Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chce oživit vrch Vítkov, lidi by mohl přivézt vlak nebo výtah

Praha se rozhodla oživit vrch Vítkov. Za tři roky se mají stavět nové cesty, promenáda s vodními prvky či amfiteátr. Ve hře je ale také výtah a železniční zastávka, kterou prosazuje Praha 8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K77a30r73e54l 80D71r46d72a 6664252107

Dnes jsem si to rozdal s třemi Romy na Žižkově cestou do práce.

Také potřebují oživit. ;-D

0/0
9.11.2016 10:44

K56a38r72e85l 50D35r55d72a 6624192427

Kolega bydlí na Žižkově. Má za sebou loupežné přepadení. Podle něj místní Romové chodí krást do Karlína. Karlínští Romové na Žižkov. Spojkou je pro ně žižkovský tunel.

Park na Vítkově je relativně bezpečný a klidný právě proto, že není snadně dostupný z Karlína. Takže nápady Prahy 8 jsou hloupé a Praha 3 by se měla bránit. Vítkov spravuje Praha 3, řeší si zde bezpečnost a Karlín by se "jen napojil". Jak přínosné pro Prahu 3. Rv

0/−2
8.11.2016 10:35

J33a81n 77V47o68j51t67í64š49e75k 6702601565806

Měli park, ale chodili jim tam lidi.

0/0
8.11.2016 15:14

K61a24r18e75l 24D96r26d86a 6534142697

Jste mezi Žižkovem a Karlínem. Parku zcela zřetelně hrozí zvýšená kriminalita pokud se nevhodně zpřístupní. Jak budou na Vítkově řádit asociálové, bude to tady dobré jen pro sprejery a drogy.

O to se hraje. O zničení celého parku, který dnes funguje.

0/0
8.11.2016 15:28

J72a30n 76V82o92j43t89í19š98e81k 6152131225166

Parku hrozí kriminalita, pokud se zpřístupní. ;-D;-D Vy zase perlíte. Víte, co by mu pomohlo? Kdyby tam zavedli tramvaj!

0/−1
8.11.2016 17:07

K95a95r94e63l 52D74r75d58a 6774732217

Ano, další tramvajový fašista. To se dalo čekat, když jde o hloupé poznámky. Rv

0/0
9.11.2016 10:40

J58a56r74o64m38í63r 18K57a70p84l57a34n 1732400764870

No to je zase po ránu kosočtvercovina... Zastávka Vítkov.... Na tý Praze 8 hulej dobrej matroš... V Praze je 100+1 míst, kde by nová železniční zastávka měla větší smysl...

+2/0
8.11.2016 7:32

Z55d53e67n54ě27k 21W80o59l53f 9501200947355

Vítkov je přístupný tak akorát. Pokud nevíte co s penězma, tak je dejte na řešení skutečných problémů.

+3/0
8.11.2016 7:14

J94i61ř70í 29J18o37z14a 3368103500211

Zastavka vlaku v Karline jiz v minulosti byla a do dnes jsou tam po ni pozustatky... proc byla pak zrusena netusim...

0/0
8.11.2016 5:59

J30i54ř86í 41J65o28z16a 3188983170301

Zeleznici zastavka PHA-Karlin byla v provozu od roku 1899 do roku 1957.

+1/0
8.11.2016 6:04

J41o65s92e60f 15C15h64o69d13o67u55n85s50k76ý 4301306479390

Postavte tam hlavní průjezd Prahou! Ať tu sochu každý vidí...třeba ze zadu.

+1/0
8.11.2016 2:06

M35i76r35o97s79l22a60v 92G73r51o53s43s88m63a68n12n 8112659244

Vzhledem k tomu, že trať z hlavního nádraží vede u Thámovy v tunelu, zastávka je asi uvažována na trati na Masaryčku. Bohužel by vedla ke snížení kapacity příměstské trati, prodloužení jízdních dob a zvýšení provozních nákladů. Železnice má plnit primárně bodovou, nikoli plošnou obsluhu území. Zde by se jednalo o zastávku k plošné obsluze území. Logicky přestupní uzel je Masaryčka.

+1/0
8.11.2016 1:42

T52o66m11á68š 53Z64e70m52a34n 3665938364915

Mám osypky ze lsova "oživení" - obvykle ot znamená vyhození kupy peněz a likvidaci místa které dosud uspokojivě fungovalo - dopravně, rekračně atd..

