- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm, o tomhle jsem nevedel: http://cena-dekana.fd.cvut.cz/prezentace/7_rocnik/wagner/prace.pdf , zajimave...
Od časů primátora Béma se v Praze na dopravní infrastruktúře zastavila všechna smysluplná činnost.Jen se s odřenýma ušima dokončilo rozestavěné.Hudeček, Svoboda se jenom hádali a Krnáčová tomu dává korunu.Jenom spousta řečí, ale skutek utek.Je to záměr nebo neuvěřitelná neschopnost?Vzpomene si ještě někdo jak dopadli všehoschopní úředníci v Praze husitské a předbělohorské?Nebo je jiné řešení?
Promiňte mi, ale o metru D se již toho napsalo více než dost. Stále mi není jasné proč MČ Praha 4 a ROPID nechtějí zavést posilu autobusovým linkám 193 a 215 a to linkou 198 v trase SÍDLIŠTĚ PÍSNICE - Novodvorská - Nemocnice Krč - Poliklinika Budějovická (C) - Pankrác (C) - Jezerka - Horky - Náměstí Bratří Synků - Otakarova (tram 6) - NÁDRAŽÍ VRŠOVICE - Koh-i-noor / Čechovo náměstí - Na Míčankách - ŽELIVSKÉHO (A).
opet brutalni v yhazovani penez!
kdyby radsi udelali vlak z vrsopvic pres kacerov do jesenice a pak na kamenici s druhou vetvi na jilove a casem kamenny privoz a slapy!
to bude pěknej tunel... nakonec to vyjde počítám místo 51 miliard tak na 108miliard..
Prej to tentokrát nebude "tunel" prej to pojede na povrchu........
Projekt za miliardu ... To má někdo pěkně ošéfované ...
Pane Halášku, vy se vyznáte i v problematice podpovrchové dopravy, že dáváte mínus? Tak nejen hudba, hm