Diskuze

VIDEO: Parkoviště P+R se rychle plní, řidiči pak dají auto k obchodům

Kapacita záchytných parkovišť P+R na příjezdech do Prahy není nafukovací, a tak se mimopražští řidiči často uchylují k alternativnímu řešení a parkují v obchodních centrech. O rychlosti, kterou se naplní jedno záchytné parkoviště na Černém Mostě, se můžete přesvědčit v časosběrném videu iDNES.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak at ́ si Středočeský krajnějaká parkoviště postaví. Proč by to měla platit Praha?

2 0
možnosti

M59a53r50e79k 28Š34i60m49o48n

3. 11. 2016 14:02

Parkovací plochy nestačí. Je potřeba udělat parkovací domy, jako jsou třeba v Římě. Magistrát a městské části pořád vymejšlí něco proti řidičům, (třeba zony), ale něco pro ně udělat, to ne. Pokud má být P+R atraktivní, měla by být pro držitele lítaček s pásmem 1 a výš zadarmo.

0 0
možnosti

Parkování zdarma pro držitele příměstských lítaček toho asi moc nevyřeší, kdo tu lítačku má, tak autem pojede málokdy a když už, o dvacce za parkování asi moc spekulovat nebude. Tipuju, že P+R využívají především lidé z větších vzdáleností anebo s mizerným spojením, kteří do Prahy nejezdí denně a lítačku tak mají maximálně pro město.

Zásadní problém je hrubě nedostačující kapacita, resp. v některých oblastech absolutní absence P+R parkovišť (zejména Praha 6). Ta dvacka za celodenní parkování je směšná, pochybuju, že to někoho odrazuje, problém bude právě hlavně ta nejistota, jestli na parkovišti vůbec bude místo.

Ve Vídni jsou P+R mnohem dražší - myslím 3,50 nebo 4 eura za 24 hodin - ale zas fungují nonstop a nabízejí i delší než jednodenní stání, co vím tak i celoroční permanentku, na niž mají držitelé roční vídeňské lítačky slevu. To je myslím rozumný model - spolu s řádově vyšší kapacitou oproti Praze - tedy až na to drahé jednodenní parkování.

0 0
možnosti

To je zase na úrovni nového objevu kola. Jasně, že to tak je a bude. Ale vždyť to i tak chceme ne? Na diskuzi si klidně popláčeme a pak ne jiné diskuzi napíšete, že k ničemu stát nepotřebujete, že daně platí jenom hlupák a největší problém jsou uprchlíci spolu se Zemanem. Proti prezidentovi se sejdou tisíce, protože někoho nevyznamenal a jiného ano, ale kolik z těch samých lidí půjde před magistrát, aby se někdo zabýval dopravou a Prahou nejen z pohledu vlastní kapsy? Na obhajobu toho magistrátu je třeba říct, že například vlastník pěti čtverečných metrů může zablokovat jakoukoli stavbu a pokud jde o dědické řízení je to na desetiletí. A tak v době kdy je první otázka: "A co z toho budu mít já?" je to vlastně úplně normální stav.:-P

;

0 0
možnosti

K85a67r95e42l 12F89i73l59i32p

2. 11. 2016 21:07

Tak vlaky určitě smysl mají jenže to by se nesměli dělat věci proti tomu nebo nedělat nic, aby lidi do toho vlaku přišli. Příklad Městská část Vinoř, satalice a Přezletice si zařídili linku 386 která jezdila z Přezletic přes Vinoř do satalic k nádraží. Nyní někoho napadlo zrušit jinou linku jezdící od metra Hloubětín do satalic a prodloužit tuto linku z Satalic k metru Hloubětín. Linka tak ve směru do centra k nádraží nejede a z nejbližší zastávky to je tak 500 metrů. Takže linka v tomto ztratila smysl. Tedy šlo by to, ale to by někdo před časem nesměl udělat z komunikace od nádraží jednosměrku ve směru od nádraží. Přitom zde neparkuje mnoho aut a argument parkování byl opravdu scestný. Navíc původní linku jezdil velký bus prodlouženou linku jezdí malý midibus. Prostě super.

