Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ODS volá po zrušení pražských parkovacích zón, zavedla by kruhová pásma

Pražská ODS, která je na magistrátu v opozici, navrhuje zrušení současného systému parkovacích zón, které se letos rozšířily na území Prahy 5, 6 a 8 a na Jarov v Praze 3. Místo toho prosazuje kruhová tarifní pásma s nejdražším parkováním v historickém centru a jen pro rezidenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58a92r30t45i94n 72M12a43l11o81s 6985343441776

Mit zony podle MC nema zadny logicky duvod nez ten, ze to kazda MC zavedla po svym. Takze v zasade OK. Takova zmena by ale vyzadovala dohodu: vsech MC, magistratu, TSK, policie, hasicu, DPP, Ropidu, majitelu dotcenych pozemku... takze realizace v tomto stoleti nerealna. Do ty doby budou autonomni auta jezdit parkovat za mesto sama.

0/0
14.11.2016 14:14

R84i35c82h10a95r89d 24H62l36a50d63í62k 2725833459679

A proč to dámy a pánové z ODS neudělali, když vládli na magistrátu?

+1/0
10.11.2016 12:10

M48a65r51e95k 27Š71i48m20o97n 2474867968438

Pánové si myslí, že když opíšou kruhová pásma z Milána nebo Osla, tak to bude fungovat. Ale že v Miláně a Oslu mají P+R, to už nevidí.

0/0
10.11.2016 10:45

I10v81a31n 89P61r86o20c88h98á45z88k98a 3171384665725

Nevím, proč by někdo měl platit dražší parkovné jen kvůli tomu, že bydlí v centru.

0/0
10.11.2016 10:26

M20a36r44e93k 45Š40i12m17o71n 2394737368458

Že jo. Taky nechápu, proč stojí stejnej byt na Malé straně 20 mega na sídlišti jen 3.

+4/0
10.11.2016 10:36

M22o97j55m23í80r 14M60o11t75y61č93k46a 3312585654430

Nevim co si o tom navrhu mam myslet. Ja letos parkuju na Jizni spojce docela dost casto, zdarma a v podstate je kruhova taky. Misto tam najdu kdykoliv, jen na te spotrebe se to nijak pozitivne neprojevuje.

+5/−1
9.11.2016 23:41

Š66t59e98f37a83n 63F52r51i66č41a 7922198913266

mínus byl překlep, omlouvám se. Mělo být plus.

0/0
10.11.2016 7:15
Foto

P34a51v97l90í53n32a 18Š93v56á36s90t21o25v88á 1229450783950

No jo, no. To se řve, jak burani jezdí do Prahy a o víkendech je to tu samý PražákParkuje to kde se dá, dokonce jim není ani zatěžko urazit zámek od závory, aby si mohli zajet až pěkně do lesa...:-P Kam se hrabe Václavák...

+1/0
9.11.2016 22:30

J44í56ř72í 11N88o72v91o69t41n23ý 2302705224439

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim..

+1/0
9.11.2016 22:16

J76í34ř63í 13N92o98v50o71t86n39ý 2682865224939

Pokrytecka ODS by je nechala na Praze 1,2,3,7 a zbytek by nechala. At se jdou bodnout. At je zrusi na Praze 1. Uvidi se jak to tam dopadne za tyden s parkovanim.

0/0
9.11.2016 22:10

J51a17n 72B69u95b45i46k 9892361612587

Že bych zase už nebyl cizincem ve svém rodném městě? Jen se bojím, že jde zase jen o předvolební řeči jako už mnohokrát.....

+6/0
9.11.2016 18:47

P37e58t39r 11Č47e81r22m59á66k 9578215959220

Není to sice dokonalé (např. to pořád bude z centra dělat turistický skanzen) ale konečně by to zase umožnilo normální pohyb pražanů po městě. Takže jednoznačně krok správným směrem. Teď jen ta realizace.