+6/−1
7.11.2016 23:01

M39i82l11a36n 17M79a72j29e18r61č70í74k 1150430644546

Osobně přemýšlím, proč:

1.) nikomu není divné, že cyklostezka podél jižní Žižkovské strany Vítkova po tělese původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku nepřivedla na Vítkov davy lidí, což určitě původně dle jejích iniciátorů měla

2.) těleso původní jednokolejné železniční tratě z hlaváku podél jižní Žižkovské strany Vítkova nebylo spíše transformováno na dvoukolejnou (až na koncové úseky před napojením na stávající tram. tratě) "rychlodrážní" tramvajovou trať vedenou na samostatném tělese (mimo pozemní komunikace = silnice, díky čemuž možno povolit na ní maximální rychlost nad 50km/h) "hlavák - Ohrada" ( https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.4551942&y=50.0875115&z=16&l=0&base=ophoto&rm=9hDaAxXwmH6ZMa6NNK60NyNj6KMgLfM9LcNGLKN9LSM46fM96qNE6XNV6-O1Q5OqQ-QjQRRgOjR4NdPvMhQeMBSsLfSVMe8X6GWZQzUxSDTQOdTSN4T5MM8ZMTTLNqU06pVdPjVOQbWxQI8B6b8BN4R9M-SZNOWZOa8dPmSSQmT1RjVPRXYXSE8GQEON6a6g6YOdPj6dPG69OmOjO-PVNwR4NKU96BVDQ3VXRKTXPtP86XO0N06dMC6nIS68IiNgKn6JLlOgNyXGQv8J6iFxLMJDLRO9N0OQMF69KsNqKSMJO5LDO4KjNzKJN0OnO468OEN9OhNdOz ) , která by byla jistě významnou a skvělou náhradou kdysi zrušené tramvajové tratě v Husitské a (dolní části) Koněvovy ulice, z nichž by přejala současné tři MHD (BUS) zastávky U Památníku,Tachovské náměstí a Černínova, od nichž by bylo pěší spojení do Žižkova i na Vítkov!!

0/−1
7.11.2016 22:05

K30a35r33e62l 29D78r84d70a 6154812737

Ta cyklostezka funguje skvěle, tramvajový fašisto. Rv:-P

0/0
8.11.2016 10:23

M23i28l34a10n 43M68a51j17e81r82č95í82k 1910130534776

1.) já jsem se dnes v jiné diskuzi dověděl, že v roce 1998 v návrhu (stále platného) ÚP Prahy z roku 1999 na TT byla zmíněna, ale do jeho textu se již nedostala.

2.) ta TT na samostatném tělese by podstatně=dostatečně kapacitně mohla zastoupit větev =M=D, která se kdysi na Žižkov plánovala, ale ustoupila logičtěšímu přímému přestupu mezi D a B na Nam.Republiky!!

= nejsem tramvajový fašista, jen (viditelně jako jiní odborně příslušní) VÍM CO JE DOSTATEČNĚ KAPACITNÍ ZPŮSOB DOPRAVY PO MĚSTĚ, A TO NAVÍC S CELOROČNÍM FUNGOVÁNÍM (BEZ OHLEDU NA VENKOVNÍ TEPLOTY A POČASÍ) - stačí se podívat, že v Praze za sychravého počasí narůstají počty jedoucích aut (patřím mezi ty, kteří toto nazývají "vytahováním plechových deštníků")!

0/0
8.11.2016 14:46

K61a66r13e98l 44D44r29d70a 6474242507

Neumím si představit, že by luxusní rekreační trasu centrem Prahy v klidu a zeleni někdo přetvořil na tramvajovou trať. I když technické předpoklady tady jsou. To sportoviště má podle mě větší cenu a je zde potřebné.

Naopak jste u projektu, který ho má dále rozvíjet. (Nespadla diskuse o tramvajové trati pod stůl s rozhodnutím o cyklostezce?)

Osobně bych tuto cyklostezku protáhl Hlavním nádražím na Vinohradskou.

0/0
8.11.2016 15:24

M31i33l10a37n 23M88a55j72e84r49č20í63k 1920310464816

"luxusní rekreační trasa .... v klidu a zeleni" nevede okrajem parku, ale jeho středem = čímž, jej oživuje rovnoměrně a netřeba hledat nějaký další projekt pro oživení/přivedení lidí do všech částí parku!!

