Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z výhybny vyjel prázdný vlak proti obsazenému, dělily je desítky metrů

V železniční výhybně Praha-Vyšehrad vyjel posunovaný vlak proti osobnímu vlaku s pasažéry. Nesrazily se, nikdo není zraněn. Incident ale zastavil vlakovou dopravu na Smíchov, obnovena byla krátce po poledni

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J31a57n 20S68í63k12o76r11a 8961618641581

Měl to být ,,posunový díl" ,,posun je každý zamýšleno pohyb drážního vozidla (vozidla) kromě jízdy vlaku "

0/0
11.11.2016 17:37

B88o34h32u14s26l72a84v 27K65r65á92l88í52k 2441410519776

"Provoz se obnovil krátce po poledni." - to jako sám?

0/−3
10.11.2016 20:14

R21a37d47k77o 55K51ř72i90v26á52n24e69k 7980703905460

To nemohli kvůli výluce. Jízdy sunutých vlaků na Smíchov probíhají podle výlukového jízdního řádu.

0/0
10.11.2016 16:24

R69a56d88k91o 23K76ř33i90v13á40n65e63k 7310253295700

To je reakce na Jiřího Kocurka, nevím, proč se to zobrazilo jako samostatný příspěvek.

0/0
10.11.2016 16:25

P35a33t85r33i26k 80E43g81e59r 2228100299691

Je dobře, že vše dopadlo dobře manipulační vlak jede pomalu ještě když lokomotiva je na druhé straně. Za to City Elefant mohl jet rychleji.

Ve stanici Praha - Vyšehrad je dispečer takže to možná pomohlo zabránit neštěstí. Škoda, že zde není nádraží bylo by jistě hodně využívané a Praze 2 by nedělala zdevastovaná budova ostutu. Budovu bych rád obnovil i pokud by zde již nádraží být nemělo.

+2/−1
10.11.2016 13:55

J57a66n 94P12ř51i81k87r52y58l 5645431149558

Ve stanici Praha-Vyšehrad už nikdo není ... místo toho je tam ten posprejovaný kontejner se zabezpečovačkou vedle.

+1/−1
10.11.2016 15:42

P74a24t85r19i69k 10E33g53e44r 2758830669291

Jakto, že tam nikdo není? Dispečer ve stanici Praha - Vyšehrad slouží pořád. Jinak, že to tam zdevastované je bohužel pravda.

+3/0
10.11.2016 18:21

V88a22c16l42a10v 76H13a31j54e73k 3696609789

Dispečer. Ten asi ne. Možná výpravčí.

0/0
11.11.2016 18:30

J43a40n 27B75a67r52t29u70š16k28a 7956491511983

Joj, kdyby metodika "projel zákaz jízdy" platila i pro silniční provoz, to by , panečku, byla statistika bezpečnosti silničního provozu. :-P

+1/0
10.11.2016 13:52

K94a26m22i89l20a 44K32a92l75e46n25s63k66á 9116347297508

A to ten posunovaný vlak nikdo neřídil? Jel sám bez strojvůdce?

0/−1
10.11.2016 12:47
Foto

J25a57n 90S66í92k35o67r18a 8411478581811

Strojvedoucí byl na lokomotivě na konci sun útlého dílů, v čele jel posunovat a do vysílačky mu dával pokyny

......

Na 90 procent vina posunovače.

+1/0
11.11.2016 17:43

P92e20t92r 57S76m17u14t42n83ý 1590262551493

...vlaky zastavily podle kus od sebe. Ty jsou teda drzé... :-)

+9/−1
10.11.2016 11:53

M64i80c60h14a84l 28U45r86b77a79n 2908609422128

R^;-D

0/0
10.11.2016 12:13

F90r54a80n78t96i73š20e81k 36V31a15n89ě92k 1297864667657

Zase se ušetřilo. Místo toho, aby na hlavním nádraží na ten soupravový vlak dala mašina, která by tu soupravu odvezla na Smíchov, tak se tam dá posunovač, který hlásí návěstní znaky po vysílačce strojvedoucímu na mašinu, která je vzadu na vlaku a vlak se sune. Myslím, že tato komunikace není ideální. Neříkám, že by to nemohl projet i s mašinou vpředu, ale asi by to bylo trochu bezpečnější.

0/−6
10.11.2016 11:46

J41i44ř26í 38K53o16c13u55r29e22k 6945254395118

Odpověděl jste si v poslední větě: Klidně by to mohl projet ikdyby na Hlavním s lokomotivou objeli soupravu.

+1/0
10.11.2016 12:03

F95r44a15n23t86i12š80e28k 81V39a81n54ě39k 1977944347267

Proč objíždět soupravu? Původní lokomotivu tam nechám. Jen z druhé strany dám jinou lokomotivu, která to odveze na Smíchov. Takže to není záležitost 15 minut. A ještě to odvezu rychleji na Smíchov, než sunutý vlak.

0/0
10.11.2016 17:20

M98a20r23t58i26n 25V73o46t48a77v32a 6778618241665

A kde vezmete tu novou lokomotivu a co uděláte s tou starou? Ono na hlavním nádraží není zase tolik místa na nepotřebné lokomotivy ...