V tomhle jediném bylo vlastně to poslední rozširování dobré - čím více lidí to zasáhlo, tím víc se to blíží totálnímu kolapsu a pásu a začíná se to řešit.

+6/0
9.11.2016 18:40
Foto

M94i17c19h14a87l 84K88o94u30r83e95k 5709272837331

Mně to připadá také lepší než současný neunesitelný stav. R^ Za sebe třeba ignoruju obchody a restaurace na Vinohradech. Nejde zaparkovat skoro nikde. Všude je modrá.

+2/0
9.11.2016 20:55

A32n17t25o74n35í54n 63S96v12o88b73o79d12a 3394103979382

hodně míst na Letné, stejný problém :-(

+1/0
9.11.2016 21:53

M22a65r60t91i57n 61M11a40l40o74s 6415863221266

no ja tam chodim pesky :)

0/0
14.11.2016 14:09

J23a58n 14V43o91j31t66í41š25e91k 6272441345856

Jestli centrum bude nebo nebude skanzen naprosto nezáleží na parkování.

0/0
10.11.2016 1:04

P54e87t95r 91Č71e39r20m35á36k 9718305759840

To samozřejmě záleží, pokud se tam lidé nemají jak dostat a kde zaparkovat, nejedou tam.

0/0
12.11.2016 12:30

J98a92n 66V51o80j88t39í69š45e19k 6182431655236

Lidi se tam ale maj jak dostat. Pokud tam lidi chtěj, tak se tam dostanou a dost pohodlně rychle.

0/0
12.11.2016 15:47

P30e48t25r 66Č71e16r22m43á47k 9128115759860

Dostat ano, zaparkovat už nikoliv, a ano taxi je rychlé a pohodlné, ale na bežné celodenní používání ekonomicky ne zcela pro každého únosné. ;-)

0/0
12.11.2016 20:56

J89a51n 37V37o58j91t37í98š89e44k 6122861745876

Pokud žádný jiný možnosti nevidíte, tak si zasloužíte dřepět doma na sídlišti a shnít si tam. Spousta ostatních lidí je ale vidí, o čemž se můžete přesvědčit i v centru Prahy, v kterym se parkuje obtíženě a i přes to z něj žádnej skanzen není. Lidi tam pracujou, nakupujou, bydlej, trávěj volnej čas... I bez toho, aby tam museli jezdit autem. Takže očividně nemáte pravdu.

0/0
13.11.2016 0:10

P75e46t54r 40Č78e51r90m94á67k 9648645189410

Možná by neuškodilo občas vylézt ze své virtuální bubliny a občas zajít ven mezi lidi. Centrum Prahy je dnes právě vzorová ukázka lokality kde bežný život mizí před očima a stává se z něj pouze turistický a rezidenční skanzen. Pochopitelně to je důsledek mnoha faktorů, ne jen té samotné zhoršené dopravní dostupnosti, která tomu ale velkou měrou přispívá, každý raději volí cestu nejmenšího odporu a jede tedy jinam kde zaparkuje pohodlněji a věci pak v klidu vyřídí a nemusí se stresovat jestli auto co nechal venku na blikačkách ještě nemá botičku.

Ano, stejně jako se najdou lidé co si jednou za čas o víkendu zapálí krb přesto že má doma jinak moderní topení, tak si někdo udělá výlet do centra třeba mhd, což z něj ale dělá právě toho turistu. Běźný život je zde v naprosté menšině, jsou zde především sídla firem, úřadů a institucí, jejichž klientela i zaměstnanci pouze přijedou a odjedou. To je doplněno turismem na který se váže specifický druh služeb a obchodů, který opět běžný život vypuzuje.

Takže také proto dnes bují ten nešvár toho typu že se život koncentruje do obchodních center (jedno jestli Palladium v centru nebo Chodov na periferii, garáže jsou tam vždy)a tam se odehrávájí víkendové aktivity rodin stejně jako obchodní schůzky atd. Protože už to dávno není jen obchoďák s potravinama, sportem a oblečením, doplněný o fastfood, ale místo kde jsou kavárny a restaurace, různé služby počínaje krejčovstvím přes kadeřnictví konče servisem na telefon.