PS: netvrdím ovšem, že znám řešení jak, takovou to trasu přes Vítkov napojit na okolí.

0/0
8.11.2016 16:08

K61a26r81e54l 11D61r75d85a 6364702627

Ta trasa výše je hrůza. Klidnou zelení pod okny bytů protažené tramvaje. Rv

0/0
8.11.2016 15:32

M12i74l14a82n 77M19a67j23e93r91č37í33k 1960520924886

vedla tam přes jedno staletí železnice a jezdily "velké" a těžké vlaky = logika byla, že:

1.) obyvatelé těch domů podél byli zvyklí na drážní provoz pod okny = unesli by jistě jeho plynulý přechod na s lehkými tramvajovými vlaky

2.) od obytné zástavby v tom "zeleném" svahu = mimo pozemní komunikace/uliční prostor je možno navíc tu TT odstínit maximálně možnou souvislou "stěnou" (byť jen zeleně = stromořadím/živým plotem)!!

0/0
8.11.2016 15:48

K84a39r29e30l 46D27r61d73a 6684852487

Dnes se stal Vítkov dostupný z celého Žižkova. Klid a zeleň skvěle vyvažuje hluk a dopravu na Koněvce. Vyčlenit bývalou trať chodcům a sportovcům je zcela ideální.

Vrch Vítkova patří komunistickému mausoleu, kde toho moc za návštěvu nestojí a hlavní využívanou trasou se logicky stala přístupnější cyklostezka. Vyvážit atraktivitu obou tras, tak zde bude skvělý park.

Nápad na opětovné zazdění Vítkova, fláknutí otevřeného kolejového svršku, zákazu vstupu chodců a další hluk k tomu co je na Koněvce je fakt hodný génia, co hodlá obyvatele Žižkova leda tak likvidovat. Rv;-D

0/0
9.11.2016 10:38

M64i94l62a47n 34M47a83j71e93r75č80í95k 1690100934236

Já hlavně nechápu, kde = na které trati chtějí stavět zastávku, MŮŽE MI TO NĚKDO VYSVĚTLIT?

- TRAŤ PODÉL VÍTKOVA ZE SEVERNÍ KARLÍNSKÉ STRANY, pod kterou je (mimo jiné) ústí Žižkovského tunelu do Thámovy ulice, VEDE NA MASARYČKU NIKOLIV HLAVÁK !!

- TRAŤ NA HLAVÁK VEDE VÍTKOVSKÝMI TUNELY = sotva by na ní mohla být zastávka u Thámovy ulice, ale maximálně u východních portálů tunelů = na Krejcárku!

+2/0
7.11.2016 21:35

S84t19a33n 91N68o70v41á54k 5487185185884

Z dalšího klidného místa další Václavák.

Pokrok nezastavíš... :-(

0/0
7.11.2016 20:58

B43o88h65u28m82i55l 30M88á55c17a 5641392306703

Z Karlína se dá na střed kopce vylézt od Invalidovny nebo ze sídliště Invalidovna (pod tratí a po schodech).

+2/0
7.11.2016 20:42

P96a29t84r44i16k 45E37g93e69r 2148960539921

Zeptám se asi hloupě, ale co takhle prodloužit midibusovou linku 194 ze zst. Florenc přes zst. Pernerova - U Památníku - Tachovské náměstí - Černínova - Vítkov?

0/0
7.11.2016 20:33

M25i85l54a57n 90C57h28a53l20u29p60a 7164236917393

Taková triviálnost. To je lepší vymýšlet chimérické studie za miliony.

+5/0
7.11.2016 20:40

Ř83e63h48o35ř 72V83l36a34s18á21k 2244484831456

Co radši řešit dopravní problémy tam, kde jsou? Leckde by stačilo málo.

+16/0
7.11.2016 19:22

J44i71ř13í 95P11r71ů96š97a 7875202285119

Železniční zastávka na tak frekventované trati nedá smysl, sežeru další kapacitu které už dnes je málo.

+6/0
7.11.2016 19:16
Foto

M20i89c15h92a15l 31P81a88ř67í95z30e70k 8281843146711

Tak líný politici už nechtějí šlapat a budou vymýšlet vlak, výtah... tak snad už lidi nebudou takové politiky volit. ;-):-P8-o

+7/0
7.11.2016 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.