Další věcí jsou zastávky jak dlouho se povídá o stanici vlaku na trati Počernice- Vysočany Rajská Zahrada. Typl bych tak 8-10 let. Stejně dlouho se povídá i o zastávce na Jahodnici. O malešickém nádraží které je pouze nákladní a úprava by nestála mnoho peněz. Například se nabízí, aby developeři pokud staví poblíž tratě zde zastávku vystavěli. Napadá mne například sídliště Čakovice kde koleje vedou takřka za plotem a pokud by zde byla zastávka byli by cestující za cca 20 minut na Masaryčce nebo hlaváku. Jen zde zastávku postavit. Pravda je, že by byla na 1 průběžné koleji, ale provoz zde není velký takže by stačilo, aby strojvedoucí provedl obrat jako například na metru. Navíc je to nedaleko Nádraží Čakovice takže by to, až tak velký problém nebyl. Jen chtít. Nabízí se i další místa. Například obnovit zastávku Praha Hloubětín, udělat zastávku nad Černým Mostem v úrovni kde je makro a tam je dost místa na větší P+R s možností jít na vlak. Možností kde udělat zastávku i třebas s parkovištěm je dost jen se zamyslet. Pravdou je, že by se musela navýšit kapacita vlaků, ale zase by byli volnější busy, metro.

0 0
možnosti

K55a27r49e17l 59F57i64l28i75p

2. 11. 2016 21:13

Mimo jiné příkladem je žehrání na počet řidičů na příměstských linkách. Proč ropid nezruší zbytné linky jezdící souběžně s metrem C a tramvajemi v Kobylisých jako 177, 152. Část kapacity převede na linky do Bohnic, Čimic a zbytek může půjčit na linky v příměstské dopravě. DPP příměstskou dopravu jezdit umí. Vozy jsou na vydávání jízdenek připravené a dokoupí případně jen pokladny. Volné kapacity lze pak najít na tak zbytných linkách jako tuším 145. Z hornátecké nikdy neexistovalo před linkou 183 přímé propojení do Čimic a lidé si přestoupili u Vozovny Kobylisy nebo na metru Kobylisy. Přitom by stačilo linku 145 zrušit, z linky 169 udělat okružní linku a linku 183 prodloužit do konečné Sídliště Čimice. Volnou kapacitu z linky 145 by pak bylo možné udat opět na jinou linku a z té opět kloubový bus posunout na příměstskou dopravu. Když se člověk kouká co v ropidu občas vymyslí tak mám chuť si tam požáda o minimálně o Vedlejší pracovní poměr. Pravdou je, že před 18-19 lety jsem cosi řešil kde se řešila i doprava lidí do zaměstnání. A ejhle za cca 4 roky někdo tu komunikaci našel nebo prostě jen náhoda, ale větší půlka kterou jsem jim navrhl se stala realitou.

0 0
možnosti

K95a43r28e82l 23H83o22r72á96k

2. 11. 2016 19:18

Co to je "symbolický denní parkovací poplatek a zvýhodněná jízdenka na MHD"?

0 0
možnosti

P77a10v10e30l 72N33o48v89á75k

2. 11. 2016 13:58

Genitální, opět.

Místo aby parkovací místa zřídilo město Praha, když zavedli výpalné za parkování ve městě, tak to nechávají na soukromnících.

Je super dojet na ČM a nechat auto u nákupáku a 10 minut jít na metro. Genitální!

Výpalné, prachy, prachy a jen prachy, ale nic za to. Kam jsou všechny peníze za parkování? Za co se vyberou, tam by měly být vloženy, ne?