Naopak centrum je auty stejně přecpané, protože ne každý má tu možnost centrum ignorovat a jet jinam a zbytek poptávky po parkování vysoce převyšuje nabídku kde citelně chybí kapacitní parkovací domy běžně v zahraničí. R^

0/0
13.11.2016 13:13

J46a96n 91V89o63j89t47í12š41e86k 6272791435746

To jednoduše není pravda a vy o tom víte prd, protože sám do centra nejezdíte. Parkování má na "živost" lokality naprosto mizivej vliv a existuje spousta příkladů z Evropy a i od nás, který dokazujou, že i úbytek parkování může mít a má za následek zvýšení návštěvnosti místa (ostatně Gehl vám to brzo ukáže). Chování, který popisujete vy, totiž že každej všude jezdí jenom autem a že jízda autem je "cesta nejmenšího odporu" je v menšině. Jak jsme si už jednou vyjasnili. Praha má navíc to štěstí, že v centru města lidi i bydlej. To, co popisujete, jsou jenom vaše osobní pocity, vaše dopravácká bublina, kterou vám vtloukli do hlavy v minulym století a vy pořád nedokážete otevřít oči a zbavit se ji.

A vážně je vtipný, že mě o situaci v centru města poučuje člověk, kterej sám tvrdí, že se tam nedá dostat. Jak tam teda jezdíte? Já tam jsem každou chvíli a lidi tam jsou a je jich tam rozhodně víc, než kdekoliv jinde v Praze (a nemluvim o turistech).

Prostě plácáte nesmysly.

0/0
13.11.2016 20:55

P78e27t61r 50Č78e94r69m67á13k 9688605209800

Jak jsem již napsal minule - pro začátek by bylo dobré vyjít někdy ze své virtuální bubliny ven na ulici, specielně vám by to prospělo dvojnásob ;-)

Zase v tom máte neskutečný guláš a nesmysl na nesmysl.

Parkování má pro fungování lokality vliv zcela zásadní a to bez vyjímek, naposledy se o tom dalo přesvědčit na Praze 6 kde výrazně klesly tržby obchodům (a to paradoxně je ten problém spíše virtuální protože v těchto nových zónách se dá parkovat i krátkodobě, ale ukazuje to naprosto přesně jak lidí uvažují - nezaparkuju, jedu jinam).

Pak opět minela - parkování je naopak většinová starost, i ti co používají normálně mhd mají ve většině případů doma stejně zaparkované auto, a problém parkování se tedy týká i jich, a jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný, je to tedy naopak problém dominantní.

Centrum Prahy se dnes vylidňuje, což je problém na který upozorňuje mnoho institucí včetně samotné radnice P1 (viz. třeba http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/centrum-prahy-se-vylidnuje-mesto-se-s-tim-snazi-bojovat-1048937), a o tom že lidé utíkají do velkých nákupních center se také může přesvědčit každý sám, a pro ty extra natvrdlé opět nějaké čtení (http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1703050-misto-pesi-spis-mrtva-zona-centra-nekterych-mest-se-vylidnuji). Normální život tedy mizí před očima. Takže nám tu ve velkém zbývají akorát ti turisté, a pro ty je vytvářen ten skanzen nebo jak je uvedeno v tom článku disneyland.

Zkrátka to jsou fakta, za to že vy neznáte Prahu já nemůžu, holt musíte někdy vyjet do města, jistě vám to nebude dělat problém když tak rád jezdíte mhd. Já do centra jezdím samozřejmě autem, stačí to naštěstí pouze několikrát týdně a problém s parkováním je téměř vždy.

