Diskuze

Na letiště začal jezdit nejdelší autobus v Česku. Je to zážitek, říká řidič

Cestující na Letiště Václava Havla vozí od pondělí 25 metrů dlouhý autobus Van Hool AGG 300, do kterého se vejde až dvě stě lidí. Zajímavostí je, že má motor před druhou nápravou a sedačky v kloubech, takže se za jízdy pohybují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejlepší by bylo prodloužení metra. Nejen, že by turisté nemuseli tahat kufry, Praha se veřejně zostouzet neexistujícím eskalátorem ve Veleslavíně, ale také by to umožnilo mnohým zaměstnancům, kteří dnes používají auto, je nechat doma.

Nevím, do jaké míry jsou pravdivé fámy o lobby txikářů, kteří zaplatili či dokonce stále platí těm, kteří prozatím s úspěchem blokují řešení METRO, ale nechce se mi věřit, že v naprosto neutrální analýze by nesmyslnosti, které Praha prozatím implementovala, měla šanci. Otázka, na kterou mnozí by rádi znali odpověď, je kdo platí/platil a kdo bere/bral.

0 0
možnosti

jak čteme jinde - autobus dojezdil - no pochopitelně - před týdnem jsem psal, že je takový autobus blbost, a někdo se tomu tady smál...

0 2
možnosti

E55d38a 55D79r16á59b65e86k

17. 11. 2016 22:40

jasně, autobus je blbost protože mu kleklo topení ;-D ještě nějakej fór?

1 0
možnosti

místo 148 „klasických kloubových busů" linky 119 pro max. 156 lidí by každým směrem denně jezdilo "pouze" 128 těch "velkokapacitních" pro max. 181 lidí. To není řešení.

0 0
možnosti

Pekná mašinka. Len ma trochu prekvapilo, že v tej otoči nie je žiadne ochranné zábradlie ako bolo napr. v Ikarusoch. Ja som mal najradšej práve toto miesto. Alebo potom hneď vedľa vodiča.

0 0
možnosti

Komu prospěje nákup několika úplně odlišných busů? Zkuste hádat. Kapacita pouze o 17% vyšší, než má normální kloubový bus, tedy nepatrné zlepšení. Určitě bude pomalejší, tkže se vykompenzuje ta vyšší kapacita.

Což kdyby se radní konečně odhodlali postavit železnici? Komu prospívá, že železnice není?

0 3
možnosti
Foto

Velké plus za předsuvné dveře. R^ Tedy ty, co se otvírají vně podél vozu jako např. v metru či nových tramvajích.

Není nic horšího, než dveře u současných nízkopodlažních busů, které se otvírají dovnitř. Jinak autobus je to pěkný i po designové stránce.

A to, že se cestující chovají stádovitě, to je jejich problém. Vidím to každý den v metru. Muzeum A ve špičce směr Dejvice, první 3 vagóny narvané k prasknutí a v posledním vagonu spousta volného místa. Hlavně, že si všichni naivně myslí, že budou první u eskalátorů, ale opak je pravdou.

0 0
možnosti

J40a24n 47V65a23l78o69u82c63h

16. 11. 2016 7:08

Však pokud by došlo ke koupi, pořídily by se dveře levnější otočné (jako v současných busech):-(.

0 0
možnosti

P92e61t69r 78F10o14j30t10a

15. 11. 2016 13:15

Tak kdy ho nasadí na linku 191, která jezdí pořád plná!!!!!!!!!!!;-)

0 0
možnosti

Do autobusu se vejde až 200 lidí, kteří si mohou svá zavazadla za menší poplatek nechat poslat poštou. U linky z letiště bych čekal, že se s kufry bude počítat.

A sedačky v kloubech jsou tam proto, aby se tudy hůř procházelo?

0 0
možnosti

J91a95n 76V66a93l90o81u70c80h

15. 11. 2016 12:22

Kloub není kolonáda, v každém článku jsou dveře. Ale chápu, že nalézt po schodech do KT8, v druhém článku lézt dolů a nahoru a ve třetím si sednout (ač volno je i v prvním) je oblíbeným "sportem" cestovatelů s taškami na kolečkách a berlemi.

Ale celkem mne překvapuje, jak málo je v 2. a 3. článku sedaček bez podesty, když pohon je v prvním. Pokud by tam podesta nebyla, není problém (i v zapůjčeném busu) vyhodit pár sedaček a místa by bylo dost. Ale pokud je tam podélný schod, už to z hlediska bezpečnosti tak jednoduché není. Nicméně i to by v případě zakázky asi výrobce dokázal řešit.

1 0
možnosti

To už je rezavý teď? 6. foto.

0 0
možnosti

J78a65n 61Č62e71k18a57l

15. 11. 2016 9:51

Kdyby radši pracovali na zprovoznění trati...

1 0
možnosti