1 0
možnosti

Pocházím z Běchovic už tam sice nebydlím, ale mám tam rodiče, před několika lety tam bylo postaveno P+R parkoviště, plné snad ještě nikdy nebylo, většinou vypadá prázdně...při tom je to autobusem cca 10 minut na Černý Most a vlakem cca 15 minut na Masarykovo nádraží, podobný čas byl i ve špičkách vlakem na Hlavní nádraží (nyní na dva roky výluka)...uznávám parkoviště P+R chybí, ale mohla by se lépe využívat ty stávající, byť nejsou pohodlně na metru

0 0
možnosti

myslím si, že je blbina stavět P+R parkoviště tam, kde není metro.

2 0
možnosti

Z důvodu nemožnosti parkování jsem přestal v Praze nakupovat a navštěvovat příbuzné v Praze, nedej bože kdybychom u nich chtěli přespat...to nezaparkujeme nikde, protože P+R musí být přes noc prázdné....Hanba Pražskému magistrátu - tedy lidem kteří jsou zodpovědní za tento chaos...tak se nedivte, že když přijede auto s SPZ začínající na A k nám do městečka, tak ihned dostanete pokutu od měšťáků za absenci parkovacích hodin...

5 2
možnosti

P71a12v69e75l 27N30o13v62á61k

2. 11. 2016 13:59

P+R nemusí být přes noc prázdné! Lze tam auto nechat i přes noc, jen to stojí 100,- Kč. Ale pořád je ta možnost...

1 1
možnosti

A34d35a12m 31H54u67r16t57a

2. 11. 2016 9:47

Je mi líto lidí co bydlí v obcích a satelitech za Prahou. Když jdu každé ráno na metro a vidím tu hrůzu co se valí na Prahu....Dostatečná kapacita P+R by měla být priorita, stejně tak jako posílení MHD. Některé autobusové spoje v době špičky, to je kapitola sama pro sebe.

11 2
možnosti

Ti lidé do toho šli zcela dobrovolně a s tím co teď zažívají měli při svých velkolepých satelitních plánech počítat.

Osobně spíš lituji ty lidi, kterým projíždějí sateliťané při svém každodenním dojíždění do Prahy přímo pod okny.

5 10
možnosti

Vzdyt je to jednoduche, proste do Prahy nebude nikdo jezdit, diky socialnim inzenyrum se z Prahy stane mesto duchu a cyklistu :)

0 0
možnosti

Tak pokud by 50% přešlo na cyklo z automobilu, tak by to výrazně pomohlo dopravním zácpám :) dnes je problém že není kde parkovat ty kola, každý barák má parkovací místa na auta, ale na cyklo se málokdy myslí...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž

18. dubna 2024  14:38,  aktualizováno  19.4 13:45

Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...

Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma

16. dubna 2024  16:33

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela

14. dubna 2024  17:09,  aktualizováno  19:59

Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...

Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr

18. dubna 2024  17:45,  aktualizováno  21:55

Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty

18. dubna 2024  11:51

Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...

Po nehodě na Strakonické našli hasiči ve shořelém autě mrtvého člověka

20. dubna 2024  9:36

Řidič automobilu zemřel v noci na sobotu při nehodě v pražské Strakonické ulici. Vůz vyjel mimo...

S modelkami se přátelíme, nahota je důvěrná, říká fotograf. Akty se rozhodl pálit

20. dubna 2024  8:30

Ve světě fotil Lukáš Dvořák pro nejznámější módní časopisy. Jeho doménou však zůstávají akty, které...

Pro čtrnáctý titul za sebou, pro 303. výhru v řadě. Anebo USK zaskočí Žabiny?

20. dubna 2024  5:58

Basketbalistky ZVVZ USK Praha zaútočí čerstvě po zisku bronzových medailí v Eurolize na 18. český...

Ostrava napodruhé dobyla Opavu, Nymburk ovládl defenzivní partii

19. dubna 2024  20:39

Nymburští basketbalisté vyhráli ve čtvrtfinále ligového play off oba domácí zápasy a v sérii s...