Zkrátka zase absolutně nevíte o čem mluvíte a plácáte se ve vlastní bublině. ;-)

0/0
13.11.2016 21:38

J29a34n 85V29o94j21t94í45š19e36k 6532641845426

No to jsou ale demagogie. ;-D

"jelikož je dnes ten poměr mhd x auto téměř vyrovnaný" To je prostě a jednoduše lež. Jo a mimochodem se očekává pokles podílů automobilový dopravy. O čemž taky neustále lžete, protože nesledujete vývoj a trváte na třicet let starejch dogmatech.

Z toho vašeho odkazu o úbytku obyvatel vyplývá, že ten trend se už téměř zastavil. Stejně tak jako se dávno zastavil ve Vídni, která je tam uvedena jako příklad. Ano v době, kdy se uplatňovaly vaše dopravacký metody a kdy užívání automobilový dopravy prudce stoupalo, se centra měst vylidňovala. Nechápu, jak z toho můžete dělat naprosto opačný závěry, než z toho ve skutečnosti vyplývaj. Vždyť to v tom článku máte napsaný. Největší pokles počtu obyvatel v Praze 1 byl v době, kdy Staromák byl jedno velký parkoviště. Zrovnatak parkoviště na náměstí Republiky zmizelo relativně nedávno a přesto ten pokles trvá už padesát let. Zhruba od doby, kdy začal rozmach automobilismu. A zastavovat se začal v poslední době. Nááááhodičky nejspíš.

Že lidé nakupují v obchoďácích je fakt. Centra měst prostě pomalu dostávájí jinou funkci, které se vy nedokážete ve svý zaslepenosti přizpůsobit.

Co je vlastně podle vás normální život? Turisty za život neoznačujete, když tam lidi pracujou, tak taky tvrdíte, že je to mrtvý místo, dokonce to tvrdíte i když tam lidi bydlej. Co tam teda maj dělat? Máte v tom strašnej bordel. Prostě máme pocit, že jakmile někde není dálníce, tak je tam mrtvo. Takovýhle kraviny už se dneska neučej ani na dopravních fakultách, tak se laskavě přizpůsobte době a vymažte si je z hlavy.

Absolutně nevíte o čem mluvíte jenom vy, což jsme si už několikrát ukázali. Vaše jediná odbornost je, že umíte navrhnout křižovatku, a přesto ze sebe neustále děláte odborníka na život lidí a na územní plánování, ačkoliv o tom očividně nemáte ani páru. Čmárejte si kruhový objezdy, na víc očividně nestačíte.

0/0
13.11.2016 23:18

P10e57t65r 21Č64e10r33m38á53k 9878695939500

To že básníte o věcech kterým ani za mák nerozumíte už jste tu nějak dokázal opakovaně, takže mě to ani nepřekvapuje, jak jsem již kdysi napsal - budu je vždy pečlivě uvádět na pravou míru.

To že ignorujete fakta a záměrně lžete v domnění že si tak podpoříte vlastní verze tady celkem fatálně naráží na to že tento problém je tak jasný že i těch podkladů a dokonce článků je tolik že je ta snaha to otáčet o 180` je úsměvná.

Takže zpátky k faktům, již téměř 20 let ve způsobu dopravy v Praze systematický klesá podíl MHD a roste počet aut. To je zcela jasný trend, který stále pokračuje a pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě. Takže se proberte z vašich fantasmagorií, o žádném poklesu automobilové dopravy dnes nikdo seriozně nemluví ani neuvažuje, protože to je jasné sci-fi, možná pár cyklofašistů z automatu.

