Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik sečte, jak cestující po změnách využívají tramvaje

V následujících třech dnech provede pražský dopravní podnik (DPP) s organizací Ropid sčítání cestujících v tramvajích. Získá tak zpětnou vazbu na srpnové změny v jízdních řádech a trasách tramvajových linek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10o59s58e16f 80Š50v21e61c 6215426574763

Ideální tah ROPIDu... průzkum si udělá v době, kdy je rozkopaná Praha 6 (Evropská, Bělohorská, Libocká) a každý den je dopravní kolaps Rv ony se ty tramvaje díky tomu kolapsu přece jen trošku víc zaplní

+1/0
8.11.2016 2:08

P55a35t70r22i66k 25E96g52e98r 2738830269241

Celkem dost cestujících by jezdilo také 11 nebo 14 z Náměstí Bratří Synků - Spořilov. Linku X11 a nebo K nelze zařadit do kvalitní přepravy. Přitom si myslím, že 188 šlo ve směru Želivského odklonit ze zst. Pankrác přes zst. Budějovická - Brumlovka - Pod Dálnicí - V Zapolí - Depo Kačerov - Severozápadní - Spořilov - Spořilov - Teplárna Michle - Chodovská do zst. Bohdalecká.

0/0
8.11.2016 15:25

P66e81t98r 87L32u73d35a50n92e20k 1307324917723

Párkrát jsem poslední dobou jel metrem z Anděla do centra po šesté večerní a stále metra narvaná, že se dovnitř člověk musel cpát. Interval to má 4-5 minut, tak to bude asi trochu moc a chtělo by to jezdit častěji. Když už jsem to jednou vzdal a zkusil to radši z Karláku tramvají, tak tam zase jezdily všechny prázdný. Možná to byla jen náhoda, ale projely kolem mě asi 4 různý a ve všech sedělo jen pár lidí. Teprve na Václaváku se to začalo trochu plnit. Čert vem ty tramvaje, tam to asi není úplně jednoduchý nastavit správně intervaly, ale proč je tak dlouhý interval u metra, to mi hlava nebere.

0/0
7.11.2016 18:19

K18a85r75e70l 66D66r58d67a 6284252837

Cena?

0/0
7.11.2016 18:23

K28a67r81e16l 76L86a91n43g18r 2372517460778

Takže doufám, že to sčítání bude od brzkého rána tj od 4:30 a ne zase od 6...

0/0
7.11.2016 18:02

J94o28s89e94f 55Š46v47e48c 6415736144423

študenti a vstávat v půl čtvrté ráno??? ;-D

0/0
8.11.2016 2:00

J78a50n 91V52a15l79o15u37c31h 6652247678320

Počítat lidi v jednotlivých vozidlech je jen způsob, jak obhájit své konání. Jediný rozumný způsob průzkumu dopravy je ten, kde se měří přepravní směry. Tedy cestující je zaevidován při vstupu do prvního vozidla (tedy např. obdrží kartu s názvem zastávky a přibližným časem) a tu odevzdá (bez ohledu kudy jede a kolikrát přestupuje) na konci cesty (kde se za zaeviduje čas). Tím se zjistí přepraví proudy a podle nich sestaví linkové vedení usnadňující cestování maximu lidí (a eliminují výkřiky městských částí, že chtějí linku tam a tam, když "tam vždycky jezdila", ač ve skutečnosti je využita jen ve své malé části a jinde ta kapacita chybí).

0/0
7.11.2016 17:52

R76o35b11e64r19t 66P41r98a83ž37á58k 4398176305500

Máte samozřejmě pravdu, ovšem to by předpokládalo spolupráci cestujících. Spíš myslím, že by valná část cestujících kartičku zahodila (nenechají se přece špehovat).

+5/0
7.11.2016 18:06

P29e65t37r 72N35e69t39o48l59i68c13k94ý 4728946844525

Takových blbců je všude zhruba stejně. A pokud ne, tak se doprava aspoň bude plánovat jen podle pohybu slušných lidí.

0/0
8.11.2016 10:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.