení na jeden pruh to nejde, ale na místě, kde byly dva pruhy a dnes je podle vodorovného značení jen jeden pruh by to šlo. Ovšem podle vyjádření dopravních expertů z P8 to nelze. Alespoň tak odpověděli dopravcům.

Kapacita P+R je nedostatečná na všech příjezdech do Prahy. Přesto se o nových P+R mluví jen v několika částech a např. na Praze 8 nic. Podle úřadů je jich tam dost.

Nikdo neřešil kolik je potřeba parkovacích míst a udělaly se zóny. Na místech s parkovacími automaty je vidět, že nejde jen o nějaké místo pro rezidenty, ale také o výdělek. Např. okolo místa, kde pracuji, na Smíchově u velkého obchodního centra se platí 40 korun za hodinu. Relativně rušné místo i když ne úplně centrum, aut to vždycky bylo hodně. U metra v Kobylisích, kde je jen to metro je to 60.

+1/0
2.11.2016 10:03

M84a55r78t12i64n 29M52a89i12k50s11n77a24r 3454263978882

A ještě bych doplnil,že ty kteří mají právo parkovat v modré zóně, nemají ani jisté, že tam zaparkují, protože je prodané více míst, než je těch míst fyzicky.

0/0
2.11.2016 13:09

P77a89v70e24l 89M60a69t76o89u81š49e64k 5450187738974

Sice nevím, odkud dojíždíte, ale představte si, že byste např. v Mělníku nastoupila do vlaku (podotýkám: ne do jednovozového vláčku), kterým byste se za půl hodiny dostala do centra Prahy a s přestupem někde v centru za dalších max. 20 minut prakticky kamkoli po Praze a jejím okolí, např. do Říčan nebo Hostivice. Utopie? Např. v Německu naprostá samozřejmost. A nemusí se neustále řešit přecpané příměstské autobusy, které nemají kudy projet.

0/0
2.11.2016 14:35

D36a86n81i78e81l 41P69a86n12e38k 6672631652210

Tak aby bylo jasno z Melnika do Prahy jezdi primy spoj pouze jednou za 4-6hod. Jinak musite prestupovat pokud chcete jet vlakem. Navic tento primy vlak jede z Melnika do Prahy hodinu a neco. Nikoliv 30minut. Jen pro upresneni primy spoj jede rano z Melnika v 6:38 dalsi primy spoj vyrazi z Melnika az v 12:10 a dalsi primy spoj az v 16:10. To je hodne spatna situace pro kazdodenni dojizdeni vlakem do zamestnani. Takze z Melnika vam zbude pouze autobus, ktery konci na Ladvi a jede 40minut. Pokud nebude stat v kolone. Jinak to bude taktez okolo hodiny.

Takze ano utopie. Utopie pokud se nezmeni system v jizdnich radech a spol.

0/0
2.11.2016 14:53

D55a96n59i42e68l 36P98a26n34e85k 6122221812790

Nebo jiny priklad pojdme bliz ku Praze treba Libeznice - Zlonin a spol. Je to stejny smer jako Melnik. Vlakem se dostanete do Prahy za tech 30-35minut. Vlak ktery jede ve spicce po 20-30minutach pak jednou za hodinu a pul ( tragedie ). Dojedete na Hlavak a prestupujete na MHD. Takze otazkou zustava kde pracujete aby to melo casovou logiku. Cas prijezdu door - door bude pres hodinu nebo i vic.

Autem jsem na Kobylisich cca za 20minut. Mozna i driv. Na Letnanech do 10minut. Jde o to, ze najit rovnovahu k tomu aby clovek vyuzival drahu jako alternativu by musela nejprve draha fungovat jako jedna z alternativ pro cestu do Prace. Z Kladna napr. je vlak v podstate nepouzitelny. Je to tristni. A pak se tu najdou ( ted nemyslim Vas ) doslova idioti. Kteri hazej rozumy o tom jak maj lidi jezdit vlakem nebo autobusem na misto autem a vyuzivat MHD. Jak by mohli. Kdyby vsichni tihle lidi presedlali na to co jim radi tihle individua, tak vlak to nepojme a MHD zkolabuje. Nikdo se nikam nedostane... A to nemluvim o koncinach kde jine nez automobilove reseni ani neexistuje. Autobus jezdi v prosinci a ve ctvrtek a vlak je slyset leda z televize kdyz davaji film.

+1/0
2.11.2016 15:00

P87a53v93e75l 13M51a36t62o47u26š57e18k 5120687848314

Psal jsem "představte si". Tím jsem nepopisoval současnou realitu, nýbrž reálnou možnost, jak by doprava mohla fungovat.

0/0
2.11.2016 15:50

H95o13n64z44a 84B88o31b76u80l74a 9806119113799

U nás ovšem spíš nereálnou.

0/0
3.11.2016 11:33

M66i98c61h80a43e17l62a 64L22h38o58t18s80k12á 2349656678237

Melete nesmysly. Praha sbírá lidi z měst v okruhu 40 - 50 kilometrů, rozhodně ne jen lidí, kteří z plezíru bydlí v satelitu, ale i lidi, kteří na malém městě za Prahou nenajdou práci, protože je "na dostřel" Praha. Všechny firmy se přesídlují do hlavního města a lidé táhnou za nimi. Pražanům vadilo, že jim lidé z venku jezdí do centra, ted pražané dál nadávají, že dojíždějící chtějí parkoviště. Vy jste vážne dojemný. Myslíte, že chod té vaši metropole utáhnete jen s jejími obyvateli? :-)))

0/0
2.11.2016 18:37

P94a38v81e46l 76M96a89t66o76u22š11e31k 5490357818794

Jsem také dojíždějící a žádné parkování v Praze k tomu nepotřebuji.

0/0
3.11.2016 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.