Z toho co je psáno a co v tom článku shodně uvádí jak radnice tak další zainteresovaní vyplývá že se centrum stále vylidňuje, a radnice proto zavádí ta opatření. Nepleťte si tedy příčinu a následek, je to tam zcela jasně uvedené. Takže kulišácká věta že trend se téměř zastavil je fakt k smíchu, jednak nezastavil a i kdyby "téměř" tak pořád je to trend vylidňování, takže vaše teorie o tom jak centrum žije běžným životem jsou zcela a naprosto vyvráceny. Jinak to že jste holt z nějaké vesnice a Prahu tím pádem neznáte už jsem si všiml, pokles obyvatel centra skutečně ani omylem nenastal v době kdy byl staromák parkoviště, ale právě naopak od doby kdy se začali počátkem 90.tých let zavádět pilotní modré zóny (čímž netvrdím že to samotné bylo tím důvodem vylidňování). A ten razantní pokles trvá pouze posledních 20let, od doby kdy se nemovitosti restitovali původním majitelům a babičky s nájmem určeným opbh se pomalu z Pařížské začali stěhovat. Dnes tam žije tak málo lidí jako v menším okresním městě.

Fajn posun že jste konečně začal vnímat realitu a připouštíte trend obchodních center. S tím že ta původní centra žádnou novou náplň nemají (možná leda

0/0
15.11.2016 23:27

P38e77t45r 81Č18e44r65m60á81k 9458745329440

tak tu že si tam sluníčkáři můžou dělat happeningy) a ty lokality se umrtvují se samozřejmě nemůže normální člověk smířit, a vadí to i samotným radnicím, pokud na nich zrovna nesedí ekoteroristé a podobní diletanti.

Co je běžný život je zcela jasná věc, to je o tom že tam gro těch lidí bydlí a tráví volný čas. Zaměstnanec co ráno přijede a po pracovní době hned frčí pryč to není, stejně jako turista co se projde po staromáku a jede na hotel. A to jsme právě zpátky na začátku - nejsou tam rezidenti, resp. jejich počet je velmi malý. S dálnici to nijak nesouvisí, s infrastrukturou ano ;-) Chápu že tomu slovu možná nerozumíte, protože k maturitě to potřeba nebylo, ale rychle si to v tobě googlu najdete. R^

Takže jsme opět svědky vašich absolutních blábolů, kdy sice nevíte o ničem absolutně nic, ale tváříte se že rozumíte od dopravního inženýrství přes humanitní studia po urbanismus a architekturu všechno. Problém je že hned první věta odhalí vždy absolutní obsahovou prázdnost a jenom snahu zmatlat pár útržků pochycených na internetu do jedné věty. Leč to opravdu nefunguje, a jak jsme si ukázali už ani 100x, čím víc se jde do hloubky, tím víc sám sebe naháníte do slepých uliček. Tady v tom případě to je jasné, i ten internet vás usvědčuje ze lži. Rv

0/0
15.11.2016 23:34

J34a48n 34V61o76j17t78í46š13e55k 6472681365806

"..pokračovat bude dokud se nepřiblížíme úrovni běžné na západě"

To je nesmysl. Neexistuje pro to žádnej racionální důvod. Životní úroveň na to vlvi moc nemá (resp. počet aut na obyvatele je tady vyšší než leckde na západě, takže v tom problém není) a mladí lidé se od automobilové dopravy odklání. počet nově vydanejch řidičskejch oprávnění klesá taky celkem stabilně (nedávno o tom byl článek i tady) a demografická křivka taky není zrovna příznívá, takže můžete mokře snít jak chcete, ale k poklesu dojde. Ještě jednou píšu, že vaše demagogie o tom, že se nutně musíme přiblížit západu (kterýmu vlastně? Třeba Vídeň je na tom podobně jako my), se nezakládá na realitě. To je pouze váš pocit.

Zbytek už jsou jenom dokola ty samý žvásty. Jenom blbáolíte o svejch pocitech. Na radnici rozhodně neseděj odborníci, ale politici s lajckejma pocitama, jako máte vy. Odborníci nic takovýho, jako vy netvrděj.

Mimochodem i v tom článku, na kterej jste odkazoval vy, píší, že ten pokles začal mnohem dřív, než tvrdíte. Prostě plácáte.

Jo a bydlim v Dejvicích.