+2/0
10.11.2016 18:15

F95r29a18n55t87i15š98e64k 84V22a61n86ě55k 1987764157607

To je právě to, že se ušetřila ta lokomotiva a strojvedoucí. Zase hlavní nádraží nějaké ty kusé koleje má na jednu lokomotivu. Ta původní lokomotiva tam může klidně zůstat a zajet na kusou kolej po odjezdu soupravy na Smíchov a pak se použít po návratu soupravy a jet opět jako vlaková na Domažlice.

0/0
10.11.2016 21:21

R93a94d94o14m26í52r 79K28r41u76p48i33č58k50a 9294242250585

A jak se podle vas usetri tim, kdyz se masina hodi na konec misto na zacatek vlaku?

+3/0
10.11.2016 12:05

M19i88c49h46a20l 98U55r38b46a63n 2388279472718

Cas.

0/0
10.11.2016 12:14

J72i71ř82í 65K29o62c79u76r38e36k 6555384605408

Ušetří se: odvěšení mašiny od soupravy, postavení výhybek, vjezd mašinou do výhybek, přehození výhybky, průjez po prázdné koleji na druhou stranu až do výhybek, přehození výhybky, vjezd a přivěšení mašiny, zkouška brzdy. Celkem asi 15 minut, po tuto dobu docela dost blokujete provoz na nádraží a vytvořite navíc nejméně 2 kolizní situace, které je třeba zabezpečit: Návěstidla na stůj. I s rizikem, že je někdo projede.

Někde na lokálce, kde se objíždí motoráčkem jeden vagónek nic nehrozí, ale kolik vlaků po ránu odbavuje Wilson. Řešením je řídicí vůz na opačném konci než je lokomotiva. Jenže "nikdy se to tak nedělalo" ...

+5/0
10.11.2016 12:33

P35e71t42r 72N40o49v66o25t20n57y 1841940571

"2 kolizní situace, které je třeba zabezpečit" Což řeší staniční zabezpečovací zařízení. Na hlaváku se normálně posunuje. Ale jinak je to pravda, čas to stojí.

0/0
10.11.2016 13:48
Foto

J86a15n 25S88í23k39o76r60a 8851678631941

Co když sunuli na kusou kolej?

0/0
11.11.2016 17:46

J61a78n 41H60o22r89a 6817481256

,,,jestli ono to nebude tím, že na Hl.nádraží se z důvodu rekonstrukce nedá objet souprava a mašiny by musely být na přistavení soupravy dvě;-)

+7/0
10.11.2016 12:13

J12a74n 31P65ř85i96k14r56y60l 5345801339148

Tak tak... A mezi Smíchovem a Vyšehradem zrovna dnes vyloučená jedna kolej kvůli opravě výhybky.

+1/0
10.11.2016 15:44
Foto

J91a70n 22S47í42k97o83r78a 8491138771771

Asi to jinak nešlo...

0/0
11.11.2016 17:44

J77i70n34d63ř96i66c12h 56H42r83a40d93e33c37k42ý 6715139342422

Z pražské výhybny vyjela posunovaná souprava proti vlaku s lidmi

a kdo vyhrál?

0/−2
10.11.2016 11:10

J82i71ř56í 85S70t48r74a57k82a 9638456622708

Všichni. Nic se nestalo.

+2/0
10.11.2016 17:19
Foto

S53a87m17u35e78l 92K63u66p77k75a 9713183394282

Ked vyhraju vsetci, tak vlastne nevyhra nikto. Cize vlastne vsetci prehrali ;-D

+1/0
10.11.2016 21:28

J23i14ř65í 22P74r24ů69š94a 7155302845639

Co to je několikrát ve článku posunový vlak? Na konci článku se už píše o soupravovém vlaku což dává smysl a je možné že onen soupravový vlak byl sunut.

+5/−1
10.11.2016 11:07

J25a32n 19Č29e92k95a30l 7689505454294

Autor si trochu plete posun a soupravový vlak... Ostatně - probíhá na Vyšehradě vůbec nějaký posun? Podle mne tam všechno jen projíždí, odstavit tam na chvíli nějakou soupravu taky víceméně nelze...

+1/0
10.11.2016 11:09

J16i92ř20í 70K74o15c94u84r76e40k 6295604525278

Posun mezi dopravnami by možný byl.

+2/0
10.11.2016 12:00

J51a70n 48Č11e58k81a85l 7509245774414

To samozřejmě ano, pak to ale zase není (jak jistě víte, když znáte pojem posun mezi dopravnami) soupravový vlak. :-)

Tak jako tak, ať už to byl soupravový vlak či posun mezi dopravnami, někdo přehlédl a projel stůj, pravděpodobně posunovač v té sunuté soupravě, a to je průšvih...

0/0
10.11.2016 15:18

K57a57t81e75ř86i69n77a 77V84ý58b28o64r52n93á 6880209459

Správně by to měl být posunový díl. Ale já to pochopila i tak.

+1/−1
10.11.2016 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.