- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Problém byl i v tom, že zajištění Stromovky z povrchu bylo prováděno nejdříve pouze v zimních měsících, aby se neomezoval provoz parku. To byla velká chyba. To rozhodnutí ale vzešlo z magistrátu."
Hezká polopravda, ale Metrostav věděl, do čeho jde. I průzkumnou štolu s několikaletým předstihem razil tou trasou Metrostav. Při druhé jamce zmiňovaná omezení již neplatila a to rychlokomínování metrostavci nepředvedli na čelbě (dokonce tím ohajovali absenci zábran na povrchu), ale v místech, kterými krátce před tím s ražbou základního profilu již prošli.
Jinak řečeno, potvrzujete složité geologické podmínky pod pražským katastrem a taky to, že se kvalita podloží mění na každém metru do délky, do šířky i do hloubky...
Tak Blanka byla k nezaplacení pro vícero lidí.
Jinak čirá závist za tu práci. ( A nemyslím Blanku)
Ale i na tunelu Blanka nepracovali pouze profesionální vzdělanci, jak je známá ostuda s kabeláží Metrostav-ČKD Doufejme, že podobná ostuda jíž zaplatí danový poplatníci v Norsku hrozit nebude. Nakonec tam asi stavební dozor budou vykonávat Norové a nikoli Češi.