0/0
15.11.2016 23:47

O37l41g64a 90P78a66v43l58í63k10o90v86á 6144128967342

Parkovací zóny jsou možné pouze v případě, že je vybudována odpovídající síť odstavných parkovišť zpoplatněných přijatelnými poplatky a situovaných v místech s výbornou dopravní dostupností do centra. Jenže pražské radnice to udělaly obráceně a je z toho jen horší maglajs Rv

+1/0
9.11.2016 18:21

J35a31k85u26b 74F71e61i45f18a32r 7909939896199

Je zajímavé, čeho všeho se ODS chytá a co vše kritizuje.

"Řidili" Prahu dost dlouho a mimo jiné nesmysly nesou i zóny jejich podpis.

+4/−2
9.11.2016 17:58

M18a10r80t13i11n 69R13u77z40i72c79k34a 1572478576737

Tohle ale sedi i na soucasne politiky, co se od te doby zmenilo?

0/0
9.11.2016 18:06

J20a53k20u80b 69F31e92i64f29a90r 7329429106849

nic. a nic se nezmeni. kazdy kdo usedne k prazskemu korytku zacne resit jen sam sebe.

+2/−1
9.11.2016 18:18

P75e34t49r 63Č28e86r85m44á98k 9288925629500

Kdo ze současné pražské ODS byl u toho když se nějaké zóny zaváděly? ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:42

M61a68r36t23i86n 35L64u21k19e34š 3686251531795

Kruhová pásma rozhodně nevyřeší problém kolem přecpaných ulic v okolí zastávek metra. Místní tam nemají kde zaparkovat, když se tam každé ráno nahrne tisíce aut, co místním navíc smrdí pod okny.

Problém je, že u těch novějších stanic jsou pozemky dávno rozprodané na rozhodně atraktivnější projekty, než jsou parkoviště P+R. Rozlícení obyvatelé Středočeského kraje by měli udeřit na své krajské zastupitele, proč dávno nejsou hotové rychlodráhy na Kladno apod. A ne bulet a plivat na magistrát a úřady městských částí R^

+2/−2
9.11.2016 17:36

T89o80m68á68š 28C11h16r32a26s15t69n60ý 2231744901593

Rychlodráha stojí na Praze, ne na SČK.

0/0
9.11.2016 17:53

R57o40b17e62r65t 50P42r64a66ž30á89k 4598176195950

Konkrétně na MČ Praha 6.

0/0
9.11.2016 18:11

M82a38r16e27k 74H80r26u86b39y 6337552971758

ODS s modrym silenstvim prisla, a chce ho zrusit v momente, kdy z nej prestala mit profit.;-)

Takze prestoze jde o chvalyhodnou snahu, ODS je proste neduveryhodna jako celek:-P

+3/−1
9.11.2016 16:14
Foto

M10a21r44t14i62n 78P26i15š58t12o46r34a 8238478776679

Ty kruhy by ovšem v malém měly být i kolem každé stanice metra a jiných atraktivních míst.

Lepší by bylo mít specifickou cenu pro každý elementární úsek. A postupně ji ladit tak, aby vytížení všech úseků bylo co nejrovnoměrnější.

+3/0
9.11.2016 15:52

M93a96r36t43i76n 62R43u48z93i73c71k27a 1162618636897

Me se to libi, ale ma to mouchy, predevsim Praha nema jen centrum dalsimi centry mohou byt i nektere dalsi ctvrte. Ja bych naopak u stanic metra - hlavne tech okrajovych, zeleznicnich zastavek, stavel parkovaci domy, kde by naopak bylo levnejsi parkovani...

Co to vsak neresi je problem vsech mimo prazskych, ti musi take nekde zaparkovat a pokud by meli moznost si koupit v praze misto, tak citelne bude chybet mistnim, uz ted v parkovacich zonach je kolikrat mistnim vydana plna kapacita, nekde i prevysuje pocet mist.

Co citelne chybi je vnejsi okruh a kapacitni parkovaci domy pobliz s navaznou (nejlepe rychlou) kolejovou dopravou, za posledni roky se postavilo akorat prodlouzeni tram k Podbabe a cely jih mesta je zavisly na preplnenych autobusech. Chybi trat na Jesenici, Popovice, metro na Lhotku, Tramvaje na Jiznim meste a Lhotce, Letnanech a Prumyslove, na Letiste... atd...

Jako system kdy me pri prijezdu do mesta cedule informuji o volnych mistech smeruji na nejblizsi volne misto, kde sednu na metro, vlak, tramvaj a jsem v centru za 15-30min by byl vice nez zadouci, a pokud i u parkovacich domu budou obchody a jine sluzby, tak pri ceste domu opet idealni...

+3/0
9.11.2016 18:05

D50a30v30i61d 67D21o43b11e59š 3925462137

Tuším, že realizace tohoto systému (který jinde funguje pravděpodobně celkem bez problémů a nikoliv za zcela přemrštěné náklady) by mohla být pro některé dodavatele takovou další pěknou opencard ;-)

+3/0
9.11.2016 14:53

J92o79s95e23f 32P89o13č89t77a 2453411619277

Já tedy proti tomu označení nic nemám, ale proč zrovna my jsme B?

+10/0
9.11.2016 14:53

M69i41l44a72n 64G51a67j61d25á13c60s 3796665337912

To je ta stejná ODS, která v minulosti zavedla první modrou zónu? Zajímavá změna názoru.

+12/−4
9.11.2016 14:00

L46u42d95v73í69k 63G51a80j51d81o24š25í82k 2275583884132

Ano. Tu stejnou první modrou zónu v centru Prahy, kterou nyní nazývá zónou 0 a na níž nechce ani v novém návrhu nic měnit... :-)

+7/0
9.11.2016 14:08

M60a30r32e48k 78H59r90u41b30y 6107412981388

A pod jejimz vedenim se modry mor rozsiril i dal - P2, 3, 7,...

+2/−1
9.11.2016 16:15

P88e39t53r 70Č93e14r75m76á19k 9468275599300

Není, ty se zaváděli za Koukala, a jestli mezi dnešní ods a tehdejší dobou najdete nějakou spojnici, tak předem gratuluji. ;-)

+1/−2
9.11.2016 18:34

T56o80m 33S19e71h21n52a40l 4561284545426

a jak návrh ODS řeší každodenní přeplněné okolí stanic metra mmimopražskými dojížděči?8-o odvím si sám: vůbec nijakRv

+7/0
9.11.2016 13:55

L54u10d74v72í37k 63G22a90j21d38o52š31í77k 2515803794662

Předpokládám, že pro dojížděče se nic nemění. Parkování pro ně bude zpoplatněno tak jak tak. Tenhle návrh se týká Pražanů, kteří si budou moci parkování předplatit za levnější peníz, akorát kdekoliv v Praze. Nikoliv jen ve své městské části.

+6/0
9.11.2016 14:10
Foto

P42a69v11e90l 96P35e81c69h 9198571116527

Kruh je nesmysl, když už tak hvězdu. Není podstatné, jak daleko je dané místo od středu města (kruh), ale jaký je z něj spoj do středu města. Nevím proč by měla být v zóně B třeba Trója nebo Strahov a ne Chodov nebo Stodůlky. Myslíte, že tam se parkuje lépe?

+3/0
9.11.2016 13:47

L20u44d95v97í70k 28G40a47j23d95o54š15í30k 2765353124812

Stejně to bude muset být řešeno podle konkrétních ulic, takže ten kruh je zjevně jen zjednodušení pro vysvětlení principu.

+4/−1
9.11.2016 14:12

J38í91ř54í 19N69o54v36o56t17n71ý 2402655254369

Hvezdu ne, kosoctverec

0/0
9.11.2016 22:14

P21e12t56r 25Š39k81o12d47a 5137670824210

ODS? ;-D Tak ti už snad nikdy ve vedení Prahy nebudou.

+6/−2
9.11.2016 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.