- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letiště Mladá Boleslav? V září se tady zabila parašutistka. Tak další nehoda?
(Nebo Milovice se svými tankodromy? Jak tady funguje letiště?)
Když jsem sbíral minule hříbky, dělal mi nějaký akrobat nad hlavou otočky. Chcete si užít klidu a šoumen vytvoří z lesa dálnici. Užívá si také volný den. Sportovní letiště prostě obtěžuje okolí. A k tomu mít "na zahradě" takovéto nehody...
Provoz bych reguloval a silně omezil.
Co je na rušení klidu v době volna a klidu tak obdivuhodného?
Víte někdo o které éro (imatrikulaci) šlo? Byl to někdo z akmb?
Byl to zřejmě typ Žuch - 2 z STS Chvojkovice - Brod.
No, řek bych ale, že procento havárii těchto létajících (polétavých) hraček k poměru řekněme na starty, nebo délek nalétaných tras, či hodin, je velmi, velmi vysoké....
Ale jen bys řekl že, jinak o tom nemáš tušení, nebo to říkal Lojza v putyce?
Počítám, že to nebylo letadlo, ale ultralight.
To bych zakázal, to není letadlo, motor chcípák co nezvládne ani běžný manévr, aerodynamika mizerná, i slabý větřík s tím praští o zem - a ti piloti rychlokvašky bez pořádného výcviku a znalostí - no, nikdy bych to nepustil do vzduchu. Dokud to zabije jen ty šílence, nedá se nic dělat, ale jednou to spadne mezi lidi.
To co tvrdíte (o kvalitě ultralightů) možná platilo před dvaceti lety. Dnešní mají mnohem lepší aerodynamiku než starší sportovní letadla a také výkon motoru v poměru k hmotnosti. Dosahují lepších konstrukčních i letových parametrů o ekonomice nemluvě. Výcvik pilotů nezáleží na typu letounu, ale kvalitě instruktorů a škol. Celkově je váš názor dosti hloupý. .
Jen dvě těla, žádný pilot. Pak to nemá